| View previous topic :: View next topic |
| Hvem bør stå i mål? |
| Alexander Lund Hansen |
|
18% |
[ 29 ] |
| Rune Jarstein |
|
62% |
[ 96 ] |
| Espen Johnsen |
|
18% |
[ 29 ] |
|
| Total Votes : 154 |
|
| Author |
Message |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 20.01.2009 20:21 Post subject: |
|
|
Gratis da eller? Til tross for at han fortsatt har kontrakt med klubben? |
|
| Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 20.01.2009 20:27 Post subject: |
|
|
| Agenten wrote: | | Sannheten er jo at jarstein og Johnsen begge er så kalte tabbe keepere.Normalt to svært gode keepere men så ut av intet kan de finne på drite seg skikkelig ut.Tredjemann har unngått de store blemmene men han har ikke fått nok tilitt over tid og da blir situasjonen som den er |
Du har ikke peiling på hva du snakker om. Før høstsesongen i fjor, en tid hvor han var sterkt preget av en skade (skulle aldri spilt, grunnet dette, men det er nå en annen sak) og ble utsatt for sterkt press og kritikk fra omgivelsene, ble han regnet som en sikker og trygg keeper med stor aksjonsradius i feltet. Er veldig ung til keeper å være, så det er naturlig at presset satte sine spor, men jeg mener fortsatt at det er skaden som skal ha skylden for den svake høstsesongen (på våren var han forresten veldig god, spør du meg).
Lund Hansen har i løpet av veldig lite spilletid i klubben allerede vist tendenser til å være en såkalt tabbekeeper, dog med gode reaksjonsevner. HAN er den som bør sammenlignes med Johnsen, slik sett. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.01.2009 20:27 Post subject: |
|
|
| Nei ,men til en fornuftig pris vi vil få inn noen kroner og spar lønnsutgifter da vi ikke trenger tre såpass gode keepere. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 20.01.2009 22:49 Post subject: |
|
|
| Hur är det med Jarsteins skada? Har muskeln gått av? Jag har inte hört något nytt. |
|
| Back to top |
|
 |
Agenten Senior

|
Posted: 20.01.2009 22:59 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | Agenten wrote: | | Sannheten er jo at jarstein og Johnsen begge er så kalte tabbe keepere.Normalt to svært gode keepere men så ut av intet kan de finne på drite seg skikkelig ut.Tredjemann har unngått de store blemmene men han har ikke fått nok tilitt over tid og da blir situasjonen som den er |
Du har ikke peiling på hva du snakker om. Før høstsesongen i fjor, en tid hvor han var sterkt preget av en skade (skulle aldri spilt, grunnet dette, men det er nå en annen sak) og ble utsatt for sterkt press og kritikk fra omgivelsene, ble han regnet som en sikker og trygg keeper med stor aksjonsradius i feltet. Er veldig ung til keeper å være, så det er naturlig at presset satte sine spor, men jeg mener fortsatt at det er skaden som skal ha skylden for den svake høstsesongen (på våren var han forresten veldig god, spør du meg).
Lund Hansen har i løpet av veldig lite spilletid i klubben allerede vist tendenser til å være en såkalt tabbekeeper, dog med gode reaksjonsevner. HAN er den som bør sammenlignes med Johnsen, slik sett. |
Jarstein gjort mye rart i gjennom tiden han har vært i Rosenborg.Opptil flere tabber.Hva slags kategori skal jeg sette han i da ? Han er langt i fra sikker noe som igjen sprer stor usikkerhet i forsvarsrekka.Har sansen for Lund Hansen men han får jo aldri sjansen i flere kamper.Er spent på se om Johnsen har utviklet høyreslegga.Det er iallefall hans desiderte svakhet.Jeg ser ingen klare førstevalg pr nå og det er ille synes jeg |
|
| Back to top |
|
 |
ekriL Junior
|
Posted: 20.01.2009 23:09 Post subject: |
|
|
| merkelig oppfatning.. med tanke på at den eneste kampen lund hansen faktisk ikke har gjort en tabbe i på a-lagsnivå var mot brøndby. Jeg personlig har særlig kampen mot brann i royal league, friskt i minnet. For ikke å snakke om tilbakespillet han fikk mot viking i år, eller 4-0 målet borte mot tromsø i år... jeg kommer ikke på fler, men hvor mange flere kamper har han spilt? |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 20.01.2009 23:11 Post subject: |
|
|
| Agenten wrote: | | Jarstein gjort mye rart i gjennom tiden han har vært i Rosenborg.Opptil flere tabber.Hva slags kategori skal jeg sette han i da ? | Skadet og i utgangspunktet ikke i stand til å spille. |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 20.01.2009 23:20 Post subject: |
|
|
| Apropos skaden til Jarstein; noen som kjenner til hvordan det ligger an nå? |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 20.01.2009 23:33 Post subject: |
|
|
| Det med skaden lurer jeg også på, er det fikset? |
|
| Back to top |
|
 |
Agenten Senior

|
Posted: 20.01.2009 23:41 Post subject: |
|
|
| Kjello wrote: | | Agenten wrote: | | Jarstein gjort mye rart i gjennom tiden han har vært i Rosenborg.Opptil flere tabber.Hva slags kategori skal jeg sette han i da ? | Skadet og i utgangspunktet ikke i stand til å spille. |
Den kjøper jeg ikke.Er en keeper så *skadet* så spiller han ikke.
Skal skylde på skade hver gang han gjør en blemme da.Nei han er nok litt påvirket av alt det negative fokuset etter hver gang han dreit seg ut men i fotballen lever de fleste keeperne og spillere generellt under stort press hver dag så det er ingen unnskyldning god nok |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.01.2009 23:45 Post subject: |
|
|
| Når alternativet er en 16 åring og Jamtfall så spiller en nok med litt smerter. Noe også Opdal gjorde på vårsesongen og da gjekk også han fra å være en av tippeligaens beste keepere til å være direkte dårlig. |
|
| Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 21.01.2009 09:33 Post subject: |
|
|
| Helt enig med Keenoir. |
|
| Back to top |
|
 |
Agenten Senior

|
Posted: 21.01.2009 13:44 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Når alternativet er en 16 åring og Jamtfall så spiller en nok med litt smerter. Noe også Opdal gjorde på vårsesongen og da gjekk også han fra å være en av tippeligaens beste keepere til å være direkte dårlig. |
Du har vel rett der.Men i utgangpunktet ønsket ikke Rosenborg Johnsen velkommen tilbake.Hvorfor de plutselig skiftet mening kan vi bare spekulere i men alle vet at Jarstein ikke har overbevist over tid og Johnsen ville neppe vært å finne i Rosenborg den dag i dag om RBK så på Jarstein som en sikker sisteskanse og et soleklart førstevalg.Det er min mening iallefall. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.01.2009 15:52 Post subject: |
|
|
| Grunnen til Johnsen er tilbake i Rosenborg er at han satte hardt mot hardt og aviste muligheten for å spille for andre klubber. Da er det stillt større spørsmål mot Jarstein ved påståtte intressen for Ramovic og Örlund. |
|
| Back to top |
|
 |
Mitz Junior
|
Posted: 21.01.2009 17:00 Post subject: |
|
|
| Huff, savner Lars Hirschfeldt! Stemte uansett på Jarstein fordi jeg mener han har størst potensiale av disse 3. Skal man ta fjorårets prestasjoner som utgangspunkt har vi langt fra noe luksusproblem, men da er det nok Espen som kommer best ut. |
|
| Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 21.01.2009 18:10 Post subject: |
|
|
| Basert på fjorårets prestasjoner i kamp ene og alene kommer da definitivt Lunna best ut (men med et langt mer begrensa grunnlag, så klart). |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.01.2009 18:26 Post subject: |
|
|
| Hansen hadde bare en ordentlig god kamp den mot Brønby borte og fremsto som langt ifra veldig trygg i enkelte av tippeliga kampene. Jarstein på sin side hadde flere gode kamper og vant vel også månedens spillerkåringen her inne en måned. Når det gjelder Johnsen så befannt han seg utenfor trykket sentrum i Strømsgodset hvor feil blir knapt nevnt og dem blir fort glemt. Jeg heller alikevel mot at Johnsen sannsynligvis hadde den beste sesongen, men jeg er temmelig sikker på at Jarstein kommer til å bli den klart beste keeperen av dem 3. Han må få hode skrudd ordentlig på og slikt kommer med erfaring. Hvis han kommer over fjoråret med pressen og feilene han gjorde vil det gjøre han til en betydelig bedre keeper. Potensialet er enormt. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 21.01.2009 19:01 Post subject: |
|
|
| Eftersom han startar från lägsta möjliga nivå så är det sant att potentialet är enormt. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 21.01.2009 19:04 Post subject: |
|
|
Stemmer det , men han har også vist et veldig høyt høyestenivå. |
|
| Back to top |
|
 |
ekriL Junior
|
Posted: 21.01.2009 19:12 Post subject: |
|
|
| Det var vel ikke helt uten grunn at han ble tatt opp i den norske a-landslagstroppen allerede som 20-Ã¥ring. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 21.01.2009 19:27 Post subject: |
|
|
Alle de tre er veldig gode keepere. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 21.01.2009 19:27 Post subject: |
|
|
Alle de tre er veldig gode keepere, som har kommet langt både teknisk og fysisk. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 21.01.2009 20:01 Post subject: |
|
|
| Och bättre blir de säkert under ledning av Jamtfall. Jag tror han kan få ut det bästa av dem. Till slut har vi en riktig monstertrio som kommer att skrämma livet av motståndarlagen. |
|
| Back to top |
|
 |
Agenten Senior

|
Posted: 27.01.2009 14:10 Post subject: |
|
|
Rune Almenning Jarstein er tatt ut i *Drillo troppen* så jeg må nok både bøye meg og tørke litt støv her..
 |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 27.01.2009 14:15 Post subject: |
|
|
| Det ble påpekt av VGTV før uttaket at Grodås har enormt stor sans for Jarstein og det å komme seg litt vekk fra Jamtfall for Jarstein kan bare være bra. |
|
| Back to top |
|
 |
|