| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Hedning Legende

|
Posted: 26.06.2008 13:00 Post subject: |
|
|
| trondhb wrote: |
Ser i og for seg interessant ut det der, men at han i en alder av 27 år fortsatt spiller i Bosnia er vel kanskje ikke noe godt tegn...? |
Det står vel at han spiller i Croatia.
Er vel nevnt tidligere, men jeg håper rbk ser på Odion Jude Ighalo i disse Lyn-krisetider. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.06.2008 14:36 Post subject: |
|
|
Mulig jeg er storforlangende, men denne saken var bortimot intetsigende: Skutle lover spillerkjøp
Syns til sammenligning at også min lignende sak for en måned siden var forholdsvis tynn... |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 26.06.2008 15:06 Post subject: |
|
|
Det har blitt lovet spillere før i sommervinduet men ikke kommet så mye som en junior spiller (ref fjorårets sommervindu), så jeg tar dette med en liten klype salt.
Men nå har vi en trener som virker å ha baller i motsetning til den treneren vi hadde i fjor. Slik at jeg forventer at Hamren har sagt til Skutle og gutta at han SKAL ha inn x stk spillere iløpet av august. |
|
| Back to top |
|
 |
bergert Rutinert

|
Posted: 26.06.2008 15:09 Post subject: |
|
|
Blir vell en start, en lsk og en lyn spiller + en afrikaner
Lenge leve lutfattige norske klubber! _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 26.06.2008 15:31 Post subject: |
|
|
| Bjørn Helge Riise? Hadde ikke vært meg imot å fått han til å bekle høyre siden på midtbanen. Helt klart en forsterkning. Men om Lyn og Start har noen spillere som er gode nok for oss? Vel Lyn har en ung spiller som kan være god nok men ikke noe mere. Start har ingen som er gode nok. |
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 26.06.2008 17:46 Post subject: |
|
|
| Stano_11 wrote: | | Bjørn Helge Riise? Hadde ikke vært meg imot å fått han til å bekle høyre siden på midtbanen. Helt klart en forsterkning. Men om Lyn og Start har noen spillere som er gode nok for oss? Vel Lyn har en ung spiller som kan være god nok men ikke noe mere. Start har ingen som er gode nok. |
Starts Annan og Kahlili er gode, men ikke typer man har noe utpreget behov for just nu. Ighalo er god nok til et kjøp. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 27.06.2008 00:42 Post subject: |
|
|
Tror nok Riise er bortimot uaktuell. Leste at VIF hadde ringt for å forhøre seg, men at LSK-ledelsen nærmest hadde avbrutt VIF-representanten med et "nei" før spørsmålet var ferdigstilt.
Riise er nok den viktigste spilleren LSK har, med tanke på status, kvaliteter og vidresalgsmuligheter. Skulle vi hente ham tror jeg vi må ut med vesentlig mer enn det han er verdt. Det blir nesten som om Brann skulle ringt brakka og ønsket å kjøpe Sapara eller Skjelbred.. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 27.06.2008 01:23 Post subject: |
|
|
| Skjønner ikke hva vi skal med Riise uansett. Eneste posisjonen han duger på er indreløper i 4-3-3. |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
Posted: 27.06.2008 08:28 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: |
Riise er nok den viktigste spilleren LSK har, med tanke på status, kvaliteter og vidresalgsmuligheter. Skulle vi hente ham tror jeg vi må ut med vesentlig mer enn det han er verdt. Det blir nesten som om Brann skulle ringt brakka og ønsket å kjøpe Sapara eller Skjelbred.. |
eller Helstad... _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 27.06.2008 08:40 Post subject: |
|
|
| Riise kan like godt fungere på høyrekanten i et 442 system som i et 433 system. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 27.06.2008 11:34 Post subject: |
|
|
Men han er møring da. Med alt det innebærer. I tillegg har han den mora som kommer til å spøke i korridorene på brakka om vi kjøper fyren. Nei, styr unna. _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 27.06.2008 11:51 Post subject: |
|
|
| hehe ja det store minuset er mora hans. Hun er ikke god. |
|
| Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 27.06.2008 11:54 Post subject: |
|
|
Du har prøvd hu med andre ord? _________________ Påmeldt |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 27.06.2008 12:02 Post subject: |
|
|
| Tror ikke det er bra at RBK skal hente spillere som er så plaget med skader. Man er jo ikke akkurat flink til å unngå skader i denne klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.06.2008 05:21 Post subject: |
|
|
| Adressa kan melde om at Torbjørnsen har vært på ny USA-tur. Kanskje han har funnet en spiss? |
|
| Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 28.06.2008 15:32 Post subject: |
|
|
VÃ¥lerenga jakter Reginiussen: http://fotball.adressa.no...111309.ece
"Etter hva "Tromsø" kjenner til skal Vålerenga forberede et bud på TIL-stopperen. "
Hvis han er aktuell for VIF nå, bør han absolutt være det for Rosenborg også! _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandish Junior

|
Posted: 28.06.2008 15:43 Post subject: |
|
|
| Jeg er enig i at han bør være aktuell for RBK, men det spørs om det er i forsvaret vi bør forsterke nå. Det er tydelig at det er i angrepet vi mangler spillere. En gjennombruddshissig spiss(!), en ving og evt en venstreback er vel prioritert foran. Dette kommer selvfølgelig an på om Lago signerer eller ikke, men med tanke på Statsgaards skade-historie og Demi og Lago's likheter, så hadde det ikke vært dumt med en Reginiussen bak der. Gjerne kjøp den lovende broren hans også. TIL kommer til overprise han i en budrunde mellom VIF og RBK... |
|
| Back to top |
|
 |
Keef Senior

Joined: 05 Feb 2006 Posts: 228 Location: 13 hodekråka unna stadion.
|
Posted: 28.06.2008 15:57 Post subject: |
|
|
TR sa vel i et intervju på tv2 i går at andre klubber i TL var uaktuellt.
Han hadde visst prøvd i tippeligaen en stund nå, og ville videre...
hmmm... ca 2 år da eller? på tide å gjøre noe nytt da ja  _________________
a sphincter says what? |
|
| Back to top |
|
 |
ssjovold Proff
|
Posted: 28.06.2008 18:54 Post subject: tealentspeider i USA |
|
|
Så at adressa trodde ny spiss ville komme fra USA. Er enig i at holdningen og språket passer godt til Rosenborg, men i øyeblikket kan jeg ikke se at det er andre alternativer enn Taylor Twellman (New England Revolution) or Dwayne DeRosario (Canadier, på fjorårets vinnerlag Houston Dynamo). Taylor er en typisk nordeuropeisk spiss som aldri slutter å jobbe, mens DeRosario er mer tekniker av det sydamerikanske slaget. Begge er meget giftige. Men de blir nok ikke billige. _________________ Svein Sjovold |
|
| Back to top |
|
 |
krakra Proff
|
Posted: 28.06.2008 21:37 Post subject: |
|
|
| Bakklandish wrote: | | Jeg er enig i at han bør være aktuell for RBK, men det spørs om det er i forsvaret vi bør forsterke nå. Det er tydelig at det er i angrepet vi mangler spillere. En gjennombruddshissig spiss(!), en ving og evt en venstreback er vel prioritert foran. Dette kommer selvfølgelig an på om Lago signerer eller ikke, men med tanke på Statsgaards skade-historie og Demi og Lago's likheter, så hadde det ikke vært dumt med en Reginiussen bak der. Gjerne kjøp den lovende broren hans også. TIL kommer til overprise han i en budrunde mellom VIF og RBK... |
Kommer vel mye ann på hvordan det går med Lago fremover da. Om vi ikke får han til å signere ny kontrakt så bør de fortsette å jage på TR.
En ting er at vi må hente inn en spiss, men vi bør også leie inn en tidligere storscorer for å kjøre avslutningstrening både med de vi eventuellt kjøper og de vi allerede har. |
|
| Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 28.06.2008 22:03 Post subject: |
|
|
haah, det er det dummeste jeg har hørt. _________________ at ease |
|
| Back to top |
|
 |
michael collins Veteran
|
Posted: 28.06.2008 22:05 Post subject: |
|
|
Dream on: Tore Reginiussen skal selges til utlandet for 30 millioner.  _________________ DIXI |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 28.06.2008 22:12 Post subject: |
|
|
| Tore Regineussen i likhet med Braaten, Hangeland, og Strømstad kommer sansynligvis til å gå for 5 - 10 millioner ca et halvt år før kontrakten går ut. Ingen utenlandsk eller innenlands klubb med vettet i behold vil betale 30 millioner for Regineussen i dagens marked og det hjelper heller ikke at han har vært til tider svak på landslaget. |
|
| Back to top |
|
 |
|