English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jimmy Conrad
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
attach
Forumsjef

PostPosted: 05.03.2008 03:51    Post subject: Reply with quote

Scenario: Hedon søkte etter informasjon om Conrad på nettet. I samme slengen kom han tilfeldigvis over navnet til søstra. Dermed fikk han ideen om å finne henne på Facebook og spørre om broren der.

Helt sinnssykt, må jeg si.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.03.2008 03:52    Post subject: Reply with quote

Ser ikke noe som helst poeng i å overbevise deg om at jeg prater sant. Jeg sitter naturligvis ikke og finner på noe så absurd, men om du likevel tror det så er det helt ok.

En annen ting. Jeg har ikke funnet telefonnummeret hennes og ringt henne, om du tror det. Skal innrømme at det hadde vært på grensa til sinnssykt, men slik er det altså ikke. I dagens moderne samfunn kan man kommunisere på så mange forskjellige måte. Man har sågar kjente nettsamfunn der profiler ligger åpne, mailadresser ligger strødd og mulighetene til å sende interne meldinger er til stede. Folk deltar gjerne på slike samfunn fordi de har lyst til å få beskjeder og når denne jenta insisterer på at hun er søstra til Jimmy Conrad ser jeg ikke helt problemet med å stille henne det enkle spørsmålet som jeg gjorde.

Som sagt, det er selvfølgelig alltids en mulighet for at hun ikke er informert om siste nytt i hans fotball-liv. Trenger derfor ikke å legge saken helt død, men jeg vil anse henne som mer troverdig enn en person som debutterer på VGD med å slenge ut to udokumenterte påstander (hvorav den ene allerede har vist seg å være det reneste oppspinn).

Når det gjelder søskendiskusjonen, forstår jeg ikke helt hvorfor du gjør et nummer ut av det. Det er helt normalt med 15 års forskjell på søsken. Det kan også bekreftes på denne linken.

"Conrad has two younger sisters (Kristina 24, and Amanda 15) and four younger brothers (Dylan 19, Thomas 18, Robert 12 and Michael 10)."
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
attach
Forumsjef

PostPosted: 05.03.2008 03:54    Post subject: Reply with quote

Scenario bekreftet. Sak avsluttet. Kjello sier god natt.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.03.2008 03:55    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Ønsketenkning fra ei lillesøster som er redd for at storebroren sin skal reise langt, langt bort Wink

Ikke helt utenkelig. Hun ble hissig og nebbete da jeg spurte og lurte på hvor i alle dager jeg fikk dette fra. "It's pure bullshit!".
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 05.03.2008 12:24    Post subject: Reply with quote

Scenario:

Ei femten år gammel jente i statene logger inn på feisern for å se om han kjekke fyren i senior-klassen på high school har poket henne tilbake. Hun ser at hun har fått et brev fra en fremmed fyr fra Europa. Hun synes det er ubehagelig at fremmede folk i fremmede land begynner å spørre om broren hennes. Hun vet ikke noe om brorens planer. Men gir den fremmede fyren beskjed om å drite og dra.

Virker sannsynelig i mine ører.
Back to top
Maradona
Veteran

PostPosted: 05.03.2008 12:45    Post subject: Reply with quote

He,he... Smile Dette var dagens... Helt synsykt.. Dere må huske på at pressen er inne på forumet å leser, for å forsøke å plukke opp noe fra tid til annen...
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.03.2008 12:56    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Virker sannsynelig i mine ører.

Akkurat den er vel mer usannsynlig. Man skal være rimelig lettskremt om man ikke tåler å få meldinger fra mennesker i andre land. Jeg var forøvrig høflig og det var ikke meg hun hissa seg opp over, men ryktet om at han var på vei bort.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.03.2008 12:58    Post subject: Reply with quote

Maradona wrote:
He,he... Smile Dette var dagens... Helt synsykt.. Dere må huske på at pressen er inne på forumet å leser, for å forsøke å plukke opp noe fra tid til annen...

Hva er det vi skal være redde for nå?

Såklart leser pressen her inne. De har garantert spurt RBK om dette ryktet også, uten at det har blitt noe sak om det. Det er enda en ting som taler imot at denne fyren har vært aktuell de siste månedene.
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 05.03.2008 12:58    Post subject: Reply with quote

Kanskje Kroksæter tar seg en tur til junaiten for en prat med søstra?
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 05.03.2008 13:00    Post subject: Reply with quote

Husk at det er ei jente vi snakker om her. De får på titalls av brev fra stalkere på slike nettsamfunn hver dag. Selvfølgelig synes hun det er ubehagelig at fremmede folk spør om broren hennes.

Hadde det vært broren du hadde spurt, er sannsynligheten for et mer fornuftig svar atskillig større.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 05.03.2008 13:07    Post subject: Reply with quote

robbie wrote:
Hadde det vært broren du hadde spurt, er sannsynligheten for et mer fornuftig svar atskillig større.

Har ikke jeg fått fornuftige svar? Jeg har fått svar på alt jeg har spurt om.

Det er forresten ikke Facebook som er brukt, men YouTube. Om hun hadde vært plaget med stalkere der, hadde hun neppe hatt videoer av seg selv med 213 views på 11 måneder.
Back to top
Haugen
Veteran

PostPosted: 05.03.2008 18:09    Post subject: Reply with quote

Er hun pen?
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 05.03.2008 18:14    Post subject: Reply with quote

Er litt overrasket over at TomH ikke var førstemann som spurte etter bilde Wink
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 05.03.2008 18:16    Post subject: Reply with quote

Jeg søkte etter Amanda Conrad på feisern, og det dukket opp omtrent tredve stykker. Jeg poka et par av dem som så sånn okej ut.
Back to top
vingback
Veteran

PostPosted: 05.03.2008 18:39    Post subject: Reply with quote

Må si denne tråden har tatt en svært underholdende vinkling de siste dagene. Må gi Hedon honnør for oppsøkende journalistikk, men et småsinnsykt innfall var det ja Smile
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb