View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Strand Veteran

|
Posted: 15.08.2008 18:11 Post subject: |
|
|
Da har de en ny spiller som er klar til å ta over, de er ikke avhengig av enkeltspillere, uansett hvor gode de er. Det har de vist alt ved tapet av Tchoy. Tror Nannskog er den raskeste gæmlisen jeg vet om, men har ikke sett ham i løpsdueller med virkelig gode stoppere som innehar stor fart enda. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.08.2008 18:25 Post subject: |
|
|
En svakere Nanskog samtidig som Stabæk mister Annan og Gunnarsson vil svekke Stabæk voldsomt. Det er ikke få ganger at individualistene har redde Stabæk når kollektivet har sviktet. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 15.08.2008 18:35 Post subject: |
|
|
Bæ to da Bone! wrote: | Jeg kan ikke fri meg fra tanken om hvor lenge Nannskog kan holde. Han er tross alt 34 år gammel.
Hva skjer med Stabæk den dagen han ikke klarer nivået lenger...? |
Nannskog var i Malmö FF 1996 men utmärkte sig aldrig på något sätt. Det var ingen som trodde att han skulle bli en framstående spelare. Han måste ha utvecklat sig mycket på ålderns höst. Det är ju vanligt att anfallare tacklar av i denna åldern. Han kanske är dopad?  |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 15.08.2008 18:59 Post subject: |
|
|
Strand wrote:
Quote: | Da har de en ny spiller som er klar til å ta over, de er ikke avhengig av enkeltspillere, uansett hvor gode de er. Det har de vist alt ved tapet av Tchoy. |
Tja, Stabæk har 4 uavgjort og 2 tap i serien i år vel? 2 uavgjort og begge tap har vel kommet etter at Tchoi dro... Sier selvsagt ikke at han er grunnen og for all del, Stabæk har hatt brakseire også i den prioden, men de har altså begge tapene og halvparten av uavgjortene sine etter at Tchoi ble solgt.
Selv mener jeg Stabæk er et lag som er sykt avhengig av enkeltspillere(som har signaliset at de vil dra). Hvis Veigar Pall drar så har Stabæk et stoort problem, hvis Nannskog drar så slutter de å putte og hvis Alanzinho drar så slutter Stabæk å vinne på dårlige dager. Nei jeg kan ikke se at Stabæk kommer til å etablere seg som et topplag i flere år framover! |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 15.08.2008 19:16 Post subject: |
|
|
Sitter å ser på SFK Lyn mot Skitklubben Molbo i cupen, må si at Lyn imponerer meg.. Er utrolig mye bedre enn RBK for tiden.
Uansett, Magne Simonsen tok Rindarøy i en liten løpsduell.. i tillegg har han vært innblandet i mange positive situasjoner så langt. Er dette en spiller som kanskje kunne vært aktuell for oss?
Og hvorfor henta vi ikke Stefanutto etter fjorårssseongen...
Gratis Stefanutto vs dyr Miller.. hmm. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.08.2008 19:19 Post subject: |
|
|
Ja et uforstålig valg, Stefanutto ble også nevnt her inne, enda mer latterlig er Lillestrøm som signerer porselens dokka Marius Johnsen for 7 millioner for å se Stefanutto gå på bosman, en av det mest latterlige avgjørelsene fotball norge har sett. |
|
Back to top |
|
 |
Arne Frango Junior
|
Posted: 16.08.2008 12:48 Post subject: |
|
|
Nå gikk nettop Benny Feilhaber fra Derby til AGF. Stoooort potensiale. 23 år gammel. Brasilianskfødt amerikaner. Så henter AGF han? Hvor er RBK??? _________________ Illuminati sitt rik å sikle,
Og vil kontroller din hjerne med en mikrobrikke |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 16.08.2008 19:42 Post subject: |
|
|
Peter Storey wrote: | Bæ to da Bone! wrote: | Jeg kan ikke fri meg fra tanken om hvor lenge Nannskog kan holde. Han er tross alt 34 år gammel.
Hva skjer med Stabæk den dagen han ikke klarer nivået lenger...? |
Nannskog var i Malmö FF 1996 men utmärkte sig aldrig på något sätt. Det var ingen som trodde att han skulle bli en framstående spelare. Han måste ha utvecklat sig mycket på ålderns höst. Det är ju vanligt att anfallare tacklar av i denna åldern. Han kanske är dopad?  |
Etter det jeg har sett i noen intervju, så omtaler han seg selv som svært lite seriøs på den tiden og var like opptatt av å gå på byen som han var av å spille fotball. Det er først etter at han kom til Stabæk at han skjønte at han var nødt til å skjerpe seg. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Arne Frango Junior
|
Posted: 16.08.2008 21:27 Post subject: |
|
|
Ablativ wrote: | Det er en fordel om du legger på link til slike nyheter. |
Jeg beklager så meget. Skulle egentlig legge ved den linken her: http://www.skysports.com/...37,00.html
Men så glemte jeg det
Tilgi meg _________________ Illuminati sitt rik å sikle,
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 16.08.2008 21:30 Post subject: |
|
|
Jeg tilgir med lett hjerte  |
|
Back to top |
|
 |
Arne Frango Junior
|
Posted: 16.08.2008 21:48 Post subject: |
|
|
Takker og bukker _________________ Illuminati sitt rik å sikle,
|
Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 16.08.2008 23:06 Post subject: |
|
|
steike,det va rolig på ryktefronten ja gitt.. håper de arbeider godt i det skjulte!
som jeg sa her en gang før,de overgangene som faktisk går i orden til rbk hører vi ikke rykter om før de nesten er spikra..
tipper de fortsatt vurderer både prica og dorsin.. itillegg til en stopper siden lago vil bort. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.08.2008 23:12 Post subject: |
|
|
Pfft, yankeen fra 1.1.! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 17.08.2008 01:27 Post subject: |
|
|
rawky wrote: | Etter det jeg har sett i noen intervju, så omtaler han seg selv som svært lite seriøs på den tiden og var like opptatt av å gå på byen som han var av å spille fotball. Det er først etter at han kom til Stabæk at han skjønte at han var nødt til å skjerpe seg. |
Kanskje vi skulle hente Nanskog for å lære Ivors å være litt mer seriøs _________________ Grilldress er også en dress:)
Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 17.08.2008 01:28 Post subject: |
|
|
Når fikk vi ivors?  _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.08.2008 02:18 Post subject: |
|
|
I 1994 |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 17.08.2008 02:20 Post subject: |
|
|
Finner ikke 'Ivors' der jeg  _________________ -- Høh, pitabraud, hørt slikt! |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 17.08.2008 03:34 Post subject: |
|
|
Trodde det var Rekdal:
"Det e bedre at i vorse, enn at du fæste." _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Peter Storey Veteran

|
Posted: 17.08.2008 12:23 Post subject: |
|
|
thoves wrote: | steike,det va rolig på ryktefronten ja gitt.. håper de arbeider godt i det skjulte!
som jeg sa her en gang før,de overgangene som faktisk går i orden til rbk hører vi ikke rykter om før de nesten er spikra..
tipper de fortsatt vurderer både prica og dorsin.. itillegg til en stopper siden lago vil bort. |
Jag har hört rykten om att Torbjörnsen tittar på Zulu Zulu från Kongo. En atletisk spiss/mittfältare med goda driblefärdigheter. Han skall visst vara
dominant i allkongolesiskan. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 17.08.2008 13:09 Post subject: |
|
|
Er dette bare tull, eller sitter du på noe informasjon ? Har du noen link eller lignende f.eks.?
Titta litt rundt på nettet, men må innrømme at jeg ikke fant noe i det hele tatt, noen mer rutinerte søkere kanskje finner noe:P hehe
Er jo så underernært på rykter nå at nå er det bare å sette igang å skrive Peter Storey. Må jo ærli innrømme at det lukter bullshit av innlegget, men man vet jo aldri..... 
Last edited by 1972 Miami Dolphins on 17.08.2008 13:12; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
ola. Veteran

|
Posted: 17.08.2008 13:10 Post subject: |
|
|
Hva var artig med det innlegget, Peter Storey?
O-T: Jeg er helt sikker på at eksentriske journalister som lusker nede på brakka fórer oss me litt stoff snart. Rosenborg vet såpass at de alltid skal holde øye med markedet, og da er det lett for en journalist som er like sulten som oss på fersk brød å fiske fram litt random stoff, tenker jeg. |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 17.08.2008 18:19 Post subject: |
|
|
Kanskje FC Midtjyllands Baba Collins er noe for oss. Hurtig, sterk og venstrebent spiss. Noen som vet noe mer om denne spilleren? Har i følge wiki-artikelen tidvis briljert i Midtjyllands trøye. Kanskje en ny Edu?
http://da.wikipedia.org/w..._Babatunde
Arni er for tiden klubbløs. Kanskje vi bør gi Jarstein litt konkurranse?
http://en.wikipedia.org/w...tur_Arason |
|
Back to top |
|
 |
Snorreth Rutinert
|
Posted: 18.08.2008 15:13 Post subject: |
|
|
Baba er vel noen skritt nærmere topp 5 av ligaer i Europa enn Tippeligaen. Trenger sikkert bare utvikling og "sånt, lizzom", skal vi tro det mine ører har hørt.
btw, fyren sleit med å få visum inn til England når Midtjylland skulle møte City. Gudene må vite hvorfor, men det ordnet seg til slutt.
Mer info om ham på Midtjyllands hjemmeside:
http://www.fcm.dk/index.p...opID=5[/u] |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 18.08.2008 15:54 Post subject: |
|
|
Vel, slenger vi 10-15 på bordet er han vår, det våger jeg å påstå. På papiret har han AKKURAT de egenskapene vi trenger. |
|
Back to top |
|
 |
|