English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2008
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 165, 166, 167 ... 201, 202, 203  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
3rl3nd
Rutinert

PostPosted: 29.07.2008 23:59    Post subject: Reply with quote

Hoseth til Rosenborg er blant de tåpeligste forslagene jeg har lest. Historieløst å tenke tanken. Og spilleren er ikke på nivå med det vi trenger, det samme tror jeg om Hoff.
Det ser ut som Cooper glipper, og da får vi bare stole på Stig og håpe at det kommer noen 1. august.

-E
kristobal
Legende

PostPosted: 30.07.2008 00:03    Post subject: Reply with quote

jortski wrote:
RBK har som mål å være blant de tredve beste i Europa- der faller Hoff igjennom. Ikke er han ung nok til å utvikle seg særlig videre - ikke er han god nok for å ta RBK til europatoppen. Nei takk.

Vi har i øyeblikket knapt spillere i stallen som er i nærheten av å føre RBK mot topp 30 i Europa, hvis noen i det hele tatt. Vi må kanskje stikke fingeren i jorda og drive litt langsiktig utvikling. Hvis vi skal bli litt mer stabile i prestasjonene her hjemme slik at vi får delta på den europeiske arenaen bør vi ha noen flere spillere i alderen 25-30 år, med rutine på bra Tippeliga-nivå som kanskje kan heve seg litt i europeisk sammenheng når vedkommende får muligheten.

Andre Bergdølmo var neppe en topp 30 i Europa-spiller da vi hentet ham. Han var en Tippeliga-spiller uten særlig med landskamper og ikke utpreget ung. Christer Basma likeså da vi hentet ham. Jan Derek Sørensen også. Men til tross for at de verken var unge, hadde mange landskamper eller tilsynelatende hadde utviklingsmuligheter til å innfri topp 30-målsettingen så bidro de til å gjøre RBK stabile på et høyere nivå, til å føre klubben ut i Europa år etter år, og dermed gi våre unge spillere med stort potensial muligheten til å utvikle seg enda bedre og gjøre RBK til en så bra klubb som de ikke har vært verken før eller senere.

Innkjøpspolitikken de siste årene har vært bedre enn den var fra årtusenskiftet og årene fremover, men RBK har nok forsømt noe å kjøpe habile etablerte spillere i rett alder og dermed fått et lag som har vært enormt bra på sitt beste, men alt for ustabile i prestasjonene.

Jeg tror faktisk Hoff og sikkert enkelte andre tålelig gode Tippeliga-spillere kunne vært en nyttig investering for å gjøre RBK mer stabile i prestasjonene. Det hjelper liksom ikke å ha et lag ala det i fjor som på sitt beste leker med Valencia, men som havner langt nede på tabellen her hjemme fordi de enten ikke er motiverte nok for hverdagskampene eller rett og slett er for ustabile i prestasjonene sine.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Recon
Legende

PostPosted: 30.07.2008 00:26    Post subject: Reply with quote

3rl3nd wrote:
Hoseth til Rosenborg er blant de tåpeligste forslagene jeg har lest. Historieløst å tenke tanken. Og spilleren er ikke på nivå med det vi trenger, det samme tror jeg om Hoff.
Det ser ut som Cooper glipper, og da får vi bare stole på Stig og håpe at det kommer noen 1. august.

-E

Alt utenomsportslig til side - om ikke Hoseta er godnok for ambisjonene våre, er ingen norske spillere det.

Jeg tror forresten hoff kunn funka bra også. Ikke akkurat noen world class spiller, men han har sine styrker på de områdene hvor vi mangler.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
View user's profile Send private message
attach
Forumsjef

PostPosted: 30.07.2008 00:33    Post subject: Reply with quote

Du kårer herved Hoset til Norges beste spiller?
Back to top
uglevett
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 00:39    Post subject: Reply with quote

Jeg tror også forøvrig at en spiller som Hoff kunne vært nyttig å ha på laget, om ikke annet for å ha en rutinert spiller med.
Recon
Legende

PostPosted: 30.07.2008 00:48    Post subject: Reply with quote

attach wrote:

Nope. Slikt varierer fra uke til uke lell. Men om ikke han har nivået, er det så godt som ingen her som har det. Da kan vi stryke nordmenn.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Stallone
Senior

PostPosted: 30.07.2008 00:52    Post subject: Reply with quote

Hoff er nok ikke mannen som er i stand til å forsterke dagens RBK lag, men mer typen man kan hive inn på slutten samt ha i bakhånd ved skadert. Litt Belsvik type...god å ha i bakhånd
Back to top
uglevett
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 01:31    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
attach wrote:

Nope. Slikt varierer fra uke til uke lell. Men om ikke han har nivået, er det så godt som ingen her som har det. Da kan vi stryke nordmenn.

Enig.

Men trukke jeg vil ha Hoseth for det. Wink
^Mirth
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 02:11    Post subject: Reply with quote

Syns Hoff har en ekkel evne til å lage mål. Dette er en målfarlig spiller. Er det noe vi mangler er det midtbanespillere som scorer mål. Her er jo Hoff nettopp hva vi savner. Kant kan han vel også spille, og spiss om det trengs. En anvendelig spiller, med litt rutine, og med kvaliteter som savnes i dagens tropp, som flere her inne peker på. Jeg synes Hoff ville vært spennende å teste i RBK-drakt.

Hoset ville også vært spennende, men vi trenger ikke veldig mange spillere på midten da. Heller vingtyper, eller spisser. Derfor heller jeg isåfall mer til Hoff.
Back to top
moomoo
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 03:22    Post subject: Reply with quote

synes absolutt vi burde gå til anskaffelse av hoff da han er målfarlig og ærlig talt blandt de beste norske tippeligaspillerne. Kansje ikke så god defensivt, men han putter på de mest besynderlige vis.

angående hoset så regner jeg fra nå av med at om admin er sakelig så banner han alls som nevner navnet hoset i forbindelse med nye spillere i sort og hvitt fra.... ikke nå.... men NÅ!
Neeskens, trenger du å låne en tampong?
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 05:55    Post subject: Reply with quote

Haha, siterings regel moomoo. Very Happy
Stakkars mod.

Jeg liker Espen Hoff som spillertype svært godt , han er en ærlig og hardtarbeidene spiller. Kan score mål og lojal til klubben han spiller for. Men han er da vitterlig en høyrekantspiller ikke venstrekantspiller.

Dessuten har vi Ciljan Skjelbred som har imponert meg stort i en fri venstrekantrolle. Og både Traoré og Pelu kan fungere utmerket som backup og eventuelt førstevalg hvis Skjelbred drar i den rollen.

Som sagt liker Hoff som spillertype, men trenger vi ham?
Svaret mitt er nei..

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Rocky83
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 09:36    Post subject: Reply with quote

Ut med Storflor og inn med Hoff, og vips, stallen er forsterket!
Back to top
Geir_Brann
Proff

PostPosted: 30.07.2008 10:11    Post subject: Hva med Ighalo? Reply with quote

Hva med Ighalo ? SÃ¥vidt meg bekjent har han ikke skrevet under noenting med Udinese enda...
Bruttern
Proff

PostPosted: 30.07.2008 10:23    Post subject: Reply with quote

Er det noen som har mer eller mindre kvalifisert magefølelse på situasjonen akkurat nå? Jeg mener: Er (den fullstendige) mangelen på overgangsrykter (om alle andre enn Cooper) et resultat av at vi ikke ser etter forsterkninger utover en ny spiss – eller er det et resultat av at gjengen på Brakka har blitt voldsomt mye mer profesjonelle når det gjelder håndtering av overganger og spillerjakt?
Henri
Legende

PostPosted: 30.07.2008 10:27    Post subject: Reply with quote

Nja, i de siste årene har de jo stort sett vært flinke til å holde ting skjult så ting kan nok foregå uten at noe har lekket ut.

Ighalo var et godt forslag Geir_Brann, vi får inngå en vanntett avtale med han.
Back to top
batigol
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 10:32    Post subject: Reply with quote

Hamrèn bekreftet i et intervju i går at RBK ser etter flere spillere i ulike posisjoner. Vi ser med andre ord etter spillere som kan forsterke laget, spørsmålet er vell hvor langt er de kommet i prosessen?
blackwater
Proff

PostPosted: 30.07.2008 10:53    Post subject: Reply with quote

Spørsmålet er: Nå som Cooper sansynligvis ryker, hvem er da nestemann på blokka til Hoftun?

Kan det være Kienast? Eller snakker vi Rushfeldt som en nødløsning ut sesongen?
Back to top
vegviks
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 10:54    Post subject: Reply with quote

Slenger meg på skepsisen til at Hoff skulle tilføre noe til dagens RBK. Ei heller morgendagens for den saks skyld
jortski
Junior

PostPosted: 30.07.2008 11:15    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Alt utenomsportslig til side - om ikke Hoseta er godnok for ambisjonene våre, er ingen norske spillere det.

Recon sier akkurat det jeg tenkte, men ikke turte å si Wink Men Gud forby å se ham i svart og hvitt.
Back to top
Diabolic
Rutinert

PostPosted: 30.07.2008 11:18    Post subject: Reply with quote

blackwater wrote:
Eller snakker vi Rushfeldt som en nødløsning ut sesongen?

Du var ironisk nå, sant?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
bjodahl
Junior

PostPosted: 30.07.2008 11:22    Post subject: Reply with quote

Peter Storey wrote:
Om det glipper med Cooper så har jag förslag till en ersättare:
Ola Toivonen Malmö FF. Han är en av de bästa anfallarna i allsvenskan.
Han skulle kosta minst 20 milj. Han har god teknik, snabb och målfarlig.
Fansen fruktar att han skall gå till utlandet - men det finns inget konkret.
21 år, flera matcher på U21.

Ja, Toivonen ville vært utmerket. Har større sans for en slik type spiller enn "Hulkstyle" Wink
Back to top
puckno
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 11:36    Post subject: Reply with quote

blackwater wrote:
Spørsmålet er: Nå som Cooper sansynligvis ryker, hvem er da nestemann på blokka til Hoftun?

Kan det være Kienast? Eller snakker vi Rushfeldt som en nødløsning ut sesongen?

Det hadde faktisk vært spennende å se hva Kienast kunne prestert for et bra lag, hvor man blir mye mer involvert. Det kan ikke akkurat være helt enkelt å spille spiss for et så elendig lag som HamKam...
Back to top
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 30.07.2008 11:39    Post subject: Reply with quote

Er det noen muligheter for og få henta en spiss ifra Fulham? De har 8 spisser i klubben nå, + følgende rykte:

Fulham jakter Stuttgart-spissen Mario Gomez. Partene skal være enige om en overgang verdt 15 millioner pund. (The Sun)

- Torgeir Børven
Back to top
SoZo
Rutinert

PostPosted: 30.07.2008 12:08    Post subject: Reply with quote

Spørsmålet er vel heller om hvor mange av de spissene som holder mål, og det gjør de gjerne ikke siden de er så ivrige etter å skaffe nye.
Rosenborg har jo strengt tatt 7 spisser i stallen også, men det er vel ikke så mange av de som leverer på et jevnt nivå.
Back to top
Rocky83
Veteran

PostPosted: 30.07.2008 12:10    Post subject: Reply with quote

Kienast? Hvis vi først skal ha denne bakromsspilleren så er ikke akkurat Kienast den jeg tenker på. Han virker å være mere lik Iversen i spillestil enn det Cooper er.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 165, 166, 167 ... 201, 202, 203  Next
Page 166 of 203

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb