English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2008
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 189, 190, 191 ... 201, 202, 203  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
HeXX
Rutinert

PostPosted: 15.08.2008 00:23    Post subject: Reply with quote

kristobal wrote:

På enkelte her inne virker det jo som om de er fornøyd bare om klubben henter en de har hørt nok om og som i tillegg koster minst et tosifret antall millioner.

Heldigvis er ikke pris proporsjonalt med kvalitet, heldigvis virker klubben selv å skjønne det, og heldigvis viser historien at RBKs beste kjøp gjerne ikke har vært verken dyre eller veldig hypet som klassekjøp på forhånd.

Antar jeg er en av de som Kristobal forsøker å komme med et sleivspark til, men bommer.

Det er enkelte sammenhenger i fotball, som i de fleste andre bransjer. Pris henger som oftest sammen med kvalitet. Ikke alltid, men som oftest. Per i dag er RBK i en situasjon der de tviholder på illusjonen om å bli blant europas topp 30, samtidig som de sparer seg til fant. Det å bruke millioner på spillere som står for kvalitet, og som har vist dette over tid er, som i alle bransjer, en sikrere investering enn å satse nesten tilsvarende summer på spiller en ikke vet slår til. Det RBK i dag må ha, er enkelte spillere de vet leverer, ikke bare i kamp, men også på trening.

Som hjemmelekse kristobal kan du jo se over lista fra UEFA over hvilke lag som ligger rundt plass 30 i Europa, og publiser budsjettene for spillerkjøp og lønnskostnader for disse klubbene. De kjøper selvsagt rimelige spillere som kan slå til, de utvikler trolig også mange spillere internt i klubben, men for å nå et definert nivå er det ikke nok å satse på adeccokjøp i Norge, selv om eksempelvis Demidov har gjort det greit. Miller derimot har falt gjennom, og det setter klubben i en vanskeligere situasjon enn det de var i før Miller kom til klubben.

Selvsagt skal det ikke pøses ut millioner på millioner, men ved innkjøp av en eller to etablerte spillere, vil klubben automatisk bli mer attraktiv også for de beste talentene. Nivået på treningene blir bedre, og utviklingen av de andre spillerne i klubben vil bli mer merkbart i positiv retning. Å etablere seg blant topp 30 i Europa vil også ta tid, men det vil aldri skje om man aldri begynner å satse. Kristobal ønsker tydeligvis ingen satsing på klubben, og ønsker å sementere RBKs posisjon som middelhavsfarer i Norge. Jeg ser gjerne at RBK spiser Kirsebær med de store..

Her er lista..

23 Juventus
24 Glasgow Rangers
25 Olympique Marseille
26 Espanyol
27 Zenit St. Petersburg
28 CSKA Moscow
29 Steaua Bucuresti
30 AS Monaco
31 Middlesbrough
32 Bayer Leverkusen
33 Tottenham Hotspur
34 AC Parma
35 Lille OSC
36 AJ Auxerre
37 Panathinaikos

I bet the YMCA dance is a lot harder to do in Chinese
Back to top
View user's profile Send private message
Keenoir
Legende

PostPosted: 15.08.2008 01:23    Post subject: Reply with quote

Det finnes utallige eksempler på at klubber med mindre resursser som har klart å lage et bedre fotball lag enn klubber med store resursser. Det finnes for eksempel ypperlige eksempel i tippeligaen hvor klubbene Stabæk, Tromsø og Fredrikstad har lyktes langt bedre til tross for langt mindre resursser en storklubbene Rosenborg, Brann, Vålerenga, Lillestrøm og Viking fremdeles har disse klubbene bedre fotball lag. Når Nils Arne Eggen kom til Rosenborg eide klubben vår knapt nåla i veggen ,men det hindret ikke han i å skape et fantastisk godt fotballag. Han var visjonær hadde klare planer og så etter typer og ikke nødvendigvis det største navnene eller stjernene. Det handler om å være klar over hva en trenger og så finne nøyaktig det, ikke kjøpe spillere fordi det har et bra navn og var tilgjengelig. Det er denne fellen alle det resursrike klubbene har gått i, mens Stabæk, Fredrikstad og Tromsø har funnet typer og prøvd å bygge et lag og ikke det som forhånd ser ut som en imponerende stall jf. Vålerenga med flere.
Back to top
Peter Storey
Veteran

PostPosted: 15.08.2008 01:34    Post subject: Reply with quote

Ledarlaget i allsvenskan Kalmar FF är ett exempel på ett lag med lite resurser som gör det väldigt bra. De har i många år spelat efter en fast spelidé och skaffar spelare efter det. Skytteligaledaren Patrik Ingelsten tog de över från Halmstad sedan sistnämnda klubb inte ville ge honom ny kontrakt.
Back to top
jortski
Junior

PostPosted: 15.08.2008 01:36    Post subject: Reply with quote

Han derre Messi gjør det bra i OL - kan vitj kjøp han?
kristobal
Legende

PostPosted: 15.08.2008 02:06    Post subject: Reply with quote

Keenoir wrote:
Det finnes utallige eksempler på at klubber med mindre resursser som har klart å lage et bedre fotball lag enn klubber med store resursser. Det finnes for eksempel ypperlige eksempel i tippeligaen hvor klubbene Stabæk, Tromsø og Fredrikstad har lyktes langt bedre til tross for langt mindre resursser en storklubbene Rosenborg, Brann, Vålerenga, Lillestrøm og Viking.

Det er ikke noe holdepunkt for å hevde at disse lagene har noe bedre fotballag enn RBK. De er foran RBK akkurat i år ja, men en skal huske på at en rekke lag har hatt et par gode sesonger i eliteserien og vært nesten på høyde med RBK i RBKs storhetsperiode, og sågar foran RBK nå de siste årene - uten at de over tid har vist seg som bedre enn RBK.

Start var akkurat like gode i forhold til RBK i 2005 som det Tromsø er nå. Det vil ikke være unaturlig om klubben i nord opplever samme motgang som Start. I Norge er det såpass jevnt at litt med- eller motgang fort avgjør om du blir nummer tre eller er innblandet i nedrykksstriden.

Målet om topp 30 i Europa er nå så. Jeg er redd RBK må komme dit på andre måter enn å handle dyre spillere.

FCK er kanskje en klubb som har prøvd å gjøre det litt på denne måten. Men det viser seg at det slett ikke er noen garanti for suksess. FCK mislykkes år etter år til tross for at de handler velkjente og dyre spillere.

RBK har også svært variable erfaringer med å handle dyrt og kjent - selv norske spillere hvor man er mer sikker på kvaliteten og at spillerne faktisk passer inn, enn ved utenlandske investeringer.

Problemet for klubber på RBKs nivå er at de dyre og kjente spillerne det er realistisk å få tak i gjerne er spillere som må gå ned i nivå og som kanskje egentlig ikke er toppmotiverte for å gjøre sitt for klubben.

Jeg er litt usikker på hva slags spillere RBK ellers skal punge ut 20-30 millioner kroner for som er etablerte og som klubben faktisk kan få tak i. Det har jo vært snakk om en del 15-millionersmenn de siste par årene, uten at jeg nå i ettertid kan se at RBK hadde blitt så enormt mye bedre med disse i klubben.

Det øvrige keenoir skriver er jeg naturligvis helt enig i. RBK må hente typer og ikke navn eller etter pris.

Hvor Cooper kommer i denne vurderingen vet jeg ikke helt. Det er en spiller de fleste ikke hadde hørt om fra en serie som neppe holder høyt nivå, hvor en budkrig med en middelmådig nivå 2-klubb i England førte prisen i været. Sånn sett ble han plutselig både dyr nok og kjent nok for en del forumsdebattanter.

Det kan godt hende han er en skikkelig god spiller som ville vært nyttig for RBK, men hvis det er dette man mener med å kjøpe dyrt og kjent så blir jeg vel ørlite betenkt.

Last edited by kristobal on 15.08.2008 02:14; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
toreinar
Veteran

PostPosted: 15.08.2008 02:12    Post subject: nye spillere 2008 Reply with quote

keenoir du er inne på noe.Tror Hamren som greidde det med små ressurser i Aab kan greie seg med så ressurser bare han får vinteren på seg.Neste år er vi tilbake for fullt,men vi MÅ greie 3-4 plass i år slik at Europa er klart til neste sesong.Tror faktisk stallen er god for gull allerede,men vil helst se et par "kupp" i løpet av høsten,og vil gjerne bryte med Afrika nå.Traore på venstre flanke/offensiv indreløper har jeg tro på hvis mixen forøvrig i laget er klar for det.Kone som jeg var sto fan av tidligere er jeg glad er borte,Konan vil jeg ikke savne et sekund.
Hvis Cooper er klar på nyåret tror jeg 10-15 mill for Steffen til kjøp av nye spillere som har fart og kan løpe opp og ned på kant og slå gode innlegg vil heve oss uten at det koster en cent.Tettey må slutte å ta ansvar offensivt,Ciljan må ta mindre defensivt ansvar og få en fri rolle offensivt.Med spesialtrening i løpet av vinteren er han klar for masse mål og assist neste sesong.Bjørn Helge Rise kan være noe for oss bare kontrakten er lang og mora holdes utenfor.
blackwater
Proff

PostPosted: 15.08.2008 08:33    Post subject: Reply with quote

Wehrman vil kanskje bort?

http://www.nettavisen.no/...136661.ece
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 15.08.2008 09:55    Post subject: Reply with quote

God spiller Wehrman, men slike uttalelser bidrar ikke akkurat til å tro at han blir noe annet enn en høyst kortsiktig forsterkning for sin neste klubb.
Back to top
Deca
Junior

PostPosted: 15.08.2008 10:10    Post subject: Reply with quote

Wehrman er jo tregere en Martin Andresen. En god Tippeliga spiller, men intet mer.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 15.08.2008 10:18    Post subject: Reply with quote

I hovedsak er det jo i tippeligaen vi spiller i og gode tippeliga spillere bør jo ikke vær å forakte. Det som Wehrmann kunne tilført oss er sårt tiltregt rutine og pondus.
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 15.08.2008 10:38    Post subject: Reply with quote

Mye enig i det du skriver, Kristobal, men ikke alt. Du skriver at lagene ikke er bedre enn RBK over tid. Vel, la oss ta de siste fire årene - altså siden august 2004. Jeg vil anta at dersom vi la sammen tabellene for disse årene, er Rosenborg en middelhavsfarer.

Høsten 2004 under Ola By Rise - det var da motgangen for alvor meldte seg.
2005 kjenner vi godt alle sammen. Vi fikk flere tap enn seire det året.
2006 var preget av en middels minus vårsesong, samt en høst med ei endeløs rekke av trepoengere.
2007 gav vel kun seks poeng mer enn skandalesesongen to år før.
2008 er et år som ser ut til å gi samme poengfangst som fjoråret.

Over tid har Rosenborg prestert som et middels tippeligalag.

Stabæk har de siste to årene vært bedre enn oss, og det forspranget blir ikke bare lett å ta igjen neste år - i alle fall så lenge Jønsson styrer skuta. Brann har sammenlagt vært bedre enn oss de fire siste årene. Lillestrøm har nok også flere poeng enn RBK i samme periode.

I tillegg vil jeg anta at en rekke lag har omtrent samme poengfangst som Rosenborg i perioden. Lyn, VIF, Viking og Tromsø, for å nevne noen.

Vi kan altså ikke snakke om at noen lag i enkelte år er på siden av og forbi RBK. Vi heller konstantere at RBK er et middels lag, har vært det i fire år, og at det per dato er lite som tyder på snarlig framgang. Vi er et av mange lag som håper på gull i Norge og suksess i Europa, men det er ikke gitt at det vil skje.
Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 15.08.2008 10:47    Post subject: Reply with quote

Du kan gjerne si det sånn ,men vi er eneste klubb med to seriegull i perioden. Det viser at med en skikkelig sportslig styring er vi istand til å kjempe om seriegull.
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 15.08.2008 10:52    Post subject: Reply with quote

Gullet i 2004 kom som en aller siste krampetrekning. Laget var i fritt fall, det så vi i 2005. Når det gjelder det året etter, så var det mer som et resultat av en kort flytperiode på et fåtall måneder - ikke som et forvarsel på at vi hadde et stabilt topplag på gang.
Back to top
Øystein
Veteran

PostPosted: 15.08.2008 11:17    Post subject: Reply with quote

Wilhelm S Myhr wrote:
(...) ikke som et forvarsel på at vi hadde et stabilt topplag på gang.

Nei, det kan du kanskje si. Men det er det da heller ingen andre lag som har vist. Stabæk tar riktignok medalje for andre år på rad i år, men det er ikke mye som tyder på at det vil vare evig heller.

http://tv2sporten.no/fotb...136425.ece

http://www.nrksport.no/fo.../1.5291545

Hvis de gir Stabæk gullet de er på vei mot i år tror jeg nøkkelspillerne føler de har gjort sitt for klubben og ser seg om etter nye (bedre betalte) eventyr. Fremtidens Tippeliga ligger åpen for den klubben som best klarer å forvalte sine muligheter. Rosenborg er nå gjennom generasjonsskiftet og om man gir dette laget litt mer tid er det store muligheter.
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 15.08.2008 11:33    Post subject: Reply with quote

Jeg tror at slik Stabæk drives nå av Jønsson, så vil man ikke være avhengig av enkeltspillere. Om Pall Gunnarson drar, tror jeg man klarer å skaffe en erstatter som gjør jobben like bra eller bedre. Det var sånn det var med RBK før. Om høsten ble flere stjerner solgt, men det viste seg at erstatterne gjorde jobben. Laget var i en jevn framgang gjennom hele 90-tallet.

For min egen del førte RBKs gullalder til at idèen om at Rosenborg alltid er best grodde godt fast for lenge. Man kommer da alltid tilbake, man er da Rosenborg. Samtidig er jeg redd både spillere og klubbapparat sover den tornerosesøvnen fremdeles. Spiller man på RBK, er man da ikke en stjerne?

-Sammenligner vi oss med dem spiller for spiller, er vi overlegne, sa Tettey etter å tapt for Tromsø. - Det her vinner vi, sier Sapara, etter tapet i går. Jeg er ikke like sikker.

Jeg tror det er på tide at man stikker fingeren i jorda og innser at man har en særdeles lang vei å gå. Laget er et av mange, og det er faktisk sant det Djurgårdens keeper sa i går:

- Rosenborg har bare navnet igjen.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 15.08.2008 12:03    Post subject: Reply with quote

Wilhelm S Myhr wrote:
Vel, la oss ta de siste fire årene - altså siden august 2004. Jeg vil anta at dersom vi la sammen tabellene for disse årene, er Rosenborg en middelhavsfarer.

Over tid har Rosenborg prestert som et middels tippeligalag.

Stabæk har de siste to årene vært bedre enn oss, og det forspranget blir ikke bare lett å ta igjen neste år - i alle fall så lenge Jønsson styrer skuta.

Brann har sammenlagt vært bedre enn oss de fire siste årene. Lillestrøm har nok også flere poeng enn RBK i samme periode.

I tillegg vil jeg anta at en rekke lag har omtrent samme poengfangst som Rosenborg i perioden. Lyn, VIF, Viking og Tromsø, for å nevne noen.

Stabæk var i Adecco i 2005, men de andre lagene har vært i eliteserien sammen med RBK i hele perioden. Jeg har plassert inn Stabæk på bakgrunn av poengsnittet i perioden.

Maratontabell 01.08.04 - 15.08.08:
1. Brann 178
2. VÃ¥lerenga 174
3. RBK 171 - poengsnitt 1,68 pr kamp
4. Stabæk 133 - poengsnitt 1,66 pr kamp
5. Viking 158
6. LSK 157
7. Fredrikstad 155
8. Lyn 155
9. Tromsø 146

Stabæk har vært bedre enn oss de siste to sesongene ja. De har 85 mot våre 65 poeng på fjorårets 26 og årets hittil 17 kamper.

Vålerenga var 18 poeng bedre enn oss fra 1. august 2004 til sesongslutt 2005 - med andre ord omtrent like mye bedre enn oss enn det Stabæk har vært de siste par sesongene. Uten at det gjorde at Vålerenga hadde noe forsprang vi ikke har tatt inn.

Folk flest og media inkludert er alt for opptatt av hva som skjer i en enkelt sesong. Hvis en klubb slår en annen med 15 poeng så har liksom den ene klubben gjort genistreker og den andre har vært mye dårligere og gjort ting galt.

Men når det er så jevnt som i Norge er 15 poeng nesten bare normale variasjoner som innenfor 26 kamper kan skyldes litt med- og motgang, marginer og ørsmå nyanser.

Fordi en del klubber også selv tror de har gjort ting så riktig og beruses av suksessen, i tillegg til at en hver toppklubb ett år både får forventninger fra omgivelsene og ekstra oppmerksomhet fra motstanderne neste sesong, klarer svært få klubber å holde seg i toppen, ytterst sjelden mer enn to sesonger.

RBK har til tross for at mye galt er gjort siden starten av 2001-sesongen tatt fem av åtte seriemesterskap (medregnet årets sesong) og kun en sesong unngått å kvalifisere seg for europacupspill.

Selv de fire siste skrale sesongene så er laget tredje best av alle, og det vil vel ikke akkurat være noen overraskelse om RBK tar inn de sju poengene de er bak Brann og de tre poengene de er bak Vålerenga i løpet av høsten - og blir landets beste klubb totalt sett selv i perioden 1. august 2004-15. november 2008...

Det sier ikke så rent lite om hvor ustabil den norske serien er, og forteller at RBK til tross for vanskjøtselen i mange sesonger har fått tidenes sjanse til å innta et nytt langvarig hegemoni. Blant annet fordi RBK har et bedre økonomisk fundament, har tenkt langsiktig de siste årene og ikke har brukt penger de ikke har - slik tilsynelatende en del andre klubber har gjort og kommer til å gjøre de neste par årene.
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 15.08.2008 12:47    Post subject: Reply with quote

Tallene kan jeg selvsagt ikke argumentere mot, men jeg er ikke lenger så optimistisk med tanke på at klubben igjen skal innta et hegemoni. Jeg er enig i at klubben har mye spennende på gang, både med tanke på at spillerinnkjøpene virker mer gjennomtenkte i et langsiktig perspektiv, samt at det jobbes godt med egenrekruttering. Imidlertid er det mange om beinet i den norske serien, og det er ikke gitt at RBK klarer å nå toppen i løpet av årene som kommer. For selv om andre lag også er ustabile, så hjelper det ikke oss voldsomt når heller ikke Rosenborg klarer å fremskaffe et slagkraftig og stabilt lag.

Når det er sagt, så tror jeg på framgang under Hamrèn. Imidlertid tror jeg det kan ta lang tid. Jeg føler meg ikke overbevist om at vi har et topplag neste år heller. I dette ligger det at man faktisk må forsterke laget vesentlig for å skape stabilitet. Det er flott at RBK satser ungt, men man gambler vel mye når store deler av laget er såpass ungt og urutinert. Ikke det at alder og rutine betyr alt, men om vi ser på det laget vi har stilt med i de seneste kampene, så er det litt for mange som skal lære litt for mye. Mot Tromsø bestod backrekka av Lago, Nordvik, Miller og Lustig. Det illustrerer at man muligens tenker litt for langt fram i tid når man bygger laget. Man må også tenke nåtid, for framtidig satsing er også avhengig av suksess i et litt kortere tidsperspektiv.
Back to top
MIXMASTERTOT
Senior

PostPosted: 15.08.2008 12:51    Post subject: Reply with quote

Wilhelm S Myhr wrote:
Jeg tror at slik Stabæk drives nå av Jønsson, så vil man ikke være avhengig av enkeltspillere. Om Pall Gunnarson drar, tror jeg man klarer å skaffe en erstatter som gjør jobben like bra eller bedre. Det var sånn det var med RBK før. Om høsten ble flere stjerner solgt, men det viste seg at erstatterne gjorde jobben. Laget var i en jevn framgang gjennom hele 90-tallet.

- Rosenborg har bare navnet igjen.

Stabæk er veldig gode for øyeblikket og Jønsson virker å være svært dyktig. Men likevell føler jeg at det er alt for tidlig og sammenligne de nå og oss på 90 tallet. Spillemessig har de lengt færre strenger å spille på offensivt. Europeiske klubber som forbereder seg såpass at de vet at man skal ha offensiv markering på Gunnarson og Alanzinhio vil ha full kontroll. Når rbk hadde dagen og var på sitt beste så var det ikke en spiller det var noe vits i å markere ut av kampen. Hele laget var ett maskinkollektiv....

Heldigvis tar du nok feil, Rosenborg vil garantert komme tilbake. 90 tallet tviler jeg kommer tilbake. Men en og annen sesong med de store ute i europa tror jeg vi skal få kose oss med de neste 10 åra...
Back to top
MIXMASTERTOT
Senior

PostPosted: 15.08.2008 12:55    Post subject: Reply with quote

Ser nå at den var helt off-topic

Sporer derfor tilbake med Espen Hoff....

etter som vi tydeligvis ikke er ute etter den beste spilleren i tippeligaen som går ut av kontrakt og Hamren har bekreftet at det er en posisjon han ønsker og forsterke laget er det vel rimelig og tro at det jobbes med en ving i det stille... som er bedre enn Hoff.
Back to top
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 15.08.2008 13:00    Post subject: Reply with quote

Jeg skal ikke si at jeg sammenligner Stabæk med 90-tallets RBK rent spillemssig (selv om det også finnes likhetstrekk). Det jeg mener, er at Stabæk er et lag som ikke er så avhengig av enkeltspillere som det ble hevdet. Selvsagt ville laget vært svekket om Nannskog, Pall Gunnarson eller Alanzinho ble skadet i neste kamp, men det er ikke det som var poenget mitt. Dersom nå en av de tre blir solgt i løpet av vinteren, tror jeg Jønsson er dyktig nok til å plukke seg ut en spiller som kan erstatte ham. Man mistet Tschoi som var ansett som en av tippeligaens beste midtbanespillere, men laget er ikke svekket. Man mister Annan, men jeg tror også man klarer å fylle det hullet.

Siden Jønsson tok over et adeccoligalag i 2005 har man vist en stadig framgang, og laget er i så måte unntaket når det gjelder norske lags varierende prestasjoner.

Edit: Ja, diskusjonen hører helt sikkert hjem i en annen tråd.
Back to top
krakra
Proff

PostPosted: 15.08.2008 14:39    Post subject: Reply with quote

Kan vi ikke bare slenge 5 mill i SOF på bordet til Holmvik da?
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 15.08.2008 14:59    Post subject: Reply with quote

http://www.nettavisen.no/...137593.ece

Nå må Rosenborg komme på banen, laget skriker rett og slett etter personen og fotball egenskapene til Hoff.

+ Hurtig
+ Er god både på kant og i angrep
+ Er i en alder som vi savner i troppen vår
+ Er norsk og blir derfor lettere å integrere

Konklusjon:

Han komplementerer laget vårt på alle områder.
Back to top
kristobal
Legende

PostPosted: 15.08.2008 16:14    Post subject: Reply with quote

Tror vi kom litt off topic her ja, med Stabæk. All ære hvis de klarer å opprettholde nivået i enda et par år, men det er først når de virkelig har noe å leve opp til at vi får svaret.

Tror også at Espen Hoff er en spiller som kunne komplettere laget vårt litt, og gjort det mer stabilt i prestasjonene.

Han er ikke landslagsspiller da, men blir sikkert fast inventar om han kommer til RBK. Har jo gjerne vært sånn med en del andre spillere Smile
Back to top
uglevett
Veteran

PostPosted: 15.08.2008 16:49    Post subject: Reply with quote

Er helt enig i at vi bare burde sikre oss Hoff med det samme. En stabilt god spiller med nesten alle de egenskapene vi leter etter.

Ifh til Stabæk, igjen litt OT, så er det vel ingen tvil om at de holder et godt nivå utenom stjernene. Men spørsmålet er om de likevel ikke er avhengige av å ha slike spillere som er helt i norgestoppen for å kunne prestere til evt. tippeligaseier? Jeg tviler om på Stabæk egentliger noe mer enn et nr 4-5 lag uten Gunnarsson, Nannskog og Alanzinho.
Bakklandia
Legende

PostPosted: 15.08.2008 17:54    Post subject: Reply with quote

Jeg kan ikke fri meg fra tanken om hvor lenge Nannskog kan holde. Han er tross alt 34 år gammel.

Hva skjer med Stabæk den dagen han ikke klarer nivået lenger...?
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 189, 190, 191 ... 201, 202, 203  Next
Page 190 of 203

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb