English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
FC København - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Keenoir
Legende

PostPosted: 09.12.2008 18:20    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig i at vi har veldig mye å lære av FCK når det gjelder det utenfor på banen, for der er dem i en egen klasse her i norden. Når det gjelder det sportslige så er det ikke så veldig mye dem kan lære oss og vi er mer tjent med å studere andre klubber ,men mer lignende premisser som oss for sportslig suksess. Jeg er ikke imponert over det sportslige nivået som FCK har vist når jeg har sett dem. Jeg forstår poenget med Laursen og hvor viktig han kunne vært og jeg er for å betale overpris for enkelte spillere hvis dem er spesielt viktig for det sportslige resultatene. Hvis det er de som må til for at Rosenborg skal få en ordentlig god spiss, håper jeg vi gjør det. Kvalitativ forskjell på SAS og tippeligaen tror jeg ikke er så stor, vi har tross alt slått ut Brøndby og spillt jevt med FCK borte og utenfor sesong, dette er prestasjoner og resultater som ikke passer inn med danskene sin oppfatning av at dem er overlegen i skandinavia.
Back to top
View user's profile Send private message
longns
Veteran

PostPosted: 09.12.2008 18:25    Post subject: Reply with quote

Tønna Brix wrote:
. For det andre er det bred enighet om at dansk serie er tøffere enn vår.

I ditt hode kanskje, jeg er hvertfall ikke enig. Dansk serien er minst like middelmådig som den norske. Ser ikke hva som skal være bedre og tøffere der, ikke la deg lure av Ståle Solbakken sitt propaganda snakk. I våre 3 møter mot danske lag har vi fått vist at den danske ligaen overhodet ikke er noe å skryte av.
Back to top
Macha
Veteran

PostPosted: 09.12.2008 18:28    Post subject: Reply with quote

Enig i alt det du skriver.

Vil også si at FCK har noe å lære av RBK eller andre klubber når det kommer til stadionbygging. Makan til ugjestmild, kald drittstadion skal du lete lenge etter. wow, 31 000 tilskuere når stadion din ser ut som ei jævla boks.

Det som også er rart er at FCK som ligger i København, som er i et land med flere innbyggere enn Norge, med et land på størrelse med Troms ikke trekker flere folk. Flaut. Det er vi gode til her i Norge. Med våre 4, 7 mill innbyggere har vi trukket flest folk i hele verden til fotballstadion utifra folketall.

Mener at RBK alene trakk litt over en halv mill.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 09.12.2008 18:32    Post subject: Reply with quote

I forrige hjemmekamp trakk de faktisk kun 11.200 tilskuere, er dog ikke så rart når man tenker på fotballen Solbakken og FCK står for. Ikke akkurat samba fotball Smile
Back to top
Moderator
Senior

PostPosted: 09.12.2008 19:16    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hvor mange som var der mot oss? Tror Alsaker sa det var i overkant av 20 000
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 09.12.2008 19:35    Post subject: Reply with quote

18 184 tilskuere
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
larenim
Veteran

PostPosted: 09.12.2008 21:26    Post subject: Reply with quote

Hæhæ, etter å ha lest innlegget på nytt ser jeg at det er en smule umulig å forstå meninga med siste avsnitt.

Tønna Brix wrote:
Jeg hadde gleda meg til å treffe dere på forumet, men traff bare arnt og sappi. Og 100 andre glade lakser. Tommel'n opp!

Det skal da bety at jeg gledet meg til å treffe markante forumbrukere i køben. Sånn som peter storey, recon og harald og alle. Men den tanken forsvant etter hvert som stemningen steg. Turen var dritbra, med mange flotte folk. MANGE flotte folk overalt. For en tur!

forøvrig:

Tilskueropplevelsen er flott på Lerkendal, det jeg mente var at den kunne blitt bygd mye flottere og større for like mye penger hvis man hadde bestemt seg for det med en gang de hadde råd. Et lite forbehold her, for jeg husker ikke stadionhistorien så godt.

btw: - Jeg er forsvarsspiller, der er altid offside, lød svaret fra Laursen.
Recon
Legende

PostPosted: 09.12.2008 23:15    Post subject: Reply with quote

Peter Storey tror jeg bare er en forum-myte. Han påsto han var i Fredrikstad også, men jeg så ham ikke der heller. Very Happy

Og hvordan i helvete klarte noen å misse meg?

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
larenim
Veteran

PostPosted: 09.12.2008 23:27    Post subject: Reply with quote

Nei, jeg vet ikke. Jeg gikk jo å kikka etter en bitter, gammel mann. Men det var jo bare blide folk og godstemning der!

forum-myte? Som i troll? Nei, han bidrar jo konstruktivt han. Bortsett fra de neger-greiene.
Harald
Forumsjef

PostPosted: 09.12.2008 23:36    Post subject: Reply with quote

Tønna Brix wrote:
Nei, jeg vet ikke. Jeg gikk jo å kikka etter en bitter, gammel mann. Men det var jo bare blide folk og godstemning der!

Haha, du skulle bare have kigget efter den der var mest "godstemning" over.
Jeg må indrømme at jeg selv var en smule skuffet over resultatet, det havde nok være en ganske anden aften hvis vi havde vundet den kampen Wink

Vi får aftale lidt bedre på forhånd næste gang, det var ikke mange nye fra forumet jeg mødte jeg heller.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
larenim
Veteran

PostPosted: 10.12.2008 00:19    Post subject: Reply with quote

Tommel'n opp!
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 10.12.2008 02:22    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Peter Storey tror jeg bare er en forum-myte. Han påsto han var i Fredrikstad også, men jeg så ham ikke der heller. Very Happy

Jag var i Fredrikstad men turen till Köbenhavn fick tyvärr jag ställa in. Jag och min bror Roger Storey, bosatt i Göteborg, har redan bokat in matchen i Fredrikstad den 23 augusti nästa år i almanackan. Sedan hade jag tänkt att sätta mig på Pågatåget den 22 februari för att se träningsmatchen mot Bröndby. Jag är mest nyfiken på om Jarstein har tränat upp spänsten till dess eller om han tänker fortsätta att framstå som en säck med potatis. Än om han hade haft samma spänst som Riegeltutt.
Back to top
acabar
Senior

PostPosted: 10.12.2008 18:32    Post subject: Reply with quote

Peter Storey wrote:
Jag är mest nyfiken på om Jarstein har tränat upp spänsten till dess eller om han tänker fortsätta att framstå som en säck med potatis. Än om han hade haft samma spänst som Riegeltutt.

Eller om PCS hadde hatt samme skuddet, bare med foten.
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25
Page 25 of 25

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb