View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Agenten Senior

|
Posted: 25.07.2008 14:49 Post subject: |
|
|
[quote="SFL"]
Lund Hansen
Strand - Nordvik/Demidov - Lago - Miller
Sapara - Tettey - Konan - Skjelbred
Pelu - Iversen
Spennende med Konan på midten.Han spilte vel i en slik posisjon i sin tidligere klubb ? Kansje kommer han mer til rette i en sentral midtbaneposisjon.Rosenborg er desperate etter midtbanespillere med målteft.Konan er en slik type.Kan han tilpasse seg så kan dette bli spennende. |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 26.07.2008 00:38 Post subject: |
|
|
Hmm, ingen før kampen sending denne uka? |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 26.07.2008 00:40 Post subject: |
|
|
Har nok en del med å gjøre at det er en Intertoto-kamp. |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 26.07.2008 00:45 Post subject: |
|
|
Skuffende, er jo den viktigste enkeltkampen sålangt i år. |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 26.07.2008 02:09 Post subject: |
|
|
Virker som om det er ferietid i RBK-TV-redaksjonen også? Har jo ikke skjedd så mye mer enn etter-kampen innslag der i det siste. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 26.07.2008 02:16 Post subject: |
|
|
krakra wrote: | Skuffende, er jo den viktigste enkeltkampen sålangt i år. |
Vil vel påstå at Viking-kampen vi akkurat vant var hakket viktigere. UEFA-cup er bare en bonus i år. Som Myhre sa etter kampen på onsdag; dette var en kamp der vi skulle vise om vi ville være med i toppen eller om vi skulle kjempe i bunnen av tabellen. Vi vant og kan for alvor bli en del av medaljekampen. Med tap hadde vi omtrent garantert vært ute av det for denne gang. Da hadde vi vel vært nummer 10 eller 11. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 26.07.2008 03:21 Post subject: |
|
|
O-Rex wrote: | Hva med om Ivers spiller fra start Ballahl? Så kanskje vi unngår straffer? Eller er det slik at våre tre beste straffeskyttere bør starte på benken i tilfelle det blir straffekonk? Det er ikke akkurat Kristiansund ballklubb vi skal møte. |
Jeg bare nevner det, det var en tanke jeg hadde gjort meg om jeg hadde vært RBK-trener. Ville bare dele tanken med dere, jeg kommer for øvrig med ingen konklusjoner.. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Billabong Junior
|
Posted: 26.07.2008 11:48 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | krakra wrote: | Skuffende, er jo den viktigste enkeltkampen sålangt i år. |
Vil vel påstå at Viking-kampen vi akkurat vant var hakket viktigere. UEFA-cup er bare en bonus i år. Som Myhre sa etter kampen på onsdag; dette var en kamp der vi skulle vise om vi ville være med i toppen eller om vi skulle kjempe i bunnen av tabellen. Vi vant og kan for alvor bli en del av medaljekampen. Med tap hadde vi omtrent garantert vært ute av det for denne gang. Da hadde vi vel vært nummer 10 eller 11. |
Dette argumentet er meningsløst. Seier i bortekamp mot Viking belønnes med 3 poeng, akkurat det samme som en får for seier i en hvilken som helst av de andre 25 kampene. Det er ikke utfallet av en enkelt kamp som avgjør om man skal kjempe i toppen eller slite i bunnen. |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 26.07.2008 11:55 Post subject: |
|
|
Ser helst denne oppstillingen i morgen.
Sleiva Hansen
Stoor - Nordvik - Lago - Miller
Sapara - Demidov - Tettey - Skjelbred
Konan/Pelu - Iversen _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.07.2008 12:42 Post subject: |
|
|
Du fikk viljen din. Bekreftet lag for oss med sonarører:
Alexander Lund Hansen
Fredrik Stoor - Andreas Nordvik - Alejandro Lago - Roy Miller
Marek Sapara - Alexander Tettey - Vadim Demidov - Per Skjelbred
Steffen Iversen - Didier Konan
Les mer: Midtbanen sprudler igjen
Ankelen til Roar Strand tåler ikke tre kamper på ei uke, og kapteinen trente alternativt i dag. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.07.2008 13:48 Post subject: |
|
|
NÃ¥h! Bare jeg som sitter inne i sola og skriver (artikler til dere)?
Jeg og Hamrén strør salt i straffesårene: Skal straffe NAC Breda |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 26.07.2008 16:59 Post subject: |
|
|
hehe, tror det er første gang jeg har fått rett.
Lurer på om jeg er moden for en trenerjobb!? _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
nilsern Junior
|
Posted: 26.07.2008 19:53 Post subject: bilett |
|
|
Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg bestiller billett til kampen mot nac breda? Jeg har sessong kort og er klar over at det er på nedre adidas og adressa som er åpne, men får ikke til å bestille uten at jeg har rbk-kortet..... er det tilfelle? Noen som kan forklare meg dette? Takk for hjelpa.. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.07.2008 20:03 Post subject: |
|
|
Du kan vel kjøpe papirbillett?
Tror ikke det er mulig å legge "løssalgsbilletter" inn på sesongkortet ditt - nå som gjenkjøpet forlengst er over.
Last edited by 2mas on 26.07.2008 20:04; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 26.07.2008 20:03 Post subject: |
|
|
Logg deg inn med e-postadressa di og passordet du har brukt før, hvis du ikke har brukt passord før, så tror jeg man bruker det registrerte postnummeret.
EDIT: Nei, forresten, gjenkjøpet er avsluttet. |
|
Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 26.07.2008 20:13 Post subject: |
|
|
Hur är det med intresset för kampen, tror ni det blir större publik än mot Ekranas? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.07.2008 20:18 Post subject: |
|
|
Robert Maaskant skryter av Aas - likeverdig som Koné:
"Het maakt mij niet zoveel uit of ze nu wel of niet meedoen. Veel loopvermogen heeft Iversen niet, het lijkt met hem sowieso een beetje over. Daarnaast vond ik de vervanger van Koné, Aas, zaterdag tenminste gelijkwaardig."
Doorgaan zou écht een stunt zijn
Han skryter også av norsk fotball generelt:
"Het niveau is Noorwegen is veel hoger dan wij in Nederland denken, hoor. Kijk ook maar naar het aantal Noorse spelers dat in de Engelse Premier League speelt, in vergelijking met het aantal Nederlanders..."
RBK ZAL STUK OPPORTUNISTISCHER SPELEN
Derimot var han ikke imponert over Nordvik og Lago i Breda:
"We verwachten veel pressie van hen, dus mogelijk dat ze daarbij gebruik willen maken van een centrale verdediger die opbouwend wat beter is dan de twee die vorige week speelden, maar dat zullen we moeten afwachten. Maakt voor ons ook niet uit. Wij gaan gewoon het spelletje spelen zoals we dat kunnen en waarop we ook goed getraind hebben: dat is de diepte zoeken waar het kan, om zo de eventuele druk van onze verdediging te halen en... mogelijk een goaltje mee te pikken. Dan moeten zij er al drie maken. Dat zou een mooi scenario zijn."
MAASKANT: 'IK SCHAT DE KANSEN OP FITY-FIFTY'
Samtidig blir det hevdet at NAC spiller 4-3-3 i morra, ikke 5-4-1, som Hamrén antok. |
|
Back to top |
|
 |
nilsern Junior
|
Posted: 26.07.2008 20:19 Post subject: bilett.. |
|
|
Da har jeg fått tak i 3 billetter.. Takk for hjelpa.. Glad for at jeg har sesongkort så jeg slipper å bestill for hver kamp, da har æ ikke vært komfortabel nei.. Helt bak mål når det gjelder data.. rbk vinn 3-1 i morra.. helt sikkert.. |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 26.07.2008 21:58 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Vil vel påstå at Viking-kampen vi akkurat vant var hakket viktigere. |
Viking-kampen var en kamp om og ikke noe viktigere enn 11 av de andre kampene vi har hatt i TL tidligere i år. (kampene mot FFK og Stabæk) er hakket viktigere enn de andre pga at det er de som blir årets 6-poengs kamper.
Men kampen i morgen derimot er en cup-kamp og derfor vinn eller forsvinn. |
|
Back to top |
|
 |
primaten Rutinert
|
Posted: 27.07.2008 02:56 Post subject: |
|
|
Pluss på at målet om topp 30 i Europa er helt avhengig av god UEFA-ranking, og god UEFA-ranking er avhengig av at vi kommer oss ut i Europa årlig.
Helt klart årets viktigste kamp til nå. |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 27.07.2008 03:00 Post subject: |
|
|
Jeg satser på en reprise fra Panatinaikos(?) kampen for mange år sia Da leda vi 1-0 etter 90 min, Iversen og Heggem gjorde 2-0 og 3-0 i ekstra omgangene  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Agenten Senior

|
Posted: 27.07.2008 09:44 Post subject: |
|
|
I dette finværet så burde det tale for godt publikum ? |
|
Back to top |
|
 |
RbkUrge Veteran

|
Posted: 27.07.2008 10:05 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Robert Maaskant skryter av Aas - likeverdig som Koné:
"Het maakt mij niet zoveel uit of ze nu wel of niet meedoen. Veel loopvermogen heeft Iversen niet, het lijkt met hem sowieso een beetje over. Daarnaast vond ik de vervanger van Koné, Aas, zaterdag tenminste gelijkwaardig." (...)Hamrén antok. |
For de av oss uten noen som helst antydning til språkøre; er det mulig å få en oversatt versjon?
Edit: OK, nå forsto jeg teksten om Norsk fotball. Nederlandsk er nevneverdig lettere å forstå enn tysk. Men sliter enda litt med tolkingen av teksten om Aas/Konè og Lago/Nordvik. |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 27.07.2008 10:35 Post subject: |
|
|
Billabong wrote: | Dette argumentet er meningsløst. Seier i bortekamp mot Viking belønnes med 3 poeng, akkurat det samme som en får for seier i en hvilken som helst av de andre 25 kampene. Det er ikke utfallet av en enkelt kamp som avgjør om man skal kjempe i toppen eller slite i bunnen. |
Det belønnes med 3 poeng som alle andre kamper ja, men vi er nå i ferd med å få et veiskille i Tippeligaen, og det er viktigere enn noen gang at vi samler poeng om vi vil være med i toppen. Skal vi følge din argumentasjon, vil det si at hjemmekampen mot Tyrkia i EM-kvalifiseringen ikke var viktigere enn en hvilken som helst annen kvalikk-kamp. Det er naturligvis feil. Isolert sett får man bare tre poeng der som i en hvilken som helst annen kamp, men vi lever da tross alt i nuet og på noen tidspunkt er tre poeng viktigere enn på andre tidspunkt. Hadde vi tapt mot Viking kunne vi en gang for alle sagt sayonara til medalje i år. Med seier er vi med i kampen. |
|
Back to top |
|
 |
Angriff Proff

|
Posted: 27.07.2008 10:59 Post subject: |
|
|
Vel, jeg kan prøve i hvert fall. Synes den andre setningen var litt vanskelig å forstå, men hvis jeg har forstått det rett synes han ikke det er så farlig om Iversen spiller eller ikke, og han fant Aas og Kone minst likeverdig. Er litt usikker på loopvermogen, men det høres ut som løpskapasitet eller noe sånt, og det hadde ikke Iversen mye av (men det skulle være noe ved ham likevel), sier treneren. Synes det var en skarp analyse av Iversen! |
|
Back to top |
|
 |
|