English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Vadim Demidov
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 97, 98, 99  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
michael collins
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 01:38    Post subject: Reply with quote

Når du sier det, så har jeg faktisk registrert at du avfeier motargumenter på samme arrogante måte om de kommer fra RBKere eller utenforstående. Very Happy

Last edited by michael collins on 26.04.2008 01:44; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Wilhelm S Myhr
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 01:38    Post subject: Reply with quote

For all del Michael Collins; skriv - alltid interessant å lese synspunkter sett utenfra. Var vel helst det forrige innlegget mtp Demidov jeg syntes var i overkant usaklig.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2008 01:41    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:
Men dere er jo så forbannet nærtakende hvis en utenforstående tillater seg å peke på problematiske forhold i klubben.

Uhm.. Tok ikke den helt.. Problematiske forhold som at vi har sikret oss det som virker å være en av de mest lovende unge spillerene i Norge for tida?
De defensive problemene virker for tida å være mindre enn de har vært på lenge, så at du tro på noen tær ved å påpeke defensive problemer, svir mindre nå enn omtrent noen gang etter at Skammelsrud og Hoftun la opp.

Her på RBKweb er det faktisk plass til de fleste fans og meninger, noe vi har rutinerte brukere som heier på andre lag som bevis på.

Det du slang ut i stad hørtes ut som noe som passer i kommentarfeltet under en db.no-sak.

Og det som høres ut som om passer under db-saker, hører til under db-saker. Ikke her. Oppgulp og pisspreik får kjapp respons her på forumet, enten det nå kommer fra egne eller andres fans.
michael collins
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 01:41    Post subject: Reply with quote

Jeg synes ærlig talt Demidov-dyrkelsen begynner å bli i kvalmeste laget, og klarte ikke å la være å påpeke det. Sorry. Neutral
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2008 01:45    Post subject: Reply with quote

SÃ¥ hold deg unna RBK-forum! Idea

Ikke for å være frekk, men å slenge seg på et forum laget i utgangspunktet for og av fans av en gitt klubb for så å klage over for stor patriotisme blir rimelig feilsått.

For øvrig har jeg titta på deres forum også. Der mener flere av brukerene at Reginiussen er vertd et ganske stort antall titalls millioner, noe som også kan kalles grov overvurdering..

Last edited by Zorac on 26.04.2008 01:46; edited 1 time in total
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2008 01:45    Post subject: Reply with quote

Hehe, jeg ser ikke at du argumenter for noget som helst, du kommer bare med mildt sagt ugrundede påstande, som viser dit ringe indblik i RBK og mekanismerne rundt. Jeg ser ikke mane argumenter i dit indlæg foreksempel.
Men som sagt tull, svada og ting som ikke har rod i virkeligheden, det "avfeier" jeg nok blank, ja. Motargumenter er en helt anden sag.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
michael collins
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 01:50    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
For øvrig har jeg titta på deres forum også. Der mener flere av brukerene at Reginiussen er vertd et ganske stort antall titalls millioner, noe som også kan kalles grov overvurdering..

RBK har nylig tilbudt TIL 20 millioner for Reginiussen, så det er ikke bare vi TIL-supportere som mener han er verdt mye penger. Til Harald: Jeg har argumentert for mine synspunkter på RBK tidligere i vinter, og orker ikke å gjenta dem nå. Min erfaring var at det var helt bortkastet for meg som utenforstående å argumentere for noe som helst, selv om jeg sa det samme som mange andre. Men for all del, dette er helt ok. Jeg er bare innom og leser litt på forumet deres før morgendagens kamp.
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2008 01:52    Post subject: Reply with quote

Som du påpeker har vi vært i desperat stopper-nød, noe som virker å være over nå.. Wink

Synes vi bør legge denne "diskusjonen" død. Lite interessant for andre enn oss 4-5 som poster på disse tider, vil jeg tro.
jarln
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 02:53    Post subject: Reply with quote

DenRodeBaron wrote:
Jeg får frysninger av TV-bildene av vår nye midtbanegud! Cool

jeg trodde du var forlovet med ei dame..
Back to top
fubar
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 11:32    Post subject: Reply with quote

michael collins wrote:
Men dere er jo så forbannet nærtakende hvis en utenforstående tillater seg å peke på problematiske forhold i klubben. Alle som har lest mine innlegg de siste månedene vet at jeg sier omtrent det samme som innsiktsfulle RBKere gjør. Men så er det jo noen (blant annet forumsjef Harald) som av prinsipp nekter å høre på kritikk utenfra. Greit nok for meg, men jeg har nå engang for vane å besøke motstanderlagenes debattfora, særlig før TIL skal møte dem - og det har jeg tenkt å fortsette med. Smile

Helt ok at folk "utenfra" deltar på forumet - med kritiske innlegg også. Det er vel RBK-supporterne selv som er mest kritiske til problematiske forhold i klubben - ganske nådeløse faktisk.

Men her pisser du bare på entusiasmen vår, og det kan du spare deg for:

Quote:
Det er litt rørende å se hvordan dere omfavner en oppkjeftig guttunge fra Østlandet som Rosenborgs nye frelser. Det forteller meg alt om hvor dyp RBKs sportslige krise faktisk er.

Forøvrig: mener du virkelig at det bekrefter RBKs sportslige krise når supporterne omfavner U21-kaptein Demidov?

La oss se:

-enorm innsats- og vinnervilje (og flink til å spre det til resten av laget)
-stor selvtillit (og flink til å spre det til resten av laget)
-viser stabilt høy nivå hittil (han og Per Ciljan har vært Rosenborgs beste spillere i vår)
-uttrykker lojalitet og stor glede over å være her
-uttrykker respekt for medspillere og et ønske om å lære (særlig de som har lang fartstid)
-glad for spilletid uansett posisjon, har foreløpig gått inn og gjort en glimrende jobb i 2 viktige posisjoner i Rosenborg: spillende midtstopper og defensivt midtbaneanker.

...eller jeg kunne kanskje spart noen bokstaver på å oppsummere det slik som deg: oppkjeftig guttunge fra Østlandet?
Back to top
cris
Proff

PostPosted: 26.04.2008 11:53    Post subject: Reply with quote

En del kommentarer om Demidov viser etter min mening at en del her inne, er det jeg vil kalle innbarka supportere som lett lar seg provosere. Man er spesielt nærtagende når en ny helt er under oppseiling. Jeg minnner om ordtaket: Av kjærlighet blir man blind.

Jeg er også veldig glad for at Demidov har kommet. Han har utvilsomt gjort det godt og fremstår også på en måte som gjør at han fort blir populær blant supporterne. Og det er flott!

Men ser man f. eks på kampen mot Strømsgodset, er det ingen tvil om at Demidov gjør en for dårlig jobb på to av målene. Han har en spillestil som gjør at det vil oppstå noen "bommer", men det er i hvert fall jeg villig til å akseptere så lenge han gjør det aller meste veldig bra (til nå i hvert fall). Flott at han nå skal spille på midtbanen, forresten!
Back to top
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2008 11:56    Post subject: Reply with quote

To av målene? Jeg kan ikke se at han gjør noe spesielt feil på Ohrs mål, og på Nielsens andre så stod han jo på sidelinja.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
cris
Proff

PostPosted: 26.04.2008 13:12    Post subject: Reply with quote

Se på opptaket fra kampen.

På det første målet slipper han Nielsen akkurat den halvmeteren foran seg som gjør at Nielsen kommer først på innlegget og scorer. Ved markeringsspill inne i boksen skal du passere deg slik at du har konroll på mann og ball samtidig. Demidov blir for ballwaching og Nielsen klarer å rykke forbi han og får den lille halmetern som skal til.

På det tredje målet er det to strømsgodset spillere inne i feltet i det innlegget kommer. Det er demidov og tarore som skal markere disse. Den bakerste strømsgodset-spilleren tar et løp i retning av forstolpen og følges av Traore (også det er dårlig markerinsgspill, traore ligger bak spilleren). Ohr tar en motsatt bevegelse mot bakre stolpe. Demidov blir nok en gang ballwatching og mister kontrollen på Ohr. Det er helt klart Demidov sitt ansvar å ta ut Ohr i denne situasjonen.
Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 13:39    Post subject: Reply with quote

GÃ¥r det ann og kaste ut folk fra forumet for usaklige innlegg?
WegHard
Veteran

PostPosted: 26.04.2008 14:17    Post subject: Reply with quote

Da er det avgjort: – Tore er bedre enn Demidov

Merkelig argumentasjon synes jeg. Skal bli spennende å se i morgen.
Anders4
Proff

PostPosted: 26.04.2008 14:24    Post subject: Reply with quote

Vel vel, når Steinar Nilsen får spørsmål om en spiller på motstanderlaget er bedre enn en spiller på sitt eget lag så er det jo naturlig at han sier det han sier.

(Jeg regner ikke med at Nilsen bare begynte å snakke om Reginiussen uten å få spørsmål om det fra journalisten.)
Back to top
Harald
Forumsjef

PostPosted: 26.04.2008 14:44    Post subject: Reply with quote

Præcis, ganske opsigtsvækkende hvis han hvde sagt: "Ja, Demidov er bedre end Reginiussen"

Ganske opløftende for Tromsø spillerne

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Hedning
Legende

PostPosted: 26.04.2008 15:15    Post subject: Reply with quote

Anders4 wrote:

(Jeg regner ikke med at Nilsen bare begynte å snakke om Reginiussen uten å få spørsmål om det fra journalisten.)

Nå, jeg ville ikke ha vært for sikker på det.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 04.05.2008 19:58    Post subject: Reply with quote

Heltestatusen på Lerkendal har ført til at den norsk-russiske fotballspilleren nå har skaffet seg hemmelig telefonnummer. Før den tid rakk han imidlertid å få med seg en beklagelse fra Sandefjord-trener Tor Thodesen for at han ikke ble fulgt opp godt nok i moderklubben.

- Han sendte meg en tekstmelding etter kampen mot Fiorentina. Der sto at de kanskje hadde gjort noen feil rundt oppfølgingen av meg da jeg var i Manglerud/Star, forklarer Demidov.

Les mer: Fikk beklagelse fra Thodesen
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
KenMan
Veteran

PostPosted: 04.05.2008 23:03    Post subject: Reply with quote

Håper ikke Demidov går ut med noen alvorlig skade idag. Smerter i lysken, var det ikke? Han virket svært irritert da han gikk av banen. Det siste vi trenger er Demi med skade, for han var vel den mest positive spilleren for RBK i kveld!
frodemann
Junior

PostPosted: 05.05.2008 00:52    Post subject: Reply with quote

Han er ikke bare en Hofseth/Ristun, han har en dæsj Roar Strand også, bl.a. hans positivitet utad og lojalitet. Men lojaliteten har ikke blitt prøvd skikkelig da, fersk som han er. Men han skal jaggu ha for holdningene sine. Og ja, Demidov er vårt klart beste alternativ som anker i 4-3-3. Håper inderlig han er lynraskt tilbake!
Back to top
uglevett
Veteran

PostPosted: 05.05.2008 01:17    Post subject: Reply with quote

Gutten har holdninger og en tæl som gjør det lett å tilgi feil han gjør, ikke rart at han har blitt en favoritt hos mange (inkludert meg)! Med tanke på hvor dominerende han kan være i et kampbilde i en så ung alder, så er det jo deilig å tenke på hvor god han kommer til å bli med enda mer erfaring. Smile
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 14.05.2008 18:22    Post subject: Reply with quote

Ville vært litt gøy og se Demidov kjefte på Riseth Razz Håper virkelig at Vidar Judas Riseth blir bua ut på fredag.

- Torgeir Børven
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 14.05.2008 20:34    Post subject: Reply with quote

Jeg håper han blir møtt med stillhet/likegyldighet. Det var jo bare fint å bli kvitt'n.
Back to top
Recon
Legende

PostPosted: 14.05.2008 21:45    Post subject: Reply with quote

frodemann wrote:
Og ja, Demidov er vårt klart beste alternativ som anker i 4-3-3.

Vet jaggu ikke om jeg er spesielt enig i det der. Knall, sentral, midtbanespiller, jovisst. Mulig det.

Defensivt anker? Hva er poenget med et "anker" som sleper skipet?
Da ender det jo bare med at indreløpere må ta over jobben hans hele tida igjen.

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 97, 98, 99  Next
Page 33 of 99

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb