View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
TAF Veteran

Joined: 24 Jul 2005 Posts: 2819 Location: Eksil i Kristiansand
|
Posted: 06.08.2008 20:47 Post subject: |
|
|
Selv om Storflor aldri kommer rundt på kanten (hvilken RBK-spiller har vel gjort det de siste årene?), synes jeg han har vært bedre som innbytter enn han er når han spiller fra start.
Men hjelpe og trøste, midtbanen vår skal ha ekstratrening på avslutninger.  |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 06.08.2008 20:49 Post subject: |
|
|
Stakkars Hamren, nå tror jeg han begynner å forstå hva han har begitt seg ut på ved å takke ja til denne jobben. |
|
Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 06.08.2008 20:50 Post subject: |
|
|
noen som har en objektiv sjansestatistikk? |
|
Back to top |
|
 |
OH Junior
|
|
|
Jaja. Ikke noe uventet tap i grunn, men alikevel, en av de bedre kampene av RBK på en stund i ligaen.
Hadde vi bare noen målfarlige spillere så hadde nok resultatet vært annerledes. |
|
Back to top |
|
 |
Hallomann Senior

|
|
|
latterlig  _________________ Helt Hærli, helt UTROLI |
|
Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
Posted: 06.08.2008 20:51 Post subject: |
|
|
Herregud for et elendig lag. Ingen målscorere, ingen som kan runde en spiller, elendig presisjon, dårlige dempninger, ingen på topp som har nok fart til å gå i bakrom, noen OK teknikere, men ingen effektivitet i det hele tatt, HELVETE. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.08.2008 20:52 Post subject: |
|
|
Begynner å bli ganske lei av å høre på Hamréns jamring om hvor mange sjanser vi misser. Dette er ikke tilfeldig. Vi må ha nye spillere som vet hvor målet står! |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 06.08.2008 20:53 Post subject: |
|
|
Quote: | SLUTT! Stabæk vinner 2-1 og sender RBK ned på 9. plass etter 16 serierunder. Tendenser til piping på Lerkendal etter kampslutt. Stabæk holder unna på tabelltoppen. |
Hvis det er sant, er det direkte skammelig. En skal IKKE pipe på sine egne spillere bare fordi man møter motgang. |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 06.08.2008 20:53 Post subject: |
|
|
- Hvis ikke Tettey skjerper seg fremfor mål, så kan han bare reise til kina.
- Det samme med Sappara!
- Nå MÅ vi han en god spiss som kan score mål. Prica, JA takk....
- Kanskje vi trenger to spisser og to mitbanespillere??
- Enig Joko. Stakkars Hamren. Kunne ha ledet AAB i Champions league i år, men han må heller kjempe mot nedrykk med rosenborg.
Jeg er så FETTE sur nu! Sry ordbruket! |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 06.08.2008 20:54 Post subject: |
|
|
Og faen, der scoret Tromsø også! |
|
Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
|
|
fortsår ikke hvorfor rbk ikke satsa mer seriøst på cupen, det er typisk midt-tabellslag å gjøre det for å ha en sjanse på europa. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
|
|
Startet og kjørte store deler av kampen. Skulle ha puttet ett til, hadde man kjørt på litt til eller puttet på en av sjansene, hadde det gått. Synes synd på gutta i dag, de gjorde mye bra. Jeg ropte på baromsspiller, men kampen endret seg, det ble midre rom og da var ikke Sellin fullt så god. Det må helt klart inn en toppspiss, ingen tvil om annet. Sapara må lære en del av Strand, han startet kampen veldig dårlig. Det første målet er vanskelig å verge seg mot, men på det andre så blir Lago avslørt på lite fart, men her var også midtbanen ute og kjøre. Press på ballfører er viktig. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
|
|
Så scoret Tromsø 1 minutt på overtid |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 06.08.2008 20:55 Post subject: |
|
|
Warrick Brown wrote: | Quote: | SLUTT! Stabæk vinner 2-1 og sender RBK ned på 9. plass etter 16 serierunder. Tendenser til piping på Lerkendal etter kampslutt. Stabæk holder unna på tabelltoppen. |
Hvis det er sant, er det direkte skammelig. En skal IKKE pipe på sine egne spillere bare fordi man møter motgang. |
Rosenborg-supportre må stå i vær og vind, i solskinn og i storm for å støtte laget. Kvalmt gjort av de som piper. _________________ https://twitter.com/djuptjuv |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.08.2008 20:55 Post subject: |
|
|
Warrick Brown wrote: | Hvis det er sant, er det direkte skammelig. En skal IKKE pipe på sine egne spillere bare fordi man møter motgang. |
Synes det er helt ok at de piper når spillerne gir faen, men når det er som det er i Rosenborg nå - så hjelper det lite. Vårt problem er at flere lag i Tippeligaen ahr bedre spillere enn oss. Da kan vi ikke forvente at vi skal vinne hver eneste kamp. At Brakka ser fullstendig paralyserte ut på overgangsmarkedet, gjør meg mye mer forbannet og bekymret enn at Miller & Co taper mot Stabæk. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 06.08.2008 20:56 Post subject: |
|
|
joko- wrote: | Så scoret Tromsø 1 minutt på overtid |
Greit nok å holde Kamma på distanse da. |
|
Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 06.08.2008 20:56 Post subject: |
|
|
Warrick Brown wrote: | Quote: | SLUTT! Stabæk vinner 2-1 og sender RBK ned på 9. plass etter 16 serierunder. Tendenser til piping på Lerkendal etter kampslutt. Stabæk holder unna på tabelltoppen. |
klart man kan. det er lov å stille krav.det er fansen som betaler lønna deres, klart vi kan uttrykke vår misnøye. |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 06.08.2008 20:59 Post subject: |
|
|
Det er forskjell på å stille krav, og på å pipe på sine egne spillere. Tror du de føler seg bedre da? Tror du det hjelper? En skal hjelpe laget, ikke trykke det enda lenger ned i gjørma. |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
|
|
spællåtmæ wrote: | hvis det er et bildet av deg riktignok....studerte der i en del år. kjenner deg ikke, men mener å ha sett deg en del. |
Aha, ja jeg har vært her i ti år nå snart. Sjæf på Kroa. Men nok OF.  _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
ambiguous Senior

|
|
|
Jeg sitter her skuffet.
Samtidig er jeg på en måte fornøyd, akkurat som hamren. Vi viser attityd og vi viser at vi har noe å fare med - så får vi skylde på effektivitet og ikke minst en god motstander.
Jeg observerer at Miller hevet seg og gjorde en god kamp. Jeg ser at Tettey fortsetter å komme til sjanser, og at det bare er snakk om trening og mentalitet, så sitter ballen mange ganger pr sesong fra han. Jeg ser en ivrig Sellin som løper og som viser hurtighet og innsats. Strand er fortsatt god og jobber hardt for laget. Sapi, som har slitt en del, gjør en noe bedre kamp.
Dette laget er ikke så svakt som resultatene tilsier - vi reiser oss. Vi mangler kanskje en spiss og muligens en vingtype - og det vil ordne seg for oss etterhvert. Ingen grunn til å henge med hodet. |
|
Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 06.08.2008 21:00 Post subject: |
|
|
hvis du ikke er psykolog min gode herre, så kan det jo hende at en pipekonsert eller to er akkurat hva de trenger for innse alvoret. pipinga er neppe rettet kun mot spillerne, men hele klubben, inkludert dens sportslige ledelse. |
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 06.08.2008 21:01 Post subject: |
|
|
Er rimelig sikker på at RBK ikke taper 3 på rad, tipper seier mot Molde. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 06.08.2008 21:01 Post subject: |
|
|
Fyfaen nå er jeg forbannet, hvor i helvete er vinnerinstinktet og dødsforaktene. Det er kun Strand og Jarstein som virker lysten på å vinne når det blir tøfft.
Hvorfor i helvet sparker en ikke bare ned Alanzinho og tar det gule kortet når Gunnarsson skorer, hvor faen er kynismen. Hvorfor klarer vi konstant i farlig sone ( Tettey ) som er skyld i Stabæk sitt første mål?
Spillte Skjelbred idag kunne ikke se han. Hvor dårlig kondis har Sapara? Fy faen jeg er forbannet. Hvorfor befinner Iversen seg på midtbanen i største delen av kampen. Hva har skjedd med Demidov?
Vi må på handletur og det pronto, vi trenger spillere med vinnervilje og dødsforakt, vi trenger ledere; for det har vi ikke i laget vårt. Vi kan begynne med å hente Dorsin og sende Miller med første fly hjem til Costa Rica. Jeg pleier å være tålmodig ,men Miller begynner å gå meg på nervene. Skjelbred kan selges ved første anstendige bud. Sapara kan ta en måned med løpetrening tils han har et anstendig løpsstyrke for å spille i tippeligaen, vi har ikke råd til å bruke slik luksusspillere.
Slik bør vi stille til neste kamp
Jarstein
Lustig Stadsgaard Lago Dorsin
Strand Tettey Konan Storflor
Iversen Pelu/Sellin |
|
Back to top |
|
 |
spællåtmæ Veteran
|
Posted: 06.08.2008 21:02 Post subject: |
|
|
rawky wrote: | spællåtmæ wrote: | hvis det er et bildet av deg riktignok....studerte der i en del år. kjenner deg ikke, men mener å ha sett deg en del. |
Aha, ja jeg har vært her i ti år nå snart. Sjæf på Kroa. Men nok OF.  |
ikke sant. jeg var på bursdagsfesten for noen år tilbake. i bassenget med askil holm og podium. gutta spanderte karsk  |
|
Back to top |
|
 |
blubbin Rutinert
|
Posted: 06.08.2008 21:02 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | joko- wrote: | Så scoret Tromsø 1 minutt på overtid |
Greit nok å holde Kamma på distanse da. |
Akkurat det samme tenkte jeg. Og det er bare 7 poeng ned til kvalik. |