English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Keenoir
Legende

PostPosted: 20.08.2008 11:42    Post subject: Reply with quote

Nå har Kroksæter sin kommentar kommet på nettet for dem som er intressert. Synes han treffer brukbart og er nyansert iforhold til Iversen sine svake ,men han tar også hensyn til det som er styrkene hans.

En litt for glad gutt

Uansett er dette noe Rosenborg og Iversen må finne ut av for slik det er nå er desverre ikke godt nok og hverken Iversen eller Rosenborg er tjent med en Iversen som ikke yter sitt beste, hans useriøse livstil kunne forenes med toppfotball når han var ung, nå har han nådd en alder hvor en er avhengig av et godt kosthold og seriøs trening for å opprettholde nivået. Hvis Iversen ikke er villig til det bør Rosenborg se seg om etter andre alternativer.
Back to top
View user's profile Send private message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 20.08.2008 11:43    Post subject: Reply with quote

Grei kommentar av Kroksæter, men han kunne like gjerne kjørt på enda mer. Når han sier at det er et "ENORMT sprik mellom klubbens ambisjoner og Steffens livsførsel", bør han vel mene at det er best for begge parter om de skiller lag snart?

Men uansett - er sikkert bare jeg som er pirkete - flott at han tar det opp.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 20.08.2008 11:48    Post subject: Reply with quote

Dessverre er klubben pr i dag, og sikkert også til neste år, helt avhengig av Steffens tjenester. Gode spisser er vanskelig å oppdrive til en fornuftig pris. Dårlige holdninger går tydeligvis i arv fra far til sønn.

Forøvrig Hedon, var det ikke noe sladder men kun sannhet i det forrige innlegget mitt.
Back to top
Eru
Veteran

PostPosted: 20.08.2008 11:52    Post subject: Reply with quote

Det blir ikke mindre sladder av å være sant
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 20.08.2008 11:57    Post subject: Reply with quote

Nå har ikke jeg lest det om senior, men har bidratt med mitt der tidligere også - og fyren blir ikke mindre av en fotballlegende, selv om mennesket ikke levde opp til forventningene. Folk bør tåle å se flere sider av ikonene.

RBK har gjort sitt for den familien, i rolle av sosialkontor, utallige ganger med senior, og de starta da junior var snaut inni tenårene også. RBK har vel gjort sitt nå. Spesielt med tanke på en del ting både senior og junior har gjort til "gjengjeld"...

Time to cut ones losses.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 20.08.2008 12:02    Post subject: Reply with quote

Det er forresten en del større spillere enn Steffen som har fått fyken etter utsvevende livsstil......, nå sist Ronaldinho, ex Barca. Hvor langt skal strikken tøyes når det gjelder Steffen. Lettere for Hareide å kvitte seg med ham enn RBK, da Hareide kan velge mellom mange gode spisser i motsetning til RBK.
Back to top
Jarwson
Senior

PostPosted: 20.08.2008 12:42    Post subject: Reply with quote

Leste at RBK var så happy med at Vegard Heggem var i miljøet nå. Er han og STeffen kompiser?
Back to top
Visslar1
Junior

PostPosted: 20.08.2008 13:32    Post subject: Reply with quote

Nå synes jeg at Steffen Iversen har fått nok pepper. Uthengt i landets største aviser, hjemsendt fra landslagssamling, og slaktet av enkelte her inne. Han har stått rakrygget for det han har gjort og sagt han skal skjerpe seg.

Som supportere skal man vel støtte sitt lags spillere i både med- og motgang?

Jeg tror Iversen har tatt kraftig lærdom av dette og kommer til å ta et kraftig oppgjør med seg selv for så i framtiden framstå som en mere seriøs toppspiller for Rosenborg.. La oss nå helle støtte han framfor å benytte enhver anledning til å rakke ned på han.

Gjort er gjort, han har beklaget sin oppførsel for halve Norge! Ferdig med det.

La oss se framover!!!
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 20.08.2008 13:35    Post subject: Reply with quote

Problemet er vel at dette ikke er en enkelt blemme ,men heller normalen for Iversen.
Back to top
doris
Veteran

PostPosted: 20.08.2008 13:40    Post subject: Reply with quote

Det er imponerende å se hvor godt mange her inne kjenner Iversen og alle hans dårlige kvaliteter. Bor dere i samme kollektiv eller? Gi mannen en ny sjanse. Kommer han dritings til Brann-kampen skal jeg kanskje revurdere mine synspunkter.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 20.08.2008 13:41    Post subject: Reply with quote

At en del av oss har vært rundt RBK i mange år, og i tillegg har øyne i hodet som fungerer når vi er utenfor husets vegger kan vi nok se bort fra, hva, Doris?

På tide å gå videre fra "step one"?

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
toreinar
Veteran

PostPosted: 20.08.2008 13:48    Post subject: Steffen Iversen Reply with quote

Tror dette var flott timing både for RBK og Steffen.Har sett bedring i formkurven til Steffen i det siste.Han flyter på talentet og full skjerpings ut denne sesongen,får sitt livs beste oppkjøring foran neste sesong og vil fremstå som en topptrent superspiss for oss de neste 2 sesongene før vi casher inn 40 mill.slik at han får avslutte i England etter det.Han reiser etter å ha sikret oss seriegull og vi blir enige med hans nye arbeidsgiver om at han får fullføre gruppespillet i CL før han drar Very Happy
doris
Veteran

PostPosted: 20.08.2008 13:49    Post subject: Reply with quote

Dere stalker ham rundt på kveldene etter trening og kamp også?
Back to top
Visslar1
Junior

PostPosted: 20.08.2008 13:58    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Problemet er vel at dette ikke er en enkelt blemme ,men heller normalen for Iversen.

Kanskje det VAR normalen? Uansett, gi mannen en ny sjanse nå da etter de siste dagers offentlige gapestokk!! Det var kanskje det som skulle til. Se framover og vær positiv!!!
Back to top
frenchy
Rutinert

PostPosted: 20.08.2008 14:14    Post subject: Reply with quote

for en gjeng sytekjerringer dere er....Iversen er vår beste spiss, om han drikker og driver med andre saker er vel et fett.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 20.08.2008 14:16    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Forøvrig Hedon, var det ikke noe sladder men kun sannhet i det forrige innlegget mitt.

Det er en sannhet at eksen min hadde gonoré også, men jeg går ikke rundt og forteller det til alle av den grunn.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
josinho
Veteran

PostPosted: 20.08.2008 14:26    Post subject: Reply with quote

Nei men nå har du gjort det. Vel blåst Mr. Green
Back to top
vegviks
Veteran

PostPosted: 20.08.2008 15:43    Post subject: Reply with quote

Tony Adams var vel Arsenals beste stopper i x antall år vel.
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 20.08.2008 15:48    Post subject: Reply with quote

Og Paul Merson, med kokain på svettebåndet rundt armene, var deres beste midtbane. På benken satt det tilogmed en tjuvradd; George Graham.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
vegviks
Veteran

PostPosted: 20.08.2008 15:54    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Det er en sannhet at eksen min hadde gonoré også, men jeg går ikke rundt og forteller det til alle av den grunn.

Har sørget for å henge opp lapper på City Syd, Oslo City og Gardermoen jeg, så NÅ vet alle det Cool

www.OT.com
Keenoir
Legende

PostPosted: 20.08.2008 15:55    Post subject: Reply with quote

Jaja, men fotball har beveget seg fremover og en finner svært få spillere i det ypperste europeiske ligaene som er istand til å leve et utavsvevende liv med mye festing og morro og samtidig holde et høyt sportslig nivå over tid.

Leste en blogg om Arsenal tidligere idag og om Wenger sitt inntog hvor han utfordret det eldste spillerene deriblant Tony Adams på kosthold, alkohol og en kunne se tydelig på spillerene at dem hadde et langt større overskudd å ta av i den følgende sesongene. Forhåpentligvis kan Hamrèn ha samme effekt på Iversen og andre i Rosenborg.

Last edited by Keenoir on 20.08.2008 17:33; edited 1 time in total
Back to top
MortenRugsveen
Senior

PostPosted: 20.08.2008 16:00    Post subject: Reply with quote

utdrag fra http://fotball.adressa.no...116017.ece

Samtidig er det ikke første gangen må stå til rette for hendelser utenfor banen. Blant annet på Gran Canaria for to og et halvt år siden, da Iversen ikke dukket opp til en restitusjonstrening, etter å ha havnet i sosialt lag med tidligere lagkompiser i Vålerenga. RBK reagerte med å vrake spilleren til neste treningskamp, men mange skader gjorde at han likevel kom inn som innbytter.

Samme høst, i forbindelse med 30-årsfeiring og kåringen av «årets spiller» i regi av spillerorganisasjonen NISO, skeiet han ut rett før en landskamp mot Serbia, og kom dårlig forberedt. Iversen spilte likevel store deler av kampen.

dette er sammen med siste hendelse tre hendelser som viser at ting ikke er som det skal være. Synes man dette er greit, vil jeg kalle personen naiv til fingerspissene. Disse tre er selvfølgelig ikke de eneste episodene. Dessverre. Holdingen er skandaløs på Ivers, skjerper han seg, så all honnør for det, men det kommer nok dessverre ikke til å skje. Man kan da ikke skufle fakta under teppet og si at det er greit, bare fordi du synes fyren er en hyggelig fyr? Uforeståelig for meg, men disse folkene finnes tydeligvis.
Back to top
frenchy
Rutinert

PostPosted: 20.08.2008 16:54    Post subject: Reply with quote

Hvorfor sitte å kritisere en legende, Steffen er Top 10 RBK'ere gjenom tidene.....på dagens lag, er det nok bare Roar som kommer bedre ut.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 20.08.2008 16:55    Post subject: Reply with quote

Tror du på det du skriver? Topp 10 gjennom tidene? Er du helt blåst?
Back to top
John Ass
Senior

PostPosted: 20.08.2008 16:57    Post subject: Reply with quote

Ja da så. Sett inn faren som spissmakker samtidig, siden meritter er det som betyr noe. Jeg vil egentlig si at legendestatusen (noe han ikke har hos meg ihvertfall, fyren har knapt bidratt til noen av gullmedaljene), gjør oppførselen hans enda verre. Stjernene i stallen setter kulturen, de andre dilter etter. Iversen har faktisk påvirkningskraft på de yngre spillerne i RBK.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 214, 215, 216  Next
Page 116 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb