English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Martin Thømt Jensen
Goto page Previous  1, 2, 3  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Ballahl
Veteran

PostPosted: 11.02.2008 02:15    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Demidov har da spilt fast lengre i Adecco (samt for Norges u21) enn denne Thømt. Nordvik spilte fast i FKH, noe som Skjerve også er i ferd med å gjøre nå.

SE på alderen til Martin Thømt Jensen så ser du en naturlig grunnen til at han Ikke spiller for U21-landslaget (se på mitt innlegg ovenfor). Og husk Martin Thømt Jensen spiller Fast for Moss, en toppklubb i Adeccoligaen. Selv ikke Håvard Nordtveit spiller for U21-landslaget selv om han ganske sikkert er god nok.

josinho wrote:
Husker ikke hvem som uttalte seg om dette i media om at Demidov allerede er klubbens beste midtsopper, eller om jeg evt har hørt det inside. Tror faktisk det er det siste. Demidov ble vel også kåret til RBKs beste mot Shakthar i Adressa....

Jon Arne Kråkenes bedre kjent som "jkrakene" her i forumet har tatt kritikk for sin uttalelse:

jkrakene wrote:
Flott at Ballalh svarer synes jeg : )

Demidom hadde en innstilling som var veldig positiv, på en måte. Han har en voldsom vinnervilje og en voldsom bra selvtillit, som selvfølgelig kan bikke på det negative og det positive. Men jeg ser at Vadim er en spillertype som er et riktig kjøp for rbk i framtiden. Og jeg er enig i at jeg uttalte meg feil i sist innlegg om at han var den beste stopperen. Men det jeg er sikker på er at han er den mest fremadstormende i troppen blant stopperne, men så er resten mange hundre år tilsammen.

josinho wrote:
Husker ikke hvem som uttalte seg om dette i media om at Demidov allerede er klubbens beste midtsopper, eller om jeg evt har hørt det inside. Tror faktisk det er det siste.

Kom gjerne med noe inside info, josinho.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
TomH
Veteran

PostPosted: 11.02.2008 07:12    Post subject: Reply with quote

Ballahl,
det var ikke meningen din ang Demidov det ble reagert på, men din noe arrogante holdning ovenfor din motdebattants meningsgrunnlag jmfr ditt meningsgrunnlag.

JKrakene hadde selvfølgelig et bedre grunnlag for sin mening enn deg.

Litt artig at du trekker dette frem på nytt spesielt i denne tråden.
josinho
Veteran

PostPosted: 11.02.2008 11:59    Post subject: Reply with quote

Har hørt mye inside jeg ja, Ballahl. Jeg har gode kontakter innad i RBK bla gjennom min egen slekt, familie og venner Razz Om jeg vil dele ting som jeg hører er en annen sak. Ikke alt trenger å bli spredd utover det ganske land. Ellers var jeg på seminar og kurs med hele trenerkorpset til a-laget sist sommer. Da både hørte jeg og obeserverte jeg en del. Bla var det ikke vanskelig å se at NAE hadde lite sansen for Tørums taktiske øvelser.
Back to top
View user's profile Send private message
vegviks
Veteran

PostPosted: 11.02.2008 14:14    Post subject: Reply with quote

Hva har det med Thømt Jensen å gjøre? OT.no ringte
bolgebah
Veteran

PostPosted: 11.02.2008 14:23    Post subject: Reply with quote

Ballahl wrote:

Jon Arne Kråkenes bedre kjent som "jkrakene" her i forumet har tatt kritikk for sin uttalelse:

Ærlig talt synes jeg den rettshaverske innstillingen din her er direkte flau. jkrakane møtte deg med diplomati der du til stadighet forsvarer dine rabulistiske utsagn i en diskusjon omhandlende ren synsing. Vel, nok om det. Flytt gjerne innleggene over i egnet krangletråd, dere som rår over slikt.
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 12.02.2008 02:09    Post subject: Reply with quote

Bolgebah, det er klart jeg drev med "synsing". Alle her på forumet gjør det til en viss grad, det er knapt noen som kan komme med et utsagn som vil være 100% rett. Jeg sa bare min mening i denne saken (jeg var kanskje litt krass i starten og men det har jeg i ettertid tatt kritikk for) og "jkrakene" bekreftet ved ettertid at han formulerte feil og at jeg hadde rett..
Jeg har aldri direkte gått til angrep på ham personlig og aldri påstått at jeg har bedre meningsgrunnlag en ham.
Så jeg forstår ærlig talt ikke at jeg har gjort noe feil.
At jeg er retthaversk/sta er jo klart når jeg mener jeg har rett, og i ettertid viste det seg jo at jeg hadde rett.

TomH wrote:
Ballahl,
det var ikke meningen din ang Demidov det ble reagert på, men din noe arrogante holdning ovenfor din motdebattants meningsgrunnlag jmfr ditt meningsgrunnlag.

JKrakene hadde selvfølgelig et bedre grunnlag for sin mening enn deg.

Hør nå her, "jkrakene" kom kun med et innlegg som jeg kritiserte ham for og var direkte uenig med ham i. Jeg har aldri påstått at jeg har bedre meningsgrunnlag enn ham.
Men det at han har bedre meningsgrunnlag enn meg betyr jo ikke at jeg må være enig med ham.
Jeg vil igjen benytte anledningen til å igjen beklage alle å en hver som har følt at jeg har vært arrogant, da spesielt "jkrakene".
Det å være arrogant er mot mine personlige prinsipper!Smile

TomH wrote:
Litt artig at du trekker dette frem på nytt spesielt i denne tråden.

Artig og artig, det var faktisk josinho som tok dette frem.

Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 12.02.2008 15:16    Post subject: Reply with quote

Jeg er enig i at man kunne kjøpt denne stopperen for så å leie han ut til Moss igjen. Dette har jeg stilt spørsmål med her inne tidligere, men har da fått høre at dette ikke lenger fungerer i praksis. Det var slikt for noen år siden, med bl.a Hoftun osv. men at dette ikke går lenger. Hvorfor vet jeg ikke.
Back to top
dotcom
Senior

PostPosted: 12.02.2008 16:04    Post subject: Reply with quote

Hoftun har vel aldri vært utleid
Back to top
Bakklandia
Legende

PostPosted: 12.02.2008 16:08    Post subject: Reply with quote

Nei, han var riktignok i Molde før han kom til oss, men han var kjøpt dit fra KIL/Hemne, og så kjøpt vidre derfra og hit. Ikke kjøpt hit og så utleid.
Keenoir
Legende

PostPosted: 12.02.2008 16:50    Post subject: Reply with quote

Det stemmer sikkert det ,men Strand og Brattbakk ble utleid og det var temmelig velykket. Forskjellen er at dette er lokale spillere og ikke spillere som var kjøpt inn for direkte utleie.
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 13.02.2008 18:26    Post subject: Reply with quote

Stemmer at Hoftun ikke var leid ut, men Strand, Brattbakk, Nordvik og nå Skjerve er\har vært leid ut. Så det samme kunne denne spilleren vært om RBK hadde kjøpt.
Back to top
aalen
Proff

PostPosted: 16.02.2008 21:27    Post subject: Reply with quote

spilleren er nevnt her flere ganger, men hvis noen vil se han har de muligheten her:)http://www.mossfk.no/tv/
virker å være en god i gangsetter
Back to top
Ingeman
Veteran

PostPosted: 16.02.2008 21:42    Post subject: Reply with quote

Virker som en veldig lovende spiller!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 16.02.2008 21:45    Post subject: Reply with quote

Jeg ble voldsomt imponert av Martin Thømt Jensen nå, kun 17 år gammel og den fantastiske roen med ball, det er sjeldent! Må jo selvsagt ta i betraktning at det er en skytevideo da, mange bomkjøp som er gjort på bakgrunn av skrytevideoer! men denne spilleren er bare 17 år, det ser vanvittig lovende ut.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 17.02.2008 14:44    Post subject: Reply with quote

Vel,vel, får håpe jeg får sett denne spilleren i en kamp på TV i løpet av året da. Spilte han mange seriekamper i fjor?
Back to top
eporkg
Proff

PostPosted: 17.02.2008 15:02    Post subject: Reply with quote

spilte 13 kamper 90 min, og var innbytter i 4.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 17.02.2008 15:12    Post subject: Reply with quote

Det er bra for en 17 åring, og han blir 18 i år? Er han fysisk tidlig utviklet da? Får bare håpe at han ikke er en ny Erland Johnsen..... Rolling Eyes

Kan ikke de av dere som bor i Haugesund og Moss se kampene mellom disse to laga og dermed foreta en komperativ analyse av Skjerve vs Thømt?
Back to top
Halcyon
Junior

PostPosted: 17.02.2008 15:22    Post subject: Reply with quote

Skal se om jeg får med meg et par kamper i løpet av sommerferien.
without ever having felt sorry for itself.

D. H. Lawrence
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 18.02.2008 02:44    Post subject: Reply with quote

josinho wrote:
Det er bra for en 17 åring, og han blir 18 i år?

Han blir 18 iår ja, 08.07.1990.

Back to top
vegviks
Veteran

PostPosted: 18.02.2008 10:53    Post subject: Reply with quote

Riktignok bare en skrytevideo, men allikevel særdeles positivt. Løp og kjøp
Keenoir
Legende

PostPosted: 18.02.2008 12:21    Post subject: Reply with quote

Dette kan fort bli et nytt tilfelle der vi ikke får tak i spillerne vi har lyst på fordi vi er for sene.

Vi kunne jo kjøpt begge to i skrytevideon selv om Gjerdrum ikke var like imponerende.
Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 18.02.2008 13:14    Post subject: Reply with quote

Etter å ha sett videoen må jeg si at jeg liker hans mentalitet; han er spillende og offensiv, men også bra til å stoppe. Han har tekniske ferdigheter og virker relativt rask, kanskje en slags Hofseth. Burde ikke være noe problem for RBK å kjøpe han for en håndfull mill, med evt mer penger viss han oppnår suksess. Det beste ville vel ha vært å latt ham spille hele eller halve årets sesong i Moss.
Back to top
dags
Veteran

PostPosted: 18.02.2008 17:21    Post subject: Reply with quote

Mulig jeg ser dårlig, men jeg synes det ser ut som det er farten som er den største mangelen hans. Roen og ballkontrollen imponerte meg mest.
aalen
Proff

PostPosted: 18.02.2008 17:40    Post subject: Reply with quote

Dags wrote:
Mulig jeg ser dårlig, men jeg synes det ser ut som det er farten som er den største mangelen hans. Roen og ballkontrollen imponerte meg mest.
stemmer det. Farten som er hans minus(sikre kilder fra en annen mossekråke_)
Back to top
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 18.02.2008 17:53    Post subject: Reply with quote

Spør Ballahl Klorin, som jo "oppdaget" spillern. Han kan helt sikkert fortelle oss at Thømt Jensen er en spiller med stoooor fart.

Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3  Next
Page 2 of 3

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb