View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
h b Veteran
|
Posted: 07.02.2008 15:46 Post subject: |
|
|
eivindwb wrote: | Fett å diskutere smak her inne. Like givende som å diskutere dialekt. Bare slå dere til ro med at dere er forskjellige. Morten liker sikkert rosa pannebånd, og HB .. øhm .. banker folk med rosa pannebånd  |
Jepp ! Harry er gøy ! Er jo fortsatt et stykke igjen til det ligner en grilldress da.
Ekte supportere bør vel ikke synes at klær med RBK-logo på er stygg !!! _________________ http://www.youtube.com/wa...r_embedded |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran
|
Posted: 07.02.2008 18:04 Post subject: |
|
|
Hettegensere er for folk med tvilsomt rulleblad og konstant sur mine. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
MortenRugsveen Senior
|
Posted: 07.02.2008 18:33 Post subject: |
|
|
h b wrote: |
Ekte supportere bør vel ikke synes at klær med RBK-logo på er stygg !!! |
Hvis du har lest tråden "drakta 2008" så ser du at mange er meget misfornøyd med det "helligste" av alt, drakta. Så da må det itillegg være lov å være kritisk til andre ting som er lite pent... |
|
Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 08.02.2008 14:22 Post subject: |
|
|
eivindwb wrote: | Jeg har kjøpt to trøyer som visstnok Roar Strand brukte i Valencia-kampene. Selgeren sier at han kjenner en spansk UEFA-delegat som fikset trøyene til ham. |
Nå har jeg snakka med Rosenborg, og de sier at sjansen for at han har brukt trøyene i mesterligaen er relativt stor, da settene kun blir trykt opp i 4 eksemplar.
Så trøyene har i det minste tilhørt ham, eller vært tiltenkt ham. So be it om jeg aldri får vite om de er brukt, og i hvilken kamp. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.02.2008 14:30 Post subject: |
|
|
RBK tok vel med seg bortedrakt(er) til Strand til Valencia, og disse var vel muligens med til stadion i utstyrskoffertene. |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 08.02.2008 17:36 Post subject: |
|
|
Beklager at jeg misforstod hva du mente lenger oppe i tråden, men det er en annen sak.
eivindwb wrote: | Nå har jeg snakka med Rosenborg, og de sier at sjansen for at han har brukt trøyene i mesterligaen er relativt stor, da settene kun blir trykt opp i 4 eksemplar. |
Gitt at det er originale trøyer, kanskje. Problemet er vel at selgeren kan ha trykket skjortene selv. |
|
Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 09.02.2008 21:35 Post subject: |
|
|
Hvis ikke det er en übersyk forfalskning er dette skjortene. Og når Roar er helten min, så sier det seg selv at siden jeg fikk beskjeden har jeg vært rimelig happy.
edit:
Etter å ha gått igjennom saksdokumentene har jeg kommet til at vi hadde fem kamper i hvitt og én med svart. Denne personen i Rosenborg må jo ha vaset?!? Det kan jo ikke være 4 sett av hver da. Jeg må ringe igjen på mandag og få klarhet i dette... _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 14.02.2008 17:46 Post subject: |
|
|
tja. et alternativ til linbuksa jeg bare innendørs kanskje. stiv pris da |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 19.02.2008 13:45 Post subject: |
|
|
Jeg fikk to treningsbukser med relative smale ben når jeg så kampen mellom RBK og Fiorentina. Det står "formation" nederst på buksa og "clima 365" på lappen bak. Er dette en av de ordinære treningsbuksene til gutta? Jeg synes det ser slik ut. Hva koster de egentlig? Finner ikke noe info om dette noen steder. |
|
Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 19.02.2008 17:39 Post subject: |
|
|
Hvis det står formotion og ikke formation så har det med stoffet buksa er laga av. Er litt usikker nå, men etter å ha lett etter info de siste par ukene så tipper jeg at det betyr at det er guttas treningsbukser. Formotion er visst et sånt stoff som ikke selges i vanlige supporterbutikker. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 19.02.2008 18:44 Post subject: |
|
|
Det står formotion ja. En sånn bukse koster vel kanskje rundt 500 -600kr, eller? |
|
Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 19.02.2008 18:54 Post subject: |
|
|
Som sagt: du vil få et problem med å få kjøpt dem. Stikk å sammenlign på Intersport, og vurder saken. Er de gode å spille med så pm meg. _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 19.02.2008 19:49 Post subject: |
|
|
eivindwb wrote: | Formotion er visst et sånt stoff som ikke selges i vanlige supporterbutikker. |
Hæ? Formotion er ikke så uvanlig.
Drakten fra i fjor hadde vel formotion. |
|
Back to top |
|
 |
larenim Veteran
|
Posted: 19.02.2008 20:13 Post subject: |
|
|
Asså, jeg er ennå usikker på dette her, men sånn det ser ut (ta en time på google, jeg gjør det ikke) så er formotion enten et stoff eller en måte å sette sammen stoffet på som ikke blir brukt i det som skikkeligmasseproduseres.
Det er ikke dermed sagt at drakter fra ifjor ikke kan ha det. Jeg veit ikke hvor lenge det er brukt, eller i hvilke typer produkt.
edit:
Jeg klart ikke holde meg, måtte bare google litt. Josinho: Hvis de ser sånn ut som dette så er det ikke særlig ekslusive greier: http://www.oslosportslage...dning.html _________________ / Slapp av folkens, det her ordner seg. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 19.02.2008 21:14 Post subject: |
|
|
Jeg har ikke vært borti denne type stoffkvalitet tidligere. Buksa er veldig lett. Muligens den også har god vannavstøtning.Virker i allefall sånn. Den smale fasongen gjør at den passer ypperlig til fotballtrening.
Buksa mi er ikke helt lik den som du ha googla frem, eivindwb. Min har hvite felter under/ved kneet og ved anklene. Det stoffet er perforert på en slags måte. |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 22.02.2008 03:40 Post subject: |
|
|
Regner med det var ironi. Første jeg tenkte var "hvem vil kjøpe og kle seg i noe sånt". Hvorfor kan man ikke lage noe stilrent, enn å trykke svære bokstaver nedover et buksebein for å gjøre det mest mulig harry?
Men, smak og behag. |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 23.02.2008 13:03 Post subject: |
|
|
Helt enig!!
Edit: AIK selger klær man kan gå med til vanlig. Det er jo mote klær med et AIK mere. Ikke nå harry shit!
http://www.aikshop.se/sys...branchid=2 |
|
Back to top |
|
 |
Keef Senior

Joined: 05 Feb 2006 Posts: 228 Location: 13 hodekråka unna stadion.
|
Posted: 23.02.2008 14:31 Post subject: |
|
|
Mye kult her ja... Likte spessielt den AC/DC inspirerte skjorta.
Artig at de tenker litt utenfor boksen.  _________________
a sphincter says what? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.02.2008 14:51 Post subject: |
|
|
Var ganske mye stilig i Roma-butikken(e) også. Det bør være mulig å vise klubbsympati uten å gå rundt som en klovn. |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 23.02.2008 15:46 Post subject: |
|
|
Det jeg la merke til var at varebeholdningen for buksene var sunket til gult-nivå i alle størrelser. Tydeligvis interesse for buksene. |
|
Back to top |
|
 |
1r9b1k7 Veteran
|
Posted: 24.02.2008 00:54 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Var ganske mye stilig i Roma-butikken(e) også. Det bør være mulig å vise klubbsympati uten å gå rundt som en klovn. |
Sjekket nettop katalogen (!) til Roma-shopen og ble mektig imponert.
De hadde alt mulig rart, og også mange pene og kule klær, som jeg gjerne kunne brukt til hverdag (hadde de vært svart og hvite).
Synes RBK-shopen er svært dårlig. Enten er det adidas eller noe billig og stygt juggel. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 24.02.2008 22:23 Post subject: |
|
|
Noen som har linken til denne Romashopen da? |
|
Back to top |
|
 |
toki Veteran

|
Posted: 24.02.2008 22:33 Post subject: |
|
|
http://www.asromastore.it...ontent.htm
litt dårlig side, der du ikke får oversiktsbilder over produktene, men må trykke på hvert enkelt produkt for å få se bildet av produktet.
hvis du laster ned katalogen i pdf er det litt enklere å se utvalget. _________________ 04.12.96 |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 24.02.2008 23:07 Post subject: |
|
|
Mektig imponert! Flere gensere jeg fikk lyst på her . Fenerbahce har også mye fint. Har en dame hettegenser jeg er veldig fornøyd med. De fleste klubber i Europa har vel et godt utvalg av stilige design.
Synes Rosenborg burde satse på penere modeller, men de selger vel så bra så lenge det er trykket RBK på klærne, så de tar vel seg ikke bryet med å endre på dette.
Hvor mye koster det egentlig å produsere klærne de nå lager, og hvor mye tjener de omtrent på dette? Om de velger å satse på design, ville de ikke da solgt mer? Dette koster kanskje en del mer, samt at de ikke kan øke prisene noe særlig mer.
Forøvrig synes jeg drakten er dyr, med så mye reklame og. I andre land får du fotballdrakter til under 400 kr. Mer burde det ikke koste for en t-skjorte. |
|
Back to top |
|
 |
|