| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
joakleis Veteran

|
Posted: 29.05.2003 13:48 Post subject: Elendig kamp! |
|
|
Jeg trodde ikke mine egne øyne i går kveld. Rosenborg spilte så dårlig som de nesten aldri har gjort før. Hadde det ikke vært for at Lillestrøm er så grusomt dårlige, så hadde vi tapt denne kampen. 1-1 HJEMME mot Lillestrøm er på langt nær akseptabelt. Alle som en (kanskje utenom Frode og Espen) gjorde en katastrofal kamp. Jeg trodde virkelig laget skulle skjerpe seg i andre, men det gjorde de så absolutt ikke. Vi skapte bare litt mer enn i førsteomgangen. Ikke at noen av lagene fortjente å vinne denne kampen. Begge lag var like dårlige. TV2 presterer jo å si at Lillestrøm spilte bra og gjorde det vanskelig for Rosenborg. Går det an å ta mer feil? Rosenborg spilte så dårlig at de gjorde det vanskelig for seg selv. Lillestrøm var fryktelig tamme og det virket som de var kjempefornøyd selv med 0-0. Nei, jeg har brukt opp alle skjellsordene jeg kan nå snart. Dette var rett og slett bunnløst dårlig! _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
hermsty Senior

|
Posted: 29.05.2003 21:31 Post subject: |
|
|
Jo dette var en dårlig kamp. Rosenborg har ikke restert noe bre denne sessongen på hjemmebane. Noen kamper har det bare vært flaks at de hadde vunnet. Tror på en måte at det er bra at RBK får litt motgang også med tanke på Champions League. Rosenborg har også en tendense med å ta det litt lett på dårlige lag. Dette har straffet seg gang på gang.
Bedre lykke neste gang Hareide & co _________________ Life is good, life is fotball |
|
| Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 30.05.2003 12:43 Post subject: |
|
|
Her kommer svaret på lite rullering blandt spillerne (RBK-Lillestrøm 1-1)
De faste spillene som også spiller på landslaget er mette etter tre kamper på seks dager.
Skulle ønske at Hareide kunne rullert litt mere på spillerne.
Han sa vel dette tidligere , men gjør det ikke nok. Spillefasene blir langsommere og lettere og "ta opp". Mange av spillerne virket tunge og slitne og var det kansje også.
DETTE MÃ… RETTES PÃ…. La sentral linjen hvile i en kamp og magien er tilbake.
Trond og Dagfinn må brukes mere og få kamptrening.  |
|
| Back to top |
|
 |
|