English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Helsingborg - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 08.01.2008 22:50    Post subject: Reply with quote

Heller ikke noe problem å skrive at det var et elendig skrevet.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
blackwater
Proff

PostPosted: 08.01.2008 23:03    Post subject: Reply with quote

Når vi møter et så til de grader et urutinert lag så er dette ikke representativt for å dra konklusjoner om hvem som holder mål eller ikke. Punktum finale!
Back to top
View user's profile Send private message
blackwater
Proff

Når vi møter et så til de grader et urutinert lag så er dette ikke representativt for å dra konklusjoner om hvem som holder mål eller ikke. Punktum finale!
Back to top
blackwater
Proff

Back to top
josinho
Veteran

PostPosted: 08.01.2008 23:26    Post subject: Reply with quote

Noen som vet hvordan det gikk i den andre kampen i turneringen? Den ble vel også spilt i kveld? Det var ikke enkelt for Pelu da han kom inn; uvant rolle, nye lagkamerater og litt rotete og slapp kamp på slutten. Han blir nok bedre etterhvert.
Back to top
fubar
Veteran

PostPosted: 09.01.2008 00:01    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
(Skulle jeg gjenta meg selv mye, eller innlegget skulle mangle sammenheng; jeg tester ut en ny whisky i kveld Wink )

Hvilken whisky da? Jeg sitter med en Lagavulin, 12 år cask :p
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 09.01.2008 00:25    Post subject: Reply with quote

keschaa wrote:
mekker du børsen eller Knerten_10?

Beklager, fikk ikke sett så veldig mye av kampen, elendig den nettsida der. Men mekker til de kampene jeg ser, selvsagt Smile
Back to top
Ballahl
Veteran

PostPosted: 09.01.2008 01:58    Post subject: Reply with quote

Thor Arild wrote:
Har Lund Hansen hatt noe å gjøre i 2. omgang?

Han fikk rørt seg mer enn RAJ ihvertfall.

Tar fram kun det positive og negative idag:
Vadim Demidov - Litt skuffende, hadde forventa mer. Ble litt stillestående i perioder. Men han er tross alt ingen midtstopper og debuterte idag.
Bjørn Tore Kvarme - Svært imponerende har full kontroll bak der, overfører trygghet til resten forsvare. Viser rutine og det er godt.
Andreas Nordvik - Svært positiv idag både som høyre og venstreback, er med framover. Fikk pipeblåsern mot seg, noen som jeg mener er direkte dårlig dømming. Han fikk knapt gå i duell før det var frispark imot. En assist fikk han også.
Traore - Pent mål, og god som venstreback, fullkontroll.
Per Ciljan Skjelbred - Viser hvorfor han bør spille indreløper, i den posisjonen får han utnyttet sitt store løpskapasitet, er med fremover også. En assist!
Didier Konan - Banens beste, viser klasse i langskudd, et (stort) minus at han misbruker såpass mange sjanser. Men han viser at han vil ha målteft når han kommer i form.
Yssouf Koné - Skuffende, missbruker mange sjanser.
Aas - Han er en Harald Martin, er usynlig i perioder og imponerer ikke med ball. Men plutselig er han der og får et stolpeskudd. Men alt i alt litt skuffende idag, selv mot en svært dårlig motstander.
Pelu - Veldig skuffende, men han har potensialet. Han er ikke samspilt med resten, å det ser man klart.
Storflor - Et mål, veldig fin prestasjon. Ellers lite synlig.

- Rune var forut for sin tid.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
vemundo
Veteran

PostPosted: 09.01.2008 13:11    Post subject: Reply with quote

TomH wrote:
Helt enig med de sier at Konan var best av våre - totalt sett.
Ble positivt overrasket over Nordvik som (venstre-) back. Han virket veldig trygg og slepen med ball. Dog hadde han to stygge pasningsfeil på vei fremover på banen (ble kontring i mot på begge pasningene). Nonchalant?

Iflg en del her inne på forumet skal Nordvik ha stor fart, men la merke til at han ved to tre anledninger ble fraløpt av 2 forskjellige spillere. Det kan selvfølgelig hende at begge disse også er svært raske.

Når vi sliter med å finne pasningstrygge stoppere, er det særdeles godt at vi har to backer som er så trygge med ballen som Traore og Nordvik. Begge virker å være i stand til å komme ut av trange situasjoner (høyt press) med god kontroll på ballen.

La merke til akkurat de samme tingene med Nordvik. For meg så det ut som Nordvik var rask nok til å holde følge med motspilleren, men at han muligens undervurderte farta til motstanderen noe og derfor kom på etterskudd (evt. overvurderte sin egen fart). Muligens er han vant til å greit løpe opp de fleste han har spilte mot i 2. og 1. divisjon. Han virket tryggere i valgene med ball når han spilte på venstresiden.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Page 8 of 8

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb