English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Djurgården
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
michael collins
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 21:24    Post subject: Reply with quote

Frankiefourfingers wrote:
Vi fikk katta i sekken. Tromsø har kjøpt katta i sekken. Heia Tromsø.

Vi har slett ikke kjøpt Lange. Vi har leid ham ut sesongen for vel 300000 kr, Vålerenga betaler lønna. Hva med å sjekke fakta før du slenger ut tomme påstander?
Saparius
Rutinert

PostPosted: 28.08.2008 21:28    Post subject: Reply with quote

Tipper at det blir bråk i byen når sinte og fulle svensker innser at de ble GRUSA!
longns
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 21:28    Post subject: Reply with quote

PauloSilas wrote:

Demidov:
Samme som Stadsgaard men litt mer kreativ framover enn makkeren.
8

Hmm, bare jeg som sitter med totalt motsatt inntrykk? Synes han virket like shaky i dag, som han har vært i det siste. Føler meg på ingen måte trygg...
Back to top
View user's profile Send private message
uglevett
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 21:29    Post subject: Reply with quote

Fy fela, gutter og jenter! Dette var deilig!!
5-0 går det ikke an å være misfornøyd med, samme faen hvor surmaget man er! Nå skal jeg ut og drikke øl og høre på rock'n'roll!
Clash
Senior

PostPosted: 28.08.2008 21:30    Post subject: Reply with quote

tr0ndern wrote:
Henning wrote:
Det er vel fordi Djurgården har svarte shortser. Ikke så uvanlig.

Men vanligvis er det vel bortelaget som må bytte drakter i slike tilfeller?
Man har muligens gjeninnført "tradisjonen" fra 2001 eller når det var, med helhvitt i europacup?

Så vidt jeg vet er det bortelaget som bestemmer hvilke drakter de ønsker å spillle i.

EDIT: Det var selvfølgelig feil.

Last edited by Clash on 28.08.2008 21:39; edited 1 time in total
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 21:31    Post subject: Reply with quote

Kampens høydepunkt skjedde uansett på øvre nord i dag.
Søring
Senior

PostPosted: 28.08.2008 21:31    Post subject: Reply with quote

Fikk bare med meg kampen fra 62. minutt siden jeg var på trening, så mine inntrykk bør vel strengt tatt ikke legges særlig vekt på, men jeg er enig i at Demidov ikke spilte like bra som han har vist og kan. Om dette ikke var tilfelle de første 61 minuttene må noen si ifra;)
Snorkel
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 21:33    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
PauloSilas wrote:

Demidov:
Samme som Stadsgaard men litt mer kreativ framover enn makkeren.
8

Hmm, bare jeg som sitter med totalt motsatt inntrykk? Synes han virket like shaky i dag, som han har vært i det siste. Føler meg på ingen måte trygg...

Synes heller ikke han var allverden i dag. Liker han bedre som defansiv midtbane enn i forsvar.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
bommel
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 21:34    Post subject: Reply with quote

Jaja, ingen god kamp av "frelseren" Storflor. Nok en gang følges et godt innhopp av en svak kamp. Traore mye bedre når han kom inn, og da særlig defensivt...Gutten er fantastisk på den biten.

Konan kommer inn og spiller glimrende, flere nydelige pasninger og holdt bra på ballen.

Tettey med nok en glimrende kamp på midtbanen. Tar tak og fremstår som den egentlige kapteinen utpå der.

I forsvaret var Demidov krumtappen, rydder opp i stor stil. Lustig blir bare bedre og bedre. Strand meget god offensivt, men er til tider veldig feilplassert defensivt..
Å si at Demidov ikke var noe særlig i dag er jo på grensen til horribelt. Han var stor, og holdt forsvaret sammen.
Back to top
1r9b1k7
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 21:35    Post subject: Reply with quote

Steffens søte hattrick-hevn
VG wrote:
- I dag er vi solide. Vi gjør noen småfeil, men ellers er det bra, sier Rosenborgs Per Ciljan Skjelbred etter kampen. Til tross for at Iversen scoret tre mål, ble unggutten kåret til banens beste av en lokal jury.

Very Happy

Er ikke 9 litt mye (Iversen og Strand)? Da bør man ha spilt nesten prikkfritt.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 28.08.2008 21:36    Post subject: Reply with quote

Hvordan kan du gi Demidov 8 som var direkte ruskete misset markering i feltet opp til flere ganger. Det samme gjelder Stadsgaard savner at dem roer ned litt og ikke stresser så mye. Bestemann i forsvaret var nok en gang Lustig som var stødig og god defansivt samtidig som han var villig offensivt. Strand var neste like god ,men hadde litt vel mange balltap etter min mening.

Sapara var strålende og vår bestemann på midtbanen og skapte mye fremover samtidig som han også bidro bra bakover idag. Skjelbred og Tettey jobber og kriger begge bra ,men sliter med alltfor mye slurv på enkle tekniske detaljer som fører til unødvendige ballmiss. Synes også Skjelbred idag ofte går seg fast og bruker for lang tid med ballen selv om det er bedre iforhold til Brann kampen. Storflor var den svakeste på midtbanen der han ofte ble veldig puslete og datt veldig lett i duellene med svenskene og slet med å sette preg på kampen, veldig fornuftig å bytte med Traore som viste entusiasme godt defansivt arbeid og kreative gode løsninger samt villig løp. Ble en soleklar forsterkning iforhold til Storflor.

Berisha var begredelig og gjorde vel omtrent ikke noe fornuftig på banen, virker treg og tung og en spiller som er alltfor dårlig for Rosenborg, tror nok vi skal satse på å finne andre alternativer enn Berisha når ny spiss skal handles inn i vinter. Konan Ya imponerte voldsomt idag med flott tekniske detaljer bra samspill med sin medspiller og et fantastisk blikk, en av hans beste kamper i Rosenborg og fikk vist litt av sitt store potensial. Konan virket til å ligge litt lavere i banen idag og fikk ofte ballen rettvendt som han drives mye bedre med enn når han tidligere har blitt møtende. Iversen er det ikke mye å si om 3 mål og meget god innsats, slik liker vi å se Iversen.

Hvis vi ser denne kampen i sammen med Brann kampen synes jeg vi kan skimte en Hamrèn effekt vi springer mer og vi vil mer. Begynner å bli positiv iforhold til neste sesong og med 2 - 3 nøkkelsigneringer kan dette laget bli god for gull neste år.

Last edited by Keenoir on 28.08.2008 21:38; edited 1 time in total
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 21:37    Post subject: Reply with quote

Hmm, juryen er sikkert fremdeles ute på forslaget ditt om å bygge lagets offensive spill rundt Storflor i stedet for Sapara, Brady. Jeg mener at dagens kamp er et godt eksempel (han får sikkert flere kamper å bevise det på) på hvorfor det faller på sin egen urimelighet.

Nå har jeg ofte sett Storflor mye dårligere enn i dag, men Traore med sine relativt bra deffensive egenskaper var et riktig valg da Djurgården måtte framover i andre omgang.

Lustig, Sapara, Konan og Skjelbred imponerte meg mest.
Rocky83
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 21:40    Post subject: Reply with quote

Herlig med 5-0, uansett hvordan man vrir eller vender på det!

Er enig med det de fleste at Storflor var svak. Han er "grei" å sette innpå når kampen har pågått en stund og motstandernes forsvar er litt mere slitne. Med en gang han har en spiller oppi seg får han skrekken og roter bort ballen.

Synes ikke Sapara var noe dårligere enn Skjelbred. Skjelbred blir kåret til banens beste fordi en gjeng med 14 årige jenter sitter og stemmer. Det betyr ikke at jeg synes han gjorde en dårlig kamp, tvert i mot, tommelen opp for Skjelbred.

Tettey hadde noen merkelige involveringer, men er jo flink til å rydde opp.

Skal man være kritisk synes jeg forsvaret var svake i markeringsspillet til tider, men vi hadde marginene på vår side i avgjørende situasjoner.

RBK
Back to top
Darius
Proff

PostPosted: 28.08.2008 21:54    Post subject: Reply with quote

Så sykt deilig kamp det var! Høydepunktet for mej var å klappe ironisk til DIF-supporterne da de begynte å oppføre seg som aper og fekk et par fingrer i retur. Deilig.

2. omgang var en nytelse. VELDIG imponert over Lustig som virker veldig ballsikker, han er et veldig godt kjøp.

Vanskelig å si noe negativt om noen andre, men følte at det var feil at Storflor starte. Han bør heller brukes som inbytter i kamper hvor det butter litt i mot, som Brannkampen.
Back to top
Søring
Senior

Når får vi vite hvem RBK skal møte i uefa-cupen nå?
kek
Proff

AndreasR wrote:

Hva var det?
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 21:56    Post subject: Reply with quote

Jag håller med om att Demidov inte var helt patent idag. Han spelade mycket bättre mot Brann. Det blir en knepig fråga för Hamrén om Lago eller Demidov skall spela mittback. För nu har Hamrén hittat det klart bästa paret centralt på mitten med Tettey och Sapara. Den sistnämnda har börjat hitta formen och springer mycket mer och snabbare (Hamréneffekt?) än tidigare under säsongen. Igen visade det sig att det är lättare att komma in som inhoppare då motståndarna är trötta än att spela från start. Storflors inhopp förra matchen samt Konan och Traore i denna matchen är exempel på detta.
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 21:59    Post subject: Reply with quote

Blir stadig imonert over hva de kan bruke Strand som. Fyren er jo Norges største potet (ikke vondt ment) mannen har jo spilt alle posisjoner bortsett fra keeper. Ellers blei jeg mest imponert over Iversen, Sapara (begge løper jo mer på de to siste kampene enn de løp tilsammen over hele sesongen før hamren kom), skjelbred, Lustig og Konan. Skal ikke se bortifra at hamren ba han trekke ned i Del Piero rollen.
Syns Storflor starta bra, men det var det. Mannen tør ikke gå i en kroppstakling om det står om livet. Sånn litt OT så syns jeg det ser ut som Storflor begynner å bli tynn i håret. Er det virkelig så stressende å varme benk i RBK? Razz
Det var ikke en storkamp og hadde ikke han ene spissen til Djurgården hatt med seg telt og slått det opp i offside så hadde vi fort blitt straffa. Forsvaret lå alt for langt oppe til tider. Jarstein gjorde en kjempetabbe og var heldig som ikke blei straffa for det. Han er enda en keeper som ikke har tålt landslaget. Håper Jon Knudsen blir landslagskeeper snart så stabæk rakner bakover

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 22:07    Post subject: Reply with quote

AndreasR wrote:

Jepp, kudos til han!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Haugen
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 22:07    Post subject: Reply with quote

kek wrote:
AndreasR wrote:

Hva var det?

Bluss.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
toki
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 22:08    Post subject: Reply with quote

Rart at vi stiller i hvite shortser siden vi hadde svarte i første kampen.

Uansett, kul tifo og mange mål. Kan nesten ikke bli bedre! RBK
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 28.08.2008 22:10    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
Dagens dårligste var vel Berisha..

Blir spennende og se om vi kan fortsette dette mot VIF Very Happy

Er temmelig sikker på at Berisha kan fortsette dette og ikke være noe bedre i kampen mot VIF... Very Happy

Men fy for en herlig ståpå vilje guttene viser nå i de siste to kampene... ser ut som Hamren begynner å få kustus på laget!
Back to top
Johnny W
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 22:11    Post subject: Reply with quote

Nå hadde jeg ikke den beste plassen på stadion, men jeg kan ikke fatte og begripe at Storflor skal ha vært god i dag, knerten. Hvis jeg er grei får han middels av meg. Går som vanlig inn i duellene som ei lita jente, utfordrer aldri utover, labert finterepertoar, en del dårlige valg, dårlig avslutning alene med keeper. Hva var det han gjorde som var så bra? Er ikke spydig eller noe, bare oppriktig interessert i hva vi ser forskjellig.
Back to top
Troilonge
Veteran

PostPosted: 28.08.2008 22:13    Post subject: Reply with quote

Haugen wrote:
kek wrote:
AndreasR wrote:

Hva var det?

Bluss.

Øvre?? Sikker på at du ikke så lyset eller noe... Be fyren dra seg ned til Kjernen isåfall.
Back to top
Darius
Proff

PostPosted: 28.08.2008 22:15    Post subject: Reply with quote

Skjedde på øvre adidas ja. Flirte litt jeg.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 16, 17, 18  Next
Page 13 of 18

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb