View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 11.08.2005 11:14 Post subject: |
|
|
Faen i helvete så lei jeg er av at folk gir sulliken der æren for gullet. Det var 10 andre på banen, noen tok løpene som åpna for ham, noen slo pasningene han satte. Det var 25 kamper før det. Det der er en jævla IDIOTkommentar. Den er faktisk like glup som det ubrukelige argumentet "med en bedre spiss hadde vi vunnet det før siste serierunde.
ja, han og laget hadde en god kamp mot lyn.
Resten av laget gikk ikke bak ryggen til klubben og deala med fc kødæder.
spar meg de helvetes idiotkommentarene om at han vant gullet.
Fyren snuska seg til 3 år han ikke fortjente. Jeg skal gjøre mitt for at de blir så utrivelige som mulig.
Meld deg inn i klanen om de er heltene dine. Sitt to måneder før hoset kommer og legg ut om hvilken idiot han er, og hva er problemet hans med enga siden han alltid prater dritt om de, og snu så så fort han signer og skriv hvilken fantastisk fyr det er. DET er det som skjer på vpn!
For all del, vær en spyttslikker om du vil. De gutta der legger seg totalt på rygg for enhver som trekker i drakta. Ikke faen, du blir ikke en helt bare fordi du signer for RBK, om du er et svin ellers.
forbanna gjøk! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 11.08.2005 11:14 Post subject: |
|
|
Vålerenga er stakkarslige. Flere som merka seg at det var glissent og 13000 tilskuere på VIF-Brügge? Helt utrolig. Ut fra interessen rundt den klubben fra oslo-pressa skulle man tro at VIF er "hele Oslos lag", men de klarer bare å skrape sammen 13000 til cl-kvallik. Spesielt stusselig med tanke på hvor mye folk det bor i Oslo-området.
(sorry at dette innlegget er ekstremt off-topic...) |
|
Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 11.08.2005 13:29 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | ja, han og laget hadde en god kamp mot lyn.
For all del, vær en spyttslikker om du vil. De gutta der legger seg totalt på rygg for enhver som trekker i drakta. du blir ikke en helt bare fordi du signer for RBK, om du er et svin ellers.
forbanna gjøk! |
Jeg snakker ikke om en kamp, jeg snakker om hele sesongen. Hvor var du i fjor? Johnsen var praktisk talt den eneste på laget som holdt formen gjennom hele sesongen. Han ble toppscorer i eliteserien.
Forskjellen på rosenborg i fjor og år er i stor grad at johnsen har sluttet å score.
og hvorfor har han det? mye psykologi vil jeg si. kanskje en del av forklaringa er at "supportere" som deg tar ut gørra si på ham?
det er det jeg mener med at vi får som fortjent. |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 11.08.2005 13:42 Post subject: |
|
|
DÆvven steike Recon HOLD KJÆFT. Frode Johnsen har vært Rosenborgs beste spiss de siste 3-4 årene tro det eller ei! For Frode har en utrolig målteft og en syk evne for og score mål..
DU SKYLLER FRODE EN STOR TAKK FOR ALT HAN HAR GJORT FOR RBK.
Din gjøk. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 11.08.2005 13:43 Post subject: |
|
|
han hadde en særdeles middelmådig sesong han og. 16 mål på 25 kamper. Det er kun den storkampen fra hele RBK mot et Lynlag som overhodet ikke var interessert i å få feil Oslolag som mestere som gjorde at han havna på smått akseptable 19. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 11.08.2005 13:46 Post subject: |
|
|
siggetheman wrote: | Frode Johnsen har vært Rosenborgs beste spiss de siste 3-4 årene |
Ja, dette er jo faktisk litt av problemet her. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 11.08.2005 13:48 Post subject: |
|
|
siggetheman wrote: | DÆvven steike Recon HOLD KJÆFT. Frode Johnsen har vært Rosenborgs beste spiss de siste 3-4 årene tro det eller ei! For Frode har en utrolig målteft og en syk evne for og score mål..
Din gjøk. |
Enda en bonde som er litt for glad i caps lock....
Helvetes kristninga av landet her som forbød å sette unger som deg ut i skogen! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 11.08.2005 13:52 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | siggetheman wrote: | DÆvven steike Recon HOLD KJÆFT. Frode Johnsen har vært Rosenborgs beste spiss de siste 3-4 årene tro det eller ei! For Frode har en utrolig målteft og en syk evne for og score mål..
Din gjøk. |
Helvetes kristninga av landet her som forbød å sette unger som deg ut i skogen! |
Ha deg ut av forumet om du ikke elsker RBK.. Elsker du RBK liker du Johnsen.
Du vet jeg har rett det vet du.. Jævla Svenske... _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Troinndern Veteran
|
Posted: 11.08.2005 13:55 Post subject: |
|
|
Nå går det heftig for seg, gitt.
Frode Johnsen var ræva i 2003, mye bedre i fjor, og like ræva igjen i år.
Hvis han kommer opp på fjorårsnivået er det greit at han blir. Fortsetter han som i år, bør han få tre år i rbk2. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 11.08.2005 13:56 Post subject: |
|
|
siggetheman wrote: | Elsker du RBK liker du Johnsen. |
Hvorfor det? |
|
Back to top |
|
 |
jinh Junior

|
Posted: 11.08.2005 13:56 Post subject: |
|
|
Poenget er vel heller at man elsker klubben og laget, og absolutt ikke spillerne. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 11.08.2005 14:01 Post subject: |
|
|
siggetheman wrote: | Recon wrote: | siggetheman wrote: | DÆvven steike Recon HOLD KJÆFT. Frode Johnsen har vært Rosenborgs beste spiss de siste 3-4 årene tro det eller ei! For Frode har en utrolig målteft og en syk evne for og score mål..
Din gjøk. |
Helvetes kristninga av landet her som forbød å sette unger som deg ut i skogen! |
Ha deg ut av forumet om du ikke elsker RBK.. Elsker du RBK liker du Johnsen.
Du vet jeg har rett det vet du.. Jævla Svenske... |
Hahaha, nå begynner vi få litt temperatur her ja.
Jeg pisser på Frode Johnsen. Hadde han enda bare vært udugelig hadde det vært greit, når han er så jævla udugelig OG enda tror han er dritgod og går bak ryggen på klubben, så må jo fyren mobbes. Men det er godt å finne ut at Frode Johnsen betyr mer enn klubben for deg da, lillegutt, siden det tydeligvis er helt greit at han pisser på den ved å deale med fck.
Frode "mottakene er en av mine sterke sider" Johnsen ber jo bare om å bli mobba.
Men du skal ha for at du kontrollerte caps lock behovet ditt nå! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 11.08.2005 14:09 Post subject: |
|
|
Enhver med fornuft skjønner at det var tidenes tabbe å kjøpe Frode Johnsen da Carew forsvant for fem år siden. I hvert fall med tanke på at RBK da hadde som mål å nå opp mot de store i Europa. F.Johnsen er for dårlig, men han kan - som han viste mot Lyn i fjor - hedde, det skal han ha:D I tillegg er han i stand til å score hvis han får ballen på 16-meteren eller innenfor og er rimelig upresset, hvis han skyter på direkten.
Her følger en liste over det han ikke kan:
-Treig. Kan ikke true barkrom. Har ALDRI sett at Frode Johnsen har vunnet en løpsduell mot motstandernes forsvarere, for så å score.
-Kan ikke motta ballen med mann i rygg. Har blant de dårligste ballmottakene i tippeligaen. Ballen spretter som regel 10-15 meter bort, men har han flaks går ballen til en medspiller, hvis ikke kan det bli farlig kontring imot.
-Kan ikke drible. Har aldri sett noe sånt fra denne karen.
-Sentrer som regel til motspillere, noe som kan skape farligheter i mot, dårlig overblikk, lite kreativ - men ja, han traff på pasningen i går, unntaket som bekrefter regelen.
-Tempoproblemer på et høyt nivå. Selv om han har god tid greier han ofte å fomle bort ballen.
-Bruker han mer enn én touch resulterer dette som regel i at laget mister ballen.
-Kan prestere bra i tippeligaen hvis han er i form, og hvis medspillerne bruker ham riktig, men på internasjonalt nivå, dvs på landslaget eller for RBK i mesterligaen er han ALLTID ELENDIG, så skjønner ikke hvorfor han blir brukt der.
Finnes sikkert mange flere ankepunkter som jeg ikke kommer på akkurat nå, men hvis Hector Cuper tror han har funnet en ny Carew. . .Jeg må le! |
|
Back to top |
|
 |
Sondre Senior
|
Posted: 11.08.2005 14:19 Post subject: |
|
|
Siggetheman: "Elsker du RBK liker du Johnsen." Her vil jeg bare si at du beviser at du ikke er den skarpeste kniven i skuffa.
Du må ikke nødvendigvis elske en spiller for at du liker klubben? Du møter deg selv i døra med den, siden du har klagd på Perry. Hvorfor er ikke det en "Elsker du RBK, liker du Perry" situasjon?
Frode har vært en middelmådig angriper de siste 3 årene, han har handlet bak RBK`s rygg. Jeg vet ikke hvor toleranse nivået ditt ligger,, men jeg synes vi bør ha lov til å mislike en spiller som tydeligvis gjør sitt for å forverre situasjonen i klubben.
Siggetheman; Tenk litt over du snakker. Å kjefte opp Recon for at han faktisk snakker for samtlige på forumet blir bare dumt.. _________________ -RBK |
|
Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 11.08.2005 14:50 Post subject: |
|
|
jeg skal vel ikke akkurat påstå at johnsen har vært den største spilleren på laget denne sesongen. men han var tross alt en stor faktor til at gullet havnet på lerkendal i fjor. uansett, som resten av laget kan heller ikke han være på topp hele tiden, men jeg synes det blir for jævlig at vi skal kvitte oss med ham etter en dårlig sesong. da har vi ikke mange spillere igjen dersom det er tankegangen. for å si det sånn; johnsen er ikke den eneste som har levert under godkjent i det siste.... _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
Back to top |
|
 |
oddrane Veteran

|
Posted: 11.08.2005 15:03 Post subject: |
|
|
Selvom Frode Johnsen i likhet med resten av Rosenborg-laget ikke har prestert i år, syns jeg det er dårlig gjort å kritisere han så mye. Han gjør sitt beste som alle andre og har tross alt scoret mange mål for Rosenborg. Dere har lov til å mene at han har spilte dårlig, men kritikk som går på hans person syns jeg er meget nedsettende. Dere burde holde dere for gode til det. Husk, han er bare et menneske han også. OG: det er ikke han som tar ut laget. Klag heller på dem som lar han spille.
Greit at han ikke er så god med beina men han er f*** meg den beste hodespilleren i Norge.
Les: http://www.rbk.no/stats/p...yerID=3995 |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 11.08.2005 15:05 Post subject: |
|
|
oddrane wrote: |
Greit at han ikke er så god med beina men han er f*** meg den beste hodespilleren i Norge.
|
haha, der har nok judassvinet over alle rangen gitt. Vel, av angrepsspillere ihvertfall. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 11.08.2005 15:05 Post subject: |
|
|
Nå må vi huske de forferdelige oppspillene i går også.. Dere så f.eks. hvor oppgitt Helstad var. Han er i storform, men det er det vanskelig å se når oppspillene er latterlige! |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 11.08.2005 15:08 Post subject: |
|
|
Sondre wrote: |
Siggetheman; Tenk litt over du snakker. Å kjefte opp Recon for at han faktisk snakker for samtlige på forumet blir bare dumt.. |
Tosk. Snakk for deg selv. Johnsen scora 19 mål for laget sitt ifjor. Du er en bortskjemt supporter som driter i eget reir...
Jeg mener ikke nødvendigvis at man trenger å slikke egne spillere opp etter røven. Men at han får alt for mye dritt fra bortskjemte teenage-fans er det liten tvil om... _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 11.08.2005 15:17 Post subject: |
|
|
Recon wrote: |
haha, der har nok judassvinet over alle rangen gitt. Vel, av angrepsspillere ihvertfall. |
Skjønner at jeg banner i kirka her men: Hvorfor er det så opplagt at Steffen er judassvinet over alle, mens Arni er superhero og Moldeenga spiller. Forskjellen er etter min mening minimal. RBK bør fortsatt ha Steffen høyt på prioiteringslista: En av få spillere her på berget som virkelig ville vært en forsterkning. Hadde nok parkert Johnsen på benken for godt. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 11.08.2005 15:30 Post subject: |
|
|
Ja, Arni hadde jo tilhørighet til Trondheim og RBK, muligheten til å bli en levende legende i farens ånd, og har benytta enhver mulighet siden profftilbudet kom for å pisse på klubben. Fra den dagen han forlot Trondheim faktisk.
Nei, godt eksempel... _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 11.08.2005 15:33 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Ja, Arni hadde jo tilhørighet til Trondheim og RBK, muligheten til å bli en levende legende i farens ånd, og har benytta enhver mulighet siden profftilbudet kom for å pisse på klubben. Fra den dagen han forlot Trondheim faktisk.
Nei, godt eksempel... |
Ja, nå hadde faren til sønnen noen år i Moldeenga og da... _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 11.08.2005 15:46 Post subject: |
|
|
Du ER altså så historieløs som jeg trodde. Dette har INGENTING med overgangen til VIF å gjøre. Det er faktisk den eneste gangen jeg har vært glad for at inkompetansen til Bratseth har berga oss unna en spiller. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 11.08.2005 15:50 Post subject: |
|
|
Hallo! Arni forlot RBK fordi han ble satt på benken. Han fullførte kontrakten sin, og når han kom til VIF takket han for de gode årene i RBK osv. Han hadde neppe forlatt oss hvis han hadde forblitt førstekeeper.
Steffen er en helt annen historie.... |
|
Back to top |
|
 |
|