English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Strømsgodset - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 20, 21, 22  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
JellyFish
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 20:54    Post subject: Reply with quote

Jan Banan wrote:
2-0 med Aas og Stadsgaard på bana, la dette være en pekepinne til neste laguttak.....

Vel, tenkte ikke vi slik om Traore og Konan sist og?

Men enig i at Aas skal spille. Stadsgaard kan heller vente litt.
View user's profile Send private message
Troilonge
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 20:54    Post subject: Reply with quote

cypern wrote:
Troilonge wrote:
Typisk RBK 2007. Blir rundspit borte, men taper med ett mål. Denne kampen likner vel litt på FFK- og Brannkampene.

du har i beste fall drukket tresprit når du hevder noe slik

Syntes du Rosenborg spilte bra? Tror du skal høyne forventningene dine for laget ditt hvis du ikke er enig i at dette var rævva.
Back to top
Clasiker
Rutinert

PostPosted: 07.04.2008 20:55    Post subject: Re: Skjelbred, Tettey.... Reply with quote

nidaros997 wrote:
Beundringsverdig hvor lite pepper Skjelbred får inne på dette forumet. Han har blitt skikkelig dårlig. Mister ballen ofte upresset og løper lite for å ta tilbake ballen etter ballmist.

Forklaringen på spørsmålet ditt ligger vel i at du er på jordet? Skjelbred er en av svært få som løper etter ball og jobber med gjennvinning. Enig i at det ble for mange touch på han i dag, men det kommer som en konsekvens av få alternativer.
Jonas
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 20:56    Post subject: Reply with quote

Svak kamp! Nuff said! Tommel'n ned
Harald
Forumsjef

PostPosted: 07.04.2008 20:56    Post subject: Reply with quote

Quote:
Forklaringen på spørsmålet ditt ligger vel i at du er på jordet? Skjelbred er en av svært få som løper etter ball og jobber med gjennvinning. Enig i at det ble for mange touch på han i dag, men det kommer som en konsekvens av få alternativer.

Skjelbred var ELENDIG i dag, han kan løbe 20 km, det hjælper lite når han enden mister ballen eller slår en fejlpasning.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Erlendr
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 20:57    Post subject: Reply with quote

Pkaill wrote:
Herre min hatt!!!! Er jo ikke noen frøkesport heller.....Hadde det vært en rosenborger som hadde gjort det (Braaten på en god dag) så hadde det bare vært: "Håhå!!!! Se på BRAATEN, hehe, til pass for Godset"

Så du synes det er greit at favorittlaget ditt driter i fair play du? Å stå og drøye tid ved cornerflagget er det verste jeg ser, og noe jeg håper rbk aldri gjør! Som sagt isted, det skal dessuten slås ned på av dommeren, jfr brudd på fair play. Men ikke i Terje Hauge's øyne..
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 20:58    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:
Værste forestillingen jeg længe har set. Desværre så vil fokuset nok være på banen og på at vi viser vilje i andre omgang. Dette er meget synd, da ingen af delene har hverken positiv eller negativ effekt på kampens resultat.
Vi er dårlige, vi har ingen struktur, spillerne er feige, vi sliter i alle led, vi sliter til og med i den sportslige ledelse.
Var det 5 timer LSK sat i krisemøde, i så fald bør vi sitte i mindst 10

Jeg er redd det er nettopp den viljen på slutten trenerne kommer til å nevne etter kampen. Det er veldig beklagelig siden mye av feilen skjedde på treningsfeltet. At trenerne ikke kan klare å sette et noe bedre mønster er utrolig. Både spillere og trenere burde stille til krisemøte der fansen er kjefterne. Hele kampen var en skam
Back to top
FanFraSør
Rutinert

Taktisk genialt av Godset! Tull å si at det er unfair, ingen regel som sier at et lag ikke kan prøve å holde på ballen og gå for corner.

RBK sitt angrepspill er totalt planløst. Det går tregt, det er lite farlige løp, dårlige innlegg. Alt for mye føring. Savnet av en kreativ og skapende kraft som Sapara er mer enn markbart. Håper RBK for fart på angrepspillet snart ellers blir det en trist vår. Synes stort sett de flest lag i tippeligaen er mer skapende og farlige når de stormer i angrep enn RBK.

En trist trist aften.
Back to top
Skammels10
Veteran

Jaja, så ble det ikke seier på bortebane denne gang heller.
Det mest negative er at samhandlingen i angrepsspillet vårt nesten er fraværende, og at Kóne og Konan er svært rusten. Dessuten har vi store problemer på defensive dødballer, for alle scoringene til Godset var bortimot markeringsfeil.

Det mest positive er at vi igjen klarer å score mål, noe som er en svært god egenskap. Aas var svært god, og alt ble plutselig mye farligere med ham på topp (feilvurdering å ikke starte med han, Rambo?). Dessuten syns jeg Stadsgaard var lovende de få minuttene vi fikk se han.
Back to top
frodemann
Junior

Hva var det Petter Rasmus på radioadressa sa...Rosenborg er inne i et langt, kaldt, mørkt og trist blindspor, og må snarest komme seg ut av tversovergørra.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 20:59    Post subject: Reply with quote

Slapp av folkens, for forsvarskrisen finnes ikke i følge Demidov og alle som mener noe annet har ikke peiling på fotball!!
Back to top
3rl3nd
Rutinert

PostPosted: 07.04.2008 21:00    Post subject: Reply with quote

Vi vant jo 2. omgang 2-1. Rævva. Det var en grusom fotballkamp fra RBK sin side, kanskje med unntak av de 5 første minuttene av andre omgang.
Er totalt resignert og venter bare på Hamrén. Rambo skal være glad for at han ikke kan få sparken.

-E
jenssenc
Senior

PostPosted: 07.04.2008 21:00    Post subject: Ut med afrikanerne Reply with quote

Hvor lang tid skal det ta for Kone, Traore og Konan å finne ut at det må løpes, og det må løpes riktig for å spille fotball? Jeg blir så forbanna! Og hva er det med Roy Miller, du må da jobbe for faan! RBK fremstår som et middelmådig lag uten noen som helst plan for spillet, de kjører alt i midten, helvete asså!
Back to top
POL
Senior

PostPosted: 07.04.2008 21:01    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Pkaill wrote:
Herre min hatt!!!! Er jo ikke noen frøkesport heller.....Hadde det vært en rosenborger som hadde gjort det (Braaten på en god dag) så hadde det bare vært: "Håhå!!!! Se på BRAATEN, hehe, til pass for Godset"

Så du synes det er greit at favorittlaget ditt driter i fair play du? Å stå og drøye tid ved cornerflagget er det verste jeg ser, og noe jeg håper rbk aldri gjør! Som sagt isted, det skal dessuten slås ned på av dommeren, jfr brudd på fair play. Men ikke i Terje Hauge's øyne..

Tror ikke jeg kan erindre en eneste gang at en dommer har blåst for drøying av tid nede ved cornerflagget. Så jeg ser ikke helt hvorfor Hauge skal blåse for akkurat dette tilfellet.
Back to top
Pkaill
Junior

Quote:

Jeg synes ikke Rosenborg skal drite i fair play, men det jeg sier er at det ikke ville blitt reagert like mye hvis det stod 3-2 til rosenborg og de stod nede ved flagget og jokket frem og tilbake.

Folk fyrer jo så jævlig hver gang vi taper, og da mot alle andre enn Rosenborg selv, som face it, var bedritne utenom de siste 10 minuttene.

[/quote]
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Wilhelm S Myhr
Veteran

JellyFish wrote:
2-0 med Aas og Stadsgaard på bana, la dette være en pekepinne til neste laguttak.....

Altfor enkel konklusjon.

Dette er en søppelkamp som nok dessverre representerer hva RBK i regi av Henriksen står for i øyeblikket. Et lag av individualister hvor spissen ser på seg selv som Guds gave til fotballen, og stadig lengter mot utlandet. At han bærer trøye 7, Ørjan Bergs, er helligbrøde. Men skyte fra 25 meter når han har bedre pasningsalternativ, ja det kan han.

Null offensiv samhandling. Ball på fot. Føring av ball. Mangel på løp på kantene, og når de kommer så slår man tilbake til sentral midtbane. Traore spiller som om han fremdeles leker på løkka i gamlelandet. Evner ikke å se pasningsalternativer, og når han gjør det, sender han i vei noen flotte lomper som Godset lett snapper opp.

Tettey, ja hva kan man si. Du var i hvert fall ikke klar til kamp.
Back to top
Tommærn
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 21:02    Post subject: Reply with quote

joko- wrote:
Slapp av folkens, for forsvarskrisen finnes ikke i følge Demidov og alle som mener noe annet har ikke peiling på fotball!!

Han sikter til forsvarsfirern som jeg syns gjorde det helt greit i denne kampen. Det er midtbanen som ikke fungerer defensivt. Det klarer du vel å se?
Back to top
1r9b1k7
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 21:02    Post subject: Reply with quote

Harald wrote:

Vi er dårlige, vi har ingen struktur,

Så riktig, så riktig.
Skulle nesten tro at spillere i TL hadde litt forståelse for spillet, men den gang ei. Det er jo helt utrolig at det ikke finnes en plan for angrepsspillet (og alt det andre også). Hadde den fantes ble den nok skylt ned i dass før kampen.
Det værste med kampen er jo at vi egentlig skulle ha vunnet kampen hadde vi hatt en plan for hvordan vi skulle spille. SIL gjennomførte sin plan og den funka fjell, hvorfor vi ikke har en plan, får treneren svare for.

EDIT: Gidder ikke nevne navnet på enkeltspillere, såpass bra har de ikke spilt.
Finnes det en skala på under 0? Den tror jeg folk vil trenge når man skal oppsummere enkelte sine prestasjoner.

Last edited by 1r9b1k7 on 07.04.2008 21:06; edited 2 times in total
Back to top
janus
Junior

PostPosted: 07.04.2008 21:03    Post subject: fortjent Reply with quote

Fortjent tap, selv om det kunne ha gått begge veier. Vi putter ikke når vi har sjansen og godset tar vare på sine muligheter.
Tapet irriterer meg ikke så mye som det godset gjorde på slutten, uthaling av tid ved cornerflagget er noe man ikke forbinder med fair play, men noe som man forbinder lag fra tidligere jugoslavia. Terje Hauge.. Vel hva kan man si? Poengstatistikken med han som dommer taler vel for seg selv..
Back to top
petko
Rutinert

PostPosted: 07.04.2008 21:03    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Pkaill wrote:

Haha, dette er noe av det dummeste jeg har lest på lenge. Det er så dumt at det nesten blir litt morsomt. Skal man kanskje også begynne å dele ut gule kort til lag som spiller med 10mann bak ballen og kun satser på kontringer?

Jeg forventer også at du forteller meg hvilken regel som sier at spillerne som bryter fair-play skal ha gult kort. Laughing
longns
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 21:03    Post subject: Reply with quote

Tommærn wrote:
joko- wrote:

Han sikter til forsvarsfirern som jeg syns gjorde det helt greit i denne kampen. Det er midtbanen som ikke fungerer defensivt. Det klarer du vel å se?

Jeg klarer å se at Demidov var på etterskudd på 1 og 3 målet, men midtbanen sugde den også.
Back to top
Tommærn
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 21:04    Post subject: Reply with quote

Var ikke det jeg spurte om eller det som var temaet.
Back to top
longns
Veteran

PostPosted: 07.04.2008 21:05    Post subject: Reply with quote

Temaet? Er ikke temaet om vi fortsatt har en forsvarskrise eller ikke?
Back to top
bommel
Veteran

Våre tre største talenter, Traore, Ciljan og Tettey, var horrible i dag. Herregud for en midtbane i dag..
Back to top
brann_copper
Senior

Aldri har det vel vært sannere at alle slår alle i årets Tippeliga. De som vant forrige helg tapte denne. Lyspunktene er TIL og Stabæk. Får håpe dette endrer seg etterhvert.....
We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets... We will never surrender! - Sir Winston Churchill (Brann-patriot så god som noen)
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 20, 21, 22  Next
Page 16 of 22

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb