View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
AdoptedGeordie85 Junior
|
Posted: 25.08.2008 19:28 Post subject: |
|
|
Hallo. Jeg er en Newcastle støttespiller. Det er rapporter fra Sky Sports at vi har bud £ 6million for Per Ciljan Skjelbred i dag, og at budet vil bli diskutert på et bord møte denne uken. Enhver sannhet i dette? |
|
Back to top |
|
 |
O-Rex Veteran

Joined: 30 Aug 2005 Posts: 2154 Location: Oslo, 54 mil fra Mekka
|
Posted: 25.08.2008 19:30 Post subject: |
|
|
Hvis dere gir 6 millioner pund skal jeg svømme over atlanteren med Skjelbred på ryggen og personlig levere han til dere. _________________ Her burde det stått noe kult. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 25.08.2008 19:30 Post subject: |
|
|
Godt å se meningsfeller her. Vi har vel egentlig akkurat oppdaget denne nyheten selv. Om det er noen sannhet i det skulle jeg gjerne likt å vite selv. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
AdoptedGeordie85 Junior
|
Posted: 25.08.2008 19:32 Post subject: |
|
|
Hvis dette er sant, hva slags spiller er han? Er han en angripe midfielder, Winger, eller en defensiv midfielder? Og hvor god er han? |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 25.08.2008 19:34 Post subject: |
|
|
6 mill £ for Litj Per? Ja da er det egentlig bare å selge hvis det er noen som er interessert i å legge så mye penger på bordet. Da må jo Rosenborg klare å kjøpe inn et par "feitinger" både i angrep og forsvar. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 25.08.2008 19:38 Post subject: |
|
|
Central Midfielder er vel den beste beskrivelsen. God stamina, løper mye, har også ganske god teknikk. Et uromoment på midtbanen, som KAN slå gode gjennombruddspasninger, men som også kan drible seg bort. Kanskje noe veik i duellene. Trenger nok et par måneder i styrkerommet før han er rustet for Premier League.
Med tanke på at Joey Barton kan være ute av spill frem til juletider, så kan nok Skjelbred være kjekk å ha. Men jeg klarer ikke se at han er bedre enn Danny Guthrie. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Jedidalen Rutinert

Joined: 24 May 2004 Posts: 513 Location: Mellom de syv fjell
|
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 25.08.2008 20:13 Post subject: |
|
|
Quote: | - Det har jeg aldri hørt om. Det er stadig vekk agenter som ringer, men det foreligger ingenting konkret. Men dersom det kommer såpass mye penger på bordet, må vi sette oss ned og vurdere det, sier Hoftun. |
Fantastisk lua-i-hånda kommentar fra Hoftun.
Oi oi, sååå mye penger. Skikkelig pokerspiller han der Hoftun gitt. |
|
Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 25.08.2008 20:14 Post subject: |
|
|
hadde vært en våt drøm å fått 60 mill for en spiller som har stagnert vanvittig i det siste, og egentlig er på vei til å spille seg ut av 11 ern... |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 25.08.2008 20:20 Post subject: |
|
|
SoZo wrote: |
Fantastisk lua-i-hånda kommentar fra Hoftun.
Oi oi, sååå mye penger. Skikkelig pokerspiller han der Hoftun gitt. |
Han må lære og holde kæft, det er nok at sige at vi ikke har modtaget noget bud. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Rickard Kruspe Junior
|
Posted: 25.08.2008 20:28 Post subject: |
|
|
Vi får håpe at rbk ikke spekulerer i en budrunde med slike kommentarer da....
Last edited by Rickard Kruspe on 25.08.2008 20:29; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 25.08.2008 20:28 Post subject: |
|
|
Jeg må si at det til tider virker som om enkelte her inne er mer opptatt av kroner og øre enn fotball. Hvor mye man kan få for spillerne ser ut til å være gjengangstonen i diverse tråder nå om dagen.
Personlig vil jeg synes det vil være veldig trist den dagen Per og Tetty drar, for det gjør de nok til slutt, men jeg har iallefall ikke tenkt å hjelpe til å bære de ut av Brakka. Det er sant at Per har variert litt i det siste, men han er aldri dårlig og han gir alltid alt for laget. Og det er da ikke så rart om han variere litt i prestasjonene. Selv om han har vært med lenge, så er han fortsatt ung, og vil fortsette og utvikle seg. 60 mill er mye penger ja, men det er ikke mer enn at vi har råd til å si nei til dem. Vi vet hva vi har, og det er ikke så sikkert at vi klarer å omsette 60 mill. til noe bedre. |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 25.08.2008 20:33 Post subject: |
|
|
Det kommer mye penger inn, men hvorfor brukes de ikke på nye klassespillere? Driver vi å sparer til Messi eller? |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 25.08.2008 20:35 Post subject: |
|
|
Harald wrote: |
Han må lære og holde kæft, det er nok at sige at vi ikke har modtaget noget bud. |
Regner med at dette temaet kommer opp på medlemsmøtet i kveld. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 25.08.2008 20:39 Post subject: |
|
|
SELG SELG SELG
for 60 mill kan vi kjøpe en spiller som har mer muskler enn Lille-Per. SKal vel ikke så mye til.
Og, det er ikke fordi jeg bryr meg mer om penger enn om fotball. Det er nettopp fordi jeg bryr meg om fotball. Selg ham nå mens budet er høyt, kjøp en spiller som er bedre. Enkel matte. |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 25.08.2008 20:41 Post subject: |
|
|
Kjøper ingen til 60 mill, vi kjøper heller to feitinger til 30 mill eller tre semifeitinger til 20 mill |
|
Back to top |
|
 |
Guinness Rutinert

|
Posted: 25.08.2008 20:43 Post subject: |
|
|
Stone Island wrote: | Kjøper ingen til 60 mill, vi kjøper heller to feitinger til 30 mill eller tre semifeitinger til 20 mill |
Litt leif av meg der. Mente ikke at vi skulle kjøpe en til 60 mill. Mente det du skrev.  |
|
Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 25.08.2008 20:44 Post subject: |
|
|
Stone Island wrote: | Det kommer mye penger inn, men hvorfor brukes de ikke på nye klassespillere? Driver vi å sparer til Messi eller? |
Ja, det er en av konspirasjonsteoriene det snakkes om. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 25.08.2008 21:16 Post subject: |
|
|
Jeg tenker ikke så mye på budet, mer på at Per selv faktisk hadde hatt godt av et miljøskifte tror jeg.
60 mill høres veldig mye ut. Vi kan kjøpe en svært god erstatter for 10 millioner og ha resten av pengene til gode til den dagen at inntektene begynner å gå ned for TL-lagene
Da kan vi nemlig kjøpe en hver spiller i Tippeligaen til under 10 millioner, fordi de andre klubbene som har øst ut penger og opplever saftige underskudd må selge for å selge... |
|
Back to top |
|
 |
rbkkid96 Junior
|
Posted: 25.08.2008 21:49 Post subject: |
|
|
selg skjelbred og kjøp inn moldskred |
|
Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 25.08.2008 21:49 Post subject: |
|
|
hva skal vi med penger da? vi får da ikke tak i spillere uavhengig av hvor mye penger vi har |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 25.08.2008 21:50 Post subject: |
|
|
Dette er jeg 99% sikker på er bare rykter, men om det viser seg å være sant så tror jeg det er en god deal for alle tre parter.
Ciljan har i det siste begynt å finne formen og i kampen mot Brann var han god. Han hadde et par skuddmuligheter han trakk seg fra og har noe å hente der, men gutten har absolutt potensialet, og selv om jeg er Toon Army, så synes jeg det desidert beste klubben for Ciljan i england pr dags dato hadde vært Arsenal. Wenger kan dette med unge spillere, men ikke sikkert han har de kvalitetene Arsenal trenger. Hos oss i Newcastle så tror jeg nok Ciljan kunne bidratt bra, men trenger nok den første sessongen til å bygge litt muskler og få litt erfaring. Tror dog at om 2-3 sessonger vil han ha gode muligheter for fast plass på laget. Men om vi ikke selger ham fra RBK så blir jeg glad også
Emad som jeg tidligere nevnte er i søkelyset til større klubber enn oss. Lander vi ham er det et mirakel.
men veit jo aldri med Hoftun... kansje kommer Kvalheim og Vidalon, men kan jo også hende Emad og Ljungberg kommer (selv om det ikke er særlig realistisk...) _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
Emilie wrote: | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 25.08.2008 21:58 Post subject: |
|
|
Bedre med Ciljan på Lerkendal enn penger i banken.
Penger har vi fra før - Ciljan er nærmest uerstattelig - kanskje ikke som fotballspiller, men totalt sett (dvs lokal gutt fra Trondheim som gir jernet hele tiden osv). |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 25.08.2008 22:07 Post subject: |
|
|
Hvis du tror vi har uante mengder med penger i banken så har vi ikke det. Og får vi 60 mill for Ciljan ja da er det en særdeles god pris. |
|
Back to top |
|
 |
|