English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Tur til Firenze
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5

Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja
View previous topic :: View next topic  
Author Message
MortenRugsveen
Senior

PostPosted: 21.02.2008 14:51    Post subject: Reply with quote

hva gjør man når man ikke får komme inn som supporter på Rosenborg treninga? Et alternativ er å snike seg inn på pressekonferansen og etterpå gå på gresset å spille litt ball
Back to top
View user's profile Send private message
SirAleksander
Junior

PostPosted: 22.02.2008 12:15    Post subject: Reply with quote

Ser at Thomas har lagt ut bilder fra kampen, og merker meg spesielt det siste, hvor Jarstein, Nordvik og Lago takker for støtten. Vel, når sant skal sies så synes jeg egentlig bare LillePer, Nordvik, Demidov, Sapara og Tettey (?) skal ha cred av spillerne, som de eneste som kom bort til oss tilreisende og takket.

Skuffet over de andre, som ikke kan ta seg 2 minutter av sin tid til å gi en liten takk. Min mening.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 22.02.2008 12:37    Post subject: Reply with quote

Det var bare Sapi, Lago og de nevnte guttungene som kom bort, ja. La til "enkelte av spillerne takket for god støtte" som bildetekst nå.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ballahl
Veteran

PostPosted: 23.02.2008 02:26    Post subject: Reply with quote

Bare Koné og Tettey jublet over målet..

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
arnt
Veteran

PostPosted: 23.02.2008 17:56    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Det var bare Sapi, Lago og de nevnte guttungene som kom bort, ja. La til "enkelte av spillerne takket for god støtte" som bildetekst nå.

Det merket jeg, og synes det passet. Pent av Lille-Per å hanke inn spillere for å komme bort og tanke, men svakt av laget som bare dasser rett in i dusjen.

Neste gang vi vinner en kamp skulle vi kanskje bare gå uten å klappe?
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
arnt
Veteran

PostPosted: 24.02.2008 02:11    Post subject: Reply with quote

Et lite bildereferat fra kampkvelden:

Vi startet friskt med øl på Fiddler's Elbow. Vel, "startet" er vel egentlig litt relativt; noen var godt igang i forveien. Men likefullt et bra sted hvor vi fikk drekke og skråle, og Jomer fikk leve ut Blomsterfinn-tendensene sine mens han dekorerte puben med UN-banner, flagg og skjerf.

På vei til stadion, etter å ha vært innom spillerhotellet for å hente billetter. Taxisjåføren viste forøvrig en enorm velvillighet da han satte oss av på feil hotell, så 'takk' til ham... Politiet hadde også stengt av endel områder rundt stadion, så vi fikk en hel vei for oss selv til å boltre oss i.

Rosenborgsupporterne i bortefeltet - kanskje hundre tilsammen. Rugsveen gjorde en beundringsverdig, skjønt takkesløs, jobb som forsanger og generell opphauser.

... men bannere kom med!

Stadio de Artemio Franchi, sett fra inne i bortefeltet. Ikke akkurat optimale tilskuerforhold.

Noen var engasjerte, andre var spesielt engasjerte. Atter andre var bare animerte.

Stadionvaktene var veldig vennlige og pratsomme, og da fiorentinafans dukket opp ved gjerdene for å bytte skjerf sørget de for at dette gikk i orden, ved å hente ut folk med RBK-skjerf og geleide dem til gjerdene. Effektivt.

Sikkerhetsoppbudet var et kapittel for seg. Med tilsammen fire lettpansrede vogner, et par biler, en vannkanon, stadionvakter, lokalpoliti og Carabinieris var det sikkert dobbelt så mange av dem som av oss. Fem konstabler og to busser ville gjort bedre nytte, men pytt, det var jo litt stas.

UN benytta sjansen til å profilere seg litt på ordensmaktens regning...

... men da ble de sure og vi måtte gå.

Det bar tilbake til Fiddler's Elbow, for litt aktiv sorgdrukning. Et par søde piger fra den lokale norske kolonien (kunstskolestudenter), tok oss med videre ut i natten. Jeg har ingen bilder derfra, så dere får bare ta meg på mitt ord at "The Blob" er et kult sted. Takk til Frøydis fra vestlandet for en morsom kveld.

En 'Syltynn' grunn til å slutte å drikke...

UN fikk selvfølgelig lagt igjen spor etter seg...
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website MSN Messenger
Ballahl
Veteran

PostPosted: 24.02.2008 02:31    Post subject: Reply with quote

Fantastisk hyggelig lesning, godt innlegg! Wink

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
AndreasR
Veteran

PostPosted: 24.02.2008 16:05    Post subject: Reply with quote

Sikkerhetsopplegget viste at de nok er vant med litt andre folk enn oss der nede. Tryggere å være gjest på kamp der enn å ta fly her hjemme. Men artig læll for oss som var der.
2mas
Sjef

PostPosted: 25.02.2008 02:05    Post subject: Reply with quote

Arnt har vært flink til å legge ut bilder. Noen flere:

Verdens eldste fotballstadion, Piazza di Santa Croce:

Her er også et filmklipp.

Må sånn ellers si at Italia-turen var veldig vellykket. Herlig med sol og varme. I tillegg til to kamper (Roma - Real Madrid i tillegg), ei trening, noen ruiner, et par kirker og atskillige glass rødvin ble det tid til å slappe litt av også. Firenze var forresten en svært trivelig by med sine smug og gågater.
Back to top
Engelsk
Proff

PostPosted: 27.02.2008 20:10    Post subject: Reply with quote

Kult bilder Razz
Post new topic   Reply to topic    Forum -> PÃ¥ sidelinja All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5
Page 5 of 5

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb