View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Matt Proff
|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.07.2008 20:37 Post subject: |
|
|
Kronerulling! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Iziba Jaja Veteran
|
Posted: 30.07.2008 21:02 Post subject: |
|
|
Jada "Recon" vi er klar over ditt hat mot Iversen nå...... |
|
Back to top |
|
 |
DonSindre Junior

|
Posted: 30.07.2008 21:19 Post subject: |
|
|
vedder på at det er cardiff som har lagt inn et bud på iversen. |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 30.07.2008 21:40 Post subject: |
|
|
Tviler på at dette skjer, og håper ikke det skjer heller. Tviler på at Steffen gidder å dra dit og, egentlig. |
|
Back to top |
|
 |
DonSindre Junior

|
Posted: 30.07.2008 21:45 Post subject: |
|
|
Tror han blir i RBK og avslutter karrieren i RBK ; ) |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 30.07.2008 21:50 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Kronerulling! |
Til og med du kan vel ikke håpe på at vi mister vår desidert beste spiss? Hvis vi legger alt utenomsportslig til side, så er han jo tross alt en veldig viktig mann for laget, spesielt viktig å ha noen med pondus (både bokstavelig og ikke) blant alle disse ungfolene. |
|
Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 30.07.2008 21:53 Post subject: |
|
|
Steffen Iversen er svært vikitg for RBK, kommer han i form, kan han være en faktoren som utgjør de store forskjellen i postivt forstand.
Kronerulling for å få han bort, helt latterlig utsagn _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 30.07.2008 21:54 Post subject: |
|
|
Recon wrote: |
Kronerulling! |
Som du selv har sagt mange ganger, ser du helst at spillere som setter seg selv foran klubben forsvinner. Det du gjør nå, er vel å sette dine fordommer (som sannsynligvis er helt riktig) foran klubbens beste. Det beste for Rosenborg er ikke at vi selger den eneste spilleren som scorer mål. Og ikke minst den eneste spilleren som klarer å score på straffe. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 30.07.2008 21:55 Post subject: |
|
|
Jeg lar meg irritere av alle de slappe kampene til mannen jeg også, men pokker heller, litj-Ivers er fortsatt superviktig for oss og aldri livet om jeg tilgir han om han drar nå. Noe jeg ikke tror han gjør. Er ganske sikker på at han synes han har tjent seg opp nok penger og har lyst til å avslutte karrieren i moderklubben.
Og jeg er ganske sikker på at Hamrén kommer til å holde gutten i form mens han er i klubben. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Ablativ Veteran
|
Posted: 30.07.2008 21:58 Post subject: |
|
|
Vi kjenner alle Steffens hoftefeste. Men laget, med og uten ham på banen, har vært to helt forskjellige i de siste kampene. I Steffens favør, om noen skulle tvile. Bli i Trondheim! |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 30.07.2008 22:00 Post subject: |
|
|
Hvis RBK gjør en kjempe høst, og leverer i serie og UEFA-cup, så blir han.. Men hvis både serien og UEFA går addundas, så kan han vel finne på å dra... Men med en kjempe høst, så kan Champions Leauge være mulig i 2009.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 30.07.2008 22:29 Post subject: |
|
|
knerten_10 wrote: | Recon wrote: | Kronerulling! |
Til og med du kan vel ikke håpe på at vi mister vår desidert beste spiss? Hvis vi legger alt utenomsportslig til side, så er han jo tross alt en veldig viktig mann for laget, spesielt viktig å ha noen med pondus (både bokstavelig og ikke) blant alle disse ungfolene. |
Jooda, med tanke på at jeg hver enda kamp håper han skal slite alt av korsbånd. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 30.07.2008 22:31 Post subject: |
|
|
Du vet godt at jeg er helt enig med deg i at Ivers har en tur Trondheim-Kina-Trondheim å gå på hva gjelder holdninger og seriøsitet, men akkurat nå er det ikke vanskeligere enn at han er sannsynligvis den viktigste spilleren på laget vårt...
Og forresten, har du noen gang snakket med Ivers?  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 30.07.2008 22:36 Post subject: |
|
|
Jepp, dessverre. Michael lurte meg den halvdego-jævelen. Alt man skal tåle av slekta.
Jeg er litt naiv, men jeg tror RBK overlever at Iversen forsvinner igjen, akkurat som jeg tror vi overlever om Ciljan forsvinner, akkurat som vi jaggu overlevde defensivt da vi måtte ta til takke med Nordvik og Lago. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 30.07.2008 22:36 Post subject: |
|
|
Etter Hamrèns inntog synes jeg at vi kan se en Ivers som har fått større glede i spillet sitt igjen, som igjen inspirer lagkameratene. Når Iversen kommer i den formen finnes det ikke viktigere spiller for Rosenborg enn Iversen. Derfor håper jeg for all del at vi ikke selger Iversen, jeg har et håp om en Iversen i høst 2006 form skal skyte oss til seriegull igjen  |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 30.07.2008 22:57 Post subject: |
|
|
Jeg tror Iversen er veldig keen på å dra til England, hvis det er en PL-klubb har han sikkert konstant ereksjon nå. Jeg håper imidlertid dette renner ut i ingenting; han er vår desidert beste spiss, vår eneste målscorer, og han er i en alder hvor vi ikke vil få så altfor mye for han uansett. |
|
Back to top |
|
 |
Bonnien Senior
|
Posted: 30.07.2008 23:10 Post subject: |
|
|
Folk her inne som seriøst ønsker Steffen bort kan ikke ønske det beste for Rosenborg. Steffen er en meget god spiller når han er i form, noe han er på god vei til. Da er han den desidert beste avslutteren i Norge...
At folk gidder å bry seg om Recon er ganske utrolig. Den mannen hater jo alt som kryper og går av RBK-spillere...og skeptisk til det meste. Begynn å komme med noen konstruktive og gode innlegg som er til det beste for RBK, istedenfor å spre mye av den negativiteten som ofte kommer ( selv om du har all rett til det...). |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 30.07.2008 23:13 Post subject: |
|
|
Bonnien wrote: | når han er i form |
Akkurat dette er en god del av grunnen til at Recon ikke har så mye til overs for Ivers. |
|
Back to top |
|
 |
Bonnien Senior
|
Posted: 31.07.2008 00:03 Post subject: |
|
|
Det er det eneste å utsette på Steffen. Han bruker for lang tid før han kommer "igang"...må kunne rettes på. Men han er en garantist for 15+ hver sesong. Han er samtidig den eneste som stort sett scorer for oss, nå som Yssouf tok et "skikkelig" steg videre til Cluj. Ikke mange tilgjengelige spisser i vårt marked som er bedre enn Ivers, jeg tar gjerne imot en liste med aktuelle spisser som er tilgjengelige...
Men at Ivers bør komme fortere i form er jeg helt enig med deg i! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 31.07.2008 00:23 Post subject: |
|
|
Code: | 2008 Rosenborg 11 7
2007 Rosenborg 22 13
2006 Rosenborg 22 17
2005 VÃ¥lerenga 19 7
2004 VÃ¥lerenga 10 4
1996 Rosenborg 25 10
1995 Rosenborg 25 8 |
solide saker ja. Det er det som er så kinkig med folk i Bergen. De tar deg alltid på fakta.
Stay in the minors. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 31.07.2008 00:27 Post subject: |
|
|
Hadde fyren fått ut sitt fulle potensiale hadde man nok kunne økt det med 10 mål hvert år. Men det blir en annen sak. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 31.07.2008 00:29 Post subject: |
|
|
"fulle potensial"
Vel han klarer godt en av to.
Edit: If wishes were horses...and so on.
Pfft, lag pølse! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 31.07.2008 00:30 Post subject: |
|
|
Hehe, ja og den ene forhindrer de to sammen. |
|
Back to top |
|
 |
Ã…smund Rutinert
|
Posted: 31.07.2008 01:31 Post subject: |
|
|
Huff, begynner å bli lei at det med jevne mellomrom dukker opp spekulasjoner omkring Iversen. Han sa ved returen i 2006 at RBK kom til å bli hans siste klubb om ikke en klubb ala Real Madrid ville ha han. Noe han gjentok samme høst\vinter da nye spekulasjoner dukket opp. Vi får bare håpe og tro at han står på dette, og ikke stikker til fordel for en klubb i Championship.
Spilleren Iversen er viktig for RBK. Slik som situasjonen er nå er han helt avgjørende for om vi skal være med å kjempe i toppen ev TL og hevde oss i Europa. Inntill en annen toppspiss bør det være totalt uaktuelt for RBK og slippe Iversen. Noe HOftun vel også har sagt til media i dag.
Dersom en en spiss av solid klasse skulle dukke opp på Brakka, tilbudet til RBK er godt nok og Iversen selv vil sette seg på flyet (noe Recon sikkert hjelper til med ) så kan man kanskje ta et salg opp til vurdering. Men før alle disse tre kriteriene er på plass så bør et salg avskrives.
Steffen Iversen er en klassespiss og målgarantist og har kontrakt ut 2010, noe som burde tilsi at han bli her om ikke noe helt spesielt skulle intreffe. Det eneste jeg frykter kan spille inn er om familiære forhold gjør at han ønskr seg til London allerede nå, og ikke har lyst til å vente med å bosette seg der til etter fotballskoene er plassert på hylla som planen opprinnelig har vært. |
|
Back to top |
|
 |
|