English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Viking - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
RBK-Nr1
Proff

PostPosted: 24.03.2008 02:01    Post subject: Reply with quote

Det må i allefall bli endringer offensivt når Hamrèn kommer. Siden han heller ønsker å tape 3-4 enn 0-1. Det betyr at Rosenborg må begynne å score litt igjen. Gjerrig er ikke vår stil.
Skammels10
Veteran

PostPosted: 24.03.2008 02:08    Post subject: Reply with quote

"Vår stil" er et veldig flytende konsept akkurat nå. Det var ikke vår stil for 10 år siden. Hva som fungerer best i dagens fotball kan diskuteres. For min del vil jeg heller vinne 1-0 enn 4-3. 3-4 målsseirer er å foretrekke, men de blir nesten bare sjeldnere og sjeldnere i dagens fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
Kjello
Forumsjef

PostPosted: 24.03.2008 02:13    Post subject: Reply with quote

Vil alltid foretrekke et lag som scorer mange mål foran et lag som slipper inn få. Akkurat det skaffet oss faktisk et seriegull i 2004. Vi skal vinne kamper ved å score flere enn motstanderen, ikke ved å slippe inn færre enn motstanderen.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 24.03.2008 06:42    Post subject: Reply with quote

Tatt i betraktning siste års forsvarsspill, føler jeg meg minst mellomfornøyd med målløs uavgjort borte mot Viking i generalprøven. Hvis man ser bare på resultatene, så vitner det om et stadig mer kompakt forsvar, og hvis vi da begynner å spille med minst en spiss som er raskere enn Iversen/Kone, kan det fort komme noe så sjelden som en overgang (!) som vi kan score på.

Bekymringsverdig var det å se de prioriteringene som gjøres i forhold til mannskap. Man skulle tro at Konan ikke bare kommer for sent på trening, men faktisk ikke møter opp i det hele tatt, ut ifra den tilliten i forhold til prestasjon han viser. Tilsvarende skulle man tro at Iversen og Storflor var klubbens egne egentreningschampioner. Hvis de samme prinsippene skal ligge til grunn for laguttak i sesongen, blir sesongen trolig ødelagt før vi rekker å få noen Hamrèn inn.
Back to top
fubar
Veteran

PostPosted: 24.03.2008 09:05    Post subject: Reply with quote

Torbjørn wrote:
- Det er et lite flertall som ødelegger for de 2000 medlemmene i Viking-hordene (...), sier en flau Oftedal til Aftenbladet.no

Et lite flertall, altså bare så vidt over 50% av medlemmene? Rolling Eyes

Leste den og humret jeg også.. et knapt flertall som ødelegger for resten Wink
Back to top
fubar
Veteran

PostPosted: 24.03.2008 09:22    Post subject: Reply with quote

Hvem har redigert sammendraget på rbk.no forresten? Synes det er mange Viking-angrep og få RBK-angrep... fikk ikke det inntrykket da jeg så store deler av kampen i går. Det er da f eks vanlig å ha med annulerte mål i sammendrag?
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 24.03.2008 12:17    Post subject: Reply with quote

Ja, la merke til det jeg også. RBK-tv brukte sikkert vikings redigering av kampen.
Back to top
Golden Monkey
Senior

PostPosted: 24.03.2008 14:21    Post subject: Reply with quote

zaphod81 wrote:

Bekymringsverdig var det å se de prioriteringene som gjøres i forhold til mannskap. Man skulle tro at Konan ikke bare kommer for sent på trening, men faktisk ikke møter opp i det hele tatt, ut ifra den tilliten i forhold til prestasjon han viser. Tilsvarende skulle man tro at Iversen og Storflor var klubbens egne egentreningschampioner. Hvis de samme prinsippene skal ligge til grunn for laguttak i sesongen, blir sesongen trolig ødelagt før vi rekker å få noen Hamrèn inn.

Ja, det er merkelig. Får vel håpe at det ligger gode grunner bak (og at disse formidles til spillerne så de vet hva de har å forholde seg til). Jeg gremmes fortsatt over fjoråret da Iversen skulle "spilles i form" mens Koné skulle "holdes på gress" (så til den grad at vi vel til og med startet en kamp med Konan som midtspiss og en frisk og sugen Koné på benken, om jeg ikke husker feil).
Back to top
keschaa
Veteran

PostPosted: 24.03.2008 14:36    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
fått "rogn i påsan" ennå.

hahahaha, den kommer jeg til å le av i et par timer:P Razz
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Page 7 of 7

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb