|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Angriff Proff

|
Posted: 23.02.2008 17:59 Post subject: |
|
|
Hver gang norske lag spiller i Europa heier jeg på disse. Jeg skal riktignok innrømme at det trekkes på smilebåndet etter 1-8 (ja, av skadefryd), men jeg ønsker oppriktig at norske lag gjør det bra i Europa, for norsk fotball generelt og for Rosenborg i særdeleshet. Bedre ranking og bedre motstand her hjemme er hva vi trenger.
Etter at både Rosenborg og Brann blir utstlått i Europa har ingen noen grunn til å være veldig stolte. Men, Rosenborg ryker ut etter hederlig innsats, og Brann har imponert med 16-delsfinale, selv om denne ble en pinlig affære. Dette burde være en viktig brikke i en læringsprossess, og er det trolig også.
Branns problem, og det som skiller Rosenborg og Brann mest i Europa er, slik jeg ser det, holdningene til Europa-cupen. Det er påtagende å høre/lese intervjuer med Mjelde og Henriksen. Selv om Mjelde sjelden sier det direkte, så skinner det tydelig igjennom at Europa-cup er mer en underholdende adspredelse fra tippeligaen, enn viktige kamper i seg selv. Man hører ofte at man satser alt på Europa, men i en bisetning sies det alltid noe om at "...vi også må tenke på den hjemlige serien." Kontrasten til Henriksen (jfr. intervju på rbk.no etter Fiorentina-kampen, hvor Henriksen sier at han ennå ikke har tenkt på seriestart) er skremmende.
Jeg håper jeg tar feil, men tror det ikke. En holdningsendring er trolig mer å håpe på. Hvis ikke, tror jeg aldri Brann vil komme i nærheten av Rosenborg i Europa. For Rosenborg er det viktig at Brann og andre norske lag hevder seg i Europa, og per dags dato er det naturlig å håpe mest på Brann i så måte. Holdningene i klubben gjør det dessverre vanskelig. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 24.02.2008 01:04 Post subject: |
|
|
Det er jo bare å se på oppkjøringen til begge lagene til
denne runden av UEFA-cupen, så ser man med engang
hvor mye braxx satset.
De hadde gitt opp før det i det hele tatt hadde startet
(med engang motstanderlaget ble klart), dette fortjener
ikke verken nasjonen Norge og særdeles sett ikke braxx-fans. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 24.02.2008 23:01 Post subject: Latterlig |
|
|
Dette er latterlig folkens.. både Brann og Rosenborg hadde mye å se frem til i denne turneringen. Begge trakk store lag, fra de beste ligaene..
Dette var topp for spillerne, klubben og publikum.
Jeg synes både hjemmekampen og bortekampen til Brann var super gøy å se, selv om vi tapte med mange mål borte, var det en konge opplevelse..
En ting er i hvertfall sikkert, vi har lagt igjen et godt inntrykk i England..vi var bedre enn dem her: http://webtv.tv2.no/webtv...gId=218580 _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 24.02.2008 23:41 Post subject: |
|
|
Jepp, det skal dere ha. Oppmøtet og supporten deres i Liverpool var god. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 24.02.2008 23:41 Post subject: |
|
|
Du illustrerer vel litt av problemet som ble nevnt ovenfor, holdninger. Mens du synes kampene mot Everton var en "gøy" opplevelse, så synes jeg det er bittert at vi tapte, selv om det var mot et bedre lag. Skulle ikke mer enn et billig mål tidlig i kampen i Firenze før det hadde vært kamp igjen..
Det er aldri en konge opplevelse å se favorittlaget sitt bli knust, ihverfall ikke mot engelsk kick-and-run-lag som ser på kampen mot dere som en treningsøkt.
Og jeg vet ikke helt om dere har lagt igjen et så veldig godt inntrykk hvor det teller; på fotballbanen. |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 25.02.2008 04:49 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner hva han mener; det er alltid surt å tape, men når vi spiller mot langt bedre lag i gjevt selskap (les: CL) kan jeg være passe fornøyd sette pris på opplevelsen likevel - så lenge vi gjør en etter forholdene brukbar kamp og ikke driter oss ut.
Everton i UEFA-cup er vel ganske stort for Brann og Brannsupportere, så det er vel sammenlignbart sånn sett - å mene at 1-8 mot Everton er ok og ikke å drite seg ut, derimot, er kanskje en større dromedar å spise. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 25.02.2008 19:41 Post subject: |
|
|
En ting er nå å spise dem. Å svelge dem hele er atskillig verre, uansett hvilken avart av kamelfamilien du velger.
Edit: Vet det er feil tråd, men for illustrasjonens skyld...
 _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Matt Proff
|
Posted: 25.02.2008 20:07 Post subject: |
|
|
1-8 er flaut uansett.
rbk har også tapt med liknende siffer det var også flaut selv om det stort sett var mot bedre motstand. |
|
Back to top |
|
 |
brann_copper Senior
|
Posted: 25.02.2008 20:55 Post subject: |
|
|
Etter at den enorme skuffelsen har lagt seg har jeg på selvstendig grunnlag kommet til at det å tape 1-6 for Everton er intet mindre enn elendig. At guttene gir blaffen i andre omgang er både uprofesjonelt og skremmende på dette nivået. Jeg var til stede på Ullevål denne sesongen og bivånet at et umotivert Brann tapte 0-6 for Lyn, og det var noe av det samme som skjedde i Liverpool. Brann er bedre enn dette, og om ikke annet så må de kjempe for å unngå resultater som er egnet til å sverte både dem og norsk fotball. Sånn, så er det sagt....
EDIT: Og til deg Geir_Brann, nei vi var ikke bedre enn Everton i Bergen heller. De slo oss 2-0 og var bedre enn oss også i denne kampen. _________________ We will fight them on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets... We will never surrender! - Sir Winston Churchill (Brann-patriot så god som noen) |
|
Back to top |
|
 |
Geir_Brann Proff
|
Posted: 25.02.2008 23:08 Post subject: Jaja..og ellers går det bra |
|
|
Quote: | Mens du synes kampene mot Everton var en "gøy" opplevelse, så synes jeg det er bittert at vi tapte |
Det er alltid bittert å tape ( det synes jeg og ), men har du litt mer enn to peanutter mellom ørene, aksepterer du fort at det finnes bedre lag enn ditt Norske favorittlag, i andre ligaer, og at et tap mot et bedre lag, ikke nødvendigvis betyr at ditt favorittlag er dårlige eller umotiverte... bare møtte sin "overmann"... og koser deg heller med opplevelsen av å spille mot topp Europeisk motstand, i stedet for middelhavsfarere og nedrykkslag i Tippeligaen...
Quote: | hverfall ikke mot engelsk kick-and-run-lag som ser på kampen mot dere som en treningsøkt. |
Kick and run? Treningskamp?
Kan vel kalles en av tidenes overdrivelser.. Everton var kanskje kjent for Kick and run tidligere, men det er lenge siden..
-I øyeblikket ligger de på 4.plass i Premier League, 3 poeng foran Liverpool, og 5 poeng bak Chelsea..vi snakker om et av de aller beste lagene i Engelsk toppserie..
I år tror jeg de kommer til å gi Chelsea kamp om 3.plassen...jeg tror de går mot en fantastisk sessong, hvor de vinner UEFA cupen og klatrer opp og tar bronse i Premier League..
Treningskamp sa du?
-De toppet laget, og stadion var fullsatt med 40 000 tilskuere.. jøss, nesten som Brann sine treningskamper der.. lurer på hvordan det egentlig er når Everton spiller Premier League kamper..
8-1 sammenlagt er selvfølgelig ikke et pent resultat..det er flaut.. men jeg synes Brann leverte bedre enn det tallene viser på papiret.
Jeg satt ringside på St James Park i helgen og så Manchester United knuse Newcastle 5-1.. det er store stygge sifre.. og det er ikke ofte lag vinner med så mange mål, hvor begge spiller i samme liga, men sånt skjer..de hadde full kontroll på dem, og var sinnsykt effektive på sine sjanser..
-Litt som Everton mot Brann.. de hadde kontroll, og var ufattelig effektive når de fikk sjansen..
( LSK - Brann = 1-5 ) ( skulle liksom bli seriefinale 2007 )
( LSK - RBK = 4-1 ) ( rett før tørum gikk )
( Lyn - Brann = 6-0 ) ( vår bomben fra brann )
( RBK - Sandefjord= 2-5 ) ( sandefjord gikk til cupfinale 2006 )
( Liverpool - Arsenal = 3-6 ) ( Kjempesmell for Liverpool i Ligacupen )
Alle lag, selv om de er knusegode, går på en smell av og til.. selvfølgelig er noen veldig lite utsatt for dette..men det skjer fra tid til annen..
-Det er prestasjonene over tid, man dømmes etter..ikke en enkelt kamp.
Feks er det mer naturlig å karakterisere et fotball lag etter hvordan sessong de har hatt.. hvem som helst kan vinne 1 kamp..
-Blir vel feil å si at Rosenborg var bedre enn AC Milan, bare fordi dem vant på San Siro..
Brann gikk på en smell mot Everton.. men vi kommer tilbake og hevnen er søt.. får vi drømmen oppfyllt får vi revansje allerede til høsten, om vi møter dem i Mesterligaen.. vi er utenfor sessong nå, mens Everton er midt i sin kanskje, beste sessong på mange herrens år.. de virker ustoppelige.. det er små marginer i dette gamet, og det kan være avgjørende at vi ikke er i sessong nå..
-Brann på topp, ville nok kanskje tapt sammenlagt mot Everton, men ikke med slike sifre som her.. _________________ Mitt hjerte står i Brann |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 26.02.2008 00:46 Post subject: |
|
|
Geir_brann, E-cup handler om å gripe sjansen når man først får den. Over tid er ikke Rosenborg bedre enn hverken Valencia, Real Madrid eller Milan, men vi har slått dem allikevel. Det er ikke tilfeldig at RBK har kvalifisert seg år etter år, og etter hvert gjort det til nærmest en vane å levere sjokkresultater internasjonalt. Vår sesong var mildt sagt elendig i år, allikevel klarte vi å hamle opp med både Chelsea på Stamford og 2xValencia. Det handler om mental innstilling, effektivitet og tenning.
Det å trekke fram andre kamper med motstanderne involvert for å begrunne sitt eget lag sine er verdiløst. Med denne taktikken er Luxembourgs 8. beste lag - Kaerjäng - et langt bedre lag enn Valencia. Karejäng slo LSK over to kamper, LSK slo Rosenborg over to kamper, og Rosenborg slo Valencia over to kamper.
Internasjonalt må man ta kamper isolert sett. Vi er for eksempel veldig fornøyde med kampene mot Valencia, mens kampene mot Schalke (spesielt hjemmekampen) var ikke bra nok.
Jeg krever ikke at Brann skal slå Everton over to kamper. Det hadde jeg heller ikke gjort med Rosenborg. Det jeg krever er at norske lag gir alt de har - hele kampen - når de får en slik fantastisk mulighet. Innsats er den beste måten å lære på, noe Eggen fant ut tidlig på 90-tallet.
Rosenborg og Brann røyk ut av UEFA-cupen i samme runde, men i mine øyne er det kun ett av lagene som kommer unna med nogen lunde hevet hode. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 26.02.2008 02:13 Post subject: |
|
|
Enig med forrige taler.
Så lenge norske lag faktisk ikke har noen tro på at de skal slå antatt bedre motstand i europacupene, vil det heller ikke skje. Mjelde og Brann virket som de gikk inn i kampene med den innstillingen at hvis de skulle vinne, så måtte det skyldes et lykkelig sammentreff.
Hjemme åpnet Brann usedvanlig defensivt, og satset på at Helstad skulle putte en på en kontring. Hadde ikke Everton vært like avventende, kunne det kanskje lyktes, men det kunne også ha blitt stygt. Isolert sett var 0-2 lite flatterende for Brann, de hadde fortjent bedre, men når det først ble sånn, erklærte Mjelde at et mirakel måtte skje hvis de skulle videre.
Hvilket mirakel? Et mirakel som RBKs fortjente 2-0-seier mot Valencia borte? Eller som Vålerengas opphenting fra 0-3 i Istanbul den gang da? Utgangspunktet 0-2 etter hjemmekamp er vanskelig, slett ikke umulig, men Brann erklærte fallitt allerede etter hjemmekampen. Kanskje ble fallhøyden vel stor, de ble redde for å skuffe seg selv og sine fans, men det demonstrerer med all mulig tydelighet hvorfor Brann ennå ikke er klare for å overraske i Champions League.
Det er ikke tilfeldig at de største prestasjonene fra norske lag internasjonalt springer ut fra de to trenerne med størst fokus på eget spill og eget lags ferdigheter. Man vinner ikke kamper hvis man blir imponert over navnet på motstanderlaget. |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 26.02.2008 07:23 Post subject: |
|
|
Har skjedd så mye i denne tråden at jeg ikke har fått lest alt, så beklager om dette har vært kommentert tilsvarende før, men:
Om de uttalelsene Mjelde kom med før returoppgjøret mot Everton, hvor han mer eller mindre sier rett ut at Brann kommer til å tape, var det samme som han sa til spillere, da burde han omtrent få beskjed om å pakke og dra. Omtrent som en lærer som sier til elevene sine at de kommer til å stryke på eksamen. Det eneste halvveis logiske er at han forsøkte å dempe forventningene eller noe slikt tull, men det høres som sagt bare halvveis ut. |
|
Back to top |
|
 |
Prinsen fra Os Senior
|
Posted: 26.02.2008 09:32 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: |
Jeg krever ikke at Brann skal slå Everton over to kamper. Det hadde jeg heller ikke gjort med Rosenborg. Det jeg krever er at norske lag gir alt de har - hele kampen - når de får en slik fantastisk mulighet. Innsats er den beste måten å lære på, noe Eggen fant ut tidlig på 90-tallet.
Rosenborg og Brann røyk ut av UEFA-cupen i samme runde, men i mine øyne er det kun ett av lagene som kommer unna med nogen lunde hevet hode. |
Denne myten er tøff å knekke. Jeg kan bare anta at du ikke så kampene?Det var ingenting å si på innsatsen til Brann. Ja, 2. omgang på Goodison var ikke bra, men det er ikke kun i e-cup Brann går på slike kollapser (gudene vet hvorfor). Og dette med at 1-3 er "hederlig"? RBK var aldri i nærheten i å gjøre det spennende. La oss gjøre som Høgmo (og alle som taper), la oss prøve å se bak resultatet.
Klipper inn noen tall fra Bataljonsforumet
krøvel wrote: | "Hele Norge" ler av at Brann tapte 1-6, og RBK-fansen er så kjepphøye fordi de "bare" tapte med to mål sammenlagt, mens vi tapte med syv og liksom ble "rundspilt".
Men ser man bak resultatene, så er det faktisk Brann som har kommet best fra det av de to:
Skuddstatistikk:
RBK - Forentina 3-13, Fiorentina - RBK 13-4, totalt 26-7 til Fiorentina.
Brann - Everton 9-11, Everton - Brann 14-11, totalt 25-20 til Everton.
Skudd på mål:
RBK - Fiorentina 1-2, Fiorentina - RBK 9-1, totalt 11-2 til Fiorentina.
Brann - Everton 5-7, Everton - Brann 9-6, totalt 16-11 til Everton.
Avslutninger innenfor 16-meteren:
RBK - Fiorentina 1-6, Fiorentina - RBK 9-3, totalt 15-4 til Fiorentina.
Brann - Everton 4-3, Everton - Brann 7-6, totalt 10-10.
Avslutinger innenfor 5-meteren:
RBK - Fiorentina 0-1, Fiorentina - RBK 1-1, totalt 2-1 til Fiorentina.
Brann - Everton 2-0, Everton - Brann 1-1, totalt 3-1 til Brann.
Cornere:
RBK - Fiorentina 5-3, Fiorentina - RBK 7-2, totalt 10-7 til Fiorentina.
Brann - Everton 5-5, Everton - Brann 2-7, totalt 12-7 til Brann.
Tallene tyder vel strengt tatt på at Brann har kommet veldig mye bedre fra det spille-/sjansemessig enn RBK. |
|
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 26.02.2008 09:43 Post subject: |
|
|
Haha, snakk om å gripe etter halmstrå  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
d@len Rutinert

|
Posted: 26.02.2008 10:07 Post subject: |
|
|
Ingen griper etter noe. Men det er jo en kjent sak at hvis man kun baserer sine uttalelser på resultater man leser i avisen får man et feil bilde av kampen. Men statistikken hjelper uansett ikke Brann eller RBK videre. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 26.02.2008 10:29 Post subject: |
|
|
Prinsen fra Os wrote: | Denne myten er tøff å knekke. Jeg kan bare anta at du ikke så kampene?Det var ingenting å si på innsatsen til Brann. Ja, 2. omgang på Goodison var ikke bra, men det er ikke kun i e-cup Brann går på slike kollapser (gudene vet hvorfor). Og dette med at 1-3 er "hederlig"? RBK var aldri i nærheten i å gjøre det spennende. |
Jeg så faktisk Branns hjemmekamp. Her var det en god del bra, bortsett fra at spissene deres aldri var i nærheten av å skåre. Men absolutt en brukbar kamp. Bortekampen så jeg naturlig nok ikke. Da så jeg på live-sending fra Firenze i stedet.
Men det skal også sies at Rosenborg var meget nær å gjøre det spennende på hjemmebane, da Konan skøyt i stanga kort tid før slutt på Lerkendal. 1-1 etter første kamp vil jeg påstå hadde gjort det brukbart spennende.
Uansett, det gikk som det gikk. Du kan dra fram så mye statistikk du orker, den statistikken som gjør noe i den store sammenheng er at Brann slapp inn 5 mål mer enn RBK over to kamper. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Prinsen fra Os Senior
|
Posted: 26.02.2008 11:10 Post subject: |
|
|
Zorac wrote: |
Uansett, det gikk som det gikk. Du kan dra fram så mye statistikk du orker, den statistikken som gjør noe i den store sammenheng er at Brann slapp inn 5 mål mer enn RBK over to kamper. |
Den statistikken som gjør noe i den store sammenheng er at Brann og RBK nådde 16-dels finalen i UEFA-cupen 07/08. Reduksjonistisk statistikk som mål, sjanser, possesion og cornere blir da irrelevant.
Så kan selvsagt RBKere stikke fingrene i øret og tilpasse statistikken til det de ønsker. Og det er, såvidt jeg har forstått, at RBK er det eneste norske laget som er "verdig" å spille i Europa. En håpløs arrogant holdning. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 26.02.2008 11:14 Post subject: |
|
|
Om du har fulgt med på norsk fotball over lengre tid enn denne sesongen så er du fulgt klar over at det er bare tre lag i Norge som kan være stolte av hva de har gjort i Europa.
Disse lagene er RBK, Viking og TIL. Ser man tilbake til norsk fotballs steinalder kan man også ta med Lyns i Serievinnercupen i 1968. |
|
Back to top |
|
 |
Prinsen fra Os Senior
|
Posted: 26.02.2008 11:30 Post subject: |
|
|
Jeg ville også tatt med Branns kvartfinale i Cupvinnercupen, men nok om det.
Har jeg sagt noe om å være stolte over innsats i Europa over tid? Ingen tvil om at Brann ikke akkurat har stolte e-cup tradisjoner, det er nok de fleste enige i. Men hva har det med saken å gjøre? |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 26.02.2008 11:50 Post subject: |
|
|
Prinsen fra Os wrote: | Så kan selvsagt RBKere stikke fingrene i øret og tilpasse statistikken til det de ønsker. Og det er, såvidt jeg har forstått, at RBK er det eneste norske laget som er "verdig" å spille i Europa. En håpløs arrogant holdning. |
Det var da voldsomt som folk skulle tillegges meninger. Det som er diskutert her i det siste er RBKs 16-dels-finale i UEFA kontra Brann sin. Og de som har vært hissigst med statistikk er definitivt Brannfans.
Personlig hater jeg slik "mikrostatistikk" i kamper. Den forteller kun det man vil at den skal fortelle. Skuddstatistikken forteller for eksempel lite om hvor god mulighet det var. En volley fra fem meter med påfølgende feberredning av keeper gir nøyaktig samme utslag i statestikkprotokollen som ei lompe fra 20 meter som triller inn til keeper. Et "cornerpoeng" forteller ikke om det er motstanderen som presser forsvaret/keeper til å slå til hjørnespark, eller om det et forsvar med full kontroll som bommer kraftig på et tilbakespill.
Statistikk er i stor grad tull slik jeg ser det. For å ta et eksempel, så vidt jeg vet er det importert to Koenigsegg-biler til Norge, og en av dem er krasjet. Et forsikringsselskap kan da velge en av to måter å lese statistikken på. Den ene er at Koenigsegg er Norges sikreste bil. De har nemlig bare innrapportert èn skade på den. På den annen side er det en av to biler som er skadd, altså 50%. Det gjør den samme bilen til Norges mest utrygge og skadeutsatte bil.
Jeg har aldri gått innpå hvorvidt Brann og/eller RBK fortjener e-cup. Et hvert lag som gjør det bra i serie/cup og påfølgende kvalifiseringer gjør det. Det vi har diskutert her er lagenes fremtoning - og spesiellt exit - i europacup. Der mener jeg med hånda på hjertet at RBK kommer best ut av det.
Men jeg trekker meg fra denne debatten på nåværende tidspunkt. Føler vi har kommet til et nivå hvor vi er i gråsonen mot utsaklig. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 26.02.2008 18:50 Post subject: |
|
|
som Zorac skriver litt lenger oppe i tråden, så spilte Brann ganske bra i hjemmekampen. Jeg så den kampen på TV og må si at i første omgang så styrte Brann deler av omgangen, MEN Everton var veldig deffansive og Brann fikk ikke så mange store sjangser. Everton var effektive, og litt heldige med det andre målet som skulle vært offside (men det skulle vel også Fiorentinas mål på Lerkendal også ha vært). Bortekampen så jeg ikke, men 6-1 høres ikke så veldig bra ut... _________________ 04.12.96 |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 26.02.2008 22:03 Post subject: |
|
|
Man kan ikke nå langt ute i Europa med Fakiri og Bakke som sentrale spillere. Ellers synes jeg Brann ligger langt bak RBK når det gjelder både mentalitet og evner når det gjelder spill på høyt nivå i e-cup. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 27.02.2008 04:22 Post subject: |
|
|
Leeds kom helt til semifinalen i Champions Leauge med Eirik Bakke på midtbanen hvis du husker det. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 27.02.2008 09:54 Post subject: |
|
|
Siden den gang har Bakke blitt dårligere, nivået høyere. Krøkka Dan Eggen spilte også finale i uefacupen, uten at jeg ville ha hatt ham i a-stallen til RBK engang. Begge sdisse to gutta hadde jo mange gode medspillere da.....
Dessuten var Svindal-Larsen kaptein i Bundesliga men han har aldri vært god nok for RBK. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |