| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 09.12.2008 18:20 Post subject: |
|
|
| Jeg er enig i at vi har veldig mye å lære av FCK når det gjelder det utenfor på banen, for der er dem i en egen klasse her i norden. Når det gjelder det sportslige så er det ikke så veldig mye dem kan lære oss og vi er mer tjent med å studere andre klubber ,men mer lignende premisser som oss for sportslig suksess. Jeg er ikke imponert over det sportslige nivået som FCK har vist når jeg har sett dem. Jeg forstår poenget med Laursen og hvor viktig han kunne vært og jeg er for å betale overpris for enkelte spillere hvis dem er spesielt viktig for det sportslige resultatene. Hvis det er de som må til for at Rosenborg skal få en ordentlig god spiss, håper jeg vi gjør det. Kvalitativ forskjell på SAS og tippeligaen tror jeg ikke er så stor, vi har tross alt slått ut Brøndby og spillt jevt med FCK borte og utenfor sesong, dette er prestasjoner og resultater som ikke passer inn med danskene sin oppfatning av at dem er overlegen i skandinavia. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 09.12.2008 18:25 Post subject: |
|
|
| Tønna Brix wrote: | . For det andre er det bred enighet om at dansk serie er tøffere enn vår.
|
I ditt hode kanskje, jeg er hvertfall ikke enig. Dansk serien er minst like middelmådig som den norske. Ser ikke hva som skal være bedre og tøffere der, ikke la deg lure av Ståle Solbakken sitt propaganda snakk. I våre 3 møter mot danske lag har vi fått vist at den danske ligaen overhodet ikke er noe å skryte av. |
|
| Back to top |
|
 |
Macha Veteran

|
Posted: 09.12.2008 18:28 Post subject: |
|
|
Enig i alt det du skriver.
Vil også si at FCK har noe å lære av RBK eller andre klubber når det kommer til stadionbygging. Makan til ugjestmild, kald drittstadion skal du lete lenge etter. wow, 31 000 tilskuere når stadion din ser ut som ei jævla boks.
Det som også er rart er at FCK som ligger i København, som er i et land med flere innbyggere enn Norge, med et land på størrelse med Troms ikke trekker flere folk. Flaut. Det er vi gode til her i Norge. Med våre 4, 7 mill innbyggere har vi trukket flest folk i hele verden til fotballstadion utifra folketall.
Mener at RBK alene trakk litt over en halv mill. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 09.12.2008 18:32 Post subject: |
|
|
I forrige hjemmekamp trakk de faktisk kun 11.200 tilskuere, er dog ikke så rart når man tenker på fotballen Solbakken og FCK står for. Ikke akkurat samba fotball  |
|
| Back to top |
|
 |
Moderator Senior
|
Posted: 09.12.2008 19:16 Post subject: |
|
|
| Noen som vet hvor mange som var der mot oss? Tror Alsaker sa det var i overkant av 20 000 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 09.12.2008 21:26 Post subject: |
|
|
Hæhæ, etter å ha lest innlegget på nytt ser jeg at det er en smule umulig å forstå meninga med siste avsnitt.
| Tønna Brix wrote: | Jeg hadde gleda meg til å treffe dere på forumet, men traff bare arnt og sappi. Og 100 andre glade lakser.  |
Det skal da bety at jeg gledet meg til å treffe markante forumbrukere i køben. Sånn som peter storey, recon og harald og alle. Men den tanken forsvant etter hvert som stemningen steg. Turen var dritbra, med mange flotte folk. MANGE flotte folk overalt. For en tur!
forøvrig:
Tilskueropplevelsen er flott på Lerkendal, det jeg mente var at den kunne blitt bygd mye flottere og større for like mye penger hvis man hadde bestemt seg for det med en gang de hadde råd. Et lite forbehold her, for jeg husker ikke stadionhistorien så godt.
btw: - Jeg er forsvarsspiller, der er altid offside, lød svaret fra Laursen. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 09.12.2008 23:15 Post subject: |
|
|
Peter Storey tror jeg bare er en forum-myte. Han påsto han var i Fredrikstad også, men jeg så ham ikke der heller.
Og hvordan i helvete klarte noen å misse meg? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 09.12.2008 23:27 Post subject: |
|
|
Nei, jeg vet ikke. Jeg gikk jo å kikka etter en bitter, gammel mann. Men det var jo bare blide folk og godstemning der!
forum-myte? Som i troll? Nei, han bidrar jo konstruktivt han. Bortsett fra de neger-greiene. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 09.12.2008 23:36 Post subject: |
|
|
| Tønna Brix wrote: | Nei, jeg vet ikke. Jeg gikk jo å kikka etter en bitter, gammel mann. Men det var jo bare blide folk og godstemning der!
|
Haha, du skulle bare have kigget efter den der var mest "godstemning" over.
Jeg må indrømme at jeg selv var en smule skuffet over resultatet, det havde nok være en ganske anden aften hvis vi havde vundet den kampen
Vi får aftale lidt bedre på forhånd næste gang, det var ikke mange nye fra forumet jeg mødte jeg heller. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 10.12.2008 00:19 Post subject: |
|
|
 _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 10.12.2008 02:22 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Peter Storey tror jeg bare er en forum-myte. Han påsto han var i Fredrikstad også, men jeg så ham ikke der heller. |
Jag var i Fredrikstad men turen till Köbenhavn fick tyvärr jag ställa in. Jag och min bror Roger Storey, bosatt i Göteborg, har redan bokat in matchen i Fredrikstad den 23 augusti nästa år i almanackan. Sedan hade jag tänkt att sätta mig på Pågatåget den 22 februari för att se träningsmatchen mot Bröndby. Jag är mest nyfiken på om Jarstein har tränat upp spänsten till dess eller om han tänker fortsätta att framstå som en säck med potatis. Än om han hade haft samma spänst som Riegeltutt. |
|
| Back to top |
|
 |
acabar Senior
|
Posted: 10.12.2008 18:32 Post subject: |
|
|
| Peter Storey wrote: | | Jag är mest nyfiken på om Jarstein har tränat upp spänsten till dess eller om han tänker fortsätta att framstå som en säck med potatis. Än om han hade haft samma spänst som Riegeltutt. |
Eller om PCS hadde hatt samme skuddet, bare med foten. _________________ Work hard, every day. |
|
| Back to top |
|
 |
|