English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Steffen Iversen
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 214, 215, 216  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Matt
Proff

PostPosted: 30.07.2008 20:06    Post subject: Reply with quote

http://www.dagbladet.no/s...42223.html
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende

PostPosted: 30.07.2008 20:37    Post subject: Reply with quote

Kronerulling!

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Iziba Jaja
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 21:02    Post subject: Reply with quote

Jada "Recon" vi er klar over ditt hat mot Iversen nå......
Back to top
DonSindre
Junior

PostPosted: 30.07.2008 21:19    Post subject: Reply with quote

vedder på at det er cardiff som har lagt inn et bud på iversen.
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 30.07.2008 21:40    Post subject: Reply with quote

Tviler på at dette skjer, og håper ikke det skjer heller. Tviler på at Steffen gidder å dra dit og, egentlig.
Back to top
DonSindre
Junior

PostPosted: 30.07.2008 21:45    Post subject: Reply with quote

Tror han blir i RBK og avslutter karrieren i RBK ; )
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 30.07.2008 21:50    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Kronerulling!

Til og med du kan vel ikke håpe på at vi mister vår desidert beste spiss? Hvis vi legger alt utenomsportslig til side, så er han jo tross alt en veldig viktig mann for laget, spesielt viktig å ha noen med pondus (både bokstavelig og ikke) blant alle disse ungfolene.
Back to top
niccolai
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 21:53    Post subject: Reply with quote

Steffen Iversen er svært vikitg for RBK, kommer han i form, kan han være en faktoren som utgjør de store forskjellen i postivt forstand.

Kronerulling for å få han bort, helt latterlig utsagn

Sitat fra Ivar Hoff..
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 21:54    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:

Kronerulling!

Som du selv har sagt mange ganger, ser du helst at spillere som setter seg selv foran klubben forsvinner. Det du gjør nå, er vel å sette dine fordommer (som sannsynligvis er helt riktig) foran klubbens beste. Det beste for Rosenborg er ikke at vi selger den eneste spilleren som scorer mål. Og ikke minst den eneste spilleren som klarer å score på straffe.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
uglevett
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 21:55    Post subject: Reply with quote

Jeg lar meg irritere av alle de slappe kampene til mannen jeg også, men pokker heller, litj-Ivers er fortsatt superviktig for oss og aldri livet om jeg tilgir han om han drar nå. Noe jeg ikke tror han gjør. Er ganske sikker på at han synes han har tjent seg opp nok penger og har lyst til å avslutte karrieren i moderklubben.

Og jeg er ganske sikker på at Hamrén kommer til å holde gutten i form mens han er i klubben.
Ablativ
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 21:58    Post subject: Reply with quote

Vi kjenner alle Steffens hoftefeste. Men laget, med og uten ham på banen, har vært to helt forskjellige i de siste kampene. I Steffens favør, om noen skulle tvile. Bli i Trondheim!
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 22:00    Post subject: Reply with quote

Hvis RBK gjør en kjempe høst, og leverer i serie og UEFA-cup, så blir han.. Men hvis både serien og UEFA går addundas, så kan han vel finne på å dra... Men med en kjempe høst, så kan Champions Leauge være mulig i 2009..
Recon
Legende

PostPosted: 30.07.2008 22:29    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Recon wrote:
Kronerulling!

Til og med du kan vel ikke håpe på at vi mister vår desidert beste spiss? Hvis vi legger alt utenomsportslig til side, så er han jo tross alt en veldig viktig mann for laget, spesielt viktig å ha noen med pondus (både bokstavelig og ikke) blant alle disse ungfolene.

Jooda, med tanke på at jeg hver enda kamp håper han skal slite alt av korsbånd.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 30.07.2008 22:31    Post subject: Reply with quote

Du vet godt at jeg er helt enig med deg i at Ivers har en tur Trondheim-Kina-Trondheim å gå på hva gjelder holdninger og seriøsitet, men akkurat nå er det ikke vanskeligere enn at han er sannsynligvis den viktigste spilleren på laget vårt...

Og forresten, har du noen gang snakket med Ivers? Razz
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 30.07.2008 22:36    Post subject: Reply with quote

Jepp, dessverre. Michael lurte meg den halvdego-jævelen. Alt man skal tåle av slekta. Very Happy

Jeg er litt naiv, men jeg tror RBK overlever at Iversen forsvinner igjen, akkurat som jeg tror vi overlever om Ciljan forsvinner, akkurat som vi jaggu overlevde defensivt da vi måtte ta til takke med Nordvik og Lago.

Back to top
Keenoir
Legende

PostPosted: 30.07.2008 22:36    Post subject: Reply with quote

Etter Hamrèns inntog synes jeg at vi kan se en Ivers som har fått større glede i spillet sitt igjen, som igjen inspirer lagkameratene. Når Iversen kommer i den formen finnes det ikke viktigere spiller for Rosenborg enn Iversen. Derfor håper jeg for all del at vi ikke selger Iversen, jeg har et håp om en Iversen i høst 2006 form skal skyte oss til seriegull igjen Very Happy
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 30.07.2008 22:57    Post subject: Reply with quote

Jeg tror Iversen er veldig keen på å dra til England, hvis det er en PL-klubb har han sikkert konstant ereksjon nå. Jeg håper imidlertid dette renner ut i ingenting; han er vår desidert beste spiss, vår eneste målscorer, og han er i en alder hvor vi ikke vil få så altfor mye for han uansett.
Back to top
Bonnien
Senior

PostPosted: 30.07.2008 23:10    Post subject: Reply with quote

Folk her inne som seriøst ønsker Steffen bort kan ikke ønske det beste for Rosenborg. Steffen er en meget god spiller når han er i form, noe han er på god vei til. Da er han den desidert beste avslutteren i Norge...

At folk gidder å bry seg om Recon er ganske utrolig. Den mannen hater jo alt som kryper og går av RBK-spillere...og skeptisk til det meste. Begynn å komme med noen konstruktive og gode innlegg som er til det beste for RBK, istedenfor å spre mye av den negativiteten som ofte kommer ( selv om du har all rett til det...).
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 30.07.2008 23:13    Post subject: Reply with quote

Bonnien wrote:
når han er i form

Akkurat dette er en god del av grunnen til at Recon ikke har så mye til overs for Ivers.
Back to top
Bonnien
Senior

PostPosted: 31.07.2008 00:03    Post subject: Reply with quote

Det er det eneste å utsette på Steffen. Han bruker for lang tid før han kommer "igang"...må kunne rettes på. Men han er en garantist for 15+ hver sesong. Han er samtidig den eneste som stort sett scorer for oss, nå som Yssouf tok et "skikkelig" steg videre til Cluj. Ikke mange tilgjengelige spisser i vårt marked som er bedre enn Ivers, jeg tar gjerne imot en liste med aktuelle spisser som er tilgjengelige...

Men at Ivers bør komme fortere i form er jeg helt enig med deg i!
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 31.07.2008 00:23    Post subject: Reply with quote

Code:
2008    Rosenborg    11    7
2007    Rosenborg    22    13
2006    Rosenborg    22    17
2005    VÃ¥lerenga    19    7
2004    VÃ¥lerenga    10    4
1996    Rosenborg    25    10
1995    Rosenborg    25    8

solide saker ja. Det er det som er så kinkig med folk i Bergen. De tar deg alltid på fakta.

Stay in the minors.

Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 31.07.2008 00:27    Post subject: Reply with quote

Hadde fyren fått ut sitt fulle potensiale hadde man nok kunne økt det med 10 mål hvert år. Men det blir en annen sak.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 31.07.2008 00:29    Post subject: Reply with quote

"fulle potensial"

Vel han klarer godt en av to.

Edit: If wishes were horses...and so on.
Pfft, lag pølse!

Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 31.07.2008 00:30    Post subject: Reply with quote

Hehe, ja og den ene forhindrer de to sammen.
Back to top
Ã…smund
Rutinert

PostPosted: 31.07.2008 01:31    Post subject: Reply with quote

Huff, begynner å bli lei at det med jevne mellomrom dukker opp spekulasjoner omkring Iversen. Han sa ved returen i 2006 at RBK kom til å bli hans siste klubb om ikke en klubb ala Real Madrid ville ha han. Noe han gjentok samme høst\vinter da nye spekulasjoner dukket opp. Vi får bare håpe og tro at han står på dette, og ikke stikker til fordel for en klubb i Championship.

Spilleren Iversen er viktig for RBK. Slik som situasjonen er nå er han helt avgjørende for om vi skal være med å kjempe i toppen ev TL og hevde oss i Europa. Inntill en annen toppspiss bør det være totalt uaktuelt for RBK og slippe Iversen. Noe HOftun vel også har sagt til media i dag.

Dersom en en spiss av solid klasse skulle dukke opp på Brakka, tilbudet til RBK er godt nok og Iversen selv vil sette seg på flyet (noe Recon sikkert hjelper til med Razz ) så kan man kanskje ta et salg opp til vurdering. Men før alle disse tre kriteriene er på plass så bør et salg avskrives.

Steffen Iversen er en klassespiss og målgarantist og har kontrakt ut 2010, noe som burde tilsi at han bli her om ikke noe helt spesielt skulle intreffe. Det eneste jeg frykter kan spille inn er om familiære forhold gjør at han ønskr seg til London allerede nå, og ikke har lyst til å vente med å bosette seg der til etter fotballskoene er plassert på hylla som planen opprinnelig har vært.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 102, 103, 104 ... 214, 215, 216  Next
Page 103 of 216

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb