English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Er alle nødvendige endringer foretatt?

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Er alle nødvendige endringer foretatt?
Ja
0%
 0%  [ 0 ]
nei
78%
 78%  [ 11 ]
Har ikke peiling
21%
 21%  [ 3 ]
Total Votes : 14

Author Message
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 21.07.2005 11:09    Post subject: Er alle nødvendige endringer foretatt? Reply with quote

Samletråd for kritikk/ros av de foreløpige endringene i troppen

Synes det blir litt lett å la seg overbevise av to treningskamper mot svake, svenske lag. Eguren er helt åpenbart en klassespiller, men vil han være nok til å snu trenden? Jeg personlig håper Perry legger merke til hvor mye mer trøkk vi har forover uten FJ.. Kaster meg over Pc'en hver dag i håp om et overgangsrykte om det kraftigste drawbacket RBK har..

Nå som RR drar mangler vi også et alternativ på høyre back (ja kvarme kan spille der, men vil vi virkelig begynne å flytte rundt på FLERE i bakre ledd??)

Spør du meg bør FJ selges og en klassespiss kjøpes inn + et ungt alternativ på høyre back. Det får holde til vi får skiftet trener.
Back to top
View user's profile Send private message
Recon
Legende

PostPosted: 21.07.2005 11:20    Post subject: Reply with quote

MÃ… det virkelig lages polls for alt? jeg HATER polls!

Vi trenger ikke handle spiss nå. Bruk Daniel/Thorstein sentralt. Helst Thorstein. Kjøp heller en god høyre back så vi kan skipe Basma ut med Frode Johnsen kjappest mulig.

Kast ledelsen, SÃ… kan vi evt bytte trener.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 21.07.2005 11:33    Post subject: Reply with quote

Får iallefall håpe at FJ må slite benken når han blir frisk. Helstad har overbevist hver gang han har fått sjansen. FJ har ikke bevist noen ting. Helstad/Bråten på topp hadde vært det beste.

Gleder meg til opphentingen i høst. Skal bli morro å høre bergenserene som er overbevist om seriegull. Tipper Idar Abramovich vil ha tilbake pengene sine nå som andresen er skadet igjenn.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Stano_11
Veteran

PostPosted: 21.07.2005 12:48    Post subject: Reply with quote

Det laget Rosenborg stillte i går er nok det beste laget vi kan få ut av den spillerstallen vi har nå med kanskje etpar uskiftninger. Bråten inn for Storflor og kanskje Kvarme inn for Riseth.
Back to top
blubbin
Rutinert

PostPosted: 21.07.2005 12:56    Post subject: Re: Er alle nødvendige endringer foretatt? Reply with quote

Hvis Frode "Jeg tror du har misforstått hva et ballmottak er. Det er faktisk en av mine styrker." Johnsen ikke selges eller benkes så er det en skandale faktisk større enn da Tore André Flo, selv om han ble elendig i 1999 ble værende fast på landslaget i tre år til og scoret vel i den perioden så mye som én gang.
Frode Johnsen fikk som kjent grenet seg til en treårskontrakt - hvorfor må gudene vite, er vel dem som har satt noen rare idéer i hodet til Bratseth om at det vil lønne seg å bruke millioner på å la en talentløs spiller bli værende i klubben.

Jeg sier som jeg sa før sesongen:

"Jeg tror alle de andre Tippeliga-lagene jubler over denne nyheten.(Om at F.Johnsen har signert ny kontrakt.) At RBK må slite med den talentløse Frode Johnsen i enda noen år. Stakkars klubb.
Grunnen til at han vil avslutte i RBK, er selvsagt at han vet han er for dårlig for spill i Europa."

Men det ultimate feilgrep vil naturligvis bli om ikke bare Frode Johnsen "kaprer" tilbake spissplassen, men hvis også Jan Gunnar "landslagsspiller" Solli kommer og stjeler en av midtbaneposisjonene. Always change a winning team vil i så fall være mottoet man går etter.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 21.07.2005 12:57    Post subject: Reply with quote

Personlig vil jeg ha beto på backen og Koppinen sentralt....trur eg.
Men dersom Lago ikke er den raskeste, er det kanskje like greit med Koppinen på backen.

Code:
-Noen annen enn Johnsen-
Koppinen/Kvarme - Kvarme/Koppinen - Lago(?ikke sett'n stort) - Dorsin (minst dårlig?)
Eguren - (hvem pokker her?) - Per C
Ødegaard - Helstad - Braaten/Storflor

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 21.07.2005 14:13    Post subject: Reply with quote

Recon wrote:
Personlig vil jeg ha beto på backen og Koppinen sentralt....trur eg.
Men dersom Lago ikke er den raskeste, er det kanskje like greit med Koppinen på backen.

Code:
-Noen annen enn Johnsen-
Koppinen/Kvarme - Kvarme/Koppinen - Lago(?ikke sett'n stort) - Dorsin (minst dårlig?)
Eguren - (hvem pokker her?) - Per C
Ødegaard - Helstad - Braaten/Storflor

Skubb Ciljan inn sentralt, så får vi plass for Stand på høyre. Da blir det bra, skal du se..
Recon
Legende

PostPosted: 21.07.2005 14:52    Post subject: Reply with quote

Jeg fjerna Strand med vilje. Jobb inn en annen for Supermann nå. På tide å bruke han de siste 30.

Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb