| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
senador Legende
|
Posted: 20.02.2008 17:35 Post subject: |
|
|
| De kan umulig drive med skadeforebygging i denne klubben. Selv om de ansetter både eksperter og kompetanse så ser jeg lite til fruktene av det. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 20.02.2008 17:55 Post subject: |
|
|
Det er normalt med flere skader i sesongstarten enn resten av året.
Jeg er fryktelig lei av en del folk som skriker over seg og krisemaksimerer og vil ha noens hode på et fat til en hver tid. Dette gjør at den saklige kritikken av de feilene klubben gjør drukner i hyl og gnål over småting.
Ta en titt på denne videoen hvis du fortsatt er i tvil om hva jeg skal frem til:
http://www.youtube.com/wa...h4hbpXmlCM |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 20.02.2008 17:58 Post subject: |
|
|
| Skadeforebygging hjelper ikke hvis spillerne saboterer med dårlige treningsvaner og kosthold. |
|
| Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 20.02.2008 18:01 Post subject: |
|
|
Rune A. Jarstein
Basma - Bjørn Tore Kvarme - Vadim Demidov - Andreas Nordvik
Roar Strand - Alexander Tettey - Per Ciljan Skjelbred - Konan
Marek Sapara
Yssouf Koné
?? |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 20.02.2008 18:47 Post subject: |
|
|
Roar Strand jobber godt defensivt, men har ingen hurtighet.
Konan er alt for dårlig defensivt til å fylle den vingrollen der. Er det noe Konan ikke kan så er det være med tilbake etter balltap. Han er ikke rask heller.
Dette betyr at vi vil ikke klare å få til et dominert spill med innlegg fra kant mot Koné. Ikke kan vi spille i bakrom til han heller.
Blir det håpløse lange baller som går rett i klypa på frey?
Muligheten er skjelbred, tettey, sapara og deres hurtige samspill. Men vi mangler en offensiv spiller som kan putte ballen i mål.
I forsvar synes jeg Kvarme og Demidov holder mål, mens Basma er en katastrofe. Nordvik viste brukbare takter, men feilplasserer seg en del i forhold til motstanderen. Dårlig inleggsfot har han også.
Tipper 2-0 til Fiorentina. Helt enkelt og greit |
|
| Back to top |
|
 |
bommel Veteran
|
Posted: 20.02.2008 19:15 Post subject: |
|
|
| Er det noe Konan har vist de siste månedene så er det at han jobber knallhardt bakover, og det er vel ikke bare defensive egenskaper man skal ha som ving.. |
|
| Back to top |
|
 |
senador Legende
|
Posted: 20.02.2008 20:17 Post subject: |
|
|
Konan labber tilbake etter balltap. Det så man godt etter sist kamp, selv om han spilte spiss.
I RBK er den defensive jobbingen hos vingene utrolig viktig, spesielt mot Fiorentinas offensive backer. Jeg kan nesten garantere at vi vill få farlig sjanser mot oss fordi Konan ikke gidder å gjøre sin defensive jobb.
Det fokuserers veldig på at det er alltid forsvaret eller keeper som har skyld i at mål slippes inn. Jeg mener at man må også se på det som skjer i forkant av målene. Veldig ofte er det lite press fra midtbane og vinger som ikke gjør sin defensive jobb. Motstanderen glir gjennom og det blir store rom. |
|
| Back to top |
|
 |
stalet Senior
|
Posted: 20.02.2008 22:38 Post subject: |
|
|
Synes RBK er så i overkant åpen om taktikken at jeg funderer på om de prøver med noe lureri, feks Konan/Kone på topp.
Som flere andre har nevnt, Saparas innleggsfot burde kanskje vært prøvd på høyrekant av midtbanen, og jeg kunne tenkt meg Ciljan i de offensive rollen på midten. Men Marek er vel for lett å passere, det er vel det som stopper den varianten |
|
| Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 21.02.2008 00:01 Post subject: |
|
|
| Får håpe det.. Synes egentlig om en ny formasjon à 4-4-1-1 har det blitt mye triksing med formasjoner i det siste. 4-5-1, 4-4-2, 4-4-2diamant, 4-3-3 osv. Dette ødelegger jo samhandlinga innad i gruppa vil jeg tro. Ikke mange storlag som endrer taktikk ofte fra kamp til kamp. Men nå vet en jo ikke hva som er fasiten heller da:) |
|
| Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 21.02.2008 00:16 Post subject: |
|
|
roar er usikker til kampen imorra..
fikk kjenning med en strekk i leggen på siste treninga ikveld.. storflor tar over plassen hans hvis han ikke spiller. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandish Junior

|
Posted: 21.02.2008 00:29 Post subject: |
|
|
Noen som vet om det er mulig å få sett kampen på nett? ViasatOnDemand sender, men de har tydeligvis tekniske problemer for tida.. Noen andre som sender??
Velger å være optimistisk og tipper 1-2 til RBK  |
|
| Back to top |
|
 |
thoves Veteran
|
Posted: 21.02.2008 00:37 Post subject: |
|
|
når vi er inne på sendetid.. sendes kampen på radio? jobber til 23..  |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 21.02.2008 04:52 Post subject: |
|
|
| Bakklandish wrote: | Noen som vet om det er mulig å få sett kampen på nett? ViasatOnDemand sender, men de har tydeligvis tekniske problemer for tida.. Noen andre som sender??
Siden Maradona ikke er her for å drive sin sedvanlige reklame for livesport247.com så kan jeg gjøre det. Fungerer ypperlig og du kan se alt mulig rart av fotball for 3 euro i uka. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 21.02.2008 04:59 Post subject: |
|
|
Mitt lag:
Rune Jarstein
Basma - Beto Kvarme - Demidov - Nordvik
Sapara - Tettey - Ciljan Skjelbred - Storflor (Berbatovci?)
Didier Ya Konan
Yssouf Koné
Jeg tror faktisk Berbatovci kunne gjort en bedre defensiv jobb enn Storflor. Veldig synd at Stoor og Strand er skada. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 21.02.2008 05:32 Post subject: |
|
|
Jupp, enig med du. Syns det kunne vært friskt å slenge innpå Berbatovci som en ren løpsmaskin istedet for en Storflor som kommer til å bli veldig lett mat begge veier for Ujfalusi.
Men tror, sånn som situasjonen er nå, at det er lurt å spille med Konan mere defensivt enn Sapara, siden de absolutt vil ha 4-4-1-1. Han er i betraktelig bedre fysisk form. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 21.02.2008 05:44 Post subject: |
|
|
| Konan har vært en av våre beste i det siste, og jobber knallhardt Senador. Syns ikke du kn arrestere han for å ikke ta alle de tunge løpene hjem som spiss, han det er fakrtisk forventet at vi har igjen en spiss ved eventuell kontring. Hadde han løpt hjem i forsvar ved hver anledning så hadde du nok sutra ved kontring over at han lå for dypt å ikke kom til sjanser... |
|
| Back to top |
|
 |
georgios Veteran
|
Posted: 21.02.2008 09:55 Post subject: |
|
|
| Bakklandish wrote: | Noen som vet om det er mulig å få sett kampen på nett? ViasatOnDemand sender, men de har tydeligvis tekniske problemer for tida.. Noen andre som sender??
tror du kan kjøpe den på uefa.com, kunne i alle fall det med CL kampene.
Om de gjør det skal jeg se den der, med engelske komentatorer, hvis ikke blir det livesport247 på meg også |
|
| Back to top |
|
 |
DenRodeBaron Proff

|
Posted: 21.02.2008 10:07 Post subject: |
|
|
| Stallen vår er virkelig en skandale! Et par skader, så stiller vi med Basma og Storflor, og benken består stort sett av juniorer. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 21.02.2008 10:16 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | | Jeg tror faktisk Berbatovci kunne gjort en bedre defensiv jobb enn Storflor. Veldig synd at Stoor og Strand er skada. |
hvorfor er det saa veldig synd at Strand er skadet? Naar spilte denne mannen en sist en virkelig god kamp paa midtbanen? |
|
| Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 21.02.2008 10:49 Post subject: |
|
|
Det som er synd er at erstatteren for Strand heter Storflor.
NÃ¥r det er sagt, har ikke Strand alltid kjenning med en strekk? |
|
| Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 21.02.2008 10:59 Post subject: |
|
|
| Faen.. Storflor blir spist opp av Ujfalusi. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 21.02.2008 12:32 Post subject: |
|
|
Du kan vel streame?? gjorde det med utd-kampen igår. funka lekent bra. kinesiske kommentatorer da, men da spiller jo nada inn. gratis er det å. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 21.02.2008 12:51 Post subject: |
|
|
| henning wrote: | | Bakklandish wrote: | Noen som vet om det er mulig å få sett kampen på nett? ViasatOnDemand sender, men de har tydeligvis tekniske problemer for tida.. Noen andre som sender??
Siden Maradona ikke er her for å drive sin sedvanlige reklame for livesport247.com så kan jeg gjøre det. Fungerer ypperlig og du kan se alt mulig rart av fotball for 3 euro i uka. |
He,he Jeg tenkte å legge ut noe i dag..
www.liversport247.com , der ser du fotball for 25 kr pr uke... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
goggen Junior
|
Posted: 21.02.2008 12:52 Post subject: |
|
|
| Strand ut og Øyvind inn var vel det siste vi trengte. skikkelig nedtur og muligheten for å holde nullen ble betydelig svekket. |
|
| Back to top |
|
 |
|