|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
senador Legende
|
Posted: 20.07.2008 15:04 Post subject: |
|
|
| Pelu er god nok og kan være et farlig våpen mot NAC Breda, men jeg er redd for at vi kommer til å slå langt. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 20.07.2008 15:07 Post subject: |
|
|
| senador wrote: | | Kjello wrote: | | senador wrote: | | De er heller ikke i sesong, noe som vi unnskyldte oss med når vi møtte Fiorentina og skapte ingenting. | Hvor var du under hjemmekampen? |
På Lerkendal. Vi hadde knapt sjanser. | Da må du ha gått tidlig. For vi hadde flere store sjanser i slutten av andre omgang. Bla et skudd fra Konan i stolpen og Sapara med frispark oppi hjørnet tror jeg det var. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 20.07.2008 15:15 Post subject: |
|
|
| Jeg vet det. Det er max 2-3sjanser. Men i hovedsak hadde Fiorentina god kontroll. Vi skapte ikke mye de første 80minuttene. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 21.07.2008 03:53 Post subject: |
|
|
Jeg er enig med Bradys kritikk men jeg tror ikke du tar hensyn til alle faktorer her. Som du vet er ofte en forskjell på å se på en kamp fra stadion/benken og det å se en kampen senere på Tv.
Den første sjansen til Strand hvor han prøver å legge inn, er en stor sjanse hvis ballen når frem..
Konés skudd er også en forholdsvis stor sjanse.
Saparas frispark er også svært farlige.
Situasjonen hvor Konan skyter liggende har potensiale til å bli 100% sjanse hvis han lot Strand ta ballen som igjen kunne sende Aas alene igjennom.
I tillegg til Strands skudd selvfølgelig.
Alle disse sjansene er som du sier halvsjanser.
Jeg tror Hamrén ville ha moderert seg litt, etter å ha sett høydepunktene..
| henning wrote: | | Ser ut som vi var heldige som ikke fikk 0-2 i.o.m. at Breda ble feilaktig avblåst helt på slutten der. |
Feilaktig avblåst for hva? _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 21.07.2008 04:43 Post subject: |
|
|
| Når trener og spillere snakker om at de må bli bedre på avslutninger regner jeg med at de tenker på situasjoner der en spiller er i en god posisjon for å score mål, og ut fra det bildet fant jeg kun den ene situasjonen med Roar Strand fra kamp-klippet som lå ut. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 21.07.2008 04:54 Post subject: |
|
|
Nå var det kun Roar Strand som kom med den kommentaren (i tillegg til Hamrén).
Kanskje det er bare han som terger seg, siden han vet hvor viktig bortemål er, det ser du på reaksjonen hans også (etter skuddforsøket). _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 31.07.2008 21:29 Post subject: |
|
|
Hehe, morsomt å lese gjennom denne tråden og høre hvor mye rart som sies om min tidligere lærer Ørnulf Johansen. Som Lokal-TV-journalist er han vel grei nok til sitt bruk, men noen radiostemme har han vel aldri hatt. Dessuten er han vel best når han vet hva han skal si. Etter at RBK-TV ble etablert, og Wolden forsvant dit så har vel Ørnulf mistet litt oversikten over RBK, stakkar. At Konan er litt for mørk til å være Ivers har han forøvrig helt rett i.
Jeg var heller ikke videre optimistisk etter 1-0 borte. Men verdens undergang var det overhodet ikke. Og det gikk da bra til slutt. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |