| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 19.01.2009 21:56 Post subject: |
|
|
| Der har du fasiten kombinert med mange skader. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 19.01.2009 21:57 Post subject: |
|
|
| jepp! Nå mener jeg Skutle sa at i 2009 ville det være mindre spillere i stallen. Skummelt... |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 19.01.2009 22:01 Post subject: |
|
|
Hyggelig at det ble et beskjedent tap i året første kamp, hadde trodd det kunne blitt litt mer. Tilbakem
Legger ikke veldig mye i at Hoftun spilte. Det kan ses som litt dårlige signaler, men tror ingen legger mye vekt i en enkelt treningskamp. Om det fortsetter utover våren er situasjonen derimot en annen.
Likte at Jarstein sto godt, håper det fortsetter. |
|
| Back to top |
|
 |
Pi_Meson Proff
|
Posted: 19.01.2009 22:11 Post subject: |
|
|
| Halvorsen87 wrote: | | Vi har for liten stall. Det er problemet. |
Akkurat i denne situasjonen er vel problemet først og fremst at for mange spillere ikke er disponible, på grunn av skader og annet. Med Wangberg er er stallen på 24 spillere. Nivået gir nok mer grunn til bekymring enn størrelsen. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 19.01.2009 22:28 Post subject: |
|
|
| När de reste till GC hade de tillräcklig med spelare till dagens match. Problemet uppstod då Traoré och Konan föll i från. Det var innan matchen bestämd att Lago inte skulle belastas med mer än en halvlek. Det finns således inget att klaga på här enligt min mening. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 19.01.2009 23:07 Post subject: |
|
|
Synes dere prater utrolig mye dritt, faktum er at det er mye skader og forsiktig opptrening/matching av spillere.. Pluss noen som ikke kan klokken.. Der er helt naturlig at sportslig leder er med på treningsleir, så hvorfor ikke bruke han på benk når situasjonen er som den er..
Hadde kampen vært i trondheim, så hadde muligheten for bruk av andre juniorer i stedet for Hoftun vært udiskutabel.. Men juniorer har eget opplegg + skole som må oppfølges, derfor ble det slik nå.. Husk at de beste juniorene er på landslag, og får osgå en del skolefravær.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.01.2009 00:01 Post subject: |
|
|
| Hvorfor har vi latt Storflor gå når vi har en papirtynn tropp, det er jo helt latterlig. Hvordan er kvaliteten på treningen når en kun har 15 spillere og med enkelte juniorer og en avdanka sportsdirektør. Vi må få en breiere tropp ikke bare pågrunn av kampene,men også for å sørge for at vi har kvalitetstreninger hele året. Vi hadde en brei tropp i begynnelsen av 2006 og vi var godt trent det året. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 20.01.2009 00:05 Post subject: |
|
|
| Støtter innlegget til Maradona. Troppen vår er bred nok når alle er friske. Det er kvaliteten på spillerne som må bli bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 20.01.2009 00:13 Post subject: |
|
|
Det er bra det er mye følelser i sving, det er jo tross alt fotball det er snakk om. Likegyldighet hadde vært verre! Det er noe komisk ved å at Hoftun er midtstopper, men når skadesituasjonen er som den er og dette er først og fremst en treningsleir for å legge et fysisk grunnlag, og ikke kamptrening i seg selv, så er det helt ok. Dessuten kan det faktisk tenkes at det sprer trygghet å ha kong Hoftun(har dere glemt hva han har gjort for klubben?) i rekkene når vi hadde så mange unge spillere utpå samtidig. Sikkert en god erfaring for unge Wangberg(som jeg gleder meg til å høre mer om).
Om Hoftun i troppen i startoppstillingen blir et fast mønster og en fast unnskyldning, så kan vi begynne å klage: HØYLYTT!  |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.01.2009 00:20 Post subject: |
|
|
| Hvordan kan dere si at troppen er bred nok med tanke på den høsten vi hadde? Spillerene våre var jo fullstendig utslitte pågrunn av for mange kamper og det fantes få eller noen spillere som kunne utgjør noen forskjell på benken. I mellomtiden har vi mistet Storflor, Basma, Aas, og Berbatovic. Inn Helland og Johnsen. Neste år er serien utvidet og hvis alt går vår vei kan det bli mange cupkamper og UEFA cup. Vi trenger mer å ta av og mange av våre spillere er ofte skadd. Pelu, Iversen, Sapara, Staadsgaard, Jamtfall og Savolainen er alle spillere som en må regne med kommer til å være skadd i deler av sesongen. I tilegg er en del av våre spillere høyst usikkre kort. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 20.01.2009 00:22 Post subject: |
|
|
Hvis dere tenker dere om så forstår dere at dette er det mest gunstig tidspunktet å oppere spillere for mindre skader..
Jeg vil ha Iversen,Stadsgaard & Sapara klar seriestart, så får de stå over de første treningskampene..
Det at Hoftun spiller, er så. Det er lagt værre at Konan og Traore ikke kan klokka.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 20.01.2009 00:23 Post subject: |
|
|
Hoftun på banen...herregud for en klovneleir denne klubben er. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 20.01.2009 00:27 Post subject: |
|
|
Han har visstnok imponert på treningene i vinter. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.01.2009 00:30 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | Hvis dere tenker dere om så forstår dere at dette er det mest gunstig tidspunktet å oppere spillere for mindre skader..
Jeg vil ha Iversen,Stadsgaard & Sapara klar seriestart, så får de stå over de første treningskampene..
Det at Hoftun spiller, er så. Det er lagt værre at Konan og Traore ikke kan klokka.. |
Disse spillerene er ofte skadd i sesongen også og en kan ikke satse på at dem skal holde seg skadefri hele året. Det værste av allt er at disse tre når dem er i form er våre viktigeste spillere. Det vil vært det samme som at Stabæk skulle ha mistet Nannskog, Alanzinho og Skjønsberg i store deler av sesongen og da hadde heller ikke dem vunnet. Da finnes det to løsninger bli fantastisk på skadeforebygging eller utvide troppen. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 20.01.2009 00:37 Post subject: |
|
|
| För den som är lite positivt lagd så var Wangberg, Helland och Sellin den stora behållningen i dagens match och de fick skryt av chefen efter matchen. Det dröjer inte länge innan de alla tre spelar i tippeligan och då har vi en ny spelare i varje lagdel. |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 20.01.2009 00:43 Post subject: |
|
|
Nice, Storey! _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.01.2009 00:47 Post subject: |
|
|
| Det hjelper jo selvsagt at det kommer opp nye ,men å forvente at dem skal komme inn i troppen og bidra mye allerede i år er for mye forlangt. Si hva du vil om Storflor ,men jeg er temmelig overbevist om at han holder et høyere nivå enn Jamtfall og Helland og da er en tropp som var for svak ifjor svekket. Jeg holder med Hamrèn her at vi trenger nye rutinerte spillere. |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4115 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 20.01.2009 01:09 Post subject: |
|
|
Trodde aldri jeg skulle si det... (igjen) men jeg kunne godt tenke meg (i mangel på forsterkningen vi aldri får) å prøve ut Storflor i år... han har vist i flere innhopp at han har noe å komme med. Er ikke like egosentrisk som mange andre og jobber som en gal. Tror faktisk han kunne blitt en god spiller i Tippeligaen 2009 om han fikk tillitt.
Alternativet er en forsterkning, men vil heller ha to nye spisser... kan vi bruke late Steffen som innbytter/"super"reserve eller få noen kroner for ham... _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 20.01.2009 01:12 Post subject: |
|
|
Du er klar over at Storflor nå er i Drammen og spiller for Godset? _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 20.01.2009 01:17 Post subject: |
|
|
Det eneste jeg tar med meg fra denne kampen er at unggutta slipper til, og tilsynelatende spiller godt.
Hverken resultat, innsats, kvalitet, eller fysisk form er representativt for noe som helst så tidlig i oppkjøringa, slik jeg ser det.
Positivt er det dog at vi gjør et hederlig resultat mot brukbar internasjonal motstand med en liten håndfull spillere fra første-11'eren, ispedd enkelte reserver, en god del juniorer og en sportsdirektør med fotballpensjonistabstinenser. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 20.01.2009 01:42 Post subject: |
|
|
| Synes det egentlig er noe herlig over det at Hoftun spiller. Det et særpreg over det hele. Litt av gamle Rosenborg. "Vi gjør ting på vår måte". Ikke noe som er for dumt til å gjøres, man bare gjør det meste man kan med det meste man har. Fett! |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 20.01.2009 02:50 Post subject: |
|
|
Hva er det som er så klovneri, eller patetisk ved att Hoftun måtte spille i dag?
Demi,Stadsgaard,Lago(holdte ikke ut en hel kamp) var ute i dag..
Wangberg og Helland fikk prøve seg i stedet. Det er jo kanon.
Att Hoftun måtte steppe inn i det 60min p.g.a Lago ikke klarte noe mere er jo en bagatell.
RBK sliter med skader, tar ingen risk. Hadde vært en obligatroisk TL kamp hadde nok en eller annen junior spilt, eller blitt påmeldt i stedet for Hoftun. Som alle vet så spiller juniorene i Color Line cup. RBK har ingen tradisjon for å ta med juniorene på treningsleier...
Da situasjonen ble litt prekær med litt mange forfall så steppet Hoftun inn. Ingenting klovneri med det... RBK er i oppbyggingsfasen til en ny sesong. En oppbyggingsfase som er ekstrem lang i forhold til andre ligaer verden over.. Vi har god tid..
Med Stadsgaard,Demi,Lago,Nordvik og nå Wangberg er vi godt belagt på stopperplassen synes nå jeg. Det som nå skjer hører med til sjeldenhetene.
Lustig og nå Helland på H.back bra besatt der også nå.
Dorsin og Miller på v.back (Nordvik). Bra besatt.
Uansett et fint resultat mot Sjakhtar.. En kamp man ikke skal ta så alt for høytydelig..
Eneste som mangler hos RBK som jeg ser er en skikkelig spiss eller 2.. Det hadde gjort underverker.. I fjor skapte RBK ett drøss av sjanser medn scoret ikke på så mange..
Med en spiss, så er jeg sikker på Gull i 09. Ble litt off topic her nå, men det får gå _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 20.01.2009 03:10 Post subject: |
|
|
| Du har rett. Hadde RBK hatt like stor effektivitet som Stabæk hadde vi vunnet ligaen med 4-5 poeng. |
|
| Back to top |
|
 |
LarsG Veteran
|
Posted: 20.01.2009 04:21 Post subject: |
|
|
I det jeg så av oppsummeringen hos RBK-TV synes jeg ikke Wangberg gjorde noen eksepsjonelt god jobb bak der. Han dukket unna ballen på innlegget som skapte 0-1.. av en eller annen merkelig grunn. Og ved flere av sjansene til Shaktar så han feilplassert ut. Det kunne fort blitt langt verre sifre om Shaktar hadde satt sine sjanser. Rune var veldig god i dag.
Og ellers er Nordvik en gående katastrofe. Hvorfor han feller Shaktars spiss i utkanten av sekstenmeteren når han selv har støtte og spissen er i spiss vinkel, er jeg usikker på. Enda et eksempel som føyer seg inn i den ganske lange rekken av Nordvik-tabber. Jeg er glad Miller fortsatt er her.
Utenom det er 2-1 et hederlig resultat mot et godt fotballag. |
|
| Back to top |
|
 |
quarterback Rutinert
|
Posted: 20.01.2009 08:57 Post subject: |
|
|
"Bombe" at Nordvik var innblandet i noe dritt bak der.. faen for en møkkaspiller
Skammer meg over at Lago i det hele tatt fikk ny kontrakt med klubben. Han henger jo ikke med for fem flate øre når tempoet i kampen går litt opp. Se på sammendraget. Elendig! |
|
| Back to top |
|
 |
|