English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Daniel Braaten
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 52, 53, 54  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Recon
Legende

PostPosted: 04.08.2005 15:42    Post subject: Reply with quote

Joooooda

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende

PostPosted: 23.08.2005 14:42    Post subject: Reply with quote

Lei jokerstemplet

Finfin overskrift, men ser ikke han sier det der noe sted.

Raem, hur ligger det an med videreføring av rævhårkommentaren. Gir det noen resultater?

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
erlendmf
Rutinert

PostPosted: 23.08.2005 15:30    Post subject: Reply with quote

Det er særlig én spiller som har imponert Per Mathias Høgmo etter at han tok over RBK. – Daniel Braaten er på gang, advarer treneren.

Les mer: her
Back to top
nastynick
Rutinert

PostPosted: 23.08.2005 17:57    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Lei jokerstemplet

Finfin overskrift, men ser ikke han sier det der noe sted.

Raem, hur ligger det an med videreføring av rævhårkommentaren. Gir det noen resultater?

Du er stolt av den rævhårkommentaren din, eller?
Recon
Legende

PostPosted: 23.08.2005 19:20    Post subject: Reply with quote

Mest en kødd, men er nysgjerrig på hva i all verden som skjer (om noe?) i skallen på den gutten der.

Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 23.08.2005 19:27    Post subject: Reply with quote

hva er greia med denne beryktede "rævhårkommentaren" ?
Back to top
KenMan
Veteran

PostPosted: 23.08.2005 19:31    Post subject: Reply with quote

Ja, akkurat det lurte jeg på, også... Sikkert en sånn intern greie. Razz
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 23.08.2005 23:18    Post subject: Reply with quote

faen daniel er en gresk gud, nei faen han er der oppe med odin! fyren sparker ballen 5 meter foran seg og en rumensk spiller står to meter rett foran men likevel er det braaten som vinner duellen! svinet klipper han jo ulovlig ned, men fy faen så sterkt gjort! merk dere mine ord: braaten har større potensial enn zlatan. FY FAEN SÅ JÆVLIG GOD! ødegaard var også en okse i dag. på skoringen skulle han hatt straffe pga dytting men som den okksen han er holder han seg ikke bare oppe, men scorer også! nordens desidert beste stall!? fy faen JA! pisser på amatørene til køben malmø molderenga og brøndby. SATANSATANSATAN JA! FULL PÅ EC DAHLS OG HØY PÅ ROSENBORG FY FAEN JA!
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Vajp
Junior

PostPosted: 23.08.2005 23:29    Post subject: Reply with quote

Les det du skrev i mårra du.
Regner med du modererer deg litt..
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 24.08.2005 00:18    Post subject: Reply with quote

kommer til å legge til et fuck you imorgen, men vil ikke gjøre det nå for da tror du bare at det er fordi jeg er beruset.
Back to top
Vajp
Junior

PostPosted: 24.08.2005 01:15    Post subject: Reply with quote

Nei, så tøff vi var..
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 24.08.2005 01:23    Post subject: Reply with quote

surpomper hører hjemme i bergen. nærmere bestemt på sykkylven. dra dit du.
Back to top
rbksvein
Junior

PostPosted: 24.08.2005 01:28    Post subject: Re: Daniel Braaten et feilkjøp(?) Reply with quote

HAN ER JO EN STOR KONGE OG HAN BLIR EN VERDIFULL SPILLER FOR RBK OM IKKE LENGE

LURER PÅ OM D SER MANGE RBK MATCHER Æ DA ELLER ER DU EN SYNSER SOM IKKE SKJØNNER ALLVERDEN??

RBK NORGES STOLTHET, THE CHAMPS MANGE Ã…R PÃ… RAD RBK
ballaballaballa
Veteran

PostPosted: 24.08.2005 01:28    Post subject: Reply with quote

pfft, jeg sitter da i Sykkylven og smiler fra øre til øre jeg da Wink

Var så glad i bilen på veg hjem fra puben at fergemanskapet sikkert trudde jeg var gal sånn som jeg gliste Wink
Back to top
Vajp
Junior

PostPosted: 24.08.2005 01:36    Post subject: Re: Daniel Braaten et feilkjøp(?) Reply with quote

rbksvein wrote:
LURER PÅ OM D SER MANGE RBK MATCHER Æ DA ELLER ER DU EN SYNSER SOM IKKE SKJØNNER ALLVERDEN??

Meg du snakker til?

For det første, så var hverken Braaten eller Ødegård spesielt god i dag.
Ødegård hadde et utrolig mål, men ellers gjør han det meste for å sinke spillet.
Braaten hadde et par fine driblinger, men jobbet alt for lite i forhold til de andre og i tillegg var det han som spilte minst. Da burde han gitt litt mere mot slutten enn å bare sluntre rundt på midtbanen.
Og om Braaten hadde fått straffe hadde det vært veldig billig. Helt klart frispark, men dommeren lar han få fordel som er rett. Deretter faller han rimelig lett og får ingenting for det. Greit nok!

Jeg er fan av Braaten, men han bidrar alt for lite. Når han gjør det, gjør han det til gangs. Jeg mener så absolutt at han ikke er et bomkjøp.

Og du luringen som tror jeg ikke ser kamper..
Jeg er født og oppvokst i Trondheim og har fulgt de siden jeg var liten.
joakleis
Veteran

PostPosted: 24.08.2005 10:06    Post subject: Reply with quote

Ehhh. Hvilken kamp så du? Braaten kom på løp etter løp etter løp på høyrekanten i andre omgang. Problemet var at verken Roar, Frode eller noen andre greide å få det med seg. Jeg prøvde å rope som best jeg kunne jeg, men Roar var visst døv på det øret. Og de gangene Daniel fikk ballen ble det jo livsfarlig med en gang. Etter tredjemålet sovnet alle sammen (så ut som det gjaldt gutta på benken også...), og da skal vi ikke skylde på verken Daniel eller Alex. Men Daniel var farlig god i går. Både med og uten ball. Nå satt jeg jo også på Adidas da, så jeg så jo ALT Daniel prøvde på.

Ødegaard virket frisk og god han også. Flere gode initiativ uten ball, men han var ikke like god som Daniel. Men scoringen var KLASSE!
attach
Forumsjef

PostPosted: 02.09.2005 13:20    Post subject: Reply with quote

Quote:
- Jeg har vært altfor dårlig i år. Men det har også sammenheng med at jeg har vært skadet i to måneder, sier Braaten.

- Jeg forstår at folk har større forventninger til meg enn det jeg har prestert.

- Hvordan opplever du at enkelte sår tvil om du er flink nok til å ta vare på det talentet du har fått utdelt?

- Eksperter og folk får mene det de vil. Det er alltid mange som har synspunkter. Hva jeg gjør blir min sak, sier han.
http://fotball.adressa.no...leID=84995

Måten Daniel opptrer på for tiden, kan ikke fortsette. Det er bare så utrolig synd! Hva kan gjøres for at han skal bli mer bevisst på utvikling? Høgmo sier Braaten er på gang, men på trening ser jeg ikke noe som tyder på at Braaten vil bli enda bedre. Det er det samme gamle. Trist.
Back to top
LitjEggen
Veteran

PostPosted: 02.09.2005 15:30    Post subject: Reply with quote

Gi han tid på banen og la han finne motivasjon gjennom positive opplevelser som han igjen vil ønske å gjennoppleve.

Er ikke værre enn det.

Skal en spille inn en spiller som Braaten kan en ikke holde på som Perry har gjort. Treneren må ha en plan med hvordan spilleren skal matches , inspireres, utvikles og formes. Tror ikke noen har hatt en plan med Braaten enda og det lider han under.
Senior

PostPosted: 02.09.2005 15:31    Post subject: Reply with quote

tja, hadde vel egentlig glemt denne tråden....

Vel Recon, har ikke fått fulgt opp rævhår kommentarene, men så fort jeg får anledningen så skal jeg gjøre det...... Vet ikke hvor jeg skal begynne her så jeg får ta det som det kommer:

Ang Daniels treningsvaner så trener han bra. Før(eller etter alt avhengig av når treningene begynner) så trener han så og si hver dag styrke.... Er ikke ofte jeg ser han, men sist jeg traff han(et par uker siden i oslo) så jeg at han hadde blitt endelstørre. Kondisen er vel grei, han jogger alene ihvertfall 2 ganger i uka, og jeg kan garantere at han ikke er dårligst trent på rbk.... Det han mangler er kampkondis... Og for de av dere som spiller/har spilt fotball vet hvor viktig dette er.... Du kunne satt en hvilken som helst kondisguru(løper/langrenn/sykkel whatever) på en fotball bane og jeg kan garantere deg at han hadde vært helt ferdig etter 90 minutter uansett hvor godt trent han var....

Det er flere grunner til at Braaten ikke fungerer optimalt, men de fleste av de har jeg alleredet utredet om i en annen tråd... kan eventuelt klippe den hvis folk lurer...

En liten kommentar til deg som mente Daniel falt lett: Nei, Daniel faller aldri lett....hvis Daniel detter så er det fordi han blir felt... Har fulgt han siden han var 5 og vet meget godt at han ikke er noe filmstjerne alla Berre...

Og til deg Attack så skjønner jeg ikke på hvilke måte du hendviser til... hvordan er det han opptrer på som ikke kan fortsette... Høgmo ser jo ut til å mene at Daniel er ifremgang, så om ikke du ser det selv om du er på aldri så mange treninger sier vel egentlig mer om deg og din fotballforståelse enn om Daniel sin... Daniel er og blir en gladgutt oppfører seg eksemplarisk spørr du meg... Han innrømmer at han har spilt langt under par, forstår at folk er skuffet og vet at han har mer å gå på....

At gud og hverman har en mening om han aksepeterer han, men han kan ikke bry seg om hver enkelt kommentar han får.... Daniel for unormalt mye spalteplass, noe han i motsetning til Carew eller Riise for den saks skyld ikke setter nevneverdig pris på. At en bitter Perry eller en avdanka fotball kommentator for canal pluss sier at han er lat og må skjerpe seg kan ikke Daniel gjøre noe med, ei burde han heller bry seg... Høgmo er trener for RBk, og det er han Daniel skal forholde seg til.... Ikke et hav a v "eksperter"....
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
attach
Forumsjef

PostPosted: 02.09.2005 15:58    Post subject: Reply with quote

Raem wrote:
Og til deg Attack så skjønner jeg ikke på hvilke måte du hendviser til... hvordan er det han opptrer på som ikke kan fortsette... Høgmo ser jo ut til å mene at Daniel er ifremgang, så om ikke du ser det selv om du er på aldri så mange treninger sier vel egentlig mer om deg og din fotballforståelse enn om Daniel sin... Daniel er og blir en gladgutt oppfører seg eksemplarisk spørr du meg... Han innrømmer at han har spilt langt under par, forstår at folk er skuffet og vet at han har mer å gå på....

Det er attach - betyr noe helt annet Wink

Hørtes veldig krass ut uttalelsen min, men det var bare et forsøk på å uttrykke at jeg er redd for at han ikke utnytter potensialet sitt. Med opptrer, mener jeg at han kan bli mer bevisst på hvordan han kan bli bedre. Det er ingen tvil om at det er et stykke mellom innstillingen hans og Ole Einar Bjørndalen sin. Jeg sier ikke at han ikke er i ferd med å bli bedre, men at innstillingen ikke har bedret seg i særlig grad. Da kan det hende spørsmålet heller må være om jeg forventer for mye av han..
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 02.09.2005 15:58    Post subject: Reply with quote

Litjeggen wrote:
Gi han tid på banen og la han finne motivasjon gjennom positive opplevelser som han igjen vil ønske å gjennoppleve.

Det høres veldig fornuftig ut!
Back to top
attach
Forumsjef

PostPosted: 02.09.2005 16:04    Post subject: Reply with quote

Raem wrote:
Høgmo ser jo ut til å mene at Daniel er ifremgang, så om ikke du ser det selv om du er på aldri så mange treninger sier vel egentlig mer om deg og din fotballforståelse enn om Daniel sin...

Ja, han er i framgang spille- og formmessig, men innstillingen er tilsynelatende ikke verdens beste, men det kan godt hende den er litt bedre enn før. Liker ikke at det blir sådd tvil om min fotballforståelse Razz
Back to top
Jon Irenicus
Veteran

PostPosted: 02.09.2005 16:46    Post subject: Reply with quote

av pur nysjerrighet: hvor i oslo er daniel fra? thorshov? er ingen stalker Wink lurer bare på om hvor stor skeidgutt han er.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 02.09.2005 16:49    Post subject: Reply with quote

Ser han har spilt for Tonsen tidligere.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
kikki
Senior

PostPosted: 02.09.2005 20:00    Post subject: Reply with quote

Raem wrote:
Det er flere grunner til at Braaten ikke fungerer optimalt, men de fleste av de har jeg alleredet utredet om i en annen tråd... kan eventuelt klippe den hvis folk lurer...

Ja takk Wink

Daniel er uten tvil en av Norges største fotballspillere. Enig med deg som sa at ingen har hatt en plan med ham, men jeg tror Høgmo jobber tett med ham nå. Det virker ihvertfall sånn. Du er jo egentlig så sykt god Daniel! Stå på! Cool
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4 ... 52, 53, 54  Next
Page 3 of 54

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb