View previous topic :: View next topic |
Blir Brattbakk tidenes målkonge i løpet av 2003? |
Ja, det går greit! |
|
46% |
[ 7 ] |
Nei, han må nok vente minst en sesong til... |
|
53% |
[ 8 ] |
|
Total Votes : 15 |
|
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 31.03.2003 13:31 Post subject: Brattbakk-rekord i år? |
|
|
Harald Brattbakk ligger med sine 138 eliteseriemål nøyaktig tjue mål bak Odd Iversen og Petter Belsvik. Dermed kan tittelen "tidenes toppscorer" bli tildelt Brattigol allerede i løpet av denne sesongen.
Selv har han ikke så stor tro på dette:
- De siste årene har toppscoreren i Tippeligaen stoppet på under 20 mål. Derfor er det ikke usannsynlig at jeg trenger to sesonger, sier Harald Brattbakk. [mer]
Hva tror du?
Klarer Brattbakk å passere Ivers og Belsvik i løpet av 2003? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 31.03.2003 13:59 Post subject: |
|
|
Kan vel egentlig si min mening først:
Jeg tror ikke at Brattigol klarer å ta igjen (og passere) Ivers og gudbrandsdølen i år... Det er flere grunner til dette, men den viktigste er vel rett og slett fordi at Åge Hareides rotasjonsfilosofi tilsier at førstelagsspillere som f.eks Brattbakk gjerne vil bli spart mot enklere motstand. Dermed blir det kanskje ikke så mange "enkle" kamper for kong Harald i år... |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.05.2003 23:02 Post subject: Belsvik på ferde... |
|
|
Petter Belsvik ble i kveld tidenes toppscorer i norsk fotball, med 159 mål. Han scoret Lillestrøms første mål i 3-2-seieren hjemme mot Tromsø - på straffe.
- Det har vært veldig mye mas om denne rekorden. Egentlig hadde jeg belaget meg på at det ikke ble noen scoringsrekord alene, men så var Lillestrøm så hyggelige at de tok meg inn i varmen, sa 35-åringen.
Les mer: Belsvik tidenes scoringskonge
Dermed er det bare å begynne å pøse på, Brattigol! Du får ta igjen BelSVIK i løpet av sesongen! |
|
Back to top |
|
 |
toavo Senior
|
Posted: 14.05.2003 14:27 Post subject: Brattbakk-rekord i år ? |
|
|
Nei, han trenger nok to sesonger og da vil Brattigol trone alene i all uoverskuelig framtid.
Kan hende at midtbanespilleren til Sem gutte 14 klarer det en dag.
Puttet ballen i nettet 58 ganger i fjor på 10 kamper. SLÅ DEN DU
BRATTIGOL RULER |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.05.2003 17:16 Post subject: |
|
|
RBK vil ta igjen Belsviks rekord så kjapt som bare mulig - det er bestemt på høyeste hold: ;)
- Fra nå av skal Odd Iversen få ta straffene i Rosenborg, sier adm. dir. Nils Skutle.
Les mer: Likte ikke Belsviks straffemål
 |
|
Back to top |
|
 |
|