| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Anders4 Proff
|
Posted: 02.03.2008 20:32 Post subject: |
|
|
| torerik wrote: | Jeg siktet til benbruddstaklinga fra 09/27/07, ja. Drøy. Nedrivinga er også soleklar, men ikke stygg på samme måte.
Forresten litt gøy at den amerikanske kommentatoren sier "football", ikke "soccer". |
Det er en gruppe amerikanere som gjerne tar til seg deler av det de ser som mere raffinert Europeisk kultur. Folk som hører på Sigur Ros og kjører nyere Audi/VW eller klassiske franske og italienske biler (se Dustin Hoffman og hans Alfa Romeo Duetto i The Graduate...) og ikke en gang vil vurdere en bil fra Detroit.
Flere av de nordamerikanske sportskanalene har kommentatorer som er skotter, irer osv, og jeg har også merket meg at "football" har "rubbed off" på en del av de ballsparkende amerikanerne, som det har blitt ganske mange av. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 03.03.2008 02:39 Post subject: |
|
|
Med mindre Jimmy lyger til søstra si, kan denne tråden legges død nå.
Han kommer ikke til Rosenborg. |
|
| Back to top |
|
 |
Clash Senior

|
Posted: 03.03.2008 10:08 Post subject: |
|
|
Jimmy Conrad har vel aldri, og vil aldri bli aktuell for Rosenborg. _________________ Insert funny quote here |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 03.03.2008 10:15 Post subject: |
|
|
[off topic]Nå som du er her Clash, kan du ikke skaffe oss litt milepæler for denne målsetningen om 600 (eller var det oppjustert til 800 nå?) millioner i omsetning og topp 30 i Europa?[/offtopic] _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Clash Senior

|
Posted: 03.03.2008 10:18 Post subject: |
|
|
Vil anta at det er 1 mill om gangen. _________________ Insert funny quote here |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 03.03.2008 10:23 Post subject: |
|
|
kjeeedeeeliiig... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Clash Senior

|
Posted: 03.03.2008 10:24 Post subject: |
|
|
I know. Men (faen) jeg tror ikke jeg vet så mye mer enn deg om akkurat dette. _________________ Insert funny quote here |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 03.03.2008 10:31 Post subject: |
|
|
Det tror jeg ikke du er alene om.
Vel, nok om dette, jeg satser på at du har rett i at Jimmy-boy her ikke er aktuell. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.03.2008 22:40 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Med mindre Jimmy lyger til søstra si, kan denne tråden legges død nå.
Han kommer ikke til Rosenborg. |
Har du snakket med søstra? Googlet deg fram eller finnes det en eller annen snodig forbindelse mellom dere? |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 04.03.2008 22:46 Post subject: |
|
|
"Romstasjon skrev:
Forteller jeg deg det, må jeg drepe deg."
Da jeg spurte hedon om hvordan han kjente til søstra. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 04.03.2008 22:50 Post subject: |
|
|
Hehe, da får han sende meg PM slik at RBKweb ikke dør ut helt.  |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.03.2008 00:55 Post subject: |
|
|
| attach wrote: | | Har du snakket med søstra? Googlet deg fram eller finnes det en eller annen snodig forbindelse mellom dere? |
Har snakket med lillesøstra, ja. Man kan finne mye rart på diverse netsociety om man graver litt. Hun er kategorisk.
| Jimmys sister wrote: | | yes, i am jimmy's sister. he's not going to norway. |
| Jimmys sister wrote: | no. he's not. he;s staying with the MLS, for sure.
|
|
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 05.03.2008 01:24 Post subject: |
|
|
| Dårlig engelsk til å være amerikansk. Jeg tror heller ikke Conrad kommer til RBK. Men jeg anser sansynligheten for at CollinRBK på VGD har interne kilder på Brakka for større enn at Hedon har snakka med søstra til Conrad. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.03.2008 01:31 Post subject: |
|
|
Jeg er bombesikker på at dette ikke er noe tull fra Hedon sin side.
Hva var utpreget dårlig med engelsken bortsett fra tegnsettinga, egentlig?
Last edited by attach on 05.03.2008 01:34; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 05.03.2008 01:33 Post subject: |
|
|
| Man må ikke lete lenge for å finne dårlig engelsk på web (skrevet av personer som har engelsk som morsmål). Det gjelder også norsk. Så at hun ikke skriver "bra nok" engelsk er vel ikke et argument. Om det er noe i det derimot, det betviler jeg (om så det er søstera hans, stoler ikke på noe en fotballspiller eller de rundt ham sier. Åge Horeide var jo bastant på at han skulle bli f. eks). |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.03.2008 01:49 Post subject: |
|
|
| Kjello wrote: | | Dårlig engelsk til å være amerikansk. Jeg tror heller ikke Conrad kommer til RBK. Men jeg anser sansynligheten for at CollinRBK på VGD har interne kilder på Brakka for større enn at Hedon har snakka med søstra til Conrad. |
Hvor mange 16-Ã¥ringer i Norge skriver prikkfritt?
Du må selvfølgelig bare tro på hvem du vil, men CollinsRBK hevdet også at vi er ute etter André Lima fra den brasilianske klubben Botafogo. De som har spilt litt FM vet at han har vært Hertha Berlin-spiller i en god stund nå. Helt vannsikker er han altså ikke.
Når det er sagt, er det naturligvis en mulighet for at hun ikke har fått vite noe om det, så 100% sikker kan man jo aldri være. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 05.03.2008 02:06 Post subject: |
|
|
Er hun bare 16 år? Isåfall så kan jeg til en viss grad forstå det. Men han er jo 31, hvem har en 15 år yngre søster? Ikke mange.
Når det er sagt, jeg vet ikke hvem jeg skal tro. Men som sagt så tror jeg ikke vi får se Conrad i RBK-trøye i nærmeste fremtid. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.03.2008 02:11 Post subject: |
|
|
| For meg høres det merkelig ut at noen kan tro at han finner på dette for å lure oss, men nå kjenner jeg han jo godt utenfor dataskjermen også, da. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 05.03.2008 02:13 Post subject: |
|
|
Jeg har en femten år yngre bror. Vet ikke helt hva slags sannsynlighetsregning du bruker, men er sjansen for å ha en så mye yngre søster mindre?
Forøvrig syntes jeg Elvis-spekulasjonene var mere interresante |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 05.03.2008 02:14 Post subject: |
|
|
Hva er galt med å ha en 15 år yngre søster? Min eldste søster er 35 år og min yngste bror er 13 år. Jeg visste ikke at vi var så unormale.
Han har forresten to brødre som er enda yngre. Robert på 12 og Michael på 10. |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 05.03.2008 03:11 Post subject: |
|
|
Er ingenting galt i å ha stor aldersforskjell mellom yngste og eldste barn. Det er bare ikke så vanlig som å ha liten aldersforskjell. Med liten aldersforskjell mener jeg opp til 6 år. Selv i USA hvor det fremdeles er vanlig med store familier er 15 år opp mot maks.
Hele denne smørja er jo helt tullete, og det er vanskelig å vite hva man skal tro. Spesielt angående Hedon som sier han har hørt med lillesøstra til Conrad.
1. Å faktisk finne tlf til lillesøstra til en såpass profilert person som Jimmy Conrad er neppe gjort over natta. Det tok 10 timer fra CollinRBK postet denne nyheten på VGD til Hedon forteller han har snakket med søstra. Han må på en eller annen måte ha hatt kontakt med søstra tidligere.
2. Hvem i alle dager er såpass tullete at man kontakter søstra til en spiller for å finne ut om et rykte på et debattforum er sant eller ikke? Spesielt hvis man ikke har snakket med vedkommende før? Det hadde aldri slått meg inn å kontakte feks kona, ungene eller en av søskene til Ulrik Laursen for å høre om han var enig med RBK eller ikke. Det er i mine øyne på grensen til sinnssykt.
Men så kommer det som taler for.
1. Jeg kjenner også Hedon rimelig greit etter to-tre år på VGD. Regner med at han skjønner hvem jeg er. Ikke at jeg har snakka med han personlig eller noe sånt, men jeg vet at han er en seriøs type som ikke ville dratt en spøk så langt.
2. Hvis det var en spøk, som jeg var skråsikker på i begynnelsen. Hvorfor dra den samme spøken på enda et forum?
Jeg vet ikke hvem og hva jeg skal tro på. Men jeg er som sagt tvilende til at Conrad blir å finne i RBK-drakt.
Last edited by Kjello on 05.03.2008 03:49; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 05.03.2008 03:28 Post subject: |
|
|
3. Troverdighetsvitnet attach. Hedon lyver ikke om dette. Jeg har kjent han i over 15 år.
Sinnssykt er det vel ikke. Det er et artig og oppfinnsomt påfunn.
Jeg ser forresten ingen grunn til at du må tro på CollinRBK hvis du ikke tror Hedon (og meg).
Last edited by attach on 05.03.2008 03:39; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 05.03.2008 03:35 Post subject: |
|
|
| Det er på grensen til sinnssykt jo. Og nei, jeg må ikke tro på CollinRBK hvis jeg ikke tror på Hedon. |
|
| Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.03.2008 03:51 Post subject: |
|
|
Ønsketenkning fra ei lillesøster som er redd for at storebroren sin skal reise langt, langt bort  |
|
| Back to top |
|
 |
|