| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedning Legende

|
Posted: 23.08.2008 04:15 Post subject: |
|
|
| Stone Island wrote: | | Gi nå Miller litt tid i det minste..se på Stoor, han var jo helt rasshøl i fjor, |
Hva faen snakker du om. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 23.08.2008 06:37 Post subject: |
|
|
Micke Dorsin skal bli 27 iår, da vet vi det.
Jeg mener vi bør signere Dorsin, men da for en billig penge.
I Dorsin får vi stor offensiv tygde og dette er ikke til å undervurdere,
samtidig vil en god trener (Hamrén) gjøre ham langt mer stabil. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 23.08.2008 09:48 Post subject: |
|
|
Dorsin er en af de bedste backene i norden så jeg ser ham gerne tilbage til en rimelig løn. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 23.08.2008 10:01 Post subject: |
|
|
Men så er ikke backnivået i Norden all verden heller.
Bedre enn Miller, men slik Nordvik har framstått på backen, syns jeg det er verdt å prøve mer. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
cris Proff
|
Posted: 23.08.2008 10:08 Post subject: |
|
|
| Det er jeg enig i. Nordvik har fart og har gode defensive ferdigheter. Bare han kvitter seg med noen tabber pga "overivrighet"/konsentrasjonssvikt, så tror jeg Nordvik absolutt kan bli meget bra. For meg er Nordvik en spiller som har stort potensial. Og bare fotballklokheten utvikler seg, så tror jeg at det kan bli riktig bra. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 23.08.2008 10:14 Post subject: |
|
|
Jeg likte spesielt godt en del av de pasningsforsøkene han hadde i første kampen der, ved dobling på kant og litt annet. Lyktes ikke med alt der, men det var noen småfine tendenser. Også mindre sårbar på back ift den litt arrogante stilen hans. Kanskje også en fordel når han går framover. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 23.08.2008 10:37 Post subject: |
|
|
Back niveauet i Norden er ekstremt lavt, alligevel synes jeg Dorsin holder et godt niveau. Nordvik har jeg ikke set som venstreback. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 23.08.2008 12:07 Post subject: |
|
|
Jeg syntes den passningen du snakker om, Recon, kom litt for ofte i forhold til hvor mye han lyktes med den. Men er enig i at Nordvik så spennende ut på backplassen og tror han kan gjøre en vel så god jobb der ute. Med tanke på at vi har Lago og Stadsgaard da i midtforsvaret, med Nordvik og Demidov som evt også kan spille der, ser det egentlig ganske så bra ut bak der.
Dorsin husker jeg som en spiller som hadde sine kamper der han var godt med offensive og scorte en del mål. Mener likevel det ikke var et stort tap da han dro, og nå ser jeg ingen grunn til å betale noe særlig for å få han tilbake. Med mindre vi kjøper ham for å ha en kontinutetsbærer bakider, det kan forsvares. _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 23.08.2008 12:51 Post subject: |
|
|
Uenig med Recon at vi bør satse på Andreas Nordvik som venstreback (eller høyreback for den slags skyld). Akkurat som i Demidovs tilfelle så mener jeg enhver spiller skal bli satset på der hvor han er best. Og når Nordvik er klart best og har størst potensiale som midtstopper så skal og bør han bli satset på nettopp som en midtstopper.
| Ballahl wrote: | Jeg mener vi bør signere Dorsin, men da for en billig penge.
I Dorsin får vi stor offensiv tygde og dette er ikke til å undervurdere, samtidig vil en god trener (Hamrén) gjøre ham langt mer stabil. |
Vil samtidig nevne at han har en god frisparkfot. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 23.08.2008 12:59 Post subject: |
|
|
| Som jag tidigare har gett uttryck för så är jag skeptisk till Dorsin. Han gjorde mye konstigt defensivt under RBK-tiden. Han framstod faktisk som mer stabil i sin tidigare klubb Djurgården. Men försvarsspelet generellt var instabilt under hans tid i RBK, vilket säkert påverkade Dorsins prestationer. Nu har Hamrén haft god till att studera Dorsin och kan bedöma om han är tillräcklig bra. Hoftun verkar positiv så det lutar mot en övergång om inte Dorsin hittar något mer intressant utomlands. Jag tror att Dorsin avvaktar så länge som möjligt innan fönstret stänger. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.08.2008 14:07 Post subject: |
|
|
| Micke var ikke på trening i dag. Vet ikke hvordan det skal tolkes. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 24.08.2008 04:15 Post subject: |
|
|
Var vel kanskje i utlandet og så på forholdene til en annen klubb, eller noe da  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
delay Junior

|
Posted: 24.08.2008 15:21 Post subject: |
|
|
| Da har han kanskje funnet en annen klubb da, synd det. Kunne vært bra å ha dobbel dekning på venstre backen. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 24.08.2008 15:43 Post subject: |
|
|
Eller kanskje han er i møte med Hoftun for å bli klar til Brann-kampen..  _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 24.08.2008 23:43 Post subject: |
|
|
Dorsin er en mann som kjenner RBK spillet og er en spiller i rett alder. I RBKs suksessperiode så var det nettopp slike spillere vi hentet tilbake og som var med som kontinuitetsbærere. Hva faen er det Hoftun venter på? Er det en spiller som er riktig å hente i vår situasjon nå så er det Dorsin. Og pliiing så vil venstre sida plutselig framstå som noe mer enn en halvbrekt og skranglende krykke. _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 25.08.2008 08:15 Post subject: |
|
|
Dere som har anledning, kan dere fortelle om Dorsin er på trening i dag? _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 25.08.2008 11:05 Post subject: |
|
|
En ting Dorsin har, som ingen av våre andre venstre back-aktuelle har, er evnen til å kunne slå innlegg selv om det står noen rett foran ham. Flink til å få curla ballen rundt forsvareren er det jeg prøver å si, og det er en fin ting med Ivers inne i boksen _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 25.08.2008 19:26 Post subject: |
|
|
| Rånny wrote: | | Dere som har anledning, kan dere fortelle om Dorsin er på trening i dag? |
_________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
marsvar Junior
|
Posted: 25.08.2008 22:29 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | | Micke var ikke på trening i dag. Vet ikke hvordan det skal tolkes. |
Det er fordi Mikael var på Solsiden og fikk seg ny og trendy hårklipp. _________________ "" |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 26.08.2008 12:25 Post subject: |
|
|
Ikke bolle lenger altså? Er den forresten gått av moten? Jeg bare spør ... _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
Posted: 27.08.2008 10:30 Post subject: |
|
|
Er det i det hele tatt realistisk å tro at Dorsin signerer for oss når det ikke har skjedd enda?
Er det Rosenborg som holder igjen nå, eller er det agenten som venter på utlandet? |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 27.08.2008 11:12 Post subject: |
|
|
| Vel, nå må nok Dorsin underskrive en eller annen kontrakt i helga. Lurer egentlig på hva Cluj forventer å få i overgangssum...? |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 27.08.2008 12:52 Post subject: |
|
|
| 2mas wrote: | Utkjøpssummen er på €800k. Er forholdsvis sikker på at Dorsin får hele summen i egen lomme som sluttpakke.
Om RBK betaler, blir Dorsin fornøyd. Om ingen andre vil betale, blir Dorsin sittende igjen med null. |
Er ikke dette summen man forventer seg? _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 27.08.2008 16:17 Post subject: |
|
|
Dorsin avgjør framtida
Bosse Andersson i Djurgården var på plass etter treninga, og hevdet overfor TV-adressa at Dorsin blir klar for RBK i løpet av de nærmeste timene. Har dessuten fått andre signaler som tyder på det samme.
Da dette likevel ikke er noen sjokknyhet, lar jeg være å slå fast så mye på forsida. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 27.08.2008 16:22 Post subject: |
|
|
| Har selv fått bekreftet at Dorsin signerer i løpet av dagen, men alt kan snu i siste øyeblikk selvfølgelig. Vi husker jo Prödl. |
|
| Back to top |
|
 |
|