View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 28.02.2008 17:02 Post subject: |
|
|
Problemet var at wienerbrødene var beregnet på 200 pers. Altså intet til overs da jeg skulle servere meg sjøl.
For øvrig hører jeg til dem som ikke stemte ved ledervalget. Var en kjapp tur på wasserklosettet, og gadd ikke styre da jeg ikke fant noen stemmeseddel på setet mitt (får vel egentlig skylde på mine sløve medsittere) fordi blanke og ikke-avgitte stemmer gikk på det samme. |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 28.02.2008 17:03 Post subject: |
|
|
Hu nye dama i markedsavd (tror jeg) imponerte meg ...
Orka ikke wienerbrød, men jeg angrer visst litt nå. |
|
Back to top |
|
 |
MortenRugsveen Senior
|
Posted: 28.02.2008 17:06 Post subject: |
|
|
En ting som er nevnt i media er at mange ikke skjønt det med å stemme på bare en kanditat, og dermed stemte på svendsen selv om de ville stemt blankt hadde de visst om muligheten. Altså, det antall stemmer svendsen fikk er muligens kunstig høyt. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 28.02.2008 17:14 Post subject: |
|
|
Samtidig er det nok noen Svendsen-patrioter blant de 60 andre enn meg som ikke stemte.
Som sagt er det ingen forskjell på blank og ikke-avgitt stemme i regelverket til NIF. Altså tror jeg nesten det var feil av RBK å oppgi hvor mange blanke stemmer det var. |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 28.02.2008 17:30 Post subject: |
|
|
Jeg tror faktisk ikke de hadde tenkt å gjøre det heller, men det var noen framme ved bordtet som krevde å få vite hvor mange som stemte blankt |
|
Back to top |
|
 |
Hercules Proff
|
Posted: 28.02.2008 21:41 Post subject: |
|
|
Var på årsmøtet, men gikk glipp av de saftige wienerbrød, da jeg kom rett bak steffen iversen i den køa.... |
|
Back to top |
|
 |
arne ball Junior
|
Posted: 28.02.2008 22:24 Post subject: |
|
|
MortenRugsveen wrote: | (også postet på kjernen.com)
Hvis brakka tror at det var den pressekonferansen der Tørum fikk sparken, som gjorde at folk reagerer på styre og stell. Sier vel det det MESTE om selvinnsikten der i gården!! Selvfølelig var det ikke det. Reaksjonene som kom, hadde kommet uavhengig av den pressekonferansen.
|
Det er akkurat dette som bekymrer meg også!
Tror de virkelig ikke bedre om medlemmene i klubben? Det eneste Svendsen har tatt selvkritikk på er vel pressekonferansen....
Mått le da jeg så Svendsen svare på TV i går på om han var svekket etter årsmøtet. "Jeg føler ikke det, tvert i mot.................."
Med EN stemme hadde han vel stått sterkere enn noen gang  |
|
Back to top |
|
 |
lerkendalstadion Junior
|
Posted: 28.02.2008 23:22 Post subject: |
|
|
He, he, enig i den. Ble nesten litt "komiske Ali" over Svendsen når han hevdet på TV at han ikke var svekket. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 28.02.2008 23:44 Post subject: |
|
|
Hvilken kanal?
Edit:
Her tar han faktisk kritikken "innover seg" og innrømmer at årsmøtet var delt og at han må være en "brobygger". _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
|