English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Hva har skjedd med alle hodene som skulle rulle?

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
longns
Veteran

PostPosted: 17.07.2005 18:06    Post subject: Hva har skjedd med alle hodene som skulle rulle? Reply with quote

* Er krisen avblåst?
* Ingen spillere må dra?
* Trenerspørsmålet er ikke lenger?

Er jo ikke gjort en dritt annet en og kjøpe 2 spillere og leid in "motivator". Er det bare jeg som mener at en god trener også skal være en god motivator?
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende

PostPosted: 17.07.2005 18:33    Post subject: Reply with quote

Har tenkt på det samme. Håper det renskes opp i stallen, og ikke minst at noen aksterne vurderer styret og ledelse. Men det siste er jo bare å glemme....

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Skammels10
Veteran

PostPosted: 17.07.2005 19:18    Post subject: Reply with quote

Krisen er ikke over før en ny trener er på plass. Punktum.

Last edited by Skammels10 on 24.07.2005 23:14; edited 1 time in total
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 18.07.2005 09:42    Post subject: Reply with quote

Det var dette jeg egentlig fryktet. Bare snakk og ingen handling. Ledelsen beviser igjen at de er handlingslammet og ikke klarer å få til noen ting. Nå er stallen faktisk for stor. Etter min mening så bør den redusereres med 2-4 mann.

Det jeg nå tror og håper at det kommer til å skje noe når denne sesonger er over. Brattbakk og Hoftun har vel kontrakter som går ut i år slik at de er ferdig. Russel kommer nok til å bli solgt eller leid ut. Stensås henger nok også i en tynn tråd vil jeg tro. Vet ikke om kontrakten hans går ut i år eller etter neste sesong. Frode Johnsen kommer fortsatt til å ha klippekort, uansett hvordan han spiller. Uforståelig, men sant.
Back to top
Ã…smund
Rutinert

PostPosted: 18.07.2005 10:51    Post subject: Re: Hva har skjedd med alle hodene som skulle rulle? Reply with quote

el-hov wrote:
* Er krisen avblåst?
* Ingen spillere må dra?
* Trenerspørsmålet er ikke lenger?

Er jo ikke gjort en dritt annet en og kjøpe 2 spillere og leid in "motivator". Er det bare jeg som mener at en god trener også skal være en god motivator?

Hmm...Hadde vel kanskje også forventa meg at det skulle bli "noe mer hektisk" omkring RBK denne ferien. Egentlig så har det jo vært ganske så rolig denne sommern i forhold til tidligere sommerferier. Hverfall med tanke på hvor mye støy det har vært i klubben i det siste. 2 nye spillere har ankommet. I utgangspunktet positivt, jeg tror de er gode også. Men før ferien sa vel Perry at for hver ny spiller man hentet inn måtte man en ut. Endret man mening på dette over natta? Nå ser jeg på stallen som noe stor. Håper man klarer å få leid ut noen av de unge som sliter med lite spilletid. Og synes vel også at vi har noe for bred dekning på midtstopperplassen. Drøyt med 5 stk...

Angående trenerspm så velger velger jeg å fortsatt sette min lit Perry og hans team. Men det er klart at vi ikke kan holde sånn som vi har gjort store deler av forsesongen.

Ellers så synes det vel klart at man må ha brukt ferien på brakka til å tenke og snakke sammen. Tipper de sitter å funderer ennå. Men man gikk stort ut og sa vel at her måtte noe skje, når lite har skjedd så risikerer man å bli sittende igjen med et "har det bare i kjeften"-stempel. Eller man kan bli genierklært fordi man hadde nok is i magen til å gi ting enda mer tid. Time will show, men skjønner at man har inntrykk av sentrale personer i RBK-miljøet ser ut til å være handlingslammet.

Jeg håper og tror de er smartere enn vi tror...
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 18.07.2005 12:59    Post subject: Reply with quote

Var vel pressen som lovte at hodene skulle rulle. Tror grepene som er gjort holder. Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
longns
Veteran

PostPosted: 18.07.2005 17:35    Post subject: Reply with quote

thorarildv wrote:
Var vel pressen som lovte at hodene skulle rulle. Tror grepene som er gjort holder. Tommel'n opp!

men for all del.. vi får gjøre som deg "thorarildv" og resten av styret, luke øynene og håpe det beste!

Last edited by longns on 18.07.2005 20:12; edited 1 time in total
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 18.07.2005 17:38    Post subject: Reply with quote

2mas, vet du noe mer om hvem de var de 7 som ryktes å være "lagt ut for salg" i troppen, er - og om det skjer noe der?

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 18.07.2005 17:47    Post subject: Reply with quote

Har ikke hørt noe, nei.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Pi_Meson
Proff

PostPosted: 18.07.2005 18:49    Post subject: Reply with quote

el-hov wrote:
Rune Bratseth ble sitert i en avis "Hoder må rulle"

Jaså, hvor da?
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 18.07.2005 19:19    Post subject: Reply with quote

vet ikke hvor jeg leste det... men mener 99% sikkert at noen i Rosenborg hvertfall sa det.
Back to top
Torbjørn
Veteran

PostPosted: 18.07.2005 19:28    Post subject: Reply with quote

Stano_11 wrote:
Det jeg nå tror og håper at det kommer til å skje noe når denne sesonger er over. Brattbakk og Hoftun har vel kontrakter som går ut i år slik at de er ferdig. Russel kommer nok til å bli solgt eller leid ut. Stensås henger nok også i en tynn tråd vil jeg tro. Vet ikke om kontrakten hans går ut i år eller etter neste sesong. Frode Johnsen kommer fortsatt til å ha klippekort, uansett hvordan han spiller. Uforståelig, men sant.

Hei, hei!
Tror Brattbakk har kontrakt for neste sesong òg..
Harald
Forumsjef

PostPosted: 18.07.2005 19:36    Post subject: Reply with quote

el-hov wrote:
vet ikke hvor jeg leste det... men mener 99% sikkert at noen i Rosenborg hvertfall sa det.

Ingen i Rosenborg har direkte sagt at "Hoder må rulle", men både Bratseth og Perry har sagt at de seneste dårligere resultater vil få konsekvenser. Om disse konsekvenser så er kommet, ved køb af to nye spillere, eller om de endnu ikke er indført kan vi kun gisne om.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Pi_Meson
Proff

PostPosted: 18.07.2005 19:59    Post subject: Reply with quote

el-hov wrote:

Jada.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 18.07.2005 20:08    Post subject: Reply with quote

han sa ikke direkte "Hoder må rulle", men han sa at det ville få konsekvenser for noen.. men er det noe vits å kverulere? vi er vell alle enige om at Rosenborg har gitt signaler om at her blir det utskiftninger..
Back to top
Stano_11
Veteran

PostPosted: 19.07.2005 09:10    Post subject: Reply with quote

tbone wrote:
Stano_11 wrote:

Hei, hei!
Tror Brattbakk har kontrakt for neste sesong òg..

Stemmer det. Jeg så det etterpå. Han skrev vel under en ny kontrakt etter fjorårssesongen. Mener det blir helt på trynet å tilby en 2 årskontrakt til en spiller som er 32-33 år da. Blir mer og mer frustrert over hvordan de driver butikk nede på brakka. Hadde det vært i en vanlig bedrift hadde de fått sparken hele ledelsen over elendige prestasjoner. Går ikke an å leke gutteklubben grei. Det virker som om de legger på et eller to år på kontrakten for på en måte å takke de for den bra innsatsen spillerne har gjort de siste 10 årene. Er det mulig!!!! Gi de en såkalt testimonialkamp da. Dette er ikke en barnehage!!!!!!

Svarte nå er jeg provosert. Spart Bratseth, Perry og hele denne gjenge og få inn dyktige trenere og ledere som er kyniske og sparker folk ut igjennom døra hvis de ikke presterer. Få de tilbake til hverdagen
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 24.07.2005 22:12    Post subject: Reply with quote

Tap mot Aalesund nå... det skjer for lite!!
Back to top
Bamse
Senior

PostPosted: 24.07.2005 23:07    Post subject: Reply with quote

PÃ¥ tide at noen "KÃ¥lhoder" ruller snart?
Sats på ungdomen, de unge kan jo ikke få dårligere resultater enn dette!
Hvorfor skjer det ingenting med styreromsgutta? ER Bratseth & co fredet? Ikke F..n hvis du spør meg! Mad
Recon
Legende

PostPosted: 24.07.2005 23:27    Post subject: Reply with quote

rbkbergen wrote:

Hvorfor skjer det ingenting med styreromsgutta? ER Bratseth & co fredet? Ikke F..n hvis du spør meg! Mad

Hvis folk vil at noe skal skje der, så er oppskrifta som følgende:
1. meld dere inn i klubben. Medlemsklubb => stemmerett på årsmøtet!
2. Avvent nærmere ordre før årsmøtet 2006.

Back to top
Bamse
Senior

PostPosted: 24.07.2005 23:29    Post subject: Reply with quote

Få hele Kjernen til å kuppe årsmøte da!! Smile
Harald
Forumsjef

PostPosted: 24.07.2005 23:33    Post subject: Reply with quote

rbkbergen wrote:

Og være medlem i Kjernen er ikke det samme som og have medlemskab i Rosenborg

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
RBKw
Rutinert

PostPosted: 24.07.2005 23:35    Post subject: Re: Hva har skjedd med alle hodene som skulle rulle? Reply with quote

[quote="el-hovEr jo ikke gjort en dritt annet en og kjøpe 2 spillere og leid in "motivator". Er det bare jeg som mener at en god trener også skal være en god motivator?[/quote]

Motivator? Hvem er dette?
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Recon
Legende

PostPosted: 24.07.2005 23:40    Post subject: Reply with quote

rbkbergen wrote:

Du får ikke Kjernen til å lette ræva for å gjøre noe. Når det er knapt 20-30 mann av nesten 1700 på årsmøtet i Kjernen er det bare å glemme de for å kuppe et evt årsmøte i RBK.

Det krever 20-30 stk som har avtalt en felles agenda som gjennomføres til punkt og prikke, ellers er det bortkasta tid.

Back to top
Troinndern
Veteran

PostPosted: 24.07.2005 23:59    Post subject: Re: Hva har skjedd med alle hodene som skulle rulle? Reply with quote

RBKw wrote:
[quote="el-hovEr jo ikke gjort en dritt annet en og kjøpe 2 spillere og leid in "motivator". Er det bare jeg som mener at en god trener også skal være en god motivator?

Motivator? Hvem er dette?[/quote]

En idrettpsykolog jeg ikke husker navnet på. Gir faen i akkurat det nå.

Håper noe skjer på Lerkendal. Håper jeg ser forandring i forkant av neste RBK-kamp jeg skal overvære, Fredrikstad-RBK.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb