View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Strand Veteran

|
Posted: 06.02.2008 23:37 Post subject: |
|
|
Vel, der ordna han nok en tabbe på kontoen sin. Noen som har "løp & kjøp-følelse" etter dette? |
|
Back to top |
|
 |
cypern Proff
|
Posted: 06.02.2008 23:39 Post subject: |
|
|
Får nesten kalde grøsninger når jeg tenker på hva som skjer hvis vi henter Kah. Er det noe vi IKKE trenger mer av er det forsvarsspillere uten oversikt, uten plasseringssikkerhet og taktiske evner generelt. Jeg blir egentlig skremt over at navnet hans har dukket opp i det hele tatt..
Hva ser RBK i denne spilleren. Det kan da virkelig ikke være dette vi skal se etter... |
|
Back to top |
|
 |
Tommærn Veteran

|
Posted: 06.02.2008 23:39 Post subject: |
|
|
Kah var elendig. |
|
Back to top |
|
 |
Jokio Sokomekki Junior
Joined: 22 Oct 2007 Posts: 51 Location: Nordre Trondhjæms Amt
|
Posted: 06.02.2008 23:41 Post subject: |
|
|
cypern wrote: | Får nesten kalde grøsninger når jeg tenker på hva som skjer hvis vi henter Kah. Er det noe vi IKKE trenger mer av er det forsvarsspillere uten oversikt, uten plasseringssikkerhet og taktiske evner generelt. Jeg blir egentlig skremt over at navnet hans har dukket opp i det hele tatt..
Hva ser RBK i denne spilleren. Det kan da virkelig ikke være dette vi skal se etter... |
Kunne ikke vært mer enig. |
|
Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 06.02.2008 23:45 Post subject: |
|
|
Etter å ha sett Norge-kampen i kveld (uten at det er nok til å si noe om han) minner han meg om Basma.  _________________ Forza Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 06.02.2008 23:47 Post subject: |
|
|
Å være sterkt involvert i alle tre baklengsmålene mot det som toppen kan beskrives som Wales' B-lag, men som sikkert er nærmere C-status, er ikke akkurat det som kjennetegner en god forsvarsspiller. Vant han en eneste duell av verdi i kampen? _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
uglevett Veteran
|
Posted: 06.02.2008 23:49 Post subject: |
|
|
Var litt positiv i forkant av denne landskampen, men gud bedre det var hans siste landskamp, det er jeg sikker på. Og det vet han selv, det er jeg like sikker på. _________________ Rock. |
|
Back to top |
|
 |
keschaa Veteran

Joined: 25 Jul 2006 Posts: 1182 Location: Eksiltilværelse på vestlandet.
|
Posted: 07.02.2008 00:07 Post subject: .. |
|
|
joakleis wrote: | Å være sterkt involvert i alle tre baklengsmålene mot det som toppen kan beskrives som Wales' B-lag |
Var ikke noe B-lag, det var nye Wales. Et godt lag. _________________ at ease |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 07.02.2008 00:18 Post subject: |
|
|
Manglet hvertfall gode spillere som Bellamy, Bale og Gabbidon... Uansett var dette pinlig og Kah viste ingenting som tyder på at han er noe bedre enn Basma. |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 07.02.2008 00:36 Post subject: |
|
|
Jeg synes det var ei skuffende forestilling, nærmest en parodi. Hvis det Kah viste var noe i nærheten av representativt på hvor han ligger i dag, er ikke et kjøp mye aktuelt. Han fikk ikke mye hjelp fra andre på laget, men det var virkelig Basma-takter over det han selv presterte. Hvor ble det av farta og de gode egenskapene en mot en? |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 07.02.2008 06:02 Post subject: |
|
|
Kah var veldig dårlig idag, tror det må være en blanding av dårlig bane, dårlig dag og at han lenge siden han har spilt for det norske landslaget, slik at det dermed også gikk utover samhandlinga med medspillerne. Men jeg vil påstå at ingen i backrekka var gode idag, alle var nølende.
Jeg tviler sterkt på at dette var Kahs normale nivå. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.02.2008 07:24 Post subject: |
|
|
cypern wrote: | Jeg blir egentlig skremt over at navnet hans har dukket opp i det hele tatt.. Hva ser RBK i denne spilleren. Det kan da virkelig ikke være dette vi skal se etter... |
Det er meget bra at Torbjørnsen har vært i Nederland for å sjekke ut Kah. Om han er god nok er en annen sak, men det kan man ikke vite før han har blitt sett i kamp - som jo er jobben til en speider. Jeg tviler på at Torbjørnsen og Rosenborg vil legge inn et bud på Kah. Det er ikke sikkert klubben visste at Torbjørnsen sjekket han ut heller; han er jo overalt for å sjekke ut spillere. Kah er en av mange. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.02.2008 08:10 Post subject: |
|
|
Håper virkelig brakka setter en stor tjukk strek over navnet til Kah, seriøst å dårlig han var. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 07.02.2008 08:19 Post subject: |
|
|
Det gjør de nok.
Ville bare poengtere at det er jobben til Torbjørnsen og Rosenborg å sjekke ut om spillere som Kah er gode nok. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 07.02.2008 10:10 Post subject: |
|
|
Kah er brukbar med ballen men er fortsatt taktisk litt for svak, samt litt for lett. Jeg trodde han hadde forbedret disse svakhetene etter noen år i Nederland, men det har han tydeligvis ikke klart. Glem Kah som ny stopper i RBK. |
|
Back to top |
|
 |
cypern Proff
|
Posted: 07.02.2008 10:58 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Det gjør de nok.
Ville bare poengtere at det er jobben til Torbjørnsen og Rosenborg å sjekke ut om spillere som Kah er gode nok. |
Selvsagt. Allikevel undres jeg litt. De fleste med brukbar kjennskap til norsk fotball vet hva Kah sine styrker og svakheter er. Med èn speider er det viktig å prioritere riktig. Hvis man tenker på de signalene sportslig ledelse har gitt til hva den nye stopperen til RBK skal inneha, så synes jeg det er rart man ser på Kah i det hele tatt. |
|
Back to top |
|
 |
vegviks Veteran
|
Posted: 07.02.2008 11:07 Post subject: |
|
|
Én ting er at han spilte en dårlig kamp (som alle kan gjøre en gang i blant) og at vi derfor ikke blir fristet til å hente Kah.
Men en annen ting, som bekymrer meg mer egentlig, er holdningene hans. Sitter igjen med et inntrykk av at han har en j.... slapp holdning, noe som irriterer meg grenseløst. "Pytt, det var bare en treningskamp". Nei Kah, det var ikke bare en treningskamp FOR DEG. DU skulle vise deg god nok for Norge. På spørsmål om de målene han var involvert i synes jeg også at han var utrolig nonchalant og ansvarsfraskrivende. Virker som om Kah har opparbeidet seg sin porsjon med nykker gitt _________________ Lekestue, lekestue - vi e Rosenborg |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 07.02.2008 11:33 Post subject: |
|
|
Kah var forferdelig - spesielt plasseringsevnen hans var grusom. Han er ikke en mann som vil være i stand til å styre et soneforsvar i RBK.
Kun en liten digresjon ang Torbjørnsen: Det er sikkert bare en liten prosentdel av spillerne han ser på som viser seg å være aktuelle for RBK. Det er jo det som er å kartlegge.
(For alt jeg vet kan han sett på Kah for andre klubber også). _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
jortski Junior
|
Posted: 07.02.2008 12:21 Post subject: |
|
|
Krysser fingra for at Stig Marius har sett på Kah, for så å konkludere med at han ikke er god nok for RBK. Hvis ikke; fikk resten av verden med seg at han er ubrukelig som stopper under landskampen i går. |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.02.2008 12:24 Post subject: |
|
|
Til stadighed på dette forumet bliver spillere dømt bort og væk efter 1 kamp, er dette de samme folkene som mener Rosenborg ikke gør det godt nok på overgangsmarkedet?
At Kah spiller en forfærdelig landskamp, betyder ikke nødvendigvis at han er uaktuel for os. Har man derimod fulgt han over tid og konkluderet dette, er det derimod en anden sag. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 07.02.2008 12:48 Post subject: |
|
|
Nei, man bør ikke dømme spillere etter bare én kamp, en kamp der laget i seg selv heller ikke henger sammen. Jeg ventet meg at han kanskje ikke var den aller beste på plasseringsevne, men det som skuffet meg mest var at han var totalt borte i de situasjonene han skulle ha sin styrke. Jeg husker ham som en sterk og rask spiller da han spilte i Vif, men han ble både fraløpt og jeg synes heller ikke styrken virket å være på topp heller. Vi kan avskrive noe for dålig lagsamhandling, men han virket å være helt på hæla individuelt, og det er ikke bra. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 07.02.2008 12:55 Post subject: |
|
|
En spiller som har så lavt bunnnivå har ingenting i Rosenborg å gjøre, vi trenger spillere med høyt bunnivå for å kunne skaffe oss litt stabilitet i resultatene.
Kah hadde spilleforståelsen til Lago og ballferdighetene til Basma, ingen god blanding. |
|
Back to top |
|
 |
h b Veteran
|
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.02.2008 12:56 Post subject: |
|
|
Det der er tull joko-, en spiller kan spille en unormalt dårlig kamp uden det siger noget om hans generelle bundniveau. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 07.02.2008 12:57 Post subject: |
|
|
h b wrote: | nå er ikke dette en ukjent spiller vi kun har sett en gang da. |
Set mange kamper med ham i Roda du? Måske har han imponert i de kampene Rosenborg har set ham spille for Roda, der er kanske en grund til at vi følger ham? _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
|