View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Hedley Veteran
|
Posted: 29.05.2008 10:37 Post subject: |
|
|
mhm..
Kan ikke se den tippeligaklubben som bygger en langtidsplan på den fyren lengre altså.. Jævlig god til å få klubber ut av sumpa 4-8 serierunder før slutt, men over noen år virker han jo helt udugelig. |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 29.05.2008 10:42 Post subject: |
|
|
Nordlie og Fagermo er to alen av samme stykke. De kan brukes som katalysatorer i en kortsiktig plan, men de sliter ut ei spillergruppe og en klubbadministrasjon på sikt. Viking-supporterne gliser nok godt i skjegget nå - selv er jeg sjeleglad for at Lillestrøm kvitta seg med Rösler. Med ham ved roret kunne de blitt riktig skumle. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 29.05.2008 10:43 Post subject: |
|
|
Ja, på en måte er Røsler en god trener.. Frykta viking foran denne sesongen, og de starta bra. Men etterhvert har de vist svakheter som bare det. Tror fremdeles denne Hitler er kun en bronsjetrener. |
|
Back to top |
|
 |
Isfuglen Junior
|
Posted: 29.05.2008 10:45 Post subject: |
|
|
Med Vikingtap mot RBK på søndag begynner de vel å murre i Stavanger også. Hva med like godt å bytte tilbake igjen? Nordlie til Viking og Rösler/Halle hjem til LSK?  |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 29.05.2008 10:48 Post subject: |
|
|
Hvem er det som tar over da mon tro? Frode grodås??
Har ellers hørt snakk om at drømmetanken der nede er at Ståle Solbakken kommer hjem og tar over der. Det tror jeg kunne fått fart på sakan..
Ellers så er vel Stig Inge Bjørnebye ledig, men tviler på at de går i den fella. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 29.05.2008 11:02 Post subject: |
|
|
Reka er vel for enga-fan til å over.
Eggen jr. ja.. kunne blitt skummelt etterhvert det og.. |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 29.05.2008 11:08 Post subject: |
|
|
At han trekker seg tror jeg er spill for galleriet, han har nok blitt presset ut av klubben.
Får vel kanskje litt ekstra penger for å si det. _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 29.05.2008 11:20 Post subject: |
|
|
Er det bare tilfeldig at Eggen trakk seg som sportsdirektør i Rosenborg for 2 dager siden og Nordlie trekker seg? Jeg tror ikke det ,men timingen passer bra.
Rekdal ser jeg ikke akkurat for meg i Lillestrøm det ville vel også ødelagt han navn iforhold til Vålerenga og deres supportere.
Solbakken kommer ikke til å bytte FCK med Lillestrøm og det ser ut som han kommer til å bli sittende.
En kanditat som er blitt nevnt er veld Erland Johnsen, hadde vel en brukbar trenergjerning i Follo og han er tilgjenlig nå. En sannsynlig løsning i mine øyne.
Tor Thodsen er en annen kanditat og bruker 4-4-2 som tradisjonelt sett har stått Lillestrøm nærmere.
Henning Berg kan vel også fristes til å bytte ut usikkre Lyn med langt mer prestisjefulle Lillestrøm. |
|
Back to top |
|
 |
bolgebah Veteran
|
Posted: 29.05.2008 11:32 Post subject: |
|
|
Pressekonferansen direkte
Nordlie har lagt seg til en forbanna kjerringvane med sånne tvetydige utsagn. Under denne pressekonferansen er det tydelig at han skal prøve å hinte seg fram til at det er Fjørtoft som har skylda fordi han har lagt seg for mye borti. Og dette har han holdt på med lenge, spesielt etter kamper de har tapt knepent. Mannen har en åpenbar mangel på selvinnsikt og -ransakelse, slik jeg ser det. |
|
Back to top |
|
 |
Haugen Veteran

|
Posted: 29.05.2008 11:51 Post subject: |
|
|
Ivar Hoff:Nordlie er som en tidlig sædavgang
Quote: | Tom Nordlie er en som en for tidlig sædavgang. Det er godt i noen sekunder. Så kommer orgasmen. Så er det slutt.
|
|
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 29.05.2008 12:14 Post subject: |
|
|
Quote: | Lillestrøm var gode frem til mai i fjor. Etterpå brukte de cupen som medikament for å forsvare at det gikk bra. Det blir som å bruke topplue mot hjernehinnebetennelse. |
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.05.2008 14:03 Post subject: |
|
|
Hoffnarren har sannelig sine øyeblikk.
Ingen tvil om at Keiko i realiteten fikk sparken; ble presset ut. Blir spennende å se om de tar sjansen på Erland Johnsen, som ryktene sier. Cato Bakkemo skal uansett ha skryt for å ha ryggrad til å trekke seg sammen med sjefen sin.
Tror for øvrig at Dagbladet angrer på sin artikkel på papir: "Ikke sparket, bare på konferanse."  |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.05.2008 14:05 Post subject: |
|
|
Ivar Hoff er morsom, det skal han ha.
Føler meg ganske sikker på at Henning Berg tar over LSK, men jeg håper ikke det skjer. Jeg tror Henning Berg er en meget dyktig trener. |
|
Back to top |
|
 |
Lloyd Senior
|
Posted: 29.05.2008 15:05 Post subject: |
|
|
henning wrote: | Ivar Hoff er morsom, det skal han ha.
Føler meg ganske sikker på at Henning Berg tar over LSK, men jeg håper ikke det skjer. Jeg tror Henning Berg er en meget dyktig trener. |
Interessant med Berg, ser ellers at det ikke er noen spekulasjoner (foreløpig...) inne på bastionens sider om dette.
Ingen tvil om at Berg har vokst som trener de siste sesongene. Da han startet var det mye kick and run, men nå ha har han lagt om til en langt mer spillende stil og fått mye ut av tildels veldig små ressurser. Ellers har han vært veldig ryddig innad i klubben i en turbulent periode (Morgan, Mikel og alt det der....) og lært seg å holde litt mer kjeft når vi taper
Argumentet mot klubbskifte er muligens at han trives innad i Lyn og får lov til å vokse seg inn i trenerollen over en periode. |
|
Back to top |
|
 |
mynock Junior
|
Posted: 29.05.2008 15:44 Post subject: |
|
|
Høres ut som om Henning Berg hadde passet bedre tidligere. En spillende stil i Lillestrøm har vel aldri gått bra.
Spark. Løp. Krig i feltet.
Det er det eneste LSK klarer å hevde seg med. Til gjengjeld er de jævlig god på akkurat det. |
|
Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 29.05.2008 22:21 Post subject: |
|
|
Ser at over 25 000 lesere på VG mener at det er Fjøra som burde ha pakket bagen og sagt adios, mens 70 % av folket på db.no har stor tro på Nordlie som ny manager i Chelsea. Foran folk som Scolari, Rijkaard og Mancini. Avisene koker suppe på binders og sprøyt, det er på høy tid at de tar seg en bolle! |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 29.05.2008 22:49 Post subject: |
|
|
Ser at Fjørtoft er fundamentalt uenig i Nordlies måte og behandle mennesker:
Fra NRK:
Fjørtoft:
Quote: | - Vi er helt uenige i hvordan man skal behandle mennesker i en fotballgruppe. Vi er fundamentalt uenige om hvordan vi skal ha intesiteten både på trening og utenfor banen, sier manageren. |
Er det slik at Nordlie er en totalt ufølsom "bad guy" som valser over mennesker på trening, men som allikevel framstår som et rimelig sympatisk følelsesmenneske på TV?
Rapportene om overtrening og konflikter kan jo tyde på det. Noen som vet? _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.05.2008 23:10 Post subject: |
|
|
For å si det sånn: Det er vel en grunn til at Nordlie har fått sparken gang etter gang. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 29.05.2008 23:23 Post subject: |
|
|
Nå er det vel ikke første treneren fjøra fryser ut heller da..  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 29.05.2008 23:28 Post subject: |
|
|
Ville ikke Fjørtoft beholde Rösler, da? Per Berg krevde ham imidlertid fjernet? |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 29.05.2008 23:28 Post subject: |
|
|
Hvilke andre trenere har Fjørtoft fryst ut? Han gjekk bra overens med Rössler ihvertfall.
Last edited by Keenoir on 29.05.2008 23:33; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 29.05.2008 23:30 Post subject: |
|
|
okok, min feil. husket feil.. Trodde det var fjørtoft som den gang ikke tålte trynet på røsler lengre, men stemmer sikkert at det var per berg. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 29.05.2008 23:33 Post subject: |
|
|
Det var nok Per Berg, Vikingfansen takket han jo når det møtte Lillestrøm her forleden med et svært banner. Fjørtoft gjorde vel det faktisk veldig klart at han var fullstendig uenig i å sparke Rössler, noe han ikke akkurat gjorde i forhold til Tom Nordlie. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.05.2008 01:45 Post subject: |
|
|
Med andre ord har Fjørtoft vist brukbar nese for LSK-trenere de siste to årene.  |
|
Back to top |
|
 |
|