| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 15.01.2009 23:01 Post subject: |
|
|
Det var vel 3 mål, men forsvarerne på det nivået skal jo også stoppe målene fra å komme  |
|
| Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 15.01.2009 23:06 Post subject: |
|
|
For ikke å glemme keeperne
Men dette klippet var jo faktisk, i likhet med fjorårssesongen, preget av sjansesløsing.. |
|
| Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 15.01.2009 23:46 Post subject: |
|
|
| Hoftun spiller jo bra på den videoen, vet helt om det er skremmende eller ikke. På Kjellas "knallmål" er det nok en gang svakt keeperspill fra Jarstein. Labert tempo på den sekvensen der, men det er vel mere folkus på fysikk akkurat nå, og spillerne er kanskje litt tunge. Særlig Helland virket blytung, men han kan kanskje bare ha en spillestil som gjør at han ser tung ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 15.01.2009 23:47 Post subject: |
|
|
| og hva er det Tettey driver med foran mål...? Holy malony |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 16.01.2009 00:15 Post subject: |
|
|
Igjen er Hoftun med på trening og i enkelte tilfeller dominerer han. Dette viser bare hvor dårlig tempo og nivå det er per dags dato. Spillerne er forhåpentligvis blytunge etter harde fysiske økter. Jeg håper virkelig det er det som gjør at Hoftun henger med på tempoet!!
I tillegg viser dette hvor langt vi er unna en ny spiss. Hoftun burde vært opptatt med spillersøk og kontraktinngåelse med kvalitetsspillere, men når man bruker tiden på trening istedet sier det sitt!
Legger også merke til at trenerteamet ikke gjør en døyt med å endre tetteys avslutninger. Har de gidd opp? (jeg forstår dem) |
|
| Back to top |
|
 |
PIN-kode Rutinert
|
Posted: 16.01.2009 00:19 Post subject: |
|
|
Alt det der skrev jeg også i rbk-tv-tråden, så jeg er hvertfall fullstendig enig INGEN av trenerne, eller spillerne, ser ut til å reagere når Tettey, som liksom skal ha brukt et helt år på egentrening for å bedre skuddfoten, fyrer av det ene håpløse skuddforsøket etter det andre. Er de redd for å såre følelsene hans eller noe?
En ting vet jeg: Eggen Sr. hadde løpt ut på bana, veivende med arma og fly forbanna, og kjefta han huden full. Og det er snart så jeg føler det er det som trengs. |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 16.01.2009 09:36 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Hoftun burde vært opptatt med spillersøk og kontraktinngåelse med kvalitetsspillere, men når man bruker tiden på trening istedet sier det sitt! |
Spillersøk er vel noe du gjør i FM... _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 16.01.2009 14:16 Post subject: |
|
|
Jobben til Hoftun er å finne forsterkninger, altså å søke etter spillere. Det kan du lett formulere som spillersøk, uten at det betyr at han har en database på kontoret som han sitter og søker på, selv om det ikke skulle forundre meg.
"Hmm.. artig navn på hain, hain må vi sjå nærmar på". |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.01.2009 15:42 Post subject: |
|
|
Nå er faen meg Hoftun i troppen mot Shaktar. Har vel imponert på trening. Kan vel gi opp nye spillere allerede nå. I tillegg som fryktet:
| Adressa wrote: | | Den sportslige lederen har trent for fullt under oppholdet på Gran Canaria, og blir med i troppen som møter Shakthar Donetsk mandag ettermiddag. |
|
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 16.01.2009 16:02 Post subject: |
|
|
| Dette viser hvordan RBK har seglet mot stupet |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.01.2009 16:04 Post subject: |
|
|
| Ja, det gjør faktisk det. Sportsdirektøren trener for fullt på en treningsleir og sitter på benken i kamp. Topp 30, var det det? |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 16.01.2009 16:05 Post subject: |
|
|
| Thor Arild wrote: | | senador wrote: | | Hoftun burde vært opptatt med spillersøk og kontraktinngåelse med kvalitetsspillere, men når man bruker tiden på trening istedet sier det sitt! |
Spillersøk er vel noe du gjør i FM... |
Kan umulig gjør noe skade og bruke det som et verktøy for å finne spillere en kan vurdere å speide tror jeg ikke trenger å være så veldig dumt. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 16.01.2009 16:11 Post subject: |
|
|
Jeg kan ikke forstå hvordan Hoftun kan have tid til det der. Det er altså i denne jobben folk har måtte slutte pga. stress? Måske har folk ikke været gode nok til at planlægge. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 16.01.2009 16:18 Post subject: |
|
|
Dette blir for dumt. Hadde han skaffet spillere, hadde ikke dette skjedd. I stedet trener han med laget.
Er også uenig i at Konen og Traoré bør straffes slik at de ikke blir emd på kampen, det beste for laget er jo om de blir i best mulig form. Straffen burde vært anderledes. |
|
| Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 16.01.2009 16:20 Post subject: |
|
|
| Mitt tips er at Hoftun tar ut spillerlisens i år, og at han kommer til å spille kamper for A-laget. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 16.01.2009 18:52 Post subject: |
|
|
| Likevel skal man sette ut Konan og Traore. Synes klubben burde starffet de to på en anne måte slik at det i allefall er nok folk på treningene. Og dermed hadde Hoftun slippet å spille. Dette er ikke et styrketegn. |
|
| Back to top |
|
 |
media Veteran
|
Posted: 16.01.2009 19:11 Post subject: |
|
|
ingen grunn til å overdramatisere heller. bra for et lag å ha en leder i god form, og han skulle likevel ha nok timer til å fylle en vanlig arbeidsdag.
det er to andre ting jeg funderer på; hvordan er rolleblandingen mellom hamren og hoftun når hoftun er på banen? instruerer de begge to, eller er det bare hamren som gir retningslinjer? kanskje de er så 100 prosent enige at det ikke er noe problem, men jeg funderer likeså.
og det andre, at det er litt nedslående at hoftun er med på hele opplegget. skulle heller like å lest at hoftun er på reisefot for å se på aktuelle nye spillere. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 16.01.2009 20:34 Post subject: |
|
|
| Hoftun bør ha andre ting å gjøre enn å delta på trening og være med på kamper. Hvis så skulle skje at Hoftun må byttes inn, burde man heller benyttet sjansen til å spille 10 mot 11. Det vil være bedre trening enn å spille med en pensjonert sportsdirektør. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 17.01.2009 03:15 Post subject: |
|
|
Betraktninger siste rapport fra Gran Canaria:
- Skjelbred med noen herlige gjennombruddspasninger. Offensiv midt snarest!
- Jarstein kommanderende og god med beina.
- Helland med flott skudd.
- Det dribles INGENting. Logisk nok fordi vi ikke har driblere.
- Sykt å tenke på hvor mye fotball jeg spilte med Simen Wangberg på Lerkendal Kunstgress i noen somre for 5-6 år siden (han hadde alltid en Egypt-drakt med 10 MIDO). |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 17.01.2009 12:55 Post subject: |
|
|
| Hamrén wrote: | - Jeg håper vi kan forsterke med offensive spillere, sier Erik Hamrén til adressa.no når temaet blir spillerstall.
For han vil helst ha flere: - En eller to, gjerne med erfaring! |
Jeg liker det Hamrén kommer med her, det akkurat det samme jeg vil have. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 17.01.2009 13:10 Post subject: |
|
|
Hoftun utelukker ikke ny "Berisha-løsning"
| Quote: | Hoftun ønsker seg helst en mer permanent løsning i dette overgangsvinduet.
- Vi ønsker å hente en på langvarig basis, sier den sportslige lederen.
Hoftun vil likevel ikke utelukke at det kan komme en ny "Berisha-type" til Trondheim, og har nok den allerede langvarige og resultatløse jakten på en målscorer i hodet når han legger til:
- Det kan jo være en løsning om vi ikke finner en spiss. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 17.01.2009 13:20 Post subject: |
|
|
| eksiltrøndern wrote: | Det var vel 3 mål, men forsvarerne på det nivået skal jo også stoppe målene fra å komme  |
Ja det kan du si, men på såpass liten bane er spillerne nesten konstant på skuddhold og da bør spillere på dette nivået putte ofte. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 17.01.2009 15:52 Post subject: |
|
|
| Hoftun burde vel heller vært i Trondheim i den situasjonen laget er nå, der vi sårt trenger forsterkninger og vinduet for overganger er åpent. Hvilken nytte gjør han der nede? Jeg nekter å tro at han greier å jobbe like effektivt og fokusert med overganger, selv om han har med seg mobil i baklomma. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 17.01.2009 16:10 Post subject: |
|
|
| Hvis han i det hele tatt har mobilen i lomma, ser ingen lomme på treningsshortsen. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 17.01.2009 16:11 Post subject: |
|
|
| Nå är fönstret öppet till 31 mars så det är ingen ko på isen. Det får anses naturligt att en sportslig leder följer med på träningsläger med match. Man får utgå ifrån att Hoftun är kapabel att avgöra om han kan följa med till GC eller inte. Vidare är det en kombinerad tränings- och familjetur och vi får väl unna familjen Hoftun denna tur i likhet med de andra. |
|
| Back to top |
|
 |
|