| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Trondheim Veteran
|
Posted: 07.06.2008 17:19 Post subject: |
|
|
| Tenk å gå fra årets beste til årets værste kamp bare på 3 dager!!! |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.06.2008 17:20 Post subject: |
|
|
| Det er overdrevet hvor god kampen mot Brann var, hadde store angrepsproblemer i den kampen også. Var 30 gode minutter, resten forholdsvis middelmådige. Scorte heller ikke et eneste spillemål.. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 07.06.2008 17:20 Post subject: |
|
|
Det er kanskje ikke så dumt og ryke ut av cupen. Mens stabæk og brann bruker energi på videre cup kamper, kan rbk konsentrere seg om serien, og samle krefter  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 07.06.2008 17:22 Post subject: |
|
|
Greier ikke helt å føle den store skuffelsen. Cup har bare vært i veien for oss de siste årene og jeg har gradvis mistet mer og mer interesse for den. Vi får et litt lettere kampprogram nå og det kan muligens komme godt med. Man bør nok være forbanna når laget driter seg ut på denne måten, men jeg føler bare en slags apati.
Gratulerer med avansement, Kristiansund. Det eneste nogenlunde ok stedet i Møre og Romsdal. |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 07.06.2008 17:27 Post subject: |
|
|
Brann økte til 3-1 nå. La de få gå til finalen, og bruke krefter på og tape den  _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 07.06.2008 17:27 Post subject: |
|
|
Tape finalen på Kristiansund
Brann - Kristiansund 0-3  |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 07.06.2008 17:30 Post subject: |
|
|
| Problemet er jo at dette skal være en helt grei og enkel seier uansett hvilke spillere vi bruker, at Sapara, Ivers, PCS etc. skal dominere som bare faen, at vi skal gå ut med en innstilling som i hvert fall er OK og eie og vinne denne kampen LETT. Dette er bare pinlig. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 07.06.2008 17:43 Post subject: |
|
|
austavoll - brann 2-3..
Brann gikk videre |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.06.2008 17:54 Post subject: |
|
|
http://fotball.adressa.no...109901.ece
- Det var ikke et problem med innstilling. Det var kvaliteten som var problemet. Det var alt for dårlig offensivt, understreker svensken.
Hamren er heldigvis enig med meg i at det er udugelighet og ikke innstilling det er noe galt med. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 07.06.2008 17:55 Post subject: |
|
|
| godset - stabæk 0-0 |
|
| Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 07.06.2008 17:58 Post subject: |
|
|
Efter en härlig dag i solen kommer jag hem till detta? Jag tror inte mina ögon!  |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 07.06.2008 18:01 Post subject: |
|
|
Vet ikke om jeg vil være helt enig med Hamrén.
Synes innstillingen bare tidvis var god nok. Vi vinner altfor få av de viktige duellene, og vi vinner ingen andreballer. Uansett hvilket nivå motstanderen er på, så skal vi vinne flere dueller og flere andreballer enn i denne kampen, bare innstillingen er ok. Når Kr.sund får måke unna ALT i eget felt, så er vi rett og slett ikke skjerpet nok.
Men udugeligheten var selvsagt det største problemet. Ikke et eneste innlegg havnet der det skulle. Det skal ikke være fysisk mulig. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 07.06.2008 18:09 Post subject: |
|
|
| Lund Hansen er ikke akkurat noen straffekeeper. Så når straffekonken kom, visste jeg at vi ville tape |
|
| Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 07.06.2008 18:15 Post subject: |
|
|
Blir kanskje litt feil å legge skylda på Alex for at vi taper straffekonken?
Greit nok at han ikke er en straffekeeper, men nå skjøt jo Kristiansund fire meget gode straffespark, mens RBK skjøt et brukbart, og to håpløse. Ser mange kritiserer Vadims straffespark, selv synes jeg Storflors straffe er enda mer patetisk. Han greier jo ikke en gang å treffe stolpen, men skyter milelangt utenfor. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 07.06.2008 18:41 Post subject: |
|
|
| 100% - søppel |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 07.06.2008 18:51 Post subject: |
|
|
| RBKfan100% wrote: | | grei motstand det.. bør bli walk in a park. |
God til å tippe gitt  |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 07.06.2008 18:57 Post subject: |
|
|
Her var det både laget og enkeltspillere som sviktet. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 07.06.2008 18:59 Post subject: |
|
|
Kjekt av Nettavisen å krydre hovedoppslaget sitt "Rosenborg ute av cupen", med et bilde av Traoré...  |
|
| Back to top |
|
 |
jarln Veteran

|
Posted: 07.06.2008 19:42 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | Kjekt av Nettavisen å krydre hovedoppslaget sitt "Rosenborg ute av cupen", med et bilde av Traoré...  |
hehe tenkte det samme.. stor kompetanse ute å går på Branns egen fansite! |
|
| Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 07.06.2008 19:43 Post subject: |
|
|
Ja, hva faen? Stusset også på det. _________________ No al calcio moderno |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 07.06.2008 19:48 Post subject: |
|
|
Fikk bare sett ekstraomgangene i dag, både på grunn av TV2 Sumo og maling av hus.
Men. I dag er det håpløst med bortforklaringer og unnskyldninger. Dette er for dårlig. Å skylde på straffer vi ikke får og tynn stall i dag, er like håpløst som når folk skylder på at Bertheussen/Fredriksons selvmål og Fjørtofts fravær i LSKs kamp mot Eidsvold Turn. Tippeligalag SKAL skåre en 4-5 spillermål i løpet av kampen uansett.
Det jeg fikk sett var veldig dårlig av oss, men jeg vil også berømme KFK for sin meget gode defensive innsats i ekstraomgangene. Jeg synes dog det er påfallende at Kristiansund fortsatt orker tempoet defensivt etter passert 100 minutter. Det er om ikke annet her man begynner å merke nivåforskjellen - Rosenborg SKAL orke mer og lenger enn et dlag to divisjoner ned. Også pussig at KFK-guttene er kaldere på straffer enn karer som har spilt mot internasjonale storlag med langt større viktighet enn 2. runde i cupen.
For min del har cupen aldri vært noe annet enn en bonus, så jeg gråter meg neppe i søvn i kveld. Men på prinsipiellt grunnlag vil jeg se innsats, godfot og tenpo av et helt annet nivå enn dette. Man skal ønske å vinne også slike kamper.
All ære til KFK, og lykke til videre. Ingen vonde ord om dere, dere gjorde jobben - noe ikke vi klarte. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 07.06.2008 20:22 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: |
Også pussig at KFK-guttene er kaldere på straffer enn karer som har spilt mot internasjonale storlag med langt større viktighet enn 2. runde i cupen.
|
Hvorfor bommer folk på straffer? Udugelihet eller press, eller begge deler. KFK hadde alt å vinne, RBK alt å tape. Det er klart at det er MYE mer press på RBK-spillerne. Samtidig rettferdiggjør ikke det tapet. De skal også takle press bedre. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 07.06.2008 20:27 Post subject: |
|
|
| Uten aa ha sett kampen saa maa jeg si at dette rett og slett er uakseptabelt. Reelt sett saa var dette vaar mulighet til aa vinne noe i aar saa at folk ikke er skuffa skjoenner jeg bare ikke. Det skal faen ikke gaa an. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 07.06.2008 20:28 Post subject: |
|
|
| Når man snakker om press er vel ikke akkurat Storflor rette mann å sende frem. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 07.06.2008 20:59 Post subject: |
|
|
| Eivind_N wrote: | Prøver meg på en spillerbørs:
Lund-Hansen 7: Sikker og god. To kjemperedninger. Sjanseløs på målet. Vanskelig å ta noen av straffene.
Basma 4: Ofte med opp og har en del gode avleveringer. Innleggene derimot har alt for mye luft.
Demidov 4: Grei kamp. Minus for ELENDIG straffe.
Lago 6: Taper knapt en duell. Aggresiv og rolig med ball.
Storflor 1: Trenger ikke si mer. Skjønner ikke hvorfor han var plassert ute til høyre, når Sapara var på venstre.
Tettey 4: Sikker på midten. Kanskje for defensive valg. Men i langt større form nå enn tidligere på våren.
Skjelbred 6: Herlig driv. Har en helt annen teknikk en andre utpå banen. I tillegg løper han som vanlig alt han har. Burde kanskje rasjonert kreftene slik at vi hadde sluppet å spille med Storflor hele kampen?
Sapara 3: Hva har skjedd med foten?? Burde vel spilt til høyre.
Iversen 3: Vinner knapt en duell, selv om innleggene han fikk å jobbe med var elendige. Fantastisk skudd i første trekker litt opp.
Aas 2: Dårlig grunnteknikk, taktisk dårlig, dårlige avslutninger. Pluss for å komme til sjanser.
Strand 5: Kommer inn og tilfører løpskraft i lengderetningen. Pent mål. Synd han ble skadet mot slutten..
Kvarme 3: Bidrar med ingenting! Forhåpentligvis siste kamp i rbk-trøya..
Berbatovic 3: fin teknikk. usynlig ellers. |
Hvem spilte venstreback? |
|
| Back to top |
|
 |
|