| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 02.12.2008 13:05 Post subject: |
|
|
Zorac: Han er spillemessig ganske ustabil, men jeg skjønner ikke at vi ikke har benyttet oss mer av den som er såppass STABIL på det vi trenger, nemlig effektivitet, det å bidra til at vi scorer mål. Vi eier jo ikke målfarlighet på midtbanen. PCS kan ta så mange vendinger han vil og løpe så mye han vil, men man kommer ikke unna at han kun har ETT målpoeng mer enn Storflor på 1600 minutter mer spilt i år. Og det fra samme posisjon som Øyvind.
Last edited by SunsetSalami on 02.12.2008 13:08; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 02.12.2008 13:06 Post subject: |
|
|
| Christ Bob Bradley jr. wrote: | | 11 kjegler med andre ord? Regner med at Storflor ikke var en av de som hadde baller. Kan dette være det laget vi stiller med mot FC København også? |
Når jeg prøver å være saklig får jeg slike svar tilbake, kan vel bare slutte med det da. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 02.12.2008 14:56 Post subject: |
|
|
Det er riktig at Storflor kunne vært mye mer stabil, men når man tenker på de han har konkurrert med siden 2004-sesongen er dette et dårlig argument mot Storflor. Daniel Braaten, Jan Gunnar Solli, Didier Konan Ya og Abdou Traore har ikke på noen som helst slags måte vært mer stabil enn hva Storflor har vært.
Samtidig kan jeg ikke huske noen annen RBK-spiller i dette tiåret som har vært mer stabil mot europeiske motstandere enn Øyvind Storflor.
Hadde Storflor vært mer egoistisk, ikke vært regnet som egenprodusert og kostet en del å kjøpe til klubben, ville han sannsynligvis vært satset på som en mye mer sentral brikke i laget. |
|
| Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 02.12.2008 17:47 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: |
Det jeg ville med dette innlegget var å avkrefte myten om at Storflor er en pingle som bare går utpå der og ikke produserer en skit. Folk har aldri gitt han kreden han fortjener, og at folk jubler over at en av de svært få spillerne i stallen det oser effektivitet av, er for meg en gåte.
|
Hvordan du har motbevist pingle-taktene til Storflor med den posten, skjønner ikke jeg. Det er ikke det at han ikke går på løp eller at han er ineffektiv folk først og fremst blir provosert av. Det er hovedsakelig to ting:
- Han går aldri inn i taklinger, dueller, kroppen til andre eller situasjoner der han kan bli taklet.
- Han utfordrer alltid bakover i banen, han løper aldri til dørlinja og legger inn. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 02.12.2008 18:07 Post subject: |
|
|
Hva er dørlinja?
Det er typisk norsk at spillere ikke blir verdsatt om de ikke løper ræva av seg og velter noen motspillere her og der. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 02.12.2008 18:25 Post subject: |
|
|
| Roamer wrote: | Det er hovedsakelig to ting:
- Han går aldri inn i taklinger, dueller, kroppen til andre eller situasjoner der han kan bli taklet.
- Han utfordrer alltid bakover i banen, han løper aldri til dørlinja og legger inn. |
Greit, spillestilen hans er kanskje ikke direkte og "tøff" nok, men hva har det egentlig å si når den er effektiv, når han produserer ting med den? Det er vel det som er det viktigste.
Til å gå på løp må han være den beste i klubben. Mot Brann i år så vi det, og mot Odd/Grenland på Lerkendal i fjor så vi det. Begge gangene brente han mange sjanser, men hadde han hatt god kamptrening i forveien hadde han nok satt noen av dem.
Og jeg synes det har vært tamt av bevegelse i det siste, det virker som om det er bare Strand som tar løp for laget, og ikke for seg selv. Der kunne Storflor bidratt mye |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 02.12.2008 19:24 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Det er riktig at Storflor kunne vært mye mer stabil, men når man tenker på de han har konkurrert med siden 2004-sesongen er dette et dårlig argument mot Storflor. Daniel Braaten, Jan Gunnar Solli, Didier Konan Ya og Abdou Traore har ikke på noen som helst slags måte vært mer stabil enn hva Storflor har vært. |
Her tar du strengt tatt feil. Jan Gunnar Solli var mye mer stabil enn det Storflor var selv om dette var stabilt daarlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 07.12.2008 16:27 Post subject: |
|
|
Offisiell RBK-mester i bowling med en serie på 177 poeng! Respekt!
Han "slo" dermed Traorè, som var dårligst med 79 poeng. Steffen Iversen best over to serier sammenlagt, med 320 poeng. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 07.12.2008 16:49 Post subject: |
|
|
Jepp, sier noe om Øyvinds unike balltalent. At vi lot han gå...  |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 08.12.2008 13:32 Post subject: |
|
|
At vi slipper ham er søren meg justismord, prikken over i'en, rosinen i pølsa, yoghurten i trusa og keiserens nye klær på en gang! _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 08.12.2008 14:00 Post subject: |
|
|
| For ikke å snakke om toppen av kransekaka. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 08.12.2008 21:25 Post subject: |
|
|
Eller rett og slett på tide. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 08.12.2008 23:27 Post subject: |
|
|
| Mest det siste |
|
| Back to top |