|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
kms Senior
|
Posted: 24.08.2005 12:01 Post subject: |
|
|
Spansk presse gir seg ikke:
CÚPER PIDE A IBAGAZA Y HOY PUEDE LLEGAR JOHNSEN (Babelfish)
I følge artikkelen gjør de et siste forsøk på å hente Johnsen i dag, nå som kvaliken er i boks, og i tillegg har de visst kastet sitt blikk på Steffen Iversen som et alternativ.
Høres temmelig spekulativt ut, men men. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.08.2005 12:02 Post subject: |
|
|
| FÃ¥r tipse dem om Iacob.. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 24.08.2005 12:09 Post subject: |
|
|
Øøøh, gi meg heller Iacob enn Frode!
Judas som backupløsning for Frode? Hvor mange sokker har de røyka?
Svinfaktoren er høyere, men som fotballspiller går han jo også flere ganger utenpå Frode. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 24.08.2005 12:15 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Øøøh, gi meg heller Iacob enn Frode! |
Enig |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.08.2005 16:25 Post subject: |
|
|
- Jeg har fått et klart inntrykk av at Rosenborg vil beholde meg, og da forholder jeg med til det, sier Frode Johnsen.
- Det hadde vært veldig interessant med Mallorca. Men jeg har hatt, og har, det veldig bra i Rosenborg.
Les mer: Lunkne til Mallorca |
|
| Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 24.08.2005 20:21 Post subject: |
|
|
Av hensyn til CL så burde en vel SELGE Frode ikke beholde han.
8(?) mill i transfer.
6 mill i spart lønn.
over 1 meter av langemann det...... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 24.08.2005 22:00 Post subject: |
|
|
Ja, med unntak av i hovedsak 6-1 kampen mot Helsingborg for fem år siden, så har Frode Johnsen stort sett spilt møkkarævaelendig i mesterligaen hver eneste kamp. Det toppet seg mot Arsenal på bortebane i fjor, grøss. I mesterligaen skal ikke slike spillere spille. Da skal vi bruke spillere som Daniel Braaten, som faktisk kan klare å utrette noe hvis han får ballen. Eneste er hvis man ikke leder på hjemmebane og presser på mot slutten, så kan man kaste inn Johnsen på topp til å evt hedde inn en scoring.
Nei, at Rosenborg kom til mesterligaen er enda et argument for å selge ham nå! Hvis ikke bør han i det minste utelates fra startelveren når den tid kommer. |
|
| Back to top |
|
 |
kms Senior
|
Posted: 25.08.2005 09:42 Post subject: |
|
|
| blubbin wrote: |
Nei, at Rosenborg kom til mesterligaen er enda et argument for å selge ham nå! Hvis ikke bør han i det minste utelates fra startelveren når den tid kommer. |
Vet ikke om jeg er enig i dette. Mesterligaen har aldri vært plassen der Frode har briljert, for å si det mildt, men vi trenger likevel de spillerne vi har.
Det ser ut som om Rosenborg har gitt Mallorca et klart "nei," i dag skrives det at de har gitt opp Johnsen og kaster nå sine blikk på Steffen Iversen. Vålerenga trenger jo ikke han etter straffemissene i går....
http://www.as.com/articul...=dasftbA00 |
|
| Back to top |
|
 |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2846 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 25.08.2005 16:43 Post subject: |
|
|
| kms wrote: | | Mesterligaen har aldri vært plassen der Frode har briljert, for å si det mildt, |
Bare for å korrigere: Frode var vel faktisk toppscorer i første gruppespill den første sesongen i RBK-trøya, stemmer ikke det? Fem mål på seks kamper er jo ikke akkurat å kimse av, så det har vel hendt han har briljert litt, i det minste...  |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 26.08.2005 08:09 Post subject: |
|
|
| Tre av dem kom mot et stakkarslig Helsingborg, og de målene kan vi godt kimse av. De andre tovar mot mer kvalifisert motstand. Ikke veldig mye. Og etter den sesongen har det ikke vært mye å rope hurra for. |
|
| Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 26.08.2005 08:30 Post subject: |
|
|
Diskusjonen bør vel uansett ikke gå rundt hva han gjorde for 4-5 år siden.
Erik Hoftun var en konge i forsvar i CL alle år fra 95 til hvertfall 2000/2001. Skulle vi beholde han for det. Brattbakk scorte rundt 25 flere sesonger på rad før han dro til Celtic, skulle han ha hatt klippekort likevel når han scoret 4 eller noe sånt i fjor.
Vi må jo bedømme spillerne ut fra hvilken verdi de har for oss nå.
Og Frode jobber og sliter hele kampene, det skal han ha. Men han scorer ikke lenger på det som skal være hans store styrke, nemlig hodespillet.
Han vinner hodedueller midt på banen og av og til i egen 16, men det er jo primært ikke det en spiss skal gjøre, eller????
Når det er sagt, synes jeg Høgmo gjør riktig i å gi troppen høstsesongen til å bevise hva de kan. Men hvis budet på Johnsen blir opp mot 10 mill, er det noe en bør vurdere nøye. Han er 32, og har ikke hatt sin beste sesong... |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |