| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
JellyFish Veteran
|
Posted: 31.08.2008 22:00 Post subject: |
|
|
Henning jeg er enig med deg, de syv minuttene får ikke ødelegge den positive opplevelsen. Derfor vil jeg si at Jarstein også gjør en god kamp, uten om målet i mot selvsagt, i dag har han flere gode igangsettinger som gjør at VIF hele tiden må skyndte seg tilbake. Herlig å se hvordan Ciljan blir spilt fri så enkelt av Jarstein. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
|
|
| Når de har slukt kamelen som het Micke Dorsin. Så kan de gjøre det samme med Lars Hirschfeldt. Å hente Jarstein til klubben var en stor tabbe. |
|
| Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
|
|
RBK er gode i dag, Jarstein holder på å ødelegge alt. Han må lære seg når han skal gå og når han skal stå. Ballen er langt ute i feltet og det er flere i duell.
Han må skjerpe seg og bli litt kaldere i hodet. Dette sitter i hodet! _________________ You`ll never walk alone!! |
|
| Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 31.08.2008 22:01 Post subject: |
|
|
Jeg anerkjenner det Hamrén sier etterkampen at folk var slitne (allerede i pausen) og at det får ta skylden for at tempoet og kvaliteten datt. Den førsteomgangen er definitivt årsbeste. Enig i den ishockeysammenligningen og om backene. Dorsin var enorm i dag og har i hvertfall ikke tapt seg! Første kamp siden før sommeren?! Steike! _________________ Rock. |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 31.08.2008 22:05 Post subject: |
|
|
| Jarsteins feil er grov, men jeg føler meg passe trygg på ham. |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 31.08.2008 22:06 Post subject: |
|
|
Det er lov til å bli sliten etter å ha spilt tre tøffe og ikke minst gode kamper på ei uke. At det dalte i 2 omgang er greit. Jeg er meget fornøyd med spillet i 80 min. Nå får det ikke kamp på to uker og det tror jeg blir godt til spillerne. Det er landskapmer men det er bare kos.
Det som gleder meg i dag er at det virker som det er en plan over det som gjøres. Virker som Hamren har en plan og at spillerne gjør deet de skal.
Last edited by stolavs on 31.08.2008 22:08; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 4115 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
|
|
Det var sykt deilig å se en back igjen som er oppe og dribler samt legger inn... Dorsin bør tilgis for at han dro av sted og bare verdsettes for at han kom tilbake!  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
|
|
| keschaa wrote: | Litt artig at Rune Bratseth treffer nesten hver eneste gang han skal si hvor mange mål vi scorer på Før Kampen magasinet.
Si 5 mål hver gang du RB. |
lukter det avtalt spil her? hmmm... hehe
han har truffet ofte ja, men det er ikke så viktig. det som er viktig i dag er at vi var syyykt gode offensivt spesielt i første omgang, og hadde vi vært like effektive som wigan mot hull hadde vi leda 7-0 til pause.. hadde vi vært like effektive som mot dif igjennom hele kampen hadde vi vunnet mindst 7-1... dumt det blir så spennende, men veldig godt fornøyd i dag...også har vi annan da:) jippi!!!! håper bare ikke jeg våkner i mårra til salg av ciljan og/eller tettey....
konan var god i dag også, mangler bare det pittelille siste for å få mål, men det kommer nok!
berisha kom inn og fikk gjort nada i dag.... mye armer og bein og innsats, men jeg har ikke heeelt trua på ham enda.... mulig det blir bedre etter mere treninger og kamper. trener bare "lugna" seg ned litt så blir det nok ok eller bedre:)
tusen takk for god underholdning RBK! _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
delay Junior

|
Posted: 31.08.2008 22:12 Post subject: |
|
|
| Flott seier, vi spilte meget bra første omgang og en bra andre omgang. Baklengsmålet kunne vært unngått såklart, første gang denne sesongen vi klarer å bruke begge backene offensiv denne sesongen, det er meget bra. Ser ut som Hamren har ført rbk-skuta i riktig retning. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 31.08.2008 22:14 Post subject: |
|
|
| Syns vi leverer en god kamp. Full kontroll i 80 min. |
|
| Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 31.08.2008 22:15 Post subject: |
|
|
Og null kontroll i 10 minutter  _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 31.08.2008 22:16 Post subject: |
|
|
En fantastisk kamp med en fantastisk innsatsvilje og bevegelse.
Jarstein 3: Gode igangsettinger og som regel god kontroll ,men en provoserende keepertabbe trekker voldsom ned.
Lustig 5+: Skorer et bra mål og er opp og ned sia hele kampen igjennom i rene Roar Strand stil, nok et kupp av Rosenborg er etter min mening allerede bedre enn det Stoor var.
Stadsgaard 6: Stor kamp og styrer forsvaret med jernhånd og vi setter ofte VIF sine spillere i offside.
Demidov 5+: Strålende før han desverre måtte gå ut med skade rydder opp i stor stil og vinner nesten allt av dueller.
Nordvik 5: Trygg og god, burde ha laget et mål idag.
Sapara 6: To assist og igjen arbeidsom og kreativ, gamle Sapara er tilbake.
Skjelbred 6: Fristende å si banens beste, var stor idag og spillte løs sine medspillere og valgte kloke løsninger. Itilegg jobbet han utrettlig hjemmover.
Tettey 5: Gjør jobben sin.
Strand 5: Som vanlig høy klasse over det Strand foretar seg.
Konan 5+: Jobber utrettlig og tvinger frem mange feil hos motstanderen som gir oss overganger. Burde ha skort et par mål og er fremdeles litt for mye i offside er best når han får komme bakfra.
Iversen 5: Jobber bra og spiller løst sine medspillere.
Innbytterene:
Berisha 1: Send hjem, en av det dårligste spillerene som har fått spille kamp på Rosenborg i år viser med all tydlighet at han ikke holder nivået.
Traore 4: Helt greit.
Edit:
Glemte Dorsin.
Dorsin 6: En åpenbaring iforhold til Miller sine bravader på plassen og var ilikhet med Lustig høyt og lavt i banen.
Last edited by Keenoir on 31.08.2008 22:41; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 31.08.2008 22:17 Post subject: |
|
|
Dorsin da? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 31.08.2008 22:18 Post subject: |
|
|
Den var streng den børsen der. _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 31.08.2008 22:19 Post subject: |
|
|
Er jo en fordel å huske kampens beste spiller da:
Dorsin!  _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
| Back to top |
|
 |
Bobby Bacala Junior

|
Posted: 31.08.2008 22:20 Post subject: |
|
|
Pinlig dårlig Jarstein-intervju av Bredeli etter kampen... _________________ "Hold kjeften på dæ, Mini! Æ har vært her siden 1960!" |
|
| Back to top |
|
 |
Mr.Fantastico Junior

|
Posted: 31.08.2008 22:21 Post subject: |
|
|
Herlig seier!!
Andresen viser storhet i TV2-intervjuet, meget overraska over at han er så ydmyk. |
|
| Back to top |
|
 |
martibs Veteran

|
Posted: 31.08.2008 22:25 Post subject: |
|
|
| Backene var bra i dag, men synes Sapara er banens beste. |
|
| Back to top |
|
 |
Hallomann Senior

|
Posted: 31.08.2008 22:35 Post subject: |
|
|
enig Sapara var svært god, men vanskelig å plukke ut en BB når hele laget gjør en slik kjempeprestasjon.
Kjempecomeback av Dorsin å
11-3 si sjangser (11-0 til 85min) sier vel også noe om at vi fortsatt er inneffektive, men for all del årsbeste i førsteomgang.
Lover godt for høstjakta dette.
BTW latterlig hvor dum Hareide må føle seg etter vrakingen. _________________ Helt Hærli, helt UTROLI |
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 31.08.2008 22:36 Post subject: |
|
|
Andresen = Avkledd, rundspilt og latterliggjort av RBKs midtbane.
Muhahahahhaa! |
|
| Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 31.08.2008 22:51 Post subject: |
|
|
| pingvindrops wrote: | Andresen = Avkledd, rundspilt og latterliggjort av RBKs midtbane.
Muhahahahhaa! |
Alle landslagspillerene til Vålerengen ble jo dèt.  _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
| Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 31.08.2008 22:53 Post subject: |
|
|
Ikke bare landslagsspillerene, men ALLE enga spillerene  _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
| Back to top |
|
 |
Agenten Senior

|
Posted: 31.08.2008 23:00 Post subject: |
|
|
Molde og Brann var ursvake og Djurgården likeså så jeg tvilte litt på om vårt fantastiske spill skyltes den dårlige motstanden.I dag fikk jeg svar og Rosenborg er i rute.Årets beste kamp.Mange slitne ben de siste ti minuttene forandrer ikke på det.FANTASTISK gjennomført kamp dette.Godt gammelt nivå og godt se Marek glitre igjen.Han bare en av flere men han fått mye pepper i det siste.Når i tillegg Anthony Annen skrev under så ble dette en fullkommen søndag!
 |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 31.08.2008 23:02 Post subject: |
|
|
Rune Jarstein 4 - Står sikkert, men plukker bær på målet.
Mikael Dorsin 7 - Fantastisk å ha tilbake. Raider opp og ned venstresida, scorer mål, ofrer alt. Herlig.
Kris Stadsgaard 6 - Hadde full kontroll.
Vadim Demidov 6 - Se Stadsgaard.
Mikael Lustig 5 - Grei kamp, selv om han ikke helt var der han har vært i det siste. Scorer fint mål.
Per Ciljan Skjelbred 7 - Glimrende driv med ballen, leken, gode pasninger. Svært god.
Alexander Tettey 7 - Tar fullstendig kontroll over midtbanen sammen med resten. Presis og duellsterk.
Marek Sapara 8 BB - Fantastisk kreativ, to målgivende, løper, rett og slett strålende.
Roar Strand 5 - Løp og løp, la ned en god innsats i dag.
Steffen Iversen 4 - Løper og gjør en innsats, men det blir ikke mye konstruktivt ut av det i dag
Didier Konan Ya 6 - Frisk og rask, flotte detaljer. Gikk for mye i offside (som vanlig)
Andreas Nordvik 5 - Sjelden utfordret. Grei kontroll. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 31.08.2008 23:05 Post subject: |
|
|
| Jag njöt av hela första halvlek med ett smil på läpparna. Och jag har grund till att vara stolt över svenskarna. Utmärkt backspel av Dorsin och Lustig. De som säger att Hoftun inte har gjort något bra inköp bör skämmas. Vidare är jag stolt av Hamrén som har förvandlat RBK till ett vinnarlag på några månader. Spelarna har plötsligt fått en massa spring i benen. Fantastiskt. |
|
| Back to top |
|
 |
|