View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.05.2008 14:20 Post subject: |
|
|
Jeg har hørt ting om Nordvik som er nok til å overbevise meg om at han er veldig seriøs som idrettsutøver nå. Det har versert mange rykter omkring seriøsiteten hans, men jeg kan i hvert fall nesten bekrefte at han er veldig seriøs og jobber veldig hardt for å komme på laget, og da snakker jeg like seriøs som Per Ciljan og Tettey. |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 21.05.2008 14:36 Post subject: |
|
|
Nå hørtes du nesten litt ut som PETO, knerten  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.05.2008 14:38 Post subject: |
|
|
Kan hende det, men hadde jeg skulle løyet hadde jeg nok funnet på noe mer banebrytende enn dette her (som f.eks. at vaskemaskina på Brakka er gåen)  |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 21.05.2008 15:00 Post subject: |
|
|
Hehe, godt poeng. Det var bare en litt sånn "jeg har hørt noe som har gjort meg helt sikkert [men jeg kan ikke si hva det er]"-formulering som ikke var så likt deg  |
|
Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 21.05.2008 15:01 Post subject: |
|
|
Hehe, jeg skjønner, men ønsker ikke å gå nærmere i detalj. |
|
Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 20.07.2008 12:59 Post subject: |
|
|
Nordvik får i hvertall skryt i adressa.
http://fotball.adressa.no...113425.ece
Flott at Nordvik står fram når når andre er ute. Ser for meg at han er god i kamper mot raske spisser, men at han kommer til å slite mot fysisk sterke og høye spisser. Eller kanskje han kan bli en Cannavaro eller en, hjernteppe: han krølltoppen på Barcelona.
Uansett, tommelen opp for Nordvik |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 20.07.2008 13:53 Post subject: |
|
|
Charles Puyol  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 20.07.2008 14:10 Post subject: |
|
|
Carlos Puyol?  |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 20.07.2008 14:30 Post subject: |
|
|
Det var da svært så vanskelig det skulle være.
Carles Puyol, heter han. Han har for øvrig bursdag samme dag som meg. _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 20.07.2008 16:56 Post subject: |
|
|
Godt å lese at Nordvik presterer. Tror han kan bli en god forsvarsspiller(back eller midtstopper) om han får tillit. De kampene han har spilt har han prestert godt. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 21.07.2008 04:01 Post subject: |
|
|
Rocky83 wrote: | Nordvik får i hvertall skryt i adressa.
http://fotball.adressa.no...113425.ece
Flott at Nordvik står fram når når andre er ute. Ser for meg at han er god i kamper mot raske spisser, men at han kommer til å slite mot fysisk sterke og høye spisser. |
Andreas Kristoffer Nordvik hadde full kontroll på Tor Hogne Aarøy når lagene møttes ifjor høst.
Og han fortjener absolutt skryt, jeg faktisk har hele tiden påstått at Andreas Nordvik er en bedre midtstopper enn det Demidov er. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 21.07.2008 10:54 Post subject: |
|
|
Det er i så fall gledelig Ballahl. Selv om Aarøy er høy så vil jeg være forsiktig å bruke han som målestokk på en god fysisk spiss. I kampen mellom Brann og Alesund ble Aarøy på slutten av kampen flyttet ned som ekstra midstopper for å vinne hodedueller. Ikke en duell klarte den stakanen å vinne. Jeg tenker mere på typer som Kuryani og Toni(som ekstreme eksempler), eller Rushfeldt for å bruke et mere hjemlig eksempel.
Det gledelige er jo at Nordvik fortsatt er ung, sånn at han fremdeles kan bli bedre fysisk og etterhvert på hodespill. Med en god innleggsfot kan Nordvik glatt bli en god back i tillegg.
I tillegg må han bli bedre på å stå fram, som Hamrén snakket om. Eller by å seg selv om man vil. Her er Demidov et eksempel på en midtstopper som står vel mye fram i perioder.
Håper det blir mere å se av Nordvik i tiden framover. |
|
Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Proff

|
Posted: 21.07.2008 15:30 Post subject: |
|
|
Nordvik har meget god fart, og er på mange måter en bedre midtstopper enn Demidov. Demi passer mye bedre på midtbanen enn i midtforsvaret. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 21.07.2008 15:32 Post subject: |
|
|
Det har vel Hamrén (og Henriksen) allerede innsett med tanke på laguttakene i mai. At Demidov har vikariert for Stadsgaard i sommer endrer jo egentlig ikke på utgangspunktet. |
|
Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Proff

|
Posted: 23.07.2008 12:53 Post subject: |
|
|
Hehe, ser den. Tenkte selvfølgelig på kampen i kveld, med alle skadene tatt i betraktning.
Mente egentlig å si at jeg synes det er en god løsning å stille med Nordvik som midtstopper og Demidov som anker, fremfor å sette Demidov i midtforsvaret og Nordvik på benken. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.07.2008 11:04 Post subject: |
|
|
Nordvik rett inn på rundens lag. Grattis. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 24.07.2008 12:24 Post subject: |
|
|
Irriterer meg grenseløst at "fotballekspert" Nils Johan Semb konsekvent omtaler Nordvik med fornavnet Alexander. Det må da gå an å få med seg spillernavn for en som lever av å kommentere fotball? _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Rocky83 Veteran
|
Posted: 24.07.2008 12:31 Post subject: |
|
|
Ettersom Stadsgaard etter all sannsynlighet tar over plassen til Nordvik når han er skadefri, så håper jeg at Nordvik skyves ut på venstrebacken og sånn sett skyver Miller ut av laget. Tror det kan være sunt for Miller å kjenne at han konkurranse om plassen. Kan ofte være den piffen som får en spiller på rett spor. I tillegg er det slik situasjonen er nå viktig å holde Nordvik varm i trøya ettersom han virker til å ha en fin formutvikling. |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 24.07.2008 12:32 Post subject: |
|
|
Fantastisk bra! Tror dette var det gutten trengte for å få ett gjennombrudd. Tipper selvtilliten har vokst noen hakk de siste dagene.... og plutselig har vi flere gode konstellasjoner i midtforsvaret. På tide å legge debatten om "storfisken" i midtforsvaret død? |
|
Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 24.07.2008 12:43 Post subject: |
|
|
Synest at vi har ett bra utvalg i midten nå ja, eneste vi mangler litt på er hodestyrken. Men det ser ut til at vi pdd har tre gode stoppere+ Demidov i backup. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.07.2008 14:50 Post subject: |
|
|
Nordvik med 6 på børsen og på rundens lag i VG også. Slett ikke verst i årets første seriekamp fra start - den andre fra start i karrieren! Dagbladet (amatører!) tok ut sitt lag allerede tirsdag...
Rambo i VG:
- Han har brasiliansk blod i årene, men det vises ikke gjennom fenomenal teknikk, sier Henriksen - som ser helt andre kvaliteter i trønderbrassen.
- Han er veldig sterk i duellspillet, og det som spilles over ham, det løper han opp. Andreas spilte også meget godt i Intertoto-kampen mot Breda i helgen. |
|
Back to top |
|
 |
Keef Senior

Joined: 05 Feb 2006 Posts: 228 Location: 13 hodekråka unna stadion.
|
Posted: 24.07.2008 15:21 Post subject: |
|
|
lenge siden vi har hatt et "luksusproblem" i midtforsvaret. lago, demi, stadtsgaard og nordvik. Deilig at vi ikke trenger å bekymre oss nevneverdig for hvem som spiller der...
blir vel mest en konkurranse mellom nordvik, lago og stadtsgaard for demi hører hjemme på midtbanen synes jeg. _________________
a sphincter says what? |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 24.07.2008 15:53 Post subject: |
|
|
Er vel helst at vi nå har to komplementære midtstopperpar i form av:
Lago - Stadsgaard: førstevalg
Nordvik - Demidov: andrevalg
Er Lago ute i førstevalget så kan man sette inn Demidov som duellstopper (til dels Nordvik, men han må vise mer i duellspillet. Én kamp holder ikke helt). Stadsgaard ute åpner for Nordviks fart. I tillegg er begge i andrevalget aktuelle for andre posisjoner e.g. back og midtbane. Om vi forlenger med Lago vil vi med andre ord ha meget god dekning på stopperplass. |
|
Back to top |
|
 |
|