English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tynset - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bommel
Veteran

PostPosted: 12.05.2008 19:58    Post subject: Reply with quote

Enig. Ivers og Pelu bør på være på topp mot 'strøm. Pelu bringer kjærkommen hurtighet og bevegelse, kan bli litt mer dynamisk samarbeid mellom han og Ivers enn det er mellom Ivers og Kone.
Back to top
View user's profile Send private message
Brady
Veteran

PostPosted: 12.05.2008 19:58    Post subject: Reply with quote

Enig med Joko. Kone har fått mange nok sjanser. Nå må han få de neste gjennom å starte på innbytterbenken. Jeg syns heller ikke at Iversen og Kone passer bra sammen. Derfor bør Kone konkurrere med Iversen, og Aas/Pelu/Storflor kjempe om den andre plassen hvis vi skal ha to spisser.
Back to top
Katalysator
Veteran

PostPosted: 12.05.2008 20:00    Post subject: Reply with quote

Svært enig med siste taler. Kone har stort sett vært ubrukelig i hele år, på tide med noen kamper på benken.
"A talented youngster from Slovakia or Norway, once doomed to slog out his career in Košice or Trondheim with occasional appearances on his national team, could now hope to play in the big leagues." - Tony Judt, Postwar
Back to top
andersw
Junior

PostPosted: 12.05.2008 20:01    Post subject: Reply with quote

Katalysator wrote:
Svært enig med siste taler. Kone har stort sett vært ubrukelig i hele år, på tide med noen kamper på benken.

Faen meg på tide at alle innser det jeg ropte ut om i Konétråden for et par måneder siden
bommel
Veteran

PostPosted: 12.05.2008 20:01    Post subject: Reply with quote

Nå har vel Iversen vært ubrukelig også. Men jeg ser mer potensiale i en spilleklok Ivers og en hurtig Pelu enn jeg gjør i andre spissduoer i troppen.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 12.05.2008 20:03    Post subject: Reply with quote

2mas fikk med seg en detalj jeg ikke klarte å få med meg. Iversen våknet og begynte å score etter at han fikk på seg KAPTEINSBINDET!

Kanskje det er DET som skal til for å få han til å levere litt innsats...?
Per
Proff

PostPosted: 12.05.2008 20:05    Post subject: Reply with quote

Pelu imponerer!
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 12.05.2008 20:10    Post subject: Reply with quote

Aalborg tapte 4-0 idag. Betyr det at Hamrèn ikke kommer til Lillestrøm-kampen?
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
uglevett
Veteran

PostPosted: 12.05.2008 20:20    Post subject: Reply with quote

Nå har ikke Koné vært spesielt god i år (ingen har det), men han har i hvertfall scoret to mål i serien. Ikke la oss bli for historieløse i all dissingen. Nå var ikke Iversen imponerende heller, til tross for 5 mål - for det skal sies at nesten alle vel egentlig var av den enkleste sorten.

Men: Artig å se Pelu ta vare på sjansen sin, han er kjapp og bevegelig og skyter når han kan. Såvidt jeg kunne se hadde han to mål, en direkte målgivende og to skudd som ga mål på returen.

Last edited by uglevett on 13.05.2008 03:19; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Keef
Senior

PostPosted: 12.05.2008 20:20    Post subject: Reply with quote

Har dessverre ikke fått sett kampen men virker som om det bør være tid for Pelu mot LSK ja. Spennende... Very Happy

a sphincter says what?
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 12.05.2008 20:30    Post subject: Reply with quote

Om det var det at Iversen våknet, eller om Tynsetspillerene ikke gadd å henge på lenger, eller at han fikk Pelu og delvis Aas som offensive kamerater som gjorde at han skårte 5 mål, er jeg usikker på. Men han var ikke noe bedre enn Konè før han fikk sitt første (noe heldige) mål.

Men som flere har nevnt, det virker åpenbart at Konè og Iversen er konkurrenter, ikke et par. Og da velger jeg forløpig Iversen/Pelu med Konè/Aas som backup.

Sapara virker å være hakket mer på hugget enn tidligere. Tettey var ikke spesielt overbevisende. PCS var bra imo. Basma flink til å gjøre seg spillbar, men mye dårlig innlegg. Traore vs. Miller... Miller tar seieren, begge er med fremover, men Miller virker mer trygg på sin rolle, mer in tune med resten av venstresiden. Der skjedde det veldig lite i 1. omgang.

Laget mot LSK blir da;

Jarstein
Stoor - Kris - Lago - Miller
Storflor - PSC - Demidov - Sapara
Iversen - Pelu.
Back to top
Per
Proff

PostPosted: 12.05.2008 20:41    Post subject: Reply with quote

Synes Traorè bør erstatte Storflor i den formasjonen og bytte plass med Sapara. Ellers enig
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 12.05.2008 21:11    Post subject: Reply with quote

Skammels10 wrote:
Var Kone i det hele tatt brukbar i dag? Hvis ikke bør han vrakes til LSK kampen. Form framfor navn!

Tja men skal man bedømme Ivers på grunnlag av en god omgang mot Tynset da?
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 12.05.2008 21:35    Post subject: Reply with quote

Pizza og cola etter kampen.. lukter smell mot LSK lang vei Sad
Back to top
TomBoy
Proff

PostPosted: 12.05.2008 22:37    Post subject: Reply with quote

Pizza og cola etter kampen sammens motstanderlaget har vært en tradisjon i mange år i cupen. Tror de overlever en Grandis Razz
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
v_olden
Veteran

PostPosted: 12.05.2008 22:46    Post subject: Reply with quote

v_olden wrote:
Jeg forventer at Iversen scorer minst 3 mål. Ellers skal Jo Sondre Aas spille mot LSK.

Ok, Steffen. Du skal få lov. Razz

Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 12.05.2008 22:46    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Enig med Joko. Kone har fått mange nok sjanser. Nå må han få de neste gjennom å starte på innbytterbenken. Jeg syns heller ikke at Iversen og Kone passer bra sammen. Derfor bør Kone konkurrere med Iversen, og Aas/Pelu/Storflor kjempe om den andre plassen hvis vi skal ha to spisser.

Greit at Kone kan kjempe med Iversen, men hvorfor skal Iversen velges foran Kone? Joda han scorer 5 mål mot tynset, men hva så - det han gjorde i den forrige 'skikkelige' kampen var mer skrekkelig enn det Kone har vist
Back to top
senador
Legende

PostPosted: 12.05.2008 23:04    Post subject: Reply with quote

TomBoy wrote:
Pizza og cola etter kampen sammens motstanderlaget har vært en tradisjon i mange år i cupen. Tror de overlever en Grandis Razz

Håper bare at Lillestrømspillerne gjør det samme.

Forøvrig går det jo ann av Tynset å være litt mer oppfinnsom. Hva med laks og poteter? fullkornspasta av noe slag?
Back to top
KRS
Proff

PostPosted: 12.05.2008 23:12    Post subject: Reply with quote

Alt for tidlig å friskmelde Iversen. I første omgang var han jo helt usynlig. Det eneste denne kampen beviser er at han er hakket bedre trent enn spillere fra 3. div, og at han fortsatt innehar spilleforståelse til å være på rett sted til rett tid.

Tror han børster støv av gamle synder på fredag, nå han blir pakket inn av 2x100 kilo kanarifugl.
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 12.05.2008 23:13    Post subject: Reply with quote

Er jo ikke rart pip-pipene sliter. SÃ¥ tunge fugler er jo ikke flyvedyktige! Razz
Ballahl
Veteran

PostPosted: 13.05.2008 00:01    Post subject: Reply with quote

PauloSilas wrote:
Tja men skal man bedømme Ivers på grunnlag av en god omgang mot Tynset da?

Ikke én god omgang, men Andreomgang mot Tynset?
SÃ¥ jeg er helt enig med deg.
For jeg mener at Koné er langt bedre og langt mer bevegelig enn Iversen. I de siste kampene før karantenen så jobbet han helhjertet for laget også.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 13.05.2008 00:15    Post subject: Reply with quote

Slapp første omgang, spesielt fra spissene våre. Synes Iversen og Konè var omtrent like dårlige i første. Iversen kom ikke til nesten noe farligheter (men bidro av og til med en pasning), mens Konè kom til et par store sjanser som han brant ned til grunnvollene.

Føler at det begynte å løsne litt for Steffen i dag, faktisk. Man skal selvfølgelig ikke ta av etter en omgang mot selveste Tynset, men på flere av målene viste han brukbare goalgetter-egenskaper ved å være på rett sted til rett tid.

Lago synes jeg var den som pekte seg ut som best defensivt.

Pelu var et meget friskt pust, men det skal også sies at han kom inn på perfekt tidspunkt, kampen var allerede punktert og Tynset var en salig blanding av utslitte og "nedbrutte". Målene hans var det dog ingen ting å si på.

For øvrig vil jeg gi ei lita rose til Ciljan for sin utagerende feiring på førstemålet. Artig å se en som faktisk setter pris på å få uttelling i kamper mot vesentlig dårligere lag også.

Tynsets keeper skal også ha ros. Han hadde en meget god første omgang utifra forutsetninger, og har nok sammen med Konè skylda for at vi ikke scorte mer enn Stabæk i dag.

Jeg synes forresten det var overraskende små seire i dag. Det var oss, Stabæk og delvis Lyn og Fredrikstad som gjorde jobben. Merkelig å se at lag som Brann, Viking, Tromsø og Lillestrøm ikke klarer mer enn 2-3-måls-seire.
2mas
Sjef

PostPosted: 14.05.2008 12:14    Post subject: Reply with quote

(...) det ble solgt 2831 billetter til kampen, men at det var godt over 3.000 besøkende likevel. Årsaken er blant annet at det i en periode ble solgt billetter uten at det ble revet billettlapper rett og slett på grunn av at det gikk tomt.

Les mer: Cup-kamp ga 80.000 i kassa

Den virker heller tvilsom. Ingen som registrerte antall solgte "papirløse billetter"?
Back to top
Roamer
Veteran

PostPosted: 14.05.2008 12:40    Post subject: Reply with quote

Hva mener du med tvilsom?
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 14.05.2008 12:43    Post subject: Reply with quote

Tvilsom i den forstand at forbundet krever at man har orden på billettsystemet. Å selge billetter uten lapp (kvittering) er i dette tilfellet omtrent som svart arbeid. NFF har krav på en del av hver eneste billettkake, men de kan nå ikke dokumentere at Tynset har solgt flere enn 2800.

En del blanke tusenlapper rett i lomma på Tynset, dette.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next
Page 9 of 10

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb