English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Club Brugge
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Hvit mann som pusher 50
Veteran

PostPosted: 25.10.2008 17:41    Post subject: Reply with quote

Peter Storey wrote:
Norge och Sverige är typiska potatisländer. En riktig nordmann äter för det mesta potet och brun saus. Wink

Ekte trøndere foretrekker sodd Razz
schmoo
Junior

PostPosted: 25.10.2008 21:19    Post subject: Reply with quote

Det ble vist en veldig fin video av RBK-høydepunkt i europa før kampstart. Noen som vet om denne ligger ute på nett? Greit med gåsehud når jeg så den
Back to top
View user's profile Send private message
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 25.10.2008 23:30    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Peter Storey wrote:
Norge och Sverige är typiska potatisländer. En riktig nordmann äter för det mesta potet och brun saus. Wink

Ekte trøndere foretrekker sodd Razz

Det är OK med sodd med mytti potet.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 25.10.2008 23:49    Post subject: Reply with quote

Jeg reagerte litt på at Hamrèn unskyldte spilleren med at dem var sliten ,men hvis dem var slitne hvorfor bytte ikke Hamrèn tidligere? Hvis spillerene var så slitne hvorfor fikk ikke friske spillere som Storflor starte, han kunne umulig ha gjort det dårligere enn Skjelbred. Alle det andre spissene i klubben hadde sansynligvis gjort en bedre jobb en Iversen for kvelden og det i minste hadde dem giddet å springe noen meter istedenfor å stå plantet i bakken. Hva er poenget med å ha en tropp på over 20 spillere hvis reservene ikke skal kunne brukes når det faste er slitne? Det må da ha vært bedre å ha hvilt et par spillere mot Godset og hatt flere friske bein mot Brugge.
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 26.10.2008 00:20    Post subject: Reply with quote

Hade inte Hamrén ställt upp med bästa laget hade det blivit ett ramaskrik om detta. Nu är det bytena som i efterklokhetens tecken har börjat diskuteras. Det samma har jag läst i en engelsk tidning i dag beträffande
Uniteds oavgjort mot Everton. Varför bytte inte Ferguson tidigare i andra halvlek när Everton började ta över? För RBKs del kan svaret beträffande Iversen vara att Hamrén ville ha en matchvinnare kvar.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 26.10.2008 00:34    Post subject: Reply with quote

Jeg vet det er etterpåklokskap og det finnes gode grunner for å velge det beste laget ,men jeg synes unskyldningen blir dårlig når en lar være å bytte før det er svært kort tid igjen av kampen. Lar han en vær å bytte så sier en indirekte at en er fornøyd med prestasjonen og hvis Hamrèn var fornøyd med andre omgang mot Brugge er det veldig skuffende for jeg ønsker en trener med store krav til spillerene våre og andre omgang mot Brugge er etter min mening ikke godt nok for den klubben Rosenborg ønsker å være. Forhåpentligvis blir utslitte spillere et mindre problem neste år når Hamrèn har fått vinteren til å få spilleren opp på et akseptabelt fysisk nivå.

Jeg tror også det blir naivt å tro at en skal stille samme lag i hver eneste kamp neste sesong og en må forvente en hvis rotasjon for å holde spillerene friske og utkvilte til hver enkelt kamp. Vi bør jobbe for å øke kvaliteten på hele troppen slik at vi har kvalitetspillere å sett inn ved skader og når enkeltespillere er sliten, fordi hvis vi ønsker å vinne og komme oss ut i europa neste år er vi avhengig av at våre spillere på 100 % og ikke 90 % for det 10 % siste prosentene er det som skiller å ha "marginene" med seg istedenfor mot seg.

Last edited by Keenoir on 26.10.2008 00:40; edited 1 time in total
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 26.10.2008 00:39    Post subject: Reply with quote

Ja vi behöver att öka kvaliten på truppen, då blir det mer meningsfullt med rotation på spelare och tidigare byten. Vi har för mycket stallfyll idag.
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 26.10.2008 16:42    Post subject: Reply with quote

At ikke Sapara og Iversen blir tatt av mot Brügge forstår jeg godt, selv om de ikke spilte noen god kamp. Jeg har mer tro på at Steffen Iversen skal putte en avgjørende scoring, enn at Besart Berisha skal komme inn fra benken og gjøre det. Eller Jo Sondre Aas for den del.

Kanskje kunne byttene kommet tidligere, men om det hadde forandret så mye er ikke så sikkert. Jeg forstår at Hamrén valgte å la de 11 utvalgte fortsette så lenge som mulig, da det vi har i bakhånd ikke holder samme kvalitet.

Forskjellen på de beste og de nest beste i dagens Rosenborg-stall er i enkelte tilfeller i overkant stor til en toppklubb med våre ambisjoner å være.
Steffen Iversen og Didier Konan Ya er ubestridelig vårt beste spisspar for tiden, og alternativene er ikke i nærheten av å holde samme standard. Så når førstevalgene har en dårlig dag, tør vi da stole på at innbytterne vil holde en særlig bedre standard?
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Page 13 of 13

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb