| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Bakklandia Legende
|
Posted: 03.07.2005 16:04 Post subject: |
|
|
| Mathiasman wrote: | | Quote: | | Bare se på Grindheim, han viste at han holdt et godt nivå i 1 divisjon og spiller nå i Vålerenga og nærmer seg landslags debut. Rosenborg viste aldri noen interesse for denne spilleren! |
det er det jeg sier, søk i 1. div og 2.div etter talenter. skaff talentene før de drar til andre klubber i norge!! det er da vi får problemer med at vi ikke har råd til de når de skal selges fra tippeligalagene! vi har allerede mistet: marcus allback, kim kallstrom, ardian gashi, daniel fredheim holm, osv!! hadde rbk vært frempå når det gjelder sånne kjøp hadde vi ligget i toppen idag! men vi kjøper bomkjøp som: husby, george, bent inge johnsen, morten knudsen osv! det er altfor tafatt!!! |
Fredheim Holm hadde muligheten, men valgte, først og fremst pga alder å bli i Oslo, noe jeg forstår.
Resten derimot, er tafatthet fra RBKs side.
Husby er vel neppe noe bomkjøp, men han er rett og slett kjøpt inn som 3. valg, og det er jammen ikke mange 3. valg idag som slipper til mellom stengene. Johnsen var her lenge, og spilte bra. Dessuten var han verdifull iom at han var såpass anvendelig, så han vil jeg ikke kalle bomkjøp. For Odd, mulignes, men ikke for oss. Kuntsen, derimot, skjønte jeg aldri helt hvorfor vi kjøpte. Geroge hadde potensialte, skal litt til å debutere på bortebane i CL mot Paris-SG og score to mål, f. eks. Sånn som jeg ser det ble han rett og slett brukt feil og stagnerte på grunn av det. Jmf. Valencia i Brann/Start. Ergo ser jeg egentlig bare Knutsen som et rent feilkjøp av de du nevner der.. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.07.2005 16:20 Post subject: |
|
|
Knutsen og var vanvittig god før han kom hit. RBK har en egen evne til å drepe de beste talenter...
Mini sa jo deet sjøl at en av grunnene til at han la opp såpass tidlig var at han ville avslutte på topp, og var overbevist om at Morten Knutsen kom til å ta venstrekanten fra ham uansett. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
startræga Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 03.07.2005 16:31 Post subject: |
|
|
dude, den der ble postet her for et par dager siden!
Pokker så poppis den er blitt forresten. Den var i papirutg. av VG i dag også. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 03.07.2005 17:05 Post subject: |
|
|
| VerneTroyer wrote: | | Mathiasman wrote: | | Quote: | | Bare se på Grindheim, han viste at han holdt et godt nivå i 1 divisjon og spiller nå i Vålerenga og nærmer seg landslags debut. Rosenborg viste aldri noen interesse for denne spilleren! |
det er det jeg sier, søk i 1. div og 2.div etter talenter. skaff talentene før de drar til andre klubber i norge!! det er da vi får problemer med at vi ikke har råd til de når de skal selges fra tippeligalagene! vi har allerede mistet: marcus allback, kim kallstrom, ardian gashi, daniel fredheim holm, osv!! hadde rbk vært frempå når det gjelder sånne kjøp hadde vi ligget i toppen idag! men vi kjøper bomkjøp som: husby, george, bent inge johnsen, morten knudsen osv! det er altfor tafatt!!! |
Fredheim Holm hadde muligheten, men valgte, først og fremst pga alder å bli i Oslo, noe jeg forstår.
Resten derimot, er tafatthet fra RBKs side.
Husby er vel neppe noe bomkjøp, men han er rett og slett kjøpt inn som 3. valg, og det er jammen ikke mange 3. valg idag som slipper til mellom stengene. |
det jeg mener med bomkjøp er at vi kunne fått en mer konkurransedyktig 3.keeper  _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 04.07.2005 08:48 Post subject: |
|
|
Din feige FAEN!!! Tørr ikke du å gå ut med fullt navn i annonsen? Noe av det feigeste jeg har sett!!! Vurderer å lage en tillsvarende annonse for medgangs-supporterne på rbk-web. Det spillerne trenger, er å vite at vi står bak dem uansett. Skal selvfølgelig sette krav til at de blør for drakta, men å holde på slik blir for dumt. Regelrett mobbing _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
JSS Senior
|
Posted: 04.07.2005 11:34 Post subject: |
|
|
helt enig.
feigt og infantilt.
nok en supporter som ikke etterlever sine egne krav om å blø for drakta. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.07.2005 12:26 Post subject: |
|
|
| thorarildv wrote: |
Din feige FAEN!!! Tørr ikke du å gå ut med fullt navn i annonsen? Noe av det feigeste jeg har sett!!! Vurderer å lage en tillsvarende annonse for medgangs-supporterne på rbk-web. Det spillerne trenger, er å vite at vi står bak dem uansett. Skal selvfølgelig sette krav til at de blør for drakta, men å holde på slik blir for dumt. Regelrett mobbing |
Har du lest av pi på kjernen forum nå og tenkte du skulle være like tøff?
HAHAHHAAAAAA
Drit og dra!
Frode johnsen er et judassvin og får som han fortjener. Don't like it? Tough... _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 04.07.2005 12:33 Post subject: |
|
|
Har faktisk lagt inn en lignende post på kjernen. Synes det er feigt å mobbe en spiller på den måten du gjør. Ekte supportere mobber ikke egne spillere. Han har ikke spilt bra i år. Neivel... men det er det ikke mange andre som har gjort heller.
Men har egentlig fått svar nok fra deg. Du er en feig faen og tørr ikke endre annonsen!! _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.07.2005 12:59 Post subject: |
|
|
Drit og dra fyr. Jeg har sagt det på kjernen også. Dette har ikke noe med spillet hans i år å gjøre.
Har du et problem, kan du godt få navn og det du trenger for å ta opp dette med meg på kamp på Lerkendal eller her i sør.
Redigert av hensyn til barn og andre sarte sjeler!  _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Last edited by Recon on 04.07.2005 13:36; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 04.07.2005 13:05 Post subject: |
|
|
Var jo en taktisk genistrek det møtet med FCK. Frode ville være i Rosenborg i 3 år. Det fikk han. Bratseth ble lurt og kom med 3-års kontrakt med en gang. _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.07.2005 13:06 Post subject: |
|
|
taktisk strek eller illojalt oppførsel?
Jeg aksepterer ikke sistnevnte. Da ser jeg ingen grunn til å gjøre de tre åra han snuska til seg mere behagelige enn strengt tatt nødvendig.
Du er ikke enig, det kan jeg leve med. Tror du du kan overleve at vi ikke er enige? _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 04.07.2005 13:12 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | | Du er ikke enig, det kan jeg leve med. Tror du du kan overleve at vi ikke er enige? |
Klart det. Respekterer meningene dine. Synes bare annonsen var unødvendig _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 04.07.2005 14:33 Post subject: |
|
|
| Mathiasman wrote: | Hva bør gå
-Alle over 33 år. Dvs Hoftun, Berg, Stensaas, Strand, Brattbakk osv!
|
nå skal vi ikke være sære og gre alle under en kam.. alder har ingen betydning dersom spillerne presterer, noe flere av disse faktisk gjør!! men dette er en fin løsning dersom du vil gjøre rosenborg krisen enda større  _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 04.07.2005 15:14 Post subject: |
|
|
Det er vel egentlig bare Strand som presterer på et høyt nivå, og han blir heller ofte skadet i løpet av første 20. Det er et heller kostbart og unødvendig bytte. Det hadde vært bedre om han kom inn og reiv de i filler de siste 30. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
|