View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
duttend Proff
|
Posted: 03.08.2005 11:54 Post subject: |
|
|
kms wrote: | attach wrote: | Jeg vil ha norsk trener! |
Hvorfor det? Hvilken norsk trener er egentlig god nok? Ser mange som roper etter Keiko, men så fantastiske resultater før årets sesong har han da vitterlig ikke.
Må bare innrømme at jeg vet lite om Backe, men FCK gjorde i hvert fall et godt inntrykk i løpet av Royal League. |
Men så er da vitterlig ikke Tom Nordlie like gammel som Hans Backe da. Backe har holdt på siden '85 og er over 50 år. Jose Mourinho hadde ikke en allverdens til CV før han kom til Porto heller. Han ble for eksempel sparket som trener for Benfica etter omtrent ti kamper.
Og Hans Backe har ikke noen fantastiske resultater å vise til i forhold til hvilke ressurser han har hatt i FCK. Fikk jo sparken av Salzburg ifølge artikkelen over. Vi trenger en som kan motivere spillerne og dra dem i nakken. Ikke en tilbaketrukken managertype... |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 03.08.2005 12:09 Post subject: |
|
|
En av Rune Bratseth's klart beste grunner for og ansette Backe, er jo fordi han ligner på Nils Arne Eggen....  _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 03.08.2005 12:09 Post subject: |
|
|
duttend wrote: |
Og Hans Backe har ikke noen fantastiske resultater å vise til i forhold til hvilke ressurser han har hatt i FCK. Fikk jo sparken av Salzburg ifølge artikkelen over. Vi trenger en som kan motivere spillerne og dra dem i nakken. Ikke en tilbaketrukken managertype... |
Helt riktig. Backe er bare en middels pluss trener som har holdt på i en del år med veldig variabel suksess. Hvis Rosenborg har som mål å kunne hevde seg i Europa trengs noe helt annet enn Backe. |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 03.08.2005 12:32 Post subject: |
|
|
Hvis vi skal hevde oss i Europa igjen, hvem er det da som er mest akuell? Og hva var det da som ga jobben til Perry? Han hadde jo nesten ingen erfaring. Det beste var GIF Sundsvall?
Jeg mener nå at Rosenborg er i et vannskille. Skal de ha som mål og hevde seg like godt i Europa som på slutten av 80-tallet? Eller skal vi være en middelhavsfarer i Tippeligeaen som vi er nå. Jeg håper og tror de tar det første. Og da er det egentlig bare Backe som tilfredsstiller de krav en har til trener for å oppnå det. Jeg vil kanskje si Solbakken også, selv om han ikke har vært mer en 2 år som trener. Han kommer til å bli den neste kanontreneren fra Norge. Kommer til å bli en ny Sollied.
Så får vi håpe at den nye treneren tar generasjonsskiftet fullt ut og har sin egen liste over spillere han vil ha, ikke hva Bratseth vil ha der han kun ser på prislapp og ikke kvaliteter. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 03.08.2005 12:43 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | Helt riktig. Backe er bare en middels pluss trener som har holdt på i en del år med veldig variabel suksess. Hvis Rosenborg har som mål å kunne hevde seg i Europa trengs noe helt annet enn Backe. |
Mens Morten Olsen jo har opnået utrolig meget? _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
pelun Proff
|
Posted: 03.08.2005 12:46 Post subject: |
|
|
Jonah wrote: | I natt drømte jeg at Otto Ulseth overtok trenerjobben i Rosenborg. I lys av det synes jeg Hans Backe er et knallalternativ...
 | Ja, grøss og gru for et mareritt du må ha hatt. Hadde han bare vært halvparten så god journalist, som trener, så kunne det gått bra... Men nå må vi slite med han i Adressa fremover.... huff....
Men mest synd er det kanskje på Tromsø, som har ansatt en assistent  |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 03.08.2005 13:00 Post subject: |
|
|
Stano_11 wrote: |
Jeg mener nå at Rosenborg er i et vannskille. Skal de ha som mål og hevde seg like godt i Europa som på slutten av 80-tallet? Eller skal vi være en middelhavsfarer i Tippeligeaen som vi er nå. Jeg håper og tror de tar det første. Og da er det egentlig bare Backe som tilfredsstiller de krav en har til trener for å oppnå det. Jeg vil kanskje si Solbakken også, selv om han ikke har vært mer en 2 år som trener. Han kommer til å bli den neste kanontreneren fra Norge. Kommer til å bli en ny Sollied.
|
Er enig med deg i at målet må være å komme tilbake til 1999-nivå eller bedre. Men vet ikke hvilken bakgrunn du har for å si at Backe tilfredsstiller kravene for å greie det. Backe har trent FC København siden 2001, og på den tiden har de mislyktes i CL-kvalifisering to ganger og blitt slått ut i de første rundene i UEFA-cupen. Og da har Backe hatt ressurser som har vært minst på nivå med Rosenborg sine om ikke bedre.
Han har heller ikke spesiell tro på at den spillestilen de bruker i Danmark vil holde i Europa. Har klippet følgende fra et intervju med Backe:
"- Du sagde faktisk på det tidspunkt at du havde lagt mærke til at skandinaviske hold skulle have 3 mand centralt for at klare sig i Europa?
- Ja, selv idag går jeg og spekulerer over netop dét. Hver eneste gang vi skal spille europæisk, kommer den tanke op. Skal vi ud og gøre det godt i Europa, så tror jeg selv i dag at vi måske skal gøre noget i den retning, selv uden at vi plejer at spille sådan. For nu har vi fejlet i Europa de sidste par år. Vi har været tæt på mod Rangers, vi blev udspillet og fornedret i Parken i sommers... og jeg tror faktisk vi bliver nødt til at blive bedre til at ændre på holdet i Europa. For vi klarer det ikke idag. Det føles sådan, altså."
Det virker ikke som han har spesielt tro på europeisk suksess, eller helt vet hvordan det skal oppnås. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 03.08.2005 13:05 Post subject: |
|
|
Harald wrote: | Brady wrote: | Helt riktig. Backe er bare en middels pluss trener som har holdt på i en del år med veldig variabel suksess. Hvis Rosenborg har som mål å kunne hevde seg i Europa trengs noe helt annet enn Backe. |
Mens Morten Olsen jo har opnået utrolig meget? |
Morten Olsen har vunnet den nederlandske serien med Ajax med rekordavstanden 17 poeng. Han har også kommet til kvartfinale i Champions League med samme lag. Dessuten har han kvalifisert Danmark til to mesterskap (VM02 og EM04), og hatt bra suksess i begge. Dessuten spilte Danmark kanskje den beste fotballen av alle lag under EM. De spilte ut Italia, var klart bedre enn svenskene og Tsjekkia (som mange var imponert over) la seg bakpå for danskene. At de tapte mot Tsjekkia var ikke helt rettferdig i spill og sjanser, men slik er fotballen noen ganger. Dessuten var Tsjekkia et kjempegodt lag.
Hans Backe har ikke oppnådd noe som helst i Europa, men gjort det bra på nasjonalt plan de siste årene. Jeg syns det er stor forskjell på de to når det gjelder meritter. |
|
Back to top |
|
 |
MichaelRBK Junior
|
Posted: 03.08.2005 13:06 Post subject: |
|
|
Quote: | Hvorfor det? Hvilken norsk trener er egentlig god nok? Ser mange som roper etter Keiko, men så fantastiske resultater før årets sesong har han da vitterlig ikke. |
Nordlie er bare 43 år. Det er faktisk slik at mennesker utvikler seg! Nordlie har kanskje funnet formelen på hvordan et lag skal trenes og styres. Han er en tøff trener, noe Rosenborg virkelig trenger. Det er bare Roar som jobber og fullfører løpene sine. I tillegg så er han mannen som passer inn i systemet. Men haken med med og hente han er vel at Start mister han og Vålerenga vinner serien, noe som styrker dem på sikt. Vålerenga er jo det laget som har størst potensiale til å bli et storlag i Norge. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 03.08.2005 13:28 Post subject: |
|
|
Brady wrote: |
Morten Olsen har vunnet den nederlandske serien med Ajax med rekordavstanden 17 poeng. Han har også kommet til kvartfinale i Champions League med samme lag. Dessuten har han kvalifisert Danmark til to mesterskap (VM02 og EM04), og hatt bra suksess i begge. Dessuten spilte Danmark kanskje den beste fotballen av alle lag under EM. De spilte ut Italia, var klart bedre enn svenskene og Tsjekkia (som mange var imponert over) la seg bakpå for danskene. At de tapte mot Tsjekkia var ikke helt rettferdig i spill og sjanser, men slik er fotballen noen ganger. Dessuten var Tsjekkia et kjempegodt lag. |
Huh? Danmark spillede ikke godt mod Tjekkiet. Første omgang var meget lige men efter Tjekkiet scorede i anden halvleg blev Danmark udklasset. Italia blev udspillet af ALLE lag i EM04.
At Danmark overhovedet var kvalificeret til VM i 02 var kun pga. Jon Dahl Tomasson. Og en af grundene til at de kom videre fra gruppespillet var Frankrigs totale kollaps.
Hans Backe har 3 mesterskab med FCK 1 cupmester skab, sejr i Royal League og 1 SASliga mesterskab med Aab. Synes det opvejer 1 serie mesterskab med Ajax.
Han mangler erfaring i europæisk sammenhæng det er jeg enig i, men han er i modsætning til Morten Olsen heller ikke blevet fyret i samtlige klubber han har været træner i.
Og den nuværende VM-kvalifikation går jo heller ikke ligefrem på skinner. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477
Last edited by Harald on 03.08.2005 13:31; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 03.08.2005 13:30 Post subject: |
|
|
Sier meg enig med Harald: Heller Backe enn Olsen! |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 03.08.2005 13:49 Post subject: |
|
|
Harald wrote: |
Huh? Danmark spillede ikke godt mod Tjekkiet. Første omgang var meget lige men efter Tjekkiet scorede i anden halvleg blev Danmark udklasset. Italia blev udspillet af ALLE lag i EM04.
At Danmark overhovedet var kvalificeret til VM i 02 var kun pga. Jon Dahl Tomasson. Og en af grundene til at de kom videre fra gruppespillet var Frankrigs totale kollaps.
Hans Backe har 3 mesterskab med FCK 1 cupmester skab, sejr i Royal League og 1 SASliga mesterskab med Aab. Synes det opvejer 1 serie mesterskab med Ajax.
Han mangler erfaring i europæisk sammenhæng det er jeg enig i, men han er i modsætning til Morten Olsen heller ikke blevet fyret i samtlige klubber han har været træner i.
Og den nuværende VM-kvalifikation går jo heller ikke ligefrem på skinner. |
Danmark ble ikke utklasset, men ettersom Tsjekkia har så godt lag som de har ble det vanskelig når de scora et par mål. Den første halvdelen spilte jo Danmark best.
Må le når du sier at Italia ble utspilt av alle lag under EM. Det var kun mot Danmark det skjedde. De var klart bedre enn Bulgaria og spilte ut Sverige frem til Zlatan kom med hælsparket sitt. Noe dette klippet fra VGnett kan bekrefte:
"Men det så ikke ut til at Giovanni Trapattonis mannskap led noen form for nød mot Sverige fredag kveld.
Fra første spilleminutt tok italienerne kontroll over kampen, og det tok ikke lang tid før Christian Vieri og Alessandro del Piero fikk bevist at de er blant verdens beste spisser.
Og slik fortsatte det utover omgangen.
Zambrotta valset rundt med svenske forsvarere, Del Piero traff stolpen og Vieri satte Andreas Isaksson på prøve i luftrommet foran mål.
Etter 37 minutter kom belønningen. Christian Panucci driblet seg fri på høyrevingen og la et perfekt innlegg til Antonio Cassano som stupte ballen i mål.
Italias yngstemann, Totti-erstatteren, hadde sendt Italia i føringen.
Andre omgang begynte der den første sluttet. Italia fortsatte å presse, og Sverige kom stadig bakpå. Det så derfor lenge ut til at Italia - uten Francesco Totti - kom til å gjøre jobben sin og sikre seg tre verdifulle poeng før den siste kampen i gruppespillet. "
Du ramser opp seriemesterskapene til Backe. Vel, Morten Olsen har to med Brøndby på tre sesonger også. Du sier at Backe ikke har erfaring i Europa. FC København har spilt mesterligakvalifiseringer og vært i UEFA-cupen hvert år etter at Backe tok over i 2001, og de har ikke oppnådd noen ting som helst. Det vitner mer om udyktighet enn lite erfaring for en trener i 50-årene.
At du i det hele tatt kan sammenligne Backe og Olsen når det gjelder meritter er for meg uforståelig, og når du sier som du gjør om at Italia ble utspilt av alle lag kan jeg ikke ta deg veldig seriøst lenger. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.08.2005 14:02 Post subject: |
|
|
MichaelRBK wrote: | Men haken med med og hente han er vel at Start mister han og Vålerenga vinner serien, noe som styrker dem på sikt. Vålerenga er jo det laget som har størst potensiale til å bli et storlag i Norge. |
Vålerengens er ikke viktig nok for meg til at jeg ikek vil ha keiko bare fordi VIF da muligens vinner ligaen. Ett gull gjør de ikke størst. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 03.08.2005 14:16 Post subject: |
|
|
AT jeg siger at Italia blev udspillet af alle hold er baseret på din opfatning af Italien - Danmark. Kampen var meget lige hvilket også kan ses udfra kamp rapporten:
Double save
Italy almost snatched the lead against the run of play a minute before half-time when Del Piero pounced on a loose ball inside the area. His fierce shot was brilliantly saved by Sørensen and the rebound fell to Totti, but the forward's deflected shot was clawed to safety by the Danish goalkeeper.
Totti try
With Totti being closely monitored by Christian Poulsen, Italy were struggling to get into their stride, although the AS Roma forward forced a fine save from Sørensen with a long-range free-kick on 13 minutes.
Danmark havde også sine chancer men de udspillede langfra Italien
Resten af rapporten kan læses Her
Udspillet var måske et for ekstremt ord fra min side, men fakta er at Italien havde spillet i de fleste kampe men deres chancer blev ikke omsat til mål, også i kampen mod Danmark.
Og hvordan kan du sige at Hans Backe ikke har opnået noget i Europa. Så sent som hans første sesong i 2001 slog de Ajax ud af Uefa-cuppen og i næste runde gik de på to hæderlige 1-0 nederlag mod Borussia Dortmund. i 2002 ryger de ud af UEFA-cuppen efter tab mod Djurgården i deres storhedstid med f. eks Andreas Isaksson og Kim Källström på holdet. I 2003 taber de til Rangers i 3 runde af kvalificeringen til Champions League. ENeste gangen hvor de virkelig har gjort det dårlig er kampen mod Gorica hvor de taber 5-0 _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 03.08.2005 15:54 Post subject: |
|
|
Harald wrote: | AT jeg siger at Italia blev udspillet af alle hold er baseret på din opfatning af Italien - Danmark. Kampen var meget lige hvilket også kan ses udfra kamp rapporten:
Double save
Italy almost snatched the lead against the run of play a minute before half-time when Del Piero pounced on a loose ball inside the area. His fierce shot was brilliantly saved by Sørensen and the rebound fell to Totti, but the forward's deflected shot was clawed to safety by the Danish goalkeeper.
Totti try
With Totti being closely monitored by Christian Poulsen, Italy were struggling to get into their stride, although the AS Roma forward forced a fine save from Sørensen with a long-range free-kick on 13 minutes.
Danmark havde også sine chancer men de udspillede langfra Italien
Resten af rapporten kan læses Her
Udspillet var måske et for ekstremt ord fra min side, men fakta er at Italien havde spillet i de fleste kampe men deres chancer blev ikke omsat til mål, også i kampen mod Danmark.
Og hvordan kan du sige at Hans Backe ikke har opnået noget i Europa. Så sent som hans første sesong i 2001 slog de Ajax ud af Uefa-cuppen og i næste runde gik de på to hæderlige 1-0 nederlag mod Borussia Dortmund. i 2002 ryger de ud af UEFA-cuppen efter tab mod Djurgården i deres storhedstid med f. eks Andreas Isaksson og Kim Källström på holdet. I 2003 taber de til Rangers i 3 runde af kvalificeringen til Champions League. ENeste gangen hvor de virkelig har gjort det dårlig er kampen mod Gorica hvor de taber 5-0 |
Er greit at Italia hadde sine sjanser, men i den kampen spilte Danmark utrolig bra og var det beste laget rent spillemessig.
I 2001 hadde Ajax et lag med mange unge som enda ikke hadde de erfaringen som trengs, og hederlige resultater er ikke så interessant
for RBK som har oppnådd det de har oppnådd ute i Europa. Djurgårdens storhetstid? Den var faktisk litt morsom. Nei, København har ikke gjort det spesielt bra ute i Europa når man ser på de ressursene man har. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 03.08.2005 22:05 Post subject: |
|
|
Uansett, vi vil ikke ha Hans Backe inn som trener i RBK. Han er absolutt ikke den typen vi trenger nå. Take my word for it. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 03.08.2005 22:08 Post subject: |
|
|
tbone wrote: | Take my word for it. |
Måske, hvis du kan fortælle mig hvad du baserer det på. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 03.08.2005 22:20 Post subject: |
|
|
Jau. Han har ikke mye å vise til som trener for FCK. En klubb hvor han har hatt ubegrensede ressurser og god tid til å bygge lag. Spillestilen til FCK minner om et halvhjertet forsøk på å spille som et sør-europeisk topplag, en slags arrogant spillestil med ufattelig mye balltrilling. Gjennombruddshissighet eksisterer ikke i Backe's vokabular, ballen skal helst tres igjennom ledd på en analytisk og kontrollert måte. Går ikke det, snur man og vender nesen hjem igjen, før man prøver på samme måte en gang til. Veldig vakkert å se på når man har spillere som på Barcelona, eller Brasil sitt landslag, men veldig kjedelig å se på når man ikke har gode nok spillere for denne type fotball (jfr FCK & RBK). Når spillestilen i tillegg ikke gir resultater, så gir svaret seg selv for min del.
I tillegg til dette, syns jeg duttend summerer det opp fint her:
duttend wrote: | Og Hans Backe har ikke noen fantastiske resultater å vise til i forhold til hvilke ressurser han har hatt i FCK. Fikk jo sparken av Salzburg ifølge artikkelen over. Vi trenger en som kan motivere spillerne og dra dem i nakken. Ikke en tilbaketrukken managertype... |
Helt ærlig, kan dere se for dere Backe motivere spillerne på treningsfeltet..? _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 03.08.2005 22:26 Post subject: |
|
|
4Ã¥r= 3 seriemesterskab, 1 anden plads, 1 cupseier, 1 Royal League Mesterskab.
Og Backe står langtfra kun for possesion fodbold som han selv opsummerer her:
- Vi snakkede tidligere om Åkeby og Hamrén. Jeg hæftede mig selv meget ved Åkebys Djurgården i sin tid; hvordan de i høj grad spillede på hurtigt omstillingsspil i en 4-3-3, hvor du i højere grad har stået for en kontrollerende stil med mere possession-spil?
Backe:
- Ja, selvom... jeg håber altså ikke at jeg får det stempel at jeg står for possession-stil. Jeg står også for possession, men jeg vil jo spille så direkte og hurtig fodbold som muligt. For det er den eneste mulighed i dagens fodbold – får du for meget possession, så er det slut! Det bliver for omstændeligt, og du kan ikke score mod en etableret modstander.
Når du kan bruge possession, så er det i din angrebsopbygning når modstanderen er etableret og plads. Så skal man være opmærksom på at man ikke får for hurtige boldtab. Men jeg mener: Så snart du kan straffe en modstander som er i ubalance, hvis du f.eks. erobrer bolden på midtbanen, så skal du spille hurtigt frem, så skal du tage dybe løb bagfra, og så skal du spille meget stejlt og direkte.
Men vi blev i perioder... det må vel have været i efteråret, i hvert fald ikke i foråret – alt for omstændelige. Med de her præstationer bliver du usikker som spiller, du taber trygheden, og vælger det lette: bare at spille rundt, spille rundt, og det bliver omstændeligt, det bliver langsomt, og det bliver kedeligt. Og det er i høj grad noget mentalt som gør at du ubevidst vælger at spille den slags possession-spil, for du er for bange for at lide hurtige boldtab. Vi var i den situation at vi følte at hver eneste gang vi tabte bolden, fik modstanderne en målchance! Så er der noget der ikke stemmer i holdet! Jeg havde i hvert fald den følelse. Og vi havde jo lukket lige så mange mål ind som vi plejer at gøre på et helt år.
Og en ting jeg kan garantere er at FCK, når spillet kører, ikke spiller kedelig fodbold. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 03.08.2005 22:33 Post subject: |
|
|
Enig i at det er kloke ord fra Backe, men ord og handlinger er to forskjellige ting. Hver gang jeg har sett FCK (ikke at det er så alt for mange), så har de vært preget av en meget veletablert possession-orientert spillestil. Noe jeg ikke mener er et klokt valg for klubben i våre hjerter. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 03.08.2005 23:04 Post subject: |
|
|
Start og Tom Nordlie spilte for øvrig sprudlende angrepsfotball med vingspill og hele pakka i 2. omgang mot Lyn i dag. Lyn og Rosenborg ble vel omtrent like rundspilt begge to  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 03.08.2005 23:10 Post subject: |
|
|
Harald wrote: | 4Ã¥r= 3 seriemesterskab, 1 anden plads, 1 cupseier, 1 Royal League Mesterskab.
|
Med det beste mannskapet og de største ressursene i Danmark vel å merke. Men på den tiden har han aldri greid å kvalifisere seg for Champions League, og aldri gått lengre enn 3. runde i UEFA-cupen (en sesong). |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 03.08.2005 23:13 Post subject: |
|
|
Nettopp. Som sjef i Danmarks største klubb, og med de ressursene han har hatt, skulle det bare mangle å vinne serien noen ganger. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 03.08.2005 23:15 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | Harald wrote: | 4Ã¥r= 3 seriemesterskab, 1 anden plads, 1 cupseier, 1 Royal League Mesterskab.
|
Med det beste mannskapet og de største ressursene i Danmark vel å merke. Men på den tiden har han aldri greid å kvalifisere seg for Champions League, og aldri gått lengre enn 3. runde i UEFA-cupen (en sesong). |
Brøndby har det bedste mandskab i Danmark, eller det er egentlig en vurderingssag. Og nu er det anden gang jeg skriver det. Men FCK har mødt betydelig hårdere modstand end os i Europa(med undtagelse af Deportivo) Så egentlig har han gjort det godt i FCK. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 03.08.2005 23:22 Post subject: |
|
|
Hvem da? Torpedo Kutaisi, Sliema Wanderers og NK Gorica? Hør her, jeg er ikke ute etter å kverulere. Av meg får Hans Backe 'godkjent' for den jobben han har gjort i FCK. Resultatene hans fra FCK er ikke hovedgrunnen til at jeg ikke vil ha han. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
|