| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 07.02.2008 12:58 Post subject: |
|
|
| jortski wrote: | | Krysser fingra for at Stig Marius har sett på Kah, for så å konkludere med at han ikke er god nok for RBK. Hvis ikke; fikk resten av verden med seg at han er ubrukelig som stopper under landskampen i går. |
Forhaapentligvis har Stig litt mer is i magen en deg og som profesjonell speider haaper jeg han legger litt mer enn en kamp som grunnlag for en spiller vurdering |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.02.2008 13:06 Post subject: |
|
|
Nå var jeg skeptisk til denne spilleren før vi ble "offisielt" linket til han, riktignok bare sett han i Vålerenga for mange år siden. Men ingenting som tydet på at han har utviklet seg veldig mye i Roda. Men hvis vi skal være helt politiske korrekte, så har du nok rett. Man skal ikke dømme etter en kamp, men nå er jeg ikke veldig politisk korrekt og jeg mener bestemt at denne talentløse spilleren ikke har noe å gjøre i Rosenborg.
Jeg begynner å grine om han kommer hit.... |
|
| Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 07.02.2008 13:09 Post subject: |
|
|
Viser til artikkelen nevnt før itråden her. Her sier Kah:
– I Nederland er vi veldig markeringsorientert, og vi spiller ofte med bare tre bak. Vi i Roda spiller oftest 3-4-3. Da er det viktig Ã¥ være god en mot en, og det er en av styrkene mine sammen med farten, sier Kah til NTB.
Å omdisponere seg til sone er tydeligvis vanskelig for noen, så her kan jeg trekke av litt av ren godvilje. Det som skremmer meg var at han viste så veldig dårlige takter én mot én, samtidig som han ikke brukte denne nevte farta da Norge trengte det som mest. Det er lov å ha en dårlig dag, men jeg synes ikke dette var positivt overhodet. Om han i tillegg viser vanskeligheter med å tilpasse seg soneforsvar, er jeg enig med joko: en herlig blanding av Lago og Basma. Å gjøre én stor feil i en kamp kan være greit, det kan være en uheldig bommert, men å gjøre en så laber forestilling jevnt over? For meg sier det noe om bunnivået, kanskje ikke det direkte bunnivået, men ihvertfall i nærheten. Jeg mener dette tilsammen gjør ham til en spiller vi må se adskillige ganger til, med total overbeviselse om at han er god, før vi kan vurdere et kjøp overhodet. |
|
| Back to top |
|
 |
Rosenborg-samba Junior

|
Posted: 07.02.2008 14:36 Post subject: |
|
|
Hvis ingen hadde sett Tettey før landskampen mot Tyrkia tror jeg ikke de hadde fåt så godt førsteinntrykk av han heller. Lov å ha en dårlig dag, men ikke en slik elendig dag som det var for Kah. _________________ - We play with 2 stoppers and 3 spisses.
NilsArneLeg(g)end |
|
| Back to top |
|
 |
jortski Junior
|
Posted: 07.02.2008 14:47 Post subject: |
|
|
| PauloSilas wrote: | | jortski wrote: | | Krysser fingra for at Stig Marius har sett på Kah, for så å konkludere med at han ikke er god nok for RBK. Hvis ikke; fikk resten av verden med seg at han er ubrukelig som stopper under landskampen i går. |
Forhaapentligvis har Stig litt mer is i magen en deg og som profesjonell speider haaper jeg han legger litt mer enn en kamp som grunnlag for en spiller vurdering |
Og med mitt innlegg kryssa æ fingran for at Torbjørnsen faktisk har sett Pa i flere kamper og kommet med konklusjon: IKKE AKTUELL. Sjøl om det kanskje kom litt dårlig fram. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 07.02.2008 15:03 Post subject: |
|
|
| Finner det merkelig at en spiller som i hovedsak har spillt i skandinaviske klubber ikke kan soneforsvar..... |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 07.02.2008 19:02 Post subject: |
|
|
Harald,
jeg nevnte i et innlegg FØR landskampen, at jeg husker en landskamp hvor Karadas spilte midtstopper sammen med Kah.
I den kampen var det Karadas som måtte rydde opp i forsvaret.
Kah rotet veldig med plasseringen av seg selv.
Dette var for flere år siden.
Når Kah fortsatt gjør de samme feil, skjønner man fort at dette er en treglært spiller. Jeg ønsker absolutt ikke en slik spiller i RBK forsvaret. Vi trenger en spiller som KAN spille soneforsvar så godt at han kan lede resten av gjengen i forsvaret.
Vi trenger en leder - ikke en sau som skal ledes. _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.02.2008 19:04 Post subject: |
|
|
Tenk Lago og Kah i samme forsvar, da snakker vi kaos  |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 07.02.2008 19:07 Post subject: |
|
|
he he  _________________ Takk. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 07.02.2008 19:10 Post subject: |
|
|
| Hadde blitt Kahos (måtte bare) det ja. Var ikke Kahs styrker hurtighet og 1 mot 1? Var jo der han ble avslørt mest i går, i tillegg til manglende taktiske ferdigheter. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 07.02.2008 20:30 Post subject: |
|
|
| Forresten rart at ingen tabloider brukte overskriften KAHTASTROFALT eller KAHTASTROFE. Det hadde vel kanskje blitt litt for personfokusert, eller hva? |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.02.2008 21:02 Post subject: |
|
|
Du har en fremtid i VG Knerten  _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
doris Veteran
|
Posted: 07.02.2008 22:29 Post subject: |
|
|
| Nordlandsavisa hadde overskriften "Kah farsken!" |
|
| Back to top |
|
 |
Mainn Rutinert
Joined: 08 Sep 2006 Posts: 515 Location: Vest /øst / nord/ sør
|
Posted: 08.02.2008 00:52 Post subject: |
|
|
| Hva er det med alle som fraskriver spillere om de spiller en dårlig kamp? de trenger selvsagt ikke være dårlige fotballspillere av den grunn. Alle kan ha dårlige dager, være i dårlig form etc. Det er en uting på dette forumet at mangen, gang på gang syter over spillere som har dårlige dager. La gutten få vise seg frem mer enn den ene gangen før dere avskriver Kah. |
|
| Back to top |
|
 |
Zzyzx Veteran
|
Posted: 08.02.2008 01:19 Post subject: |
|
|
Kampen var ikke litt dårlig! Det var ikke et par blundere. Han var rett og slett rævva, horribel, HÅPLØS!
Skjønner at en bergenser gjerne vil ha Kah i midtforsvaret vårt etter den oppvisninga han hadde i går. |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 08.02.2008 11:47 Post subject: |
|
|
| Mainn wrote: | | Hva er det med alle som fraskriver spillere om de spiller en dårlig kamp? de trenger selvsagt ikke være dårlige fotballspillere av den grunn. |
ja. helt uholdbart. også har vi spillere som bare spiller et par-tre dårlige sesonger på rad slik som jan gunnar solli og blir halshugd av den grunn. nei takke meg til geirmund brendesæther og feite frank strandli som har spilt rævva en hel karriere men likevel har vært fast på verdens beste klubblag.....  |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 11.02.2008 14:51 Post subject: |
|
|
| Kah spilt ikke i helga da Roda slo Ajax. Kanskje like greit det..... |
|
| Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 11.02.2008 15:04 Post subject: |
|
|
| Det var vel hovedgrunnen til at Roda faktisk slo Ajax |
|
| Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 11.02.2008 15:46 Post subject: |
|
|
Kahnskje det ja  _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 12.02.2008 02:13 Post subject: |
|
|
Han var skada!
Vi kan vel uansett sette en strek over hans navn, så dere trenger ikke å komme med flere Pa oppdateringer. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 12.02.2008 17:35 Post subject: |
|
|
| Men var Kah virkelig skadet da, jeg trodde han ble vraket? Han spilte jo hele landskampen og har vel kun hatt et par rolige treninger før kampen i helga.... Heller Madsen enn Kah for RBK. Førstnevnte, med sin tøffe fysikk, passer bedre som makker til spillende Demidov, enn Kah. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.02.2008 01:29 Post subject: |
|
|
| Fortsett diskusjonen om hans utenlandstilværelse i tråden norske utenlandsproffer, som Ballahl var inne på. |
|
| Back to top |
|
 |
|