|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
^^NoRa^^ Junior
|
Posted: 14.04.2003 01:30 Post subject: Riseth Vs. Hovi |
|
|
På Rosenborg - Vålerenga, skjedde det noe rart i feltet før en corner, noe rart mellom Vidar Riseth og Tom Henning Hovi.
Jeg har sett situasjonen på tv i sakte film, og ser tydelig at Hovi stempler Riseth på ankelen. Som jeg forsto var det litt småknuffing i starten, men det må da gå ann å være så voksen at man kan la være å stemple folk på ankelen. Sånt gjorde vi på barnehagen, det hører ikke hjemme på en fotballkamp.
Nå leser jeg også at de begge kan få straff etter dette. Jeg syns egentlig at hvis noen skal bli straffet så er et Hovi. Som sagt, å stemple noen på foten bare for litt knuffing, det er på barnehagestadiet.
Hva mener dere? _________________ Rosenborg for ever  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.04.2003 16:20 Post subject: |
|
|
Hovi slapp f*en meg straff! Jeg hadde regnet med minst én kamps utstengelse. Selv om Riseth kanskje knuffet, er dette ingen unnskyldning for å ta igjen. Hevn skal straffes minst like hardt som "umotiverte" handlinger!
Jeg mener i alle fall at NFF gjør feil her.
Les mer: Hovi slipper straff
Hva mener du? Burde Hovi få straff? |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 28.04.2003 16:50 Post subject: |
|
|
Siden Riseth ikke ble surere enn han ble, tipper jeg at han var slem først... |