View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bergert Rutinert

|
Posted: 30.12.2007 11:49 Post subject: |
|
|
Mitt stalltips er Strand - Lago/Iversen som stopperpar! Kan jo umulig blir mer ræva en de vi hadde i år  _________________ If something is hard doing, it's not worth doing |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 30.12.2007 23:22 Post subject: |
|
|
Isåfall bør man heller satse på Nordvik, puckno. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
RBK<3 Junior
|
Posted: 30.12.2007 23:43 Post subject: |
|
|
Hjelde wrote: | Dette er plan B for forsvaret!
Keeper: Jørn Jamtfall
Høyreback: Knut Torbjørn Eggen
Midtstoppere:Rune Bratseth og Erik Hoftun
Venstreback: Trond Henriksen
Takk og pris for at det alltid fins en plan B....  |
Hvordan tipser man styret?  |
|
Back to top |
|
 |
Anders4 Proff
|
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 31.12.2007 01:14 Post subject: |
|
|
tobias_1989 wrote: | Jeg er for første gang ordentlig bekymret for Rosenborgs fremtid.. |
For første gang!? Velkommen etter! Det er vel heller grunn til å være litt mindre bekymret enn vanlig akkurat nå... etter det som har skjedd de siste dagene... |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 31.12.2007 01:15 Post subject: |
|
|
samkjør sapara-tettey-skjelbred på midten å bruk nordvik isteden for kvarme |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 31.12.2007 01:17 Post subject: |
|
|
Hvem mener du skal spille sammen med Nordvik i midtforsvaret da saparius? |
|
Back to top |
|
 |
Mono Junior
|
Posted: 31.12.2007 01:20 Post subject: |
|
|
Ja hvem skal spille med Nordvik da??  |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 31.12.2007 01:36 Post subject: |
|
|
basma, kvarme eller demidov det seff |
|
Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 31.12.2007 01:44 Post subject: |
|
|
Njeei... Altså.. Vi har pleid å kjøpe det som har vært best i Norge ihvertfall.. Og det har alltid vært krystallklart, uansett hvor stor krisen er, hvor RBK ønsker å satse. For ikke veldig lang tid tilbake ville både Hæstad og Strømstad f.eks, begge vært RBK-spillere nå HVIS RBK ville ønsket det. John Pelu? Vadim Demidov? Jeg er ikke misfornøyd med kjøpene, men de er begge blanke lodd. Floppfaktoren har større sjanse for å intreffe denne gang... I tillegg må jeg få føye til at Jarstein-kjøpet var ikke dårlig, men kanskje litt unødvendig.. Det var ikke i år vi skulle bruke pengene på keeper. De skulle evt vært foran 2009-sesongen.... _________________ Tobias Dahle |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 31.12.2007 01:50 Post subject: |
|
|
vadim demidov har potensiale til å bli en av norges beste spillere om noen år |
|
Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 31.12.2007 01:51 Post subject: |
|
|
torerik wrote: | Sapara og Konan på sentral midtbane og Tettey på benken. Trenger noen helvetes midtstoppere  |
Hehe.. Joa.. Men med følgende kommentar vil jeg nok få hele RBK-web på nakken: Tettey stoler jeg ikke på, fordi han er ganske ujevn og på toppen av det hele har en laaatterlig teknikk. Da velger jeg heller Konan som skal stikke seg fram bak spissene og bruke Sapara som en playmaker på midten. Og hvis vi måtte trenge noen helvetes midtstoppere: KJØP DE NÅÅÅÅ!!!!!!  _________________ Tobias Dahle |
|
Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 31.12.2007 01:52 Post subject: |
|
|
Ok. Men han er fortsatt et blankt lodd. _________________ Tobias Dahle |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 31.12.2007 01:55 Post subject: |
|
|
tettey er en av norges beste midtbane spillere, også stoler du ikke på han?!?!?!?!?
han har noen dårlige kamper men det har alle |
|
Back to top |
|
 |
Hjelde Veteran
|
Posted: 31.12.2007 01:55 Post subject: |
|
|
Vi må nok bare venne oss på at det er en ny hverdag Tobias. Rosenborg kan ikke lenger bare plukke spillere i Norge. Når det gjelder de to du nevner der, så vil de jo ikke spille for Rosenborg. Men nå er det uansett midtstopper som teller... og jeg synes kanskje det er lov å være ihvertfall en smule optimistisk med tanke på den handlekraft som har blitt vist de siste dagene. |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 31.12.2007 01:57 Post subject: |
|
|
det er ikke sånn at vi kan hente de beste spillerene i norge å norden lenger vettu tobias!!!! |
|
Back to top |
|
 |
RBKdesi Proff
|
Posted: 31.12.2007 02:00 Post subject: |
|
|
tobias_1989 wrote: | Njeei... Altså.. Vi har pleid å kjøpe det som har vært best i Norge ihvertfall.. Og det har alltid vært krystallklart, uansett hvor stor krisen er, hvor RBK ønsker å satse. For ikke veldig lang tid tilbake ville både Hæstad og Strømstad f.eks, begge vært RBK-spillere nå HVIS RBK ville ønsket det. John Pelu? Vadim Demidov? Jeg er ikke misfornøyd med kjøpene, men de er begge blanke lodd. Floppfaktoren har større sjanse for å intreffe denne gang... I tillegg må jeg få føye til at Jarstein-kjøpet var ikke dårlig, men kanskje litt unødvendig.. Det var ikke i år vi skulle bruke pengene på keeper. De skulle evt vært foran 2009-sesongen.... |
Dersom vi hadde hentet Doffen og Strømstad, så spørs det om Skjelbred og Tettey hadde slått gjennom, eller at vi hadde kjøpt Sapara. Og hadde vi kjøpt Doffen og Strømstad den gangen, hadde de også kommet fra 1.div, altså mye likt kjøpet av Demidov.
Når det gjelder keeper, så se for deg at Lars H ikke signerer ny kontrakt og et keepertalent som Jarstein ikke lengre er tilgjengelig på markedet, hvor mye ekstra tror du vi måtte ha gått ut med for å kjøpe en god nok keeper som er under kontrakt, samt ikke få igjen noen penger for Lars H? |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 31.12.2007 02:12 Post subject: |
|
|
jarstein kjøpet var unødvendig?!?!?!?!?!?!?!?
hvis Lars H ikke signerer ny kontrakt så må vi vell ha en keeper ,tobias! |
|
Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 31.12.2007 02:14 Post subject: |
|
|
Ang Doffen, Strømstad så sier jeg ikke at jeg vil ha dem. Jeg bare nevner at vi ikke har sjans på de lenger. Strømstad ville jeg kanskje hatt, uten at det hadde ødelagt for talentene våre.
Ang Jarstein-kjøpet: Denne beste keeper-løsningen er å hente Jarstein nå, der er jeg helt enig. Men jeg føler at vi har et stort hull i forsvaret. Og blir det sånn at vi ikke har råd til det beste vi kan få av forsvarsspillere, pga Jarstein-kjøpet, vil Jarstein være et unødvendig kjøp i aller høyeste grad. Når det er sagt, syns jeg Jarstein er en fantastisk god keeper, i en flott alder, og Jarstein vil etter all sannsynlighet bare bli bedre og bedre...
Til dere andre som slakter meg for at jeg påpeker realiteten.. Det er sånn at vi ikke kan hente hva vi vil lenger. Vi er alle enige om det. Og det eneste jeg sier er at det gjør meg bekymret ang kjøpene våre, noe som er aldeles naturlig!! _________________ Tobias Dahle |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 31.12.2007 02:16 Post subject: |
|
|
hva faen er et blankt lodd?
hvordan veier det sammenlignet med et hvitt lodd eller et grønt et? |
|
Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 31.12.2007 02:16 Post subject: |
|
|
saparius wrote: | jarstein kjøpet var unødvendig?!?!?!?!?!?!?!?
hvis Lars H ikke signerer ny kontrakt så må vi vell ha en keeper ,tobias! |
Jeg vet ikke om du er en pre-pubertal 14-åring, men uansett bør skjerpe formuleringene dine, for det at du referer til meg med navn i hver eneste post, kan oppfates som ganske frekt. Vær så snill? _________________ Tobias Dahle |
|
Back to top |
|
 |
tobias_1989 Proff
|
Posted: 31.12.2007 02:20 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | hva faen er et blankt lodd?
hvordan veier det sammenlignet med et hvitt lodd eller et grønt et? |
Jeg ser du kommer fra Tromsø, med sådan humor, men om du er seriøs kan jeg fortelle deg at med blanke lodd mener jeg at det kan gå til helvete med dem, eller det kan gå veien. En usikker løsning. _________________ Tobias Dahle |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 31.12.2007 02:20 Post subject: |
|
|
Er enig med Tobias, Pelu er en lottokuppong. Demidov er u-21 stjerne og kan regnes som talent, så det er nok en fin innvestering. Men Pelu signeringen forstår jeg ingenting av, 25 år og spiller på Kongsvinger.....
Jeg savner et par spillere som vi vet vil forsterke oss kraftig.
Last edited by longns on 31.12.2007 02:25; edited 3 times in total |
|
Back to top |
|
 |
Saparius Rutinert

|
Posted: 31.12.2007 02:21 Post subject: |
|
|
vi må ikke bare kjøpe juniorer.
vi må også ha flere kjøp i saparaklassen |