|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 08.01.2008 22:50 Post subject: |
|
|
Heller ikke noe problem å skrive at det var et elendig skrevet. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
Posted: 08.01.2008 23:03 Post subject: |
|
|
| Når vi møter et så til de grader et urutinert lag så er dette ikke representativt for å dra konklusjoner om hvem som holder mål eller ikke. Punktum finale! |
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
|
|
| Når vi møter et så til de grader et urutinert lag så er dette ikke representativt for å dra konklusjoner om hvem som holder mål eller ikke. Punktum finale! |
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
|
|
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 08.01.2008 23:26 Post subject: |
|
|
| Noen som vet hvordan det gikk i den andre kampen i turneringen? Den ble vel også spilt i kveld? Det var ikke enkelt for Pelu da han kom inn; uvant rolle, nye lagkamerater og litt rotete og slapp kamp på slutten. Han blir nok bedre etterhvert. |
|
| Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 09.01.2008 00:01 Post subject: |
|
|
| Zorac wrote: | (Skulle jeg gjenta meg selv mye, eller innlegget skulle mangle sammenheng; jeg tester ut en ny whisky i kveld ) |
Hvilken whisky da? Jeg sitter med en Lagavulin, 12 år cask :p |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 09.01.2008 00:25 Post subject: |
|
|
| keschaa wrote: | | mekker du børsen eller Knerten_10? |
Beklager, fikk ikke sett så veldig mye av kampen, elendig den nettsida der. Men mekker til de kampene jeg ser, selvsagt  |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 09.01.2008 01:58 Post subject: |
|
|
| Thor Arild wrote: | | Har Lund Hansen hatt noe å gjøre i 2. omgang? |
Han fikk rørt seg mer enn RAJ ihvertfall.
Tar fram kun det positive og negative idag:
Vadim Demidov - Litt skuffende, hadde forventa mer. Ble litt stillestående i perioder. Men han er tross alt ingen midtstopper og debuterte idag.
Bjørn Tore Kvarme - Svært imponerende har full kontroll bak der, overfører trygghet til resten forsvare. Viser rutine og det er godt.
Andreas Nordvik - Svært positiv idag både som høyre og venstreback, er med framover. Fikk pipeblåsern mot seg, noen som jeg mener er direkte dårlig dømming. Han fikk knapt gå i duell før det var frispark imot. En assist fikk han også.
Traore - Pent mål, og god som venstreback, fullkontroll.
Per Ciljan Skjelbred - Viser hvorfor han bør spille indreløper, i den posisjonen får han utnyttet sitt store løpskapasitet, er med fremover også. En assist!
Didier Konan - Banens beste, viser klasse i langskudd, et (stort) minus at han misbruker såpass mange sjanser. Men han viser at han vil ha målteft når han kommer i form.
Yssouf Koné - Skuffende, missbruker mange sjanser.
Aas - Han er en Harald Martin, er usynlig i perioder og imponerer ikke med ball. Men plutselig er han der og får et stolpeskudd. Men alt i alt litt skuffende idag, selv mot en svært dårlig motstander.
Pelu - Veldig skuffende, men han har potensialet. Han er ikke samspilt med resten, å det ser man klart.
Storflor - Et mål, veldig fin prestasjon. Ellers lite synlig. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
vemundo Veteran
|
Posted: 09.01.2008 13:11 Post subject: |
|
|
| TomH wrote: | Helt enig med de sier at Konan var best av våre - totalt sett.
Ble positivt overrasket over Nordvik som (venstre-) back. Han virket veldig trygg og slepen med ball. Dog hadde han to stygge pasningsfeil på vei fremover på banen (ble kontring i mot på begge pasningene). Nonchalant?
Iflg en del her inne på forumet skal Nordvik ha stor fart, men la merke til at han ved to tre anledninger ble fraløpt av 2 forskjellige spillere. Det kan selvfølgelig hende at begge disse også er svært raske.
Når vi sliter med å finne pasningstrygge stoppere, er det særdeles godt at vi har to backer som er så trygge med ballen som Traore og Nordvik. Begge virker å være i stand til å komme ut av trange situasjoner (høyt press) med god kontroll på ballen. |
La merke til akkurat de samme tingene med Nordvik. For meg så det ut som Nordvik var rask nok til å holde følge med motspilleren, men at han muligens undervurderte farta til motstanderen noe og derfor kom på etterskudd (evt. overvurderte sin egen fart). Muligens er han vant til å greit løpe opp de fleste han har spilte mot i 2. og 1. divisjon. Han virket tryggere i valgene med ball når han spilte på venstresiden. |
|
| Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
| SITATET |